Summernight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Summernight

Summernight
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Voor Altijd & Eeuwig

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimevr mei 03, 2013 11:01 pm

Kylian Santegoeds

Kylian keek Esme aan. "Ja ik werk hier, drie dagen administratief, twee dagen als baliemedewerker en een halve dag als clown. Ik heb alleen liever niet dat mensen weten dat ik hier als clown werk. Zelfs mijn ouders weten het niet." zei hij zachtjes en keek naar de grond. Hij hoorde wat ze zei en keek eventjes op. Ze volgde haar blik naar hun handen en liet haar pols los. Hij stopte zijn handen in zijn zakken om ze ergens kwijt te kunnen. "Hebben de dokters jou en je ouders als verteld over je zusje?" vroeg hij toen zachtjes aan haar. Nu durfde hij al helemaal niet op te kijken. Wat als ze het al wist? Of eigenlijk. Wat als ze het nog niet wist? Hij was erover begonnen, dus als ze het nog niet wist moest hij het vertellen. Wie weet hoe ze zou reageren.


Ryan LaRosse

Ryan grijnsde toen hij Kyra tegen Jason en Alyssa hoorde zeggen dat ze op de speaker stonden. "Nou, ze schrikken toch zeker niet van mijn stem? Zo eng is die niet hoor." zei hij en glimlachte eventjes. Hij ging langs Kyra zitten. "Jullie hebben over vanavond toch niets op Twitter of Facebook gezet toch?" vroeg hij aan de twee aan de andere kant van de lijn. Hij had verschillende tweets gestuurd over dat Kyra en hij ergens anders waren, totaal niet hier. Ook op Facebook. Dan hadden ze geen last van paparazzi. "" Oh, hoe was de dierentuin trouwens?" vroeg hij toen. Hij was er niet bij geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 04, 2013 10:49 am

Elise Bakker

Elise sloeg opgelucht een zucht. "Dank je." Hoe leuk het ook kon zijn om mensen de stangen op het lijf te jagen, ze hoefde er niet aan te denken. Daarbij zaten ze te eten en wou ze graag de eetlust bewaren. Ze sneed het vlees in stukken. "Haha, het kan ook wat van mijn ouders zijn geweest hoor. Die hadden zo hun eigen uitspraken."
Elise knikte. "Vind ik ook! Maar ik beslis niet." Elise knikte. "Kinderen zijn nou eenmaal lastig. Zolang ze maar plezier hebben en je weet dat je iets heb bijgedragen/aan ze hebt geleerd."

Jason

Jason knikte en herhaalde: "Alleen een groepsfoto." Jason grijnsde. "Haha, Ryan hoeft niet te weten wat ik over Kyra heb gezegd." Jason gaf Alyssa een kusje op de wang. "Weet je toch, love you." Als die geïnteresseerd was in een ander had die nooit voor Alyssa gekozen.
Nee, er was 1 meisje wat die leuk vond en dat stond naast hem.
"Alyssa heeft gelijk. We zullen niet veel later zijn.", sprak die tegen de telefoon. Jason grijnsde. "Dat is te horen en Ryan je weet dat je eng bent. We schrokken ons dood. Uhh, ik ben zins vanmorgen niet meer op facebook enzo geweest dus daar vind je niks. Erg gezellig! We hebben ons prima vermaakt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 04, 2013 10:06 pm

Esmé Harrods

Esmé keek Kylian nog steeds aan, ze miste hem eigenlijk best wel. Dat zou ze niet toegeven, maar het was wel zo. "Dat zijn dus eigenlijk drie baantjes," zei ze zachtjes tegen hem. Ze snapte niet waarom hij niet gewoon bleef zwemmen, daar was hij goed in. "Ik zeg niks, ik praat niet echt meer met jou kant van de familie." Ze haalde haar schouders op, ze zou zeker bij zijn ouders uit de buurt blijven. Ze wist dat Kay niet al te blij met haar was op dit moment. Ze merkte dat hij haar pols los liet en ze liet haar armen langs haar lichaam hangen. "Alleen mij, mijn ouders komen vanavond op bezoek, dan zouden ze het wel horen." Ze beet zachtjes op haar lip, dus Kylian wist het ook. Ze balde haar handen tot vuisten en keek naar de grond. Ze wou haar emoties niet meer aan hem laten zien.

Kyra Santegoeds

Kyra keek naar Ryan die zei dat hij niet eng was en ze stak haar tong naar hem uit. "Jou stem is heel erg eng," zei ze met een grijns tegen haar vriend. Ze plaagde hem natuurlijk alleen maar, ze vond de stem van haar vriend helemaal niet eng. Ze keek toe hoe Ryan naast haar kwam zitten en ze legde haar mobiel op haar schoot neer. "Ik heb vandaag ook niet gefacebooked of getwitterd," zei ze tegen haar vriend. Dat zou hij echter ook wel weten, anders had ze wel een paar keer haar mobiel vast gehad. Vandaag had ze echter niet veel met haar mobiel gedaan.

Nathan McBrown

Nathan grijnsde lichtjes naar Elise. "Graag gedaan," zei hij kalm. Hij sneed een stuk van zijn vlees af en stopte dat in zijn mond. Hij vond het eten wel heel erg lekker, maar hij vond dat zijn vrouw altijd lekker kookte. "Ik denk dat iedereen eigen uitspraken heeft," zei hij met een glimlach tegen Elise. Hij had er ook een paar, maar hij had er ook zeker een paar van zijn vader over genomen. Voordat zijn vader hem in een weeshuis had gedumpt. "Ja ze zijn lastig, maar dit keer waren ze gewoon extra lastig. Ze zaten elkaar allemaal op te fokken." Dat had hij gewoon niet zo leuk gevonden, maar de volgende keer zou hij gewoon terug gaan schreeuwen.

Alyssa Nicols

Alyssa knikte eventjes, maar zei nu niks meer over de groepsfoto. Het was gewoon klaar met foto's, op dit moment in ieder geval even wel. Nu moesten ze maar bij het restaurant zien te komen. "Nee dat hoeft hij ook niet te weten, maar ik kan het hem natuurlijk altijd vertellen." Niet dat ze dat zou doen, ze had geen zin in een wie zijn meisje is beter gevecht. Dat zouden ze maar doen als zij en Kyra er niet bij waren. "Ja, Ryan je kan best eng zijn. Vooral als je over gaat in manager mode." Ze grijnsde eventjes, terwijl ze een hand door haar haar haalde. "O het was leuk in de dierentuin," zei ze toen ook. Ook al had Jason al gezegd dat ze hen prima hadden vermaakt. Ze wou er zelf nog wat achteraan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimeza mei 04, 2013 11:01 pm

Kylian Santegoeds

Kylian knikte eventjes. "Ja, dat had het ziekenhuis mij meteen aangeboden, toen ik kwam vragen voor een baantje. Ze zeiden dat ze nog verschillende mensen zochten. Zo heb ik wat te doen. Het houd me bezig." zei hij tegen Esmé. Kylian keek op toen hij Esmé over haar zusje hoorde. "De dokters hebben het mis, dat weet je toch wel? Marissa is een hartstikke sterke meid, als een van die kinderen in die kamer hier doorheen komt, dan is het Marissa wel." zei hij tegen Esmé. Hij keek haar aan, maar hield zijn handen onwennig in zijn zakken. Op dit moment wilde hij gewoon troosten en laten merken dat hij er voor haar zou zijn, ook al was hij haar vriend niet meer. Hij durfde het niet.

Ryan LaRosse

Ryan trok zijn wenkbrauw op toen hij Jason hoorde zeggen dat hij niet hoefde te weten wat er over Kyra gezegd was. "Jammer dat ik dat net gehoord heb. Wat heb je over Kyra gezegd, Jason." zei hij toen. Hij wilde het weten ook. Ze hoorde wat ze allemaal over facebook en twitter zeiden. "Mooi, dan is de kans groot dat we geen last hebben van paparazzi. Dat eet wel zo rustig." zei hij. "Hee, nou jullie zijn ook niet aardig. En als manager zorg ik ook voor jullie rust hoor." zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 05, 2013 4:31 pm

Jason

"Jij verteld hem helemaal niks of ik voer je alsnog aan de krokodillen. We kunnen nog terug dametje." Op dat moment arriveerde ze bij de auto. Hij bleef nog even buiten staan om het gesprek af te maken.
Jason grijnsde. "Je begon zelf Jason. Dan zijn zulke reacties alleen maar te verwachten.
Niks! Ik was Alyssa aan het plagen met foto's maken en toen zei ik dat Kyra er wel tegen moest kunnen. Niks bijzonders. "Min of meer ging het daar ook om. Hij zou maar niet zegen dat die toe had gegeven dat Kyra er goed uitzag. Straks vind die het verkeerd op.
"Aha, wel zo fijn. Daarbij zie ik er niet uit om op alle foto's te staan. Maar we staan voor de auto dus ik ga ophangen. Anders komen we er nooit."

Elise Bakker

Elise knikte en had rustig door terwijl ze luisterde naar wat Nathan vertelde. Ze knikte toen die zei dat iedereen wel ze eigen uitspraken had. Zei vooral. Hoeveel vage stopwoordjes enzo ze wel niet had verzonnen op de middelbare. Ze moest grijnzen toen ze er aan dacht.
"Je kan ze er ook waarschuwen, Nate. Ze komen om te sporten niet om te klieren. Desnoods stuur je ze de les uit als ze het dan wel leren. Jou groepjes zijn oud en wijs genoeg om het te begrijpen en te weten."

Noa Schilders

Noa was naar boen gelopen om zowel Joel als zichzelf even wat rust te gunnen. Als ze nu verder zouden praten zou het in ruzie uitlopen. Ze wou geen ruzie met hem, alles behalve. Ze legde de echo foto's naast elkaar neer en keek er na. Ze openende der eigen babyboek die ze had gepakt. Het voelde raar om zichzelf zo klein te zien nu ze zelf over dik een half jaar moeder werd. Het voelde zo onwerkelijk. Ze zuchtte. Ze had het goed verpest vandaag. Ze hoopte dat Joel het kon vergeten. Straks ging het fout door de eigen stommiteit en daar moest ze niet aan denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimezo mei 05, 2013 10:33 pm

Esmé Harrods

Esmé voelde zich hoogst ongemakkelijk, ze stond hier met haar ex vriend over werk en haar zusje te praten. Ze beet zachtjes op haar lip, ergens miste ze Kylian heel erg. "Ik ben blij dat het je bezig houd," zei ze met een glimlach tegen hem. "Als jij het maar naar je zin hebt." Ze zou er nu niet verder op in gaan, dan zouden ze waarschijnlijk toch alleen maar ruzie krijgen en daar had ze op dit moment helemaal geen zin in. "Ja dat weet ik wel, maar toch als ze niks meer voor haar kunnen doen. Dan moet ze het wel helemaal alleen doen," zei ze zachtjes en ze wist dat Marissa dat kon, maar dat betekende ook dat haar zusje hier veel langer zou liggen. Ze haalde een hand door haar haar en zuchtte eventjes.

Kyra Santegoeds

Kyra keek even naar de telefoon en ze wachtte op de reactie van Jason, ze wou ook wel eens weten wat de jongen over haar gezegd had. Het ging echter alleen maar over foto's maken en ze fronste eventjes. "Ja daar ben ik inderdaad wel een beetje aangewend," zei ze met een kleine glimlach. Ze deed het tenslotte voor haar werk. Ze had vanavond alleen geen zin in de paparazzi en als het goed is hoefde ze zich daar ook geen zorgen over te maken. "Ik hoop dat we ze niet zien vanavond dan," zei ze rustig. Ze wist echter dat de paparazzi altijd wel een manier vond om beroemde mensen toch op te sporen. Ze glimlachte eventjes naar Ryan, toen hij zei dat ze niet aardig waren. "Oke, oke je bent niet eng." Ze drukte een kus op zijn wang en daarna hoorde ze Jason zeggen dat hij op ging hangen. "Is goed, we zien jullie straks. Doei." Ze zouden elkaar straks toch weer zien.

Nathan McBrown

Nathan zat aandachtig zijn eten te bestuderen, het was even stil geworden aan tafel en hij vond het niet zo heel erg. Nu kon hij zich even focussen op normaal eten, voor hij zich dadelijk nog verslikte om dat hij aan het praten was en ook tegelijk aan het eten. Dan vroeg je er gewoon om dat er iets in het verkeerde keelgat schoot. "Ik weet het, maar ik had geen zin om waarschuwingen te geven. Ik had me al schor geschreeuwd tegen de groep daarvoor." Hij grijnsde eventjes, hij wist dat schreeuwen geen oplossing was, maar toch had hij het gedaan. Die kinderen hadden hem echt geïrriteerd.

Alyssa Nicols

Alyssa moest lachen om wat haar vriend zei, alsof Jason haar ooit aan de krokodillen zou voeren. "Dat geloof ik niet," zei ze tegen hem en ze stak haar tong naar hem uit. Ze vond het alleen nog maar leuker, dat Ryan haar vriend gehoord had en ze wachtte op de reactie van haar vriend. Die was niet helemaal gelogen. "Jup dat zei hij inderdaad," ging ze er maar in mee. Natuurlijk zou ze niks tegen Ryan zeggen over wat haar vriend allemaal nog meer had gezegd. Ze waren bij de auto aangekomen en ze bleef staan, eerst het telefoon gesprek afronden. "Tot straks," zei ze toen tegen Ryan en Kyra. Ze konden inderdaad maar beter gaan rijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimema mei 06, 2013 5:12 pm

Kylian Santegoeds
Kylian keek Esme aan en zuchtte eventjes. Nu merkte hij eigenlijk pas hoe er hij haar miste. "Je zusje komt er echt weer helemaal bovenop. Ze is sterk genoeg om hier doorheen te komen.". Hij vond het dan ook vervelend om daar maar tegenover haar te staan en gewoon niets te durven. Niet te zeggen wat hij eigenlijk echt wilde zeggen of naar haar toe lopen en haar troosten. Als hij het gewoon maar durfde. Wie weet wat er dan zou kunnen veranderen. "Ik moet zo weer aan het werk. Het is niet heel lang meer."zei hij toen maar tegen haar.

Ryan LaRosse
"Ja, ja, Jason. Ik geloof er helemaal niks van." Zei hij bloedserieus. Niet dat hij het nou echt serieus bedoelde. Hij glimlachte bij de kus op zijn wang. "Het zou er wel rar uitzien als jij bang voor me bent." zei hij grijnzend tegen haar. "Tot straks." Zei hij teen de twee aan de andere kant van de telefoon. Hij keek Kyra even aan. "Wist je trouwens dat je broertje twee hondjes heeft gekocht?" Vroeghij aan zijn vriendin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimema mei 06, 2013 5:16 pm

Elise Bakker

Elise schudde de hoofd. "Je moet ook niet gaan gillen en schreeuwen. Alleen maar slecht voor je stembanden. Je moet ook niet gaan schreeuwen, dat mag geen eens."
Uit de keuken klonk een belletje van een kookwekker. "Ah, dat is de kwarktaart die ik heb gemaakt. Ik zal hem alvast uit de koelkast halen dan hebben we zo een toetje na. Eet rustig verder.", zei ze terwijl ze naar de keuken liep.

Jason

"Oh, dus jij gelooft me niet." Hij liep dreigend op er af om er te kunnen grijpen en een stukje terug te tillen. "We zullen eens zien.", voegde die er aan toe.
Jason grijnsde. "Zal raar zijn als dat niet zo was Kyra. Het is tenslotte je baan.
Zal wel los lopen, gewoon het beste hopen. Het wordt een leuke avond." Jason keek Alyssa even aan. Gelukkig gaf ze alleen goedkeuring en zei ze verder niks over wat die over Kyra had gezegd. "Geloof je me niet" "Oke, tot straks." Hij verbrak de verbinding en stapte in. "ready?'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimema mei 06, 2013 9:45 pm

Esmé Harrods

Esmé hoorde hoe Kylian zuchtte en ze keek weer op naar de jongen voor haar. "Ik weet het, het gaat alleen wat langer duren." Ze beet op haar lip, ze wou dat haar zusje het zou redden. Ze vond het sowieso al verschrikkelijk dat Marissa hier lag. Ze haalde een hand door haar bruine haar en keek weer naar haar zusje, die ze door het raam kon zien. "O ja, is goed. De kinderen vinden je grappig," zei ze met een glimlach tegen de jongen. Ze vond het eigenlijk heel erg schattig om te zien. Daarna keek ze naar Kylian, misschien moesten ze weer eens wat leuks gaan doen met elkaar. Ze konden toch zeker wel weer vrienden worden, dan was het in ieder geval niet zo ongemakkelijk als ze elkaar weer zagen. "Als je klaar bent, kunnen we misschien wat gaan doen samen." Stelde ze voor en ze keek hem aan. Ze zou het niet raar vinden als hij nee zou zeggen.

Kyra Santegoeds

Kyra glimlachte lichtjes, het zou inderdaad raar zijn als ze bang was voor haar eigen vriendje. "Inderdaad, ik zou nooit bang kunnen zijn voor jou. Nou, misschien wel als je boos op mij wordt of zo." Ze glimlachte naar Ryan. Ze zag dat hij glimlachte, toen ze hem een kus op zijn wang had gegeven. Ze drukte op het rode telefoontje, toen ze elkaar gedag hadden gezegd. Ze hoorde wat haar vriend zei en ze keek hem even aan. "Ja, ik zag de foto's op facebook. De hondjes zijn zeker wel schattig," zei ze vrolijk. Ze zou ze zeker een keer gaan bezoeken.

Nathan McBrown

Nathan zag hoe Elise haar hoofd schudde en hij grijnsde lichtjes, hij had zo'n gevoel wat er nu ging komen. Jup een preek over gillen en schreeuwen en hij liet haar maar eerst uitpraten voor hij zelf wat zei. Dat leek hem wat veiliger. "Ik weet dat dat niet moet gillen of schreeuwen, ik was gewoon heel erg geïrriteerd." Zei hij zachtjes. Hij haalde een hand door zijn haar en at rustig verder. "Ik weet ook dat het eigenlijk niet mag," voegde hij er toen aan toe. Hij hield zich daar alleen niet zo aan. Hij hoorde het belletje van de kookwekker en glimlachte lichtjes. "Hmm... Lekker kwarktaart," zei hij. Hij at echter wel rustig door, want als hij te snel at. Dan kon hij dadelijk geen toetje meer op.

Alyssa Nicols

Alyssa schudde haar hoofd, nee ze geloofde hem niet. Ze zag hoe hij dreigend op haar af kwam lopen en ze nam haastig een paar stappen achteruit. "Echt niet dat je dat gaat doen," zei ze met een lichte grijns. Uiteindelijk braken ze het gesprek af, zodat ze konden gaan rijden. Ze ging in de auto zitten, toen Jason dat ook deed. "Ja ik ben er klaar voor," zei ze met een glimlach. Hopelijk konden ze een beetje goed eten bij dat restaurant, maar dat zou vast wel. "Hopelijk wordt vanavond ook nog heel gezellig." Dan was het gewoon al helemaal een geslaagde dag geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimedi mei 07, 2013 7:48 pm

Elise Bakker

Elise zuchtte. 'Ik snap hem. Het is ook niet altijd makkelijk om rustig te blijven als je geïrriteerd bent en kinderen gewoon niet willen luisteren. Ik zei het alleen maar. Ik zou misschien wel het zelfde hebben gedaan. Het was alleen een wijsheid met een tip." Ze zette de kwarktaart op tafel en ging verder met eten. "Zijn er nog plannen voor het weekend?'

Jason


Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimedi mei 07, 2013 9:27 pm

Kylian Santegoeds

Kylian glimlachte eventjes en knikte toen Esmé zei dat de kinderen hem grappig vonden. "Een keer was er een jongen die hier nog niet heel lang lag, maar die kon om niks meer lachen. Hij was veel te serieus. Met behulp van de andere kinderen lukte het wel om hem weer een keer te laten lachen. Kinderen hebben dat nodig." zei hij. Hij keek door de ramen heen waar de kinderen druk en ongeduldig aan het wachten waren. Kylian wist niet wat hij moest denken of zeggen toen Esmé voorstelde wat leuks te gaan doen. "Waar denk je aan? Ik bedoel. Ja, tuurlijk." zei hij. Zijn wangen waren rood, maar dat zag je door alle clowns schmink niet.

Ryan LaRosse

"Waarom zou ik op jou nou boos zijn? Heb je soms een slecht geweten?" vroeg hij. hij glimlachte eventjes. "Ja, misschien kun je er morgen wel naartoe? Dan ga ik toch met oude schoolvrienden uit eten, weet je nog?" zei hij tegen haar. "Zullen we gaan?" vroeg hij. Dan waren ze mooi op tijd. "Hadden we maar een tunnel ofzo, dat wel steeds heel ergens anders uit konden komen om te vertrekken, dan hebben we geen last van die paparazzi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimewo mei 08, 2013 12:11 am

Nathan McBrown

"Ik weet het, ik zal er de volgende keer aan denken om niet gelijk te gaan schreeuwen." Dat verdiende die kinderen ook niet, dat wist Nathan ook niet. Hij vond het zelf ook niet zo heel leuk als hij moest schreeuwen tegen die kinderen. Hij deed het ook niet zo heel snel, maar vandaag waren ze echt vervelend geweest. Hij keek naar de kwarktaart die op tafel werd gezet en hij keek er even na. Nu had hij daar wel heel erg zin in. "Op dit moment nog niet, dat zie ik morgen wel denk ik." Ze konden natuurlijk ook wat leuks gaan doen, maar daar konden ze nog wel even over na denken.

Esmé Harrods

Esmé zag de glimlach van Kylian en ze was blij dat hij tenminste nog een beetje kon lachen. "Ik ben blij dat hij wel een keertje heeft gelacht. Je hebt gelijk kinderen hebben dat nodig, ik ben al blij dat Marissa nog gewoon kan lachen." Ze keek weer naar de kinderen, die nu druk en ongeduldig aan het wachten waren op de clown die ze zo leuk vonden. Hij moest zo maar weer snel aan het werk gaan. Dan zou zij het spelletje met haar zusje af kunnen maken die ook ongeduldig op haar bed zat te wachten. "Nou misschien gewoon wat gaan drinken of eten en dan zien we later wel verder," zei ze met een lichte glimlach. Als ze maar een tijdje niet terug hoefde te gaan naar Ronald, want daar had ze geen zin in.

Kyra Santegoeds

"Nee dat heb ik niet, dus je hebt geen reden om boos op mij te zijn." Kyra glimlachte naar Ryan. Ze wou hem gewoon nooit boos zien, tenzij het tegen iemand was die ze toch niet mocht. Ze dacht even na over wat hij zei en knikte toen even. "Ja dat is waar, dan ga ik morgen wel even bij Kylian langs. Tenminste als hij dat wil," zei ze met een glimlach. Dan kon ze weer wat meer tijd met haar broer door brengen, zonder dat er andere mensen bij waren. Dat was ook wel eens fijn. "Ja, laten we gaan." Ze stond op van het bed en greep haar tas van het bed af, daar zaten al haar belangrijke spullen in. "Als zoiets zou bestaan, dan zou ik die tunnels alleen maar nemen." Alleen die waren er helaas niet en dus moest ze de paparazzi gewoon elke keer zien te ontwijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimevr mei 10, 2013 7:44 pm

Daan Schilders

Daan zuchtte. Nigel zat diep in de penarie. Als ze zoontje zo door ging werd die van school gestuurd. Sowieso zou de jongen blijven zitten. Hij moest met Kim maar bespreken als ze thuis waren hoe ze Nigel gingen aanpakken. Daan keek naar Stef. "En hoe nu verder? Ik neem aan dat de school zelf ook actie onderneemt als iemand dreigt van school te worden gestuurd. Wat zijn de stappen die worden ondernomen?"

Jason


"O , echt wel! Moet jij eens kijken." Hij zette nog een stapje nader maar liep toen gewoon rustig door. "Ik voer je wel een andere keer aan de krokodillen. Nu wil ik eten."
Met een grijns liep die naar de auto. Ze hadden het gesprek met Ryan en Kyra beëindigd en zaten in het de auto op het punt om te vertrekken. Jason knikte, startte de auto en reed het parkeerterrein af in de richting van het restaurant. "Vast wel. We maken er gewoon een leuke avond van. Ik maak me eerder druk over of het eten lekker is."

Elise Bakker


Elise glimlachte "Mooi zo." Ze at rustig verder en stond op toen haar bord en die van hun zoon leeg was. Ze zette de twee borden in de keuken neer. "Nate, geef je bord even als je al klaar bent met eten." Ze wachtte op een reactie, pakte toen drie schoteltjes, een mes en drie vorkjes uit de kast en liep toen terug. Ze sneed de kwarktaart aan terwijl ze het antwoord hoorde op de vraag. "Inderdaad. Was er niet een of ander festival in de stad."
"Klopt.", hoorde ze Sean zeggen. "Ik ga er heen met een groep vrienden.'
Elise dacht na. "Misschien kunnen we 's avonds een hapje gaan eten of een keertje met ze alle naar de bios."

Nina Schilders


"Sammy, kom je helpen met de pannenkoeken?" Nina stond in de keuken en had net alles klaar gezet voor het bakken. Ze paste vanmiddag op de kleine broertje. De ouders hadden een gesprek op school met Nigel en zei had aangeboden op te passen.
Ze wierp een blik de woonkamer in waar Sammy tv zat te kijken. Ze glimlachte. Ze was dol op de broertje. Ze zwaaide even naar de buurvrouw die voorbij liep. Een sms deed er opdoen uit gedachte. Kane, of die langs kon komen. Helaas moest ze hem teleurstellen.
Ze had een middagje alleen met de broertje en Sammy was nog niet aan hem gewend dus had ze het liever niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimevr mei 31, 2013 10:33 pm

Kylian Santegoeds

Kylian keek Esmé eventjes aan. "Er is iedere keer een ander aantal kinderen." zei Kylian en keek naar de kamer. Soms lag er een kindje maar voor een of twee dagen, soms zelf voor drie of vier maanden. Veel te lang. Kylian kreeg steeds meer respect voor doctoren en verpleegsters. Die moesten hier maar eens heel hun leven zo werken. Hij knikte eventjes. "Ja, eten is goed. Ik bedoel, drinken ook wel hoor. Maar, ehm, ik moet nu echt weer verder. Over een kwartier ben ik klaar. Dan- dan nog even douche. Ik weet niet of je in de kantine wil wachten?" vroeg hij, terwijl hij al aanstalten maakte om weer aan het werk te gaan.


Stefan Bakker Nicols

Stefan keek van Daan naar Kim. "Dit is de eerste keer dat ik zoiets mee maak, dus ik heb het even opgezocht. De brief waarin de waarschuwing omschreven staat krijgen jullie nu zo mee. Het is ondertekend door de directeur en door mij. De directeur neemt binnenkort nog persoonlijk contact met jullie op om te kijken of jullie de benodigde informatie ontvangen hebben. Hij zal met jullie bespreken wat er met Nigel verder gaat gebeuren en wat de mogelijkheden zijn als hij daadwerkelijk van school gestuurd zou worden. Dat gaat verder buiten mij om, al wordt ik wel door de directeur op de hoogte gehouden." zei hij tegen Daan.


Sammy Schilders

Sammy keek op van de tv toen Nina hem riep. Hij stond meteen op om haar te helpen. "Mag ik mixen?" vroeg hij. Dat vond hij leuker dan eieren kapot slaan en erbij gooien of de melk erin gieten. "Komt die jongen ook. Die pas mee hier was?" vroeg hij aan Nina en keek haar aan. Hij wist dat die jongen het vriendje van Nina was, maar hij vertrouwde hem gewoon nog steeds niet. De jongen zag er zo eng uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 02, 2013 1:41 pm

Nina Schilders

Nina zag de broertje meteen opstaan toen ze hem had gevraagd om te helpen met het bakken van de pannenkoeken. "Ja, ik vind het prima." Ze keek op het pak wat ze nodig had. "Oke, dus we hebben eieren nodig en melk." Ze keek naar de broertje. "Wil jij die pakken, Sammy?" Ondertussen viste ze een beslagkom uit een kastje. Nina hoorde wat Sammy vroeg. "Kane bedoel je? Nee, die kom niet. Hij moet werken tot laat. We zijn gezellig met ze tweetjes."


Daan Schilders



Daan zuchtte. De eerste keer dat Stef zoiets mee maakte en wie was het. Jep, zijn zoon. Waarom moest het precies Nigel zijn?!? Hij knikte hier en daar en wachtte tot Stef was uitgesproken. Het kwam er op neer dat het verder aan de directeur werd overgelaten. Stef kon ook niet veel doen. Het was eerder afwachten of Nigel van school werd gestuurd of niet. 1 ding was duidelijk: het was aardig uit de hand gelopen. Daan zuchtte. "Ik denk dat we het hier maar bij moeten laten. We kunnen niet veel doen tot we de directeur hebben gesproken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimema jun 17, 2013 9:34 pm

Esmé Harrods

Esmé keek ook naar de kinderen in de kamer en glimlachte eventjes, ze keken nieuwsgierig waar de clown nou gebleven was. "Dat kan," zei ze met een glimlach. Ze keek weer naar Kylian, het was heel raar om hem als clown te zien. Ze vond niet dat het hem stond, maar hij was er waarschijnlijk wel goed in. "Eten, drinken het maakt niet uit." Als ze maar een tijdje niet bij Ronald in de buurt hoefde te zijn en ze kon toch nog wel normaal praten met Kylian. Dat moest kunnen, ergens diep van binnen hield ze nog steeds van hem en wou ze nog steeds bij hem zijn. "Ik zal in de kantine op je wachten, ik moet toch nog het spelletje met Marissa afmaken." Ze glimlachte naar hem. Daarna gebaarde ze naar de kinderen die ongeduldig op hem stonden te wachten. "Ga nou maar, ze wachten op je," zei ze zachtjes tegen hem. Hij moest maar snel weer aan het werk gaan.

Alyssa Nicols

Alyssa zag hoe Jason nog een stapje naar haar toe zette en ze beet zachtjes op haar lip. "Je doet het toch niet," zei ze met een glimlach tegen haar vriend. Ze grijnsde eventjes om wat haar vriend toen zei en ze haalde haar schouders op. Het zal nog wel een tijdje duren voor ze weer bij de dierentuin zouden zijn. "Dan doe je dat een andere keer, jij vreetzak. Heb je echt zo'n honger?" Vroeg ze plagend aan hem. Zij zelf had eigenlijk ook wel heel erg honger, maar dat ging ze hem natuurlijk niet vertellen. Dat kon hij dan weer tegen haar gebruiken. Ze was in de auto gestapt en ze voelde hoe Jason de auto startte. Ze rolde met haar ogen en schudde haar hoofd. "Het eten is vast wel lekker, het is een nieuw restaurant en dan kunnen we het uit testen." Ze vond het ook wel belangrijk voor een restaurant om lekker eten te hebben. Dat zou ook vast wel zo zijn, als ze geen lekker eten hadden dan zou het daar ook heel snel leeg zijn.

Nathan McBrown

Nathan glimlachte naar zijn vrouw en nam nog een hap van zijn eten. Het was een tijdje stil, maar zo kon hij wel rustig zijn bord leeg eten. Iets wat hij ook aan het doen was. Hij haalde een hand door zijn haar en kauwde op zijn laatste stukje eten om het alvorens door te slikken. "Hier is mijn bord," zei hij tegen Elise, toen hij klaar was met eten. Hij had eigenlijk best wel snel gegeten, misschien kwam dat, omdat hij wel zo'n zin had in die kwarktaart die daar nu zo stond. "Een keertje met zijn allen wat eten of naar de bios, lijkt mij wel gezellig. Dan doen we weer een keer wat leuks," zei hij met een lichte glimlach tegen zijn vrouw en zoon. Dat moesten ze ook weer een keer doen, gewoon wat leuks met het gezin. Met hun eigen gezin, niet met het hele gezin. Dat waren dan weer een beetje te veel mensen op een plek.

Kyra Santegoeds

"Nee dat heb ik niet, dus je hebt geen reden om boos op mij te zijn." Kyra glimlachte naar Ryan. Ze wou hem gewoon nooit boos zien, tenzij het tegen iemand was die ze toch niet mocht. Ze dacht even na over wat hij zei en knikte toen even. "Ja dat is waar, dan ga ik morgen wel even bij Kylian langs. Tenminste als hij dat wil," zei ze met een glimlach. Dan kon ze weer wat meer tijd met haar broer door brengen, zonder dat er andere mensen bij waren. Dat was ook wel eens fijn. "Ja, laten we gaan." Ze stond op van het bed en greep haar tas van het bed af, daar zaten al haar belangrijke spullen in. "Als zoiets zou bestaan, dan zou ik die tunnels alleen maar nemen." Alleen die waren er helaas niet en dus moest ze de paparazzi gewoon elke keer zien te ontwijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimema jun 17, 2013 10:22 pm

Sammy Schilders

Sammy glimlachte naar zijn zusje. Hij vond het niet zo erg dat Kane niet kwam. Hij vond die jongen maar eng. Hij deed wat zijn zusje zei en haalde eieren tevoorschijn. Met zijn handen vol eieren liep hij terug naar de tafel toe. Sammy had alleen wat te veel eieren gepakt, waardoor er al snel eentje uit zijn handen viel. Sammy deed zijn best om die op te vangen, maar liet hierdoor de andere eieren ook op de grond vallen. Hij had nog maar twee hele eieren in zijn handen vast. Met een pruillipje keek hij naar de eieren die op de grond in stukken lagen.


Stefan Bakker Nicols

Stefan knikte triest. "Dat denk ik ook. Hier heb je in ieder geval nog zijn officiële puntenlijst en een officiële waarschuwing. Zo weet ik zeker dat jullie op de hoogte zijn." zei hij tegen zijn twee oude vrienden. Hij keek hun zoon even aan. "Nigel, nog één ding. Geef die nieuwe jongen een kans. Hij is niet van hier. Het is al moeilijk genoeg om als nieuwe in een klas terecht te komen. Ga alsjeblieft geen ruzie meer met hem zoeken." zei hij tegen de jongen en keek hem hierbij duidelijk aan.


Kylian Santegoeds/b]

Kylian keek Esmé eventjes aan. "J-ja, eten is goed." Hij slikte eventjes de brok in zijn keel weg. Begon hij nu zeker nog te stotteren ook. Daarom knikte hij de tweede keer ook en glimlachte hij de derde keer naar Esmé. Hij was bang dat hij echt zou begonnen te stotteren. Jezus, hij was toch geen puber meer die nerveus was voor een date. Dit was niet eens een date. Toch? Kylian draaide zich om en liep naar de deur. "Tot zo." zei hij met een klein stemmetje tegen Esmé en liep de kamer van de kinderen weer in. Hier kreeg hij eerst nog eens een 'oe' naar hem toe geroepen. Het duurde ook nog even voor hij weer normaal met zijn werk bezig was.


Ryan LaRosse

Ryan glimlachte eventjes en liep met zijn vriendin naar de auto toe. Hij hield als een echte heer de autodeur voor haar open zodat ze in kon stappen. Hij keek om zich heen. Geen camera te zien. En dat wilde wat zeggen. Ryan had oog voor de camera. hij stapte in de bestuurderskant in en startte de auto. "Lets go." zei hij tegen zijn vriendin. Hoe lang zou het duren voor ze gevolgd werden door paparazzi? Bijna iedereen wist wel wat voor auto ze hadden. En ja hoor, ze zaten nog geen half uur in de auto of hij herkende al een auto achter hen, die zo dicht achter hen aan bleef rijden dat hij wel kon raden wie daar in zat. "He, verdorie. Ik heb nog zo mijn best gedaan." mompelde hij meer tegen zichzelf dan tegen Kyra.

Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 18, 2013 4:04 pm

Jason

" O wedden van wel! Als de dierentuin niet zo ver terug lopen was en ik geen honger had, had ik het zo gedaan."  Jason stopte ze handen in ze zakken en keek Alyssa aan. " Doe ik ook!"  Jason knikte met een pruillip. " Kan ik niks aan doen! Me maagje heeft gewoon honger. Je kan het zelfs horen knorren." 
Jason reed rustig aan richting het restaurant. Hij lette op de weg terwijl die met Alyssa bleef praten. " Je weet maar nooit. Ja, dat is waar maar als het echt niet lekker is vertrek ik weer gewoon en rij ik langs de Burger King ofzo. Weet jij eigenlijk wat het voor restaurant is? Chinees, vega, grieks? Weten we een beetje wat ons staat te verwachten."  

Elise Bakker

Elise nam Nathan's bord aan en zette die in de vaatwassers, waarna ze hem meteen aanzette. Ze sneed daarna de kwarktaart aan en legde de drie stukjes op de bordjes die ze al had klaargezet. Met de drie bordjes in de handen liep ze terug naar de keukentafel. Elise knikte. " Ja, dat bedoel ik. Gewoon een avondje of dagje met ze drietjes. We doen inderdaad de laatste tijd weinig samen. Ik vond mijn voorstel om het weekend uit eten te gaan wel een goed idee. We moeten gewoon een keer een datum prikken dat we dan wat  leuk gaan doen. Of gewoon een keer een avond spelletjes spelen, ik zeg maar wat. Dat kan ook leuk zijn." 

Nina Schilders

Nina was net bezig om alles voor het beslag klaar te zetten toen ze achter zich eieren op de grond hoorde vallen. Wat geschrokken draaide ze zich om. " Wat gebeurd er nou?"  Ze sloeg een zucht. Ze kon niet boos worden op de broertje al was het een grote ei-er bende. Hij wou alleen maar helpen. "O, Sammy. Je hoefde maar twee eitjes te pakken. Naja, we maken het straks wel schoon. Kan gebeuren. Geef de eitjes maar."  Ze pakte de eitjes van de broertje over. 
Ze pakte snel een doekje om de eieren op te ruimen, voor er straks iemand over zou uitglijden. 


nigel doe ik later
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimedi jun 18, 2013 8:09 pm

Nigel Schilders

Nigel zag dat ze vader de documenten aannam van zijn mentor en oom. Hij stond op en liep richting de deur. Ze waren klaar hier, hij was klaar hier. Hij wou naar huis, naar buiten chillen met ze vrienden. Als dat er nog inzat na vandaag. Hij hoorde Stefan wat tegen hem zeggen en draaide geïrriteerd om. "Normaal doen tegen hem?!? Echt niet! Die jongen moet eerst maar eens leren om zich aan te passen. Ik ga me niet verlagen tot zijn niveau. Houdoe!" Met die woorden verliet die het lokaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimevr jun 28, 2013 4:01 pm

Esmé Harrods

Esmé keek naar de jongen voor haar en ze glimlachte lichtjes, toen hij begon te stotteren. Het was maar lichtjes stotteren, maar ze vond het nog steeds schattig. "Oke, doen we dat." Ze wist niet eens waarom ze dit deed. Misschien was het toch wel een beetje, omdat ze Kylian miste en het was toch moeilijk voor haar om hem los te laten. Ze glimlachte terug naar hem, toen hij naar haar glimlachte. Daarna ging hij weer de kamer in en zij ook. Alleen zij liep naar haar zusje, die ongeduldig zat te wachten op haar. "Het is jou beurt om te gooien," riep Marissa, toen ze naast haar zusje ging zitten en ze grinnikte eventjes. Ze pakte de dobbelsteen op en gooide en dat was het echte begin van het mensergerjeniet spelletje.

Kyra Santegoeds

Kyra liep met Ryan naar de auto toe en ze keek even om zich heen, er waren nu tenminste geen camera's te zien en daar was ze wel blij om. Misschien zouden ze deze avond wel door komen zonder dat er paparazzi achter haar aan kwam. Ze glimlachte naar Ryan die als een echte heer de autodeur voor haar open hield. "Dank je wel," zei ze met een glimlach. Bedanken was wel zo beleefd, ze ging op de passagiersstoel zitten en keek toe hoe Ryan aan de bestuurderskant kwam zitten. Daarna gingen ze op weg naar het restaurant. Alleen niet veel later kwam er een auto achter hun rijden en ze zuchtte, toen ze de woorden van Ryan hoorde. "Ach ze allemaal kwijtraken zou wel niet lukken, er zijn altijd wel een paar die toch op de uitkijk staan." Ze had echt het gevoel dat sommige van die journalisten echt geen leven hadden en dat ze daarom niks anders te doen hadden dan haar en andere beroemdheden.

Alyssa Nicols

"Aha dus je bent gewoon lui," zei Alyssa plagend. Alleen moest ze wel toegeven dat hij gelijk had, het was behoorlijk ver lopen van de auto naar de ingang van de dierentuin. Ze hadden heel ver moeten parkeren, omdat ze toch wat later waren geweest. "Jou arme buikje, maar het krijgt zo wel eten hoor. Dan zou je buik vast wel weer blij zijn," zei ze lachend tegen hem. Ze kon inderdaad zijn maag horen knorren en ze had zelf ook wel honger. Alleen nog niet zo'n honger dat haar buik er van begon te knorren. Ze reden richting het restaurant en ze keek uit het raam, ze hadden al wel een leuke dag gehad. Het zou ook leuk zijn als ze de dag leuk af konden sluiten. "Volgens mij was het een chinees restaurant en dat vind ik altijd wel lekker," zei ze met een glimlach tegen Jason. Ze konden niet zo maar weg rijden, dan zouden ze Kyra en Ryan alleen laten en dat wou ze niet. Ze hadden hen tenslotte uitgenodigd en dan vond zij het onbeleefd om opeens weg te rijden, alleen omdat het eten niet lekker was.

Nathan McBrown

Nathan keek naar Elise die zijn bord in de vaatwasser zetten en hij glimlachte even. Dat had hij natuurlijk zelf ook kunnen doen, maar nu was het al gedaan. Hij keek toe hoe ze terug kwam lopen met drie stukken kwarktaart. Hij haalde een hand door zijn haar en glimlachte naar Elise. "Uiteten lijkt mij wel goed, dat is gewoon een avondje. We kunnen ook een keer in een weekend inderdaad naar iets leuks toe gaan. Misschien iets wat we nog niet gedaan hebben en wat we altijd al hebben willen doen," zei hij bedachtzaam. Dat leek hem wel leuk om te doen. Gewoon iets doen wat ze nog nooit hadden gedaan, dan konden ze weer wat nieuws proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimezo jun 30, 2013 12:31 pm

Jason

"Ik ben helemaal niet lui!", zei die iets wat beledigd. "Ik heb gewoon geen zin om een heel eind terug te lopen voor niks." Jason zette een bigsmile op. "Haha, vast wel." Jason reed rustig door. Het was best druk op de weg, maar dan ook laat. Ze waren er bijna. "Ahh, chinees. Dat is wel lekker. Moet goed komen." Jason reed het parkeerterrein op , wat in de buurt van het restaurant lag gelegen op en parkeerde de auto. "We zijn er! Het moet hier vlakbij zijn.'

Elise

Elise knikte. "Ik zal van de week eens kijken of ik een leuk restaurant kan boeken voor volgende week vrijdag of het weekend. Door de weeks lijkt me niet zo handig met werk enzo."
Elise nam net een hap van de kwarktaart en verslikte zich er bijna in. "Nate, breng me niet op ideeën. Je weet dat ik al jaren wil parachutevliegen of iets in die richting. Als je dit serieus bedoeld dan ga ik er voor zorgen dat het ook echt gebeurd. Z'n kans laat ik niet lopen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimewo jul 10, 2013 7:50 pm

Kylian Santegoeds

De tijd leek voorbij te kruipen, toen Esmé daar met haar zusje zat. Waarom ging de tijd niet wat sneller? Dan kon hij dat kleine kamertje uit. De muren leken steeds dichterbij te komen. Nog even en hij zou flauwvallen ofzo. Kylian keek op de klok. tijd! eindelijk! Kylian sloot af met de kinderen en maakte dat hij de kleedkamer in kwam. Hij duwde de deur achter zich dicht en draaide hem op slot. Opgelucht zakte hij op de vloer. Jeetje, wat was dat erg. Hij was nog nooit zo bang geweest. Hij wist niet eens waarvoor. Met een diepe zucht ging hij aan het werk om zijn schmink van zijn gezicht af te halen. Na dat gedaan te hebben en kort een douche te hebben genomen was hij weer helemaal fris en fruitig. hij keek in de spiegel, waste zijn gezicht nog een keer goed, en was er toen helemaal klaar voor. Hij liep naar buiten toe. Daar zou hij wel wachten tot Esmé klaar was met haar potje Mens-Erger-Je-Niet.


Ryan LaRosse

Ryan zuchtte geërgerd en vloekte zachtjes in zichzelf. Hij had er nog zo voor gezorgd dat er geen journalist hiervan zou weten en nog kwamen ze achter hem aan. Hij was benieuwd hoe lang het zou duren voor de andere journalisten er waren. Het duurde niet lang voor ze bij de parkeerplaats van het restaurant waren. "Nou, als de roddelpers er dan toch is, dan kunnen we er maar beter voor zorgen dat we op ons mooist zijn." zei Ryan en deed zijn kleren even goed. Hij keek naar Kyra. "Ben je er klaar voor?" vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimeza aug 24, 2013 7:55 pm

Alyssa Nicols

De beledigende toon was Alyssa niet ontgaan, ze keek eventjes naar Jason en glimlachte lichtjes. "Het maakt ook niet uit, we hadden toch geen tijd om terug te lopen." Dat was in ieder geval zo, anders kwamen ze echt niet op tijd bij het restaurant aan. De dierentuin was gewoon leuk geweest en ze hoefde niet echt terug. Ze keek naar buiten, het was best wel druk op de weg. Het was dan ook een tijdstip dat heel veel mensen weer naar huis toe gingen. Zij echter gingen gewoon lekker naar een restaurant. "Ja chinees moet inderdaad wel lukken," zei ze met een glimlach. Dat was gewoon heerlijk om zo af en toe te eten. Ze merkte dat Jason parkeerde en ze glimlachte en knikte. Daarna stapte ze uit en haalde ze een hand door haar blonde haar heen. "Dan moeten we maar een stukje lopen," zei ze met een glimlach. Het zou hier vast wel ergens vlakbij zijn.

Nathan McBrown

Nathan keek naar Elise en glimlachte even. Dat leek hem een goed idee, in een weekend kwam het inderdaad wel beter uit. Dan hoefde ze niet zo op werk tijden te letten, want bij hem verschilde het nog wel eens wanneer hij thuis was voor het eten. "Nee doordeweeks is inderdaad niet zo handig, misschien is het in het weekend inderdaad beter." Hij nam nog een hap van zijn kwarktaart en het smaakte echt heel erg lekker. Hij vond het echt heel fijn om zo even te praten met zijn allen. Hij kreeg meteen spijt van de woorden die hij had gezegd. Natuurlijk zou Elise gelijk over zoiets beginnen. "Zoiets gaan we dus niet doen, dus ik bedoelde het niet serieus." Hij grijnsde eventjes en nam nog een hapje van zijn kwarktaart. Het was gewoon heerlijk.

Esmé Harrods

Esmé liet haar zusje natuurlijk winnen met het spelletje, ze hield onbewust Kylian een beetje in de gaten die de kinderen aan het lachen maakte. Ze haalde een hand door haar haar en keek daarna weer naar het spelletje en ze ging er zo in op dat ze niet eens merkte dat Kylian al klaar was. "Ha, ik win." Riep Marissa vrolijk en ze lachte vrolijk. Een glimlach gleed over het gezicht van Esmé het zag er dan ook zo schattig uit. Ze gaf haar zusje een kusje op haar wang en zag hoe haar zusje ging liggen en haar ogen vermoeid sloot. "Ik kom morgen wel weer even langs," zei ze met een kleine glimlach tegen haar zusje. Alleen ze was al in slaap gevallen. Een kleine zucht ontsnapte aan haar lippen en ze keek om, ze merkte nu pas dat Kylian al weg was en waarschijnlijk op haar stond te wachten. Ze liep de kamer uit en zag de jongen al staan en ze glimlachte naar de jongen. "Zullen we gaan?" Vroeg ze, toen ze bij hem aan kwam. Dan kon ze eindelijk wat leuks gaan doen, want Ronald had daar deze weken niet veel zin in.

Kyra Santegoeds

Kyra hoorde Ryan zachtjes vloeken ze kon het niet laten om toch een beetje te glimlachen. Zelf vond ze het natuurlijk ook niet leuk, de enige keer dat ze wat privacy had was als ze gewoon thuis was. Gelukkig kon ze haar privé leven toch redelijk bij de roddelpers weg houden. Ze merkte al gauw dat ze op de parkeerplaats waren en ze hoorde wat haar vriend zei. "Ja je hebt gelijk, zo lang ze dat restaurant maar niet binnen komen." Dan zou ze hen er wel uit laten trappen, ze wou gewoon normaal rustig kunnen eten. Ze deed haar kleren ook eventjes goed en keek Ryan aan en knikte. "Ja klaar," zei ze met een glimlach en ze stapte de auto uit. Meteen hoorde ze een foto klikken en moest ze moeite doen om niet een grimas op haar gezicht te laten komen. Nee, gewoon blijven glimlachen en dan hadden ze weer wat ze wouden.

Jake Simons

Jake kwam zijn werk uit gelopen, hij was net klaar en was nu wel behoorlijk moe. Dus hij zou maar gewoon naar zijn huis gaan, nou ja hij zou het niet eens een huis kunnen noemen. Meer een soort van schuilplaats of een kraakpand en hij moest elke keer weer ergens anders heen, als de politie langs kwam om hem er uit te jagen. Hij zette zijn skateboard op de grond en ging er op staan. Hij zuchtte eventjes, zijn kraakpand was niet zo ver bij zijn school vandaan en hij moest langs de school, alleen daar zou nu toch niemand zijn. De school was namelijk al lang uit. Hij skate langs de school en lette niet op, er was toch helemaal niemand. Hij skate naar zijn kraakpand en zette zijn skateboard daar tegen de muur, niemand nam dat ding toch mee. Het was oud en versleten en het enige wat hij nog over had van zijn oude leven. Hij zuchtte eventjes en glimlachte naar binnen, daar was eigenlijk niks te zien. Alleen een heel oud bed en voor de rest was het helemaal leeg. Hij plofte op zijn bed neer en haalde en hand door zijn haar. Hij zou nu wel gewoon gaan slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimevr aug 30, 2013 12:26 pm

Jason

" Echt wel! Als ik terug was gerend en vervolgens weer naar de auto om door de stad te scheuren naar het restaurant was ik op tijd geweest." Niet dat die dat zou doen, niet dat die het van plan was of dat ze daar nu nog tijd voor hadden. Maar hij had het kunnen doen. Jason was in de auto gestapt en vervolgens richting het restaurant gereden. Het was druk op de weg, het was immers ook spitsuur, maar ze kwamen er nog redelijk doorheen en hij parkeerde ruim op tijd op de parkeerplaats wat vlak bij het restaurant was gelegen. Jason stapte uit en sloot de deur. " Ja, maar waar dichtbij. Links, rechts, rechtdoor?
Ik heb geen idee hoor. Maar me maps op de gsm wel."

Elise

Elise knikte. Het weekend was de beste uitkomst. Dat had ze zelf ook voorgesteld. Dor de weeks waren ze op verschillende tijden thuis en zou het minder goed uitkomen. " Zal ik dan voor volgende week zaterdag een leuk restaurantje van de week boeken of komt dat niet uit? Ik wil iets van tapas of Mexicaans bestellen. Dat lijkt me wel lekker.`
Ze keek de man een zoon aan. Elise keek vervolgens Nathan teleurstellend aan. " ja, maar! Je had het kunnen verwachten.
Je zegt zelf: " wat we ooit nog eens willen doen." Nou dat wil ik doen!"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitimewo okt 30, 2013 5:52 pm

Kylian Santegoeds

Met een glimlach keek Kylian naar Esmé en haar zusje. Esmé zei nog iets tegen haar, maar Marissa sliep weer. Niet veel later kwam Esmé de zaal uit gelopen. Hij knikte even. "Ja, laten we gaan." zei hij en draaide zich om, op weg naar de lift. Hij wilde iets tegen haar zeggen over Marissa. Hij wist zeker dat het goed zou komen en dat het meisje zo vermoeid was, was hartstikke normaal. De kinderen sliepen meestal bijna allemaal zodra hij daar weg was. "Eeh, ik weet zeker dat Marissa weer helemaal beter word. Als een van die kinderen beter word, is zij het wel." zei hij wat ongemakkelijk tegen Esmé. Hij stopte wat onhandig zijn handen in zijn zakken.


Ryan LaRosse

Als een echte heer stak Ryan zijn hand uit om Kyra uit te laten stappen. Natuurlijk niet alleen om netjes te zijn, maar vooral om netjes over te komen bij de paparazzi. Dan hadden ze wat minder roddels om op te schrijven. Ook hij deed zijn best om netjes te blijven glimlachen. "Zullen we binnen maar op ze wachten?" vroeg hij aan Kyra, terwijl hij haar richting de deur begeleidde. Hij hield de deur voor haar open. Toen ze binnen waren kwam er gelijk een man op hun afgelopen. "Heeft u gereserveerd?" vroeg de man vriendelijk. Ryan knikte. "Ja, tafel voor vier. We wachten nog op vrienden. Hier, dit is voor u, als u er voor zorgt dat we hier rustig kunnen eten zonder paparazzi die binnen foto's van ons probeert te maken." zei hij tegen de man en gaf die een toch wel flink geld bedrag. De man knikte haastig en stopte het geld in zijn zak. "Komt voor elkaar meneer."


Stefan Bakker Nicols

Toen ook Stefan eindelijk het schoolgebouw uit kon lopen, eigenlijk op weg naar zijn auto, zag hij Jake voorbij komen skaten. Hij trok zijn wenkbrauwen op. Wat deed die jongen nog zo laat hier in de buurt? Ach, als hij achter de jongen aan zou lopen, zou hij misschien wel zijn ouders kunnen spreken. Dus dat deed hij dan ook zo onopvallend mogelijk. Hij trok zijn wenkbrauw op toen de jongen een nogal vervallen huis in ging. Hij liep naar de deur toe en klopte er een paar keer op. Er zat geen slot in de deur en het leek zelfs alsof het amper normaal dicht kon. Voorzichtig duwde hij de deur open. Wat hij toen zag, schrok hij allen maar meer van. één bed, een skateboard en Jake. Dat waren de enige spullen die er nog stonden. Hij keek de jongen aan. "Woon jij hier?" vroeg hij aan de jongen terwijl hij in de deuropening bleef staan. "Laat me raden, je hebt ook geen ouders?" Hij deed de deur achter zich dicht en liep richting de jongen terwijl hij het huis beter bekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voor Altijd & Eeuwig
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Summernight :: Rollenspellen :: Korenhof-
Ga naar: