Summernight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Summernight

Summernight
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimema jun 20, 2016 8:25 pm

Madelief Zevenberg

Het was voor haar de eerste keer dat ze deze show zag en ze vond het eigenlijk best leuk om naar te kijken. Niet dat ze dit ook daadwerkelijk aan Sammy ging vertellen, aangezien die het blijkbaar dierenmishandeling vond. "Ik vind dat reuze meevallen, ze mishandelen die paarden niet." Ze reden er toch gewoon op? Al was ze nou ook weer niet een expert in paardrijden, dus ze wist niet wanneer zo'n beest mishandeld werd. Gelukkig ging Joël al achter Dex aan en had zij het gevoel dat ze beter konden blijven zitten. Dit moest de vader maar oplossen, al wist ze niet dat zij ook een verdachte van Dex was. "Door wie zou het geluid gehackt zijn denk je?" Vroeg ze nieuwsgierig aan de oom van Lily en Lucy. Het moest wel iemand van hun groepje zijn, het leek haar sterk dat iemand anders een opname had van Dex die zong onder de douche.

Kyra Santegoeds - Larosse

Kyra voelde de voorzichtige kus op haar wang en ze keek haar man even aan. "Ryan, ik ben niet van glas." Zei ze met een zucht. Ze hield heel veel van hem, maar soms was hij echt te bezorgd. Toen ze zwanger was van Allison vooral in haar laatste maanden had ze bijna helemaal niets meer mogen doen. Ergens was dat ook niet zo raar, hun eerste kindje hadden ze verloren vanwege de stress die op dat moment op haar lichaam had gestaan. Ze voelde hoe hij haar hand vastpakte en ze kneep er zachtjes in. "Dat is goed, ik moet nog wel even blijven zitten." Ze voelde zich nog steeds niet helemaal top en ze snapte gewoon niet waar het vandaan kwam. Ze keek even naar hun dochter, ja die zou wel hier kunnen blijven. Maar toch zou het minder leuk worden voor haar. "Dat weet ik, maar ik denk dat ik deze dag wel uit kan zitten. Desnoods ga ik alleen nog maar in de rustige attracties." Zei ze met een glimlach tegen hem om hem wat gerust te stellen. Ze glimlachte, toen ze hoorde wat Ryan er over zei. "Dat is niet aardig," zei ze met een grijns en ze gaf hem een klapje tegen zijn schouder. Al moest ze hem wel gelijk geven, het was inderdaad niet echt zuiver.

Nathan McBrown

Nathan glimlachte. "Ja, dat kunnen we ook altijd nog doen." Al had hij nu meer zin in pizza, waar hij weer wat energie van zou krijgen. Hij hoorde Elise zeggen dat ze hem wel zou helpen, omdat ze anders in slaap zou vallen. "Dat maakt toch ook niet uit voor een keertje," zei hij met een grijns, terwijl hij de pizza uit de vriezer trok. Hij hoorde wat ze vroeg en glimlachte, ze hadden eindelijk een moment voor hen zelf. "Ja, wat koffie is goed." zei hij toen hij de keuken weer in kwam lopen en met de oven begon te rommelen om hem op te laten warmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimedo jun 23, 2016 10:23 pm

Roan McBrown
Roan snoof. “Ja, dat mag ze zeker. Zolang het ons niet te veel geld kost.” Zei hij. Het maakte Roan ook helemaal niet uit, maar wat hij over de kosten zei, meende hij dan weer wel. Roan ergerde zich aan de trotste blik van Robin. Zijn vriend had duidelijk geen idee hoe moeilijk het was om van sigaretten af te blijven. Hij probeerde zijn irritatie alleen niet te laten merken. De irritatie was later alleen opnieuw te merken toen Robin door ging over het sporten van Kyun. “Dat zien we wel als ze groot genoeg is. Ze gaat in het begin sowieso op een teamsport.” Snauwde hij de jongen af.

Jens de Ruijter
Jens grijnsde om de reactie van zijn familie en moest al helemaal de moeite doen om zijn lachen in te houden toen Dex weg stormde. Moest de jongen hem maar niet lastig vallen! Hij had het helemaal aan zichzelf te danken. Snel zette hij het geluid uit. Overal hoorde hij geroezemoes. Jens keek grijnzend om zich heen naar zijn familie. “Ik wist niet dat we een zanger in de familie hadden.” Zei hij lachend. Aan zijn mobiel was niets meer te zien, daar had hij wel voor gezorgd. Zou iemand van zijn familie in de gaten hebben gehad dat hij het was?

Joël de Ruijter
Zodra Joël buiten bij Dex was gekomen, rook hij dat de jongen iets gerookt moest hebben. Het viel hem ook alleen maar op, doordat hij van andere gehoord had dat Dex rookte. Daar ging het nu alleen niet om en daarom besloot Joël dat voorlopig te negeren. Joël klemde zijn kaken op elkaar bij het brutale antwoord van zijn zoon. Na het gesnauw van zijn zoon over dat hij naar huis toe wilde, wilde hij toch zeggen dat hij het beter anders had kunnen aanpakken. Dat hij er beter net zo hard mee om had kunnen lachen. Hij wist zeker dat hij dat nog rustig had kunnen doen, ook al irriteerde hij zich zo. Maar nu nog een brutale actie van zijn zoon volgde, kon hij zich niet inhouden en trok zijn zoon overeind. “Met zo’n instelling kun je ook verwachten dat iemand ooit eens zoiets aan zou doen. Met je getreiter en gepest. Je gaat nu gewoon mee naar binnen, of je wilt of niet en blijft gewoon zitten en kijken.” Siste Joël naar zijn zoon toe, terwijl hij met een sterke greep om de bovenarm van Dex de jongen mee terug nam naar de anderen.

Sammy McBrown
“Oh nee, dat doen ze ook niet.” Zei Sammy sarcastisch. “Ze spuiten echt geen vuur en water om de arme beesten heen, ze doen er geen kunstjes op en ze laten ze al helemaal niet rondlopen tussen die herrie.” Vervolgde hij zijn sarcastische toon. “Enig idee wat de paarden allemaal hebben moeten meemaken om er zo rustig onder te blijven?” Even leek het erop dat ze de show helemaal stil zouden zetten. Misschien zouden de paarden wel een dag vrij krijgen. Maar toen het geluid weer normaal was, werd er omgeroepen dat de show over een paar minuten een doorstart zou maken. Sammy haalde zijn schouders op. “Geen idee. Ik zou het in ieder geval niet kunnen. Iemand enig idee?” vroeg Sammy, waarna hij om keek naar de anderen. “Het zou haast iemand van hun thuis moeten zijn.”

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte naar Kyra, toen ze zei dat ze niet van glas was. “Dat weet ik, maar ik wil gewoon dat je je op je gemak voelt.” Zei hij. Nee, Kyra zou geen stress mogen voelen. Nu niet en nooit niet. Als hij het had kunnen doen, had hij alles van Kyra overgenomen op het moment, maar dat was natuurlijk onmogelijk. “Je moet het meteen aangeven als het niet meer gaat.” Zei Ryan tegen Kyra. Hij zou er dan gelijk voor zorgen dat Kyra kon gaan zitten, naar huis kon en ergens kon gaan liggen. “Misschien was het niet aardig, maar het was wel de waarheid.” Zei hij grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimezo jun 26, 2016 2:40 pm

Elise McBrown - Bakker

Elise knikte. Ze zette het koffieapparaat aan en haalde twee kopjes uit de kast. "Welke smaak wil je hebben?' Ze probeerde een gaap te onderdrukken. Ze hoorde Nathan zeggen dat het niet erg was als ze in slaap zou vallen. "Weet ik! Maar dan slaap ik vanavond niet en lig ik de hele nacht wakker."
Ze ging verder met koffie zetten. "Kieran en Manu zijn schatten van kinderen maar ik ben ergens toch wel blij als Sean en Mike terug zijn. Ze vreten energie voor tien!"

Elliott Smit

Elliott zat vol bewondering naar de show te kijken en was eigenlijk daardoor een beetje in gedachten gezonken. Hij keek dan ook verbaasd op toen het geluid werd veranderd en blijkbaar zijn neefje Dex door de spiekers klonk. Hij had medelijden met Dex. Hij wist zelf hoe het was om gepest te worden en ten schande te worden gezet. Hij wist dat Dex meestal de pestkop was, maar dit verdiende niemand.
Hij lachte dan ook niet mee met de rest. Tuurlijk, was het grappig. Maar je kon ook te vergaan, vond die.
Elliott trok zijn star wars shirt recht en tikte zijn moeder op de schouder. "Mam, ik moet naar de wc.", zei die met een zuur gezicht omdat die toch wel echt hoge noot begon te krijgen.

Noa de Ruyter - Schilders

Noa keek de jongste zoon streng aan. "Jens, klaar nu! Nu is het mooi geweest." Ook Lilly kreeg een boze blik die nog steeds niet bij kwam van het lachen. "Het was grappig, dat geef ik toe. Maar nu is het mooi geweest. Jullie zouden het ook niet leuk hebben gevonden. En nee ik praat het gedrag van Dex niet goed." Ze haalde een hand door de haar en sloeg een zucht. "Kijk, nou maar naar de show. Die is immers namelijk weer begonnen. Je vader en Dex zullen zo wel weer terug zijn."
Ze rommelde in de tas met drinken. "Iemand wat te drinken?', vroeg ze om de sfeer weer de goede richting in te krijgen.

Dex de Ruyter

Dex keek ze vader kwaad aan en schreeuwde: "Eikel! Je doet me pijn! Laat me los! Verdomme!"
Hij spartelde als een vis op het droge tegen en probeerde met alle macht los te komen.
"Help! Help! Die man probeert me te ontvoeren! Bel de politie! Help me toch!" Mensen bleven staan en keken, beter gezegd staarde hun aan. Dex probeerde nog harder om los te komen en probeerde zijn vader te schoppen. "Laat me los, eikel! Ik ga niet mee!" Hij keek ze vader vuil aan. "Als mama hoort wat je hebt gedaan dan doet ze je wat! Denk maar niet dat je hier mee weg komt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimewo jun 29, 2016 12:16 am

Madelief Zevenberg

Madelief wist eigenlijk niets over paarden, de beesten boeide haar totaal niet en ze vond dat ze stonken. Alleen ze was hier wel tegen een dierenarts aan het praten. "Waarschijnlijk heel lang trainen, er is niets mis met dieren op een bepaalde manier trainen. Zo lang ze het maar niet op een pijnlijke manier doen." Honden werden tenslotte ook getraind om hun baasje te gehoorzamen. Het zelfde gold voor paarden waarschijnlijk. De enige dieren die je niet kon trainen waren katten, die deden gewoon wat ze wilden. Daarna ging het over Dex, ze kende dat joch bijna niet. Ze wist alleen dat hij af en toe niet echt aardig was. "Ja, het moet bijna wel iemand bij hem thuis zijn. Wie krijgt er anders een opname van iemand onder de douche." Dat kon alleen maar bij de jongen thuis opgenomen zijn. Alleen meer hoefde ze er ook niet over te zeggen, aangezien Dex al zo van streek leek te zijn over dit hele gebeuren.

Nathan McBrown

Nathan keek naar Elise die een gaap probeerde te onderdrukken, terwijl ze vroeg welke smaak hij wilde. "Capuchino is goed." Dat vond hij altijd wel lekker om te drinken. Hij maakte ondertussen de pizza open en legde deze klaar om in de oven te doen als de oven warm was. Hij knikte even, toen hij hoorde wat ze zei. "Dat is ook weer waar, nou probeer dan maar wakker te blijven. Wij gaan gewoon ook niet te laat slapen." Ze zouden sowieso niet laat kunnen gaan slapen die kleine etters hadden hun uitgeput. Hij glimlachte dan ook bij het volgende wat Elise zei. "Ja, daar zou ik ook wel blij mee zijn. Dan hebben we weer wat tijd voor ons zelf." Zei hij met een glimlach. Hoewel hij zijn kleinkinderen echt super lief vond, soms werd het wel een beetje te veel.

Kyra Santegoeds - Larosse

Kyra glimlachte naar Ryan, soms vond ze het wel fijn dat hij zo bezorgd om haar was. "Dat weet ik," zei ze dan ook tegen hem. En op dit moment voelde ze zich niet op haar gemak, maar ze verwachtte dat het zo wel over zou gaan. Ze nam nog een slokje water en nog één en ze voelde de misselijkheid al wat weg ebben. "Dan zal ik dat zeker aangeven, ik ga mijzelf niet pushen," zei ze tegen hem. Ze had lang geleden al geleerd dat dat echt nare gevolgen kon hebben. Ze gaf hem nog een duwtje, toen hij zei dat het grappig was en schudde haar hoofd, maar zelf moest ze moeite doen om ook niet te lachen. Al hield ze het nog aardig in, vooral toen Noa begon met dat het nu wel genoeg was geweest. "Pap, waarom was Dex net te horen?" Hoorde ze Allison vragen. Ze grinnikte even en nam nog een slok van het water.

Alyssa Nicols - Smit

Alyssa rolde bijna met haar ogen, toen ze Dex uit de speakers hoorde komen in plaats van de muziek van het stuk. Gelukkig ging het stuk al snel weer verder, maar toen werd ze door Elliot op aan getikt. Ze keek naar haar zoon die zei dat hij naar de wc moest. "Wil je dat ik mee loop? Of ga je alleen?" Het maakte haar niets uit, als hij wilde dat ze mee liep dan deed ze dat en anders zou ze hier blijven zitten. Het maakte haar niet uit, het stuk interesseerde haar niet zo heel erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimewo jul 20, 2016 11:21 pm

Jens de Ruijter
Jens keek zijn moeder boos aan en sloeg zijn armen over elkaar. “Dat is ook niet eerlijk. Moeders horen geen lievelingetjes te hebben.” Mopperde Jens. Dex was altijd de pestkop. De jongen zat altijd wel iemand te treiteren. Ja, hij kreeg wel af en toe op zijn kop, maar hij hield nooit eens op! Nu deed Jens eens een keer iets en dan was het al zo snel dat het niet grappig was. Wist hij ook eens hoe dat het kwam dat Dex zo’n verwend akelig jochie was geworden. Nee, het was niet eerlijk dat Jens nu op zijn kop kreeg omdat hij Dex aan het uitlachen was, terwijl Dex en zijn vrienden hem vaak genoeg voor schut zette. Wat een rotdag. Het was nog wel zo leuk begonnen! Jens negeerde de vraag van zijn moeder of iemand wat drinken lustte.

Joël de Ruijter
Joël grijnsde binnensmonds toen Dex om de politie begon te roepen. Ha! Die zouden toch niets doen, aangezien hij de chef was binnen zijn departement. Bijna alle andere agenten zouden naar hem moeten luisteren. “Prima, vertel je moeder maar wat voor een onuitstaanbare jongen jij voortaan geworden bent. Als ik de verhalen mag geloven ben je de grootste pestkop die op school rondloopt. Maar als er jou wat word gedaan, sta je er bijna bij te janken als een klein kindje. Vervolgens ook nog eens een grote mond tegen mij en dat terwijl ik alleen wilde laten merken dat ik met je meevoel. Jij moet nodig eens manieren leren, anders gaat het je nog eens echt in de problemen brengen.” Siste hij naar zijn zoon toe, terwijl hij hem mee trok naar Ravelijn. De show zelf was ondertussen weer begonnen.

Sammy McBrown
Sammy schudde verwoed zijn hoofd, terwijl hij keek hoe de beestjes dit maal rond een bewegende draak met herrie en vuur heen galoppeerden. De beestjes raakte er nu misschien niet gestrest meer van, maar tijdens hun training wel, dat wist hij zeker. “Stel jij zit in je laatste examenweek en moet al je examens slagen met een voldoende. De lesstof is moeilijk en je krijgt het maar niet in je hoofd. Dat is nog niet eens de helft van de stress die zij voelen als ze met dit soort taferelen in aanraking worden gebracht. Zoiets moet je niet forceren op een dier!” Sammy bleef bij zijn standpunt, dit was pure dierenmishandeling. Sammy vergat de hele discussie over Dex, doordat de paarden weer aan het galopperen waren en dit keer wel erg dicht bij het vuur kwamen. “Je zou toch ook niet willen dat eeh- je nieuwe hondje door zoveel stress heen zou gaan om andere een plezier te doen?” vroeg hij. Gelukkig werd Sammy opnieuw afgeleid, dit keer doordat hij Elliott aan zijn moeder hoorde zeggen dat hij naar de wc moest. “Ik wil ook wel meelopen. Ik heb hier toch genoeg van.” Zei hij.

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte naar Kyra, toen zij zei het aan te geven als het echt niet meer ging. Als het aan Ryan lag, had hij haar nu nog mee naar huis genomen. Hij voelde het duwtje dat Kyra gaf toen hij nog een opmerking maakte over Dex. “Wat!” zei hij lachend, terwijl hij zag dat Kyra stiekem ook moest lachen. Ryan keek op naar zijn dochter, toen die vroeg waarom ze Dex net zo duidelijk konden horen. “Iemand moet de bandjes hebben verwisseld of op een andere manier het geluid hebben kunnen veranderen.” Zei hij bedenkelijk. Eigenlijk wist hij niet precies hoe het gebeurd had kunnen zijn. Hacken kon altijd, maar de Efteling zou daar goed genoeg tegen beschermd zijn toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimevr aug 12, 2016 9:27 pm

Elise McBrown - Bakker

Elise knikte. "Komt voor de bakker." Ze zocht de cupjes van de capuchino en zette het apparaat aan. Zelf besloot ze voor een latte caramel te gaan. Ze wachtte iets wat ongeduldig op de koffie terwijl ze de slaap probeerde te onderdrukken en naar Nathan luisterde. "Ik was ook niet van plan het laat te maken. Me ogen vallen dicht." Ze knikte op bij het horen van zijn laatste woorden. "We zijn gewoon te oud om de hele dag achter ze aan te rennen. Hoe lief, klein en onschuldig ze ook zijn. Echter hoop ik dat de jongste onschuld door slaapt vannacht. Gisteravond werd die 3x wakker." Een lichte zucht ontsnapte uit de mond.
Ze haalde de koffie van Nathan onder het apparaat vandaan en gaf deze hem aan. "Uw koffie!"
Vervolgens zette ze haar eigen koffie.

Elliott Smit

Elliott keek vol bewondering naar het spektakel, maar zijn blaas stond nu toch echt op knappen.
Hij had ook gewoon met Lilly en Dex mee moeten gaan toen hun naar het toilet gingen.
Nu zou die een deel van de show missen. Toch had die zijn moeder aangetikt en gemeld dat die naar de wc moest. Elliott dacht na over de woorden van zijn moeder. "Liever wel. Ik weet niet waar de wc is en straks verdwaal ik nog. Ik loop altijd verkeerd." Net toen die uitgesproken was bood zijn oom Sammy aan om met hem mee te gaan. "Oom Sammy loopt blijkbaar al mee."

Noa de Ruyter - Schilders

Noa keek Jens boos aan. Zijn opmerking was totaal niet terecht. "Ik trek niemand voor. Als Dex zoiets bij jou zou doen, zou je ook boos worden en het niet leuk vinden. Dus dan moet je het ook niet bij een ander doen." Ze keek de zoon streng aan. Of die het er nou mee eens was of niet.
Ze stond op om te kijken waar Joel en Dex bleven. "Ik ga kijken waar Joel en Dex blijven. Het duurt iets te lang naar mijn mening. Willen jullie op de meiden en Jens letten?" Ze keek de familie dankbaar aan en liep toen rustig naar beneden richting de uitgang. Halve wegen kwam ze Joel tegen die Dex meesleurde.'Alles oke?!?", vroeg ze bezorgd.

Dex de Ruyter


Dex bleef zich stevig verzetten. Hij zou zich niet zomaar overgeven aan zijn vader. Nooit!
Hij draaide, sloeg en schopte maar zonder succes. Met een half oor luisterde die naar de onzin die zijn vader over hem uitkraamde. (volgens hem) Dex proestte het uit van het lachen. "Whaha, wie heeft je die onzin wijs gemaakt. Jens zeker?!!? Jens liegt alleen maar om mij zwart te maken. Er is geen woord van waar. Misschien moet je eerst eens je bronnen checken, meneer de agent."
Hij keek ze vader aan met een blik, als blikken konden doden dan was Joel er nu geweest.
Hij had totaal geen zin om terug naar Ravelijn te keren. Komen ze halve wegen ze moeder ook nog tegen. Fijn! Kwam dat men zich er ook nog eens mee bemoeien.
Hij had totaal geen zin om terug te keren
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimewo aug 24, 2016 9:36 pm

Madelief Zevenberg

Madelief keek even naar Sammy die weer een hele preek liet te geven alsof ze een vijfjarig kind was. Maar die had ze eigenlijk helemaal niet nodig, paarden werden hier goed voor getraind en het was gewoon voor vermaak om naar te kijken. "Goed ik moet toegeven dat het stressvol is, maar ik neem aan dat ze hier verschillende paarden voor hebben en dat ze het allemaal maar één keer per dag hoeven te doen. Tenminste zo zou ik het doen," zei ze met een kleine frons. Als het steeds dezelfde paarden waren, moest ze toegeven dat ze het wel zielig vond dat ze steeds hetzelfde door moest maken. Ze keek naar Sammy, toen hij het over haar hondje Ginger had. "Nee, dat zou ik niet willen." Ze schudde haar hoofd. Nee, Ginger mocht niet te veel stress hebben. Maar dat zou ook niet gebeuren als het aan haar lag.

Nathan McBrown

Nathan keek naar de oven die nog steeds aan het opwarmen was en glimlachte. Gewoon een simpele pizza was wel makkelijk. Hij had niet zo veel zin om te koken, dus een pizza was altijd wel welkom om in huis te hebben. "Ja laten we maar hopen dat hij dit keer gewoon doorslaapt, dat zou fijner zijn. De hele nacht daardoor opblijven is vervelend," eigenlijk waren ze er ook te oud voor. Maar om Sean wat privé tijd te geven konden ze dit wel doen. Hij pakte de koffie aan die Elise hem gaf. "Dank je wel," zei hij met een glimlach. Daarna piepte de oven om aan te geven dat hij warm was. Hij zette de pizza er in en zette die op twaalf minuten en daarna was het wachten op de pizza. "De pizza is ook zo klaar," zei hij met een glimlach tegen haar en dan konden ze even gaan zitten.

Kyra Santegoeds - Larosse

Kyra schudde haar hoofd alleen en drukte daarna een kus op de mond van haar man. Ze hield echt heel veel van Ryan en was blij dat ze uiteindelijk met hem getrouwd was. "Mam," hoorde ze haar dochter een beetje zeurderig zeggen en ze glimlachte alleen. Waarna ze zich weer naar de uitvoering draaide. Ze voelde zich al een stukje beter en nadat dit was afgelopen, kon ze vast wel weer lopen, maar ze ging niet meer in wilde attracties. "Maar dat mag je toch niet doen, pap. Zo verpesten ze alles voor iedereen." Hoorde ze haar dochter tegen haar man zeggen en ze fronste lichtjes. Dat was op zich wel zo, iedereen kwam hier om naar het stuk te kijken en niet om naar Dex onder de douche te luisteren. Een klein glimlachje verscheen weer op haar gezicht, ze had het best grappig gevonden.

Alyssa Nicols - Smit

Alyssa keek naar haar zoon en wachtte op antwoordt. Ze glimlachte, toen hij aan gaf dat hij liever wel had dat ze mee liep. "Dat is waar, dan kan er inderdaad beter iemand mee lopen." Ze wilde haar zoon niet kwijt raken in dit grote park. Haar ogen gleden even naar Sammy die voorstelde om mee te gaan en ze glimlachte even naar hem. "Weet je het zeker, Sammy?" Vroeg ze, want zelf vond ze het ook niet erg om mee te lopen. Het maakte haar niet uit of ze dit miste, ze had het al een keer gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimeza sep 17, 2016 10:30 pm

Jens de Ruyter
“Ik heb helemaal niks gedaan! En je zegt er niks van als Dex een keer wat doet! Want iedere keer stuur je mij weg als ik vertel wat Dex gedaan heeft!” bleef Jens protesteren. Hij had hier gewoon gelijk in en zijn moeder totaal niet. Met zijn armen over elkaar tuurde Jens om zich heen. Hij had echt geen zin meer in de hele dag Efteling. Dalijk, als toch niemand hem meer in de gaten zou houden als normaal, zou hij gewoon weer weg lopen van de rest en in de Baron gaan. Ja, dat zou hij doen! Hij zorgde er gewoon voor dat hij in zijn eentje een leuke dag zou hebben. Maar nu, nu zat Jens chagrijnig onderuit gezakt.

Joël de Ruyter
Met de stap die hij zette raakte Joël alleen maar meer geërgerd. Waarom deed zijn zoon nu toch altijd zo? Hij was dwars en eigenwijs. Joël had niet het idee dat het nu zo heel goed ging met Dex, dat kon toch ook niet anders? Hij zou de jongen gewoon negeren. “Nee, alles is niet oke.” Gromde Joël chagrijnig naar Noa toe. “Deze hier moeten we nog eens met handboeien om meenemen, willen we ook maar iets van hem gedaan krijgen. Brutaal onhandelbaar kind. Dat is het! De volgende keer sluiten we hem op in de badkamer en dan zo dat hij op geen enkele manier kan ontsnappen.” Zei hij boos tegen Noa.

Sammy McBrown
Sammy snoof. “Ik mag toch hopen dat ze ieder paard maar één keer per dag laten optreden. Die paarden krijgen geen keus. Die kunnen niet zeggen wat ze wel of niet willen. Jij zou het in ieder geval op de iets betere manier aanpakken.” Zei hij tegen het meisje. Maar het beste was natuurlijk om paarden helemaal niet voor zo’n show te gebruiken. Sammy knikte naar Madelief, om te laten merken dat hij gewoon echt gelijk had. “Nee, hoor, maakt me helemaal niets uit.” Zei hij met een glimlach tegen Alyssa, waarna hij met Elliott het gebouw uitliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimema okt 24, 2016 8:19 pm

Elliott Smit

Elliott sprong onhandig van ze ene bene op de ander. "Aaahhh!! Schiet nou op. Ik doe het in me broek. Het maakt niet uit wie er mee loopt. Als er maar iemand meeloopt zodat ik niet verdwaal." Hij keek van ze moeder naar ze oom. Als dit nog lang ging duren ging die mooi alvast vooruit. Hij moest namelijk echt zijn best doen om het op te houden. Knijpen! De hele show kon hem niks schelen. Het hele gedoe om Jens kon hem niks schelen als die maar naar de wc kon.

Elise Bakker

Elise was aan de keukentafel gaan zitten. Ze gaapte en rekte zich uit. "De gedachten alleen al. Niet dat ik Sean het niet gun, alles behalve maar we geef toe we zijn te oud om nachten door te halen. Hoe hebben we dat ooit met Sean en Roan overleefd? Oke, we waren een stuk jonger maar toch." De moeheid was steeds meer zichtbaar bij der. "Ik ben blij als ik straks in me bed ligt." Elise dronk de glas leeg. "Fijn ik heb honger." Ze hoorde babygehuil door de babyphone. "Bereid je maar voor op een lange nacht."

Noa de Ruyter-Schilders

Noa keek de zoon geïrriteerd aan. "Jens, klaar nu. We hebben het hier thuis wel over."Ze had geen zin om nu in discussie te gaan. Haar andere zoontje bezorgde al genoeg problemen op dit moment.
Ze was inmiddels bij Joel en Jens gearriveerd. Niet begrijpend keek ze de man voor haar aan, die hun zoon in bedwang hield en zich af leek te reageren op haar. "Wat is er aan de hand? Ik begrijp hier niks van. Hoezo moeten we Dex opsluiten? Je gaat hem halen en komt terug alsof je een crimineel hebt gevangen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimevr maa 02, 2018 1:35 pm

Roan McBrown
Roan stapte het karretje in, met Kyun op zijn arm. Toen ook Robin in het karretje zat, zette hij Kyun tussen hen in. Het meisje kreeg wel heel veel indrukken zo op haar eerste dag in Nederland. Roan vroeg zich af hoeveel ze hier later nog van zou kunnen herinneren. Tot nu toe leek ze de paarden in de voorstelling van Raveleijn het mooist gevonden te hebben. “Zullen we zo een rondje maken in het sprookjesbos? Ik weet niet of de andere mee zullen gaan, maar voor Kyun zal het heel leuk zijn.” Stelde hij voor aan Robin.

Ryan LaRosse
Ryan wachtte totdat Kyra en Alisson in het karretje waren gaan zitten en stapte toen ook zelf in. Ze zaten aan het karretje van Roan en Robin vast en hij glimlachte naar zijn twee meisjes. Al vanaf Ravenleijn had hij Kyra in de gaten gehouden. Iets ging er niet helemaal goed en als zij zich niet lekker voelde, dan was er niks anders waar Ryan aandacht voor had. Behalve Alisson dan. “Voel je je alweer wat beter?” vroeg hij aan Kyra en keek zijn vrouw eventjes aan, terwijl het karretje met zijn weg omhoog begon, voor die bij de eerste kamer aan zou komen.

Kylian Santegoeds
Nadat zijn zusje en haar gezin ingestapt waren, zorgde Kylian dat zijn kinderen zonder al te veel geruzie en gemopper in de karretjes gingen zitten en keek toe hoe zij vervolgens weg gingen. Zo, dat waren die vier, nu hij en Esmé nog. Hij glimlachte naar het meisje waar hij al zo lang zo erg van hield. Hij hielp zijn hoogzwangere vrouw voorzichtig in het karretje en ging vervolgens naast haar zitten. Hij drukte een kus op haar lippen. “Ik hou van je.” Liet hij voor de zoveelste keer maar weer eens weten. Nee, sinds ze weer terug bij elkaar waren zou hij er alles, maar dan ook alles aan doen om ervoor te zorgen dat niets of niemand meer tussen hen in kwam.

Jamie Nieuwkerk
Jamie keek toe hoe Kylian zijn vrouw het karretje in hielp en grijnsde toen hij even later zelf Lily het karretje in hielp. Daarna stapte hij zelf in en aan de andere kant kwam Lucy zitten. Tot nu toe lukte het hem goed om ver bij Sira uit de buurt te blijven. Hij kreeg ook steeds meer het gevoel dat hij niets meer met zijn vriendin te maken wilde hebben. Op het moment dat het karretje waar ze in zaten omhoog werd getrokken, bedacht hij zich dan ook dat hij het aankomende week uit zou gaan maken met Sira. Want zoals hun relatie was, hoorde een relatie niet te zijn. Hij voelde zich ook gewoon veel meer bij de twee meiden op zijn gemak waar hij nu mee in het karretje zat. Ze waren als zussen voor hem. Hij sloeg zijn armen om de twee heen en stootte een overdreven ‘oooooooooh’ uit toen ze de eerste ruimte in kwamen.

Sammy McBrown
Sammy had allebei de meiden met een kus op de wang begroet toen hij ze voor de tweede keer die dag voorbij gelopen was. Ze hadden even staan kletsen, waarop de vrouwen besloten hadden mee naar de Droomvlucht te lopen. Sammy stond achteraan in de rij, samen met Elliott. Hij luisterde naar de twee vrouwen, waarvan de ene vertelde dat ze ook haar eigen praktijk begonnen was en de ander vertelde dat ze voor iemand werkte. Hij werd afgeleid door Jens, die voor hem in de rij op en neer stond te springen en aan de arm van zijn moeder trok toen ze bijna aan de beurt waren. Hij keek zelf even naar Elliott en glimlachte. “Sorry, ik moest even bijkletsen met oude vrienden.” Zei hij tegen de jongen en knipoogde naar hem.

Jens de Ruijters
Jens stond zowat dansend in de rij en keek naar de eerste van de familie die in het karretje sprongen. Hij stuiterde op en neer en trok zijn moeder aan de mouw. “Mam, kijk! We zijn bijna aan de beurt!” zei hij vrolijk en wees op heet volgende tweetal dat instapte. Hij zou bij zijn moeder in het karretje gaan en was de hele ruzie die ze eerder hadden gehad ook al lang weer vergeten. “Mama, wie zijn die mensen waar ome Sammy mee aan het kletsen is?” fluisterde hij vervolgens naar zijn moeder, waarna hij niet meer om durfde te kijken om de twee meiden aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimevr maa 02, 2018 2:56 pm

Robin Hood

Robin stapte bij zijn vriend en dochtertje in het karretje voor een ritje in Droomvlucht. Hij keek even naar ze. Het voelde zo goed om een gezinnetje te zijn. Hij hoorde het voorstel van Roan. "Lijkt me een goed plan. Als de rest niet mee wilt hebben we ven tijd voor ons drietjes." Hij sloeg een arm om Kyun en Roan heen.
"Ik voel me intens gelukkig met jullie." Hij drukte een kusje op de wang van zijn dochtertje en vriend.
Hij hoopte alleen dat het meisje straks niet de hele rit ging halen omdat ze bang werd van de figuren.

Lily de Ruyter

Lily hinkte op de krukken door de rij van Droomvlucht. Ze voelde zich vreselijk gehandicapt op die dingen. De rolstoel was veel makkelijker maar die kon ze nu niet mee naar binnen nemen. Gelukkig waren ze bijna aan de buurt. "Dank u mijnheer.", grapte ze toen Jamie er in het karretje hielp. Ze schoof door naar de kant zodat Jamie en Lucy ook nog in het karretje paste. Lily hoorde de overdreven kreet van Jamie toen ze de eerste ruimte in reden.Ze schudde de hoofd. "Alsof je nog nooit binnen bent geweest aansteller."

Elliott Smit

Elliott had een spelletje op ze telefoon gespeeld. Dan ging de tijd tenminste wat sneller. Hij zou samen met zijn oom in een karretje gaan maar die leek alleen maar oog te hebben voor de dames die hij tegen was gekomen en had uitgenodigd om ook mee de attractie in te gaan. Misschien had die ze beter uit kunnen nodigen in een hotelkamer. Elliott keek op toen Sammy tegen hem sprak. "Maakt niet uit."Hij zwaaide naar zijn ouders die voor hun in het karretje stapte. 'Oom Sammy?!?" Hij stootte de man aan. "Wij zijn aan de beurt."

Noa de Ruyter- Schilders

Noa zou samen met de jongste zoon in de rij die stuiterde als een stuiterbal om aan de beurt te mogen zijn. Of Jens had te veel suiker op of ze moest de zoon toch eens laten testen op ADHD. "Jens doe is rustig, straks gebeuren er nog ongelukken. Ik weet dat we bijna aan de beurt zijn. Nog even geduld."
Haar man was Dex naar huis gaan brengen nadat de jongen zich vreselijk had misdragen in Ravelijn. Ze waren er bijna over eens geweest dat de jongen het nier verdiende om hier langer te blijven. Ze zou het met Joel nog wel hebben over de straf die volgde. Ze hoorde de vraag van Jens en gaf zeer eerlijk antwoord. "Ik heb geen idee, lieverd. Vast en zeker een van de vele meiden die je oom gehad heeft of oude kennissen. Of hij heeft zojuist twee nieuwe vriendinnen gevonden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimevr maa 02, 2018 9:38 pm

Kyra Larosse - Santegoeds

Kyra stond rustig met de anderen in de rij. Ze voelde zich nog steeds niet helemaal goed, maar ze wilde de anderen ook weer niet tot last zijn. Ze kon best in de Droomvlucht die ging niet zo snel. En Allison had ook heel veel zin om deze attractie te zien en had gewild dat haar moeder ook mee ging. Ze had de blikken die Ryan naar haar toe zond wel gezien. Hij was bezorgd om haar, maar het ging prima. Het zou wel het begin van een griepje zijn of zo. Ze stapte het karretje in en ging zitten. Allison kwam naast haar zitten en Ryan ging aan de andere kant van hun dochter zitten. Het karretje begon naar boven te bewegen en ze hoorde de vraag van haar man. "Het gaat prima," zei ze met een glimlach tegen Ryan. "Maak je nou maar geen zorgen," zei ze tegen hem. Het ging prima. Deze attractie was rustig en hier kon ze best in.

Allison Larosse

Allison klom na haar moeder het karretje in en ging vrolijk zitten. Ze vond deze attractie altijd heel mooi. Ze wilde later ook in zo'n mooie wereld wonen. Ze glimlachte vrolijk, toen het karretje naar boven begon te bewegen. Het gesprek tussen haar ouders volgde ze niet echt. Ze kon niet wachten tot ze iets zou kunnen zien. Toen kwam ze de eerste kamer binnen en glimlachte ze vrolijk. "Pap, kijk! Ik wil later in zo'n paleis wonen." Zei ze vrolijk tegen haar vader en ze wees naar één van de kastelen die op de aardbollen zweefde. Wist zij veel dat dat niet kon, tenzij ze met één of andere prins trouwde, maar nu kon ze nog dromen.

Esmé Santegoeds - Harrods

Esmé begon al aardig moe te worden, ze moest tenslotte een behoorlijk zwaar gewicht mee dragen. Het gewicht van drie kinderen. Ze zag hoe Kylian zorgde dat hun vier kinderen samen in een karretje gingen zitten zonder al te veel gemopper. Daarna werd zij door haar man in een karretje geholpen en was ze blij dat ze even kon zitten. Ze was tenslotte hoogzwanger en wist niet zeker of ze dit wel had moeten doen, maar het was gewoon gezellig. Ze had niet alleen thuis willen zitten. Ze glimlachte naar Kylian die naast haar kwam zitten. Ze voelde de kus op haar lippen. "Ik hou ook van jou," zei ze met een glimlach. Ze legde haar hand op haar buik. "Ben blij dat ik weer even kan zitten," zei ze lachend. Ze hadden best een tijdje in de rij moeten staan om in de attractie te kunnen.

Alyssa Nicols - Smit

Alyssa stond in de rij te wachten tot zij ook een karretje in kon samen met Jason. Het was tot nu toe best een leuke dag geweest. Als je tenminste geen rekening hield met het akkefietje met Dex. Die werd nu naar huis gebracht door Joël. Jammer dat de jongen zich niet gewoon kon gedragen. Ze waren gelukkig bijna aan de beurt, ze hadden best een tijdje in de rij moeten staan. De Droomvlucht duurde altijd wel lang. Hun zoon zou samen met Sammy in een karretje gaan. "Zin in de attractie?" Vroeg ze aan haar man. Zij had er wel zin in, dit was toch wel één van haar favoriete programma's in de efteling.

Madelief Zevenberg

Madelief zag haar vrienden samen in een karretje gaan. "Hey," riep ze er nogal beledigd achteraan. Al wist ze niet zeker of ze het hadden gehoord. Nou ja zeg. Ze was natuurlijk niet echt beledigd. Ze zou zich wel in een ander karretje zetten zonder dat iemand er wat over te zeggen had. Toen hoorde ze Elliot zeggen dat hij en Sammy aan de beurt waren. Voor de twee jongens er in konden klimmen, klom zij al het karretje in. "Ik ga met jullie mee hoor," zei ze met een grijns. "Aangezien mijn vrienden al weg zijn." Dus zou ze gewoon met de twee jongens mee gaan. Ze wilde niet zielig alleen in een karretje gedrukt worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimeza maa 03, 2018 12:38 pm

Roan McBrown
Roan glimlachte naar de man en knikte. “Ik moet zeggen dat we toch wel heel wat te danken hebben aan het politie korps.” Zei Roan. Nog steeds had hij niets met politie, dus je zou Roan ook niet snel zoiets horen zeggen. “Die vonden het nodig om mij naar jou toe te sturen en ben ik even blij dat ze dat gedaan hebben.” Zei hij met een glimlach. Roan begon tegen Kyun te vertellen over de mooie planeten en de figuren die ze tegen kwamen, in de hoop dat ze hen dan niet meer zo eng zou vinden of op zijn minst afgeleid was door zijn stem.

Jamie Nieuwkerk
“Nee, nog nooooooit!” zei Jamie overdreven. Hij grijnsde eventjes, hij had zin om zo de rest van de tocht te blijven doen tegen Lily en Lucy. “Oooooooh!” zei hij dan opnieuw toen ze in de volgende ruimte kwamen. “Kijk! Een hertje! Ooh, een eenhoorn! En daar heb je de trollenkoning op zijn paddenstoel!” riep hij uit en stuiterde op en neer zoals Jens altijd deed met de standaard woorden ‘kijk, kijk, kijk’ die Jens dan altijd gebruikte. Hij was benieuwd of de twee meiden het in de gaten zouden hebben wie hij bedoelde.

Sammy McBrown
Sammy keek om toen Elliott hem aanduwde en hij glimlachte eventjes. “Oh, Sorry, Elliot. Ik kom mee.” Zei hij. Hij liet Elliott eerst instappen toen hij zag dat Madelief al in het karretje zat. Hij grijnsde eventjes. “Er stiekem mee ingekropen.” Zei hij lachend, waarna hij als derde erin klom. Het was dat ze alle drie niet zo heel breed waren, anders had het nog niet eens gepast. “Ik vind het geen probleem hoor.” Antwoordde hij Madelief met een knipoog.

Jens de Ruijter
Jens keek zijn moeder aan. “Maar, maham, dit is zo’n leuke attractie! Vind jij het niet spannend?” vroeg hij. Het was alweer zo lang geleden sinds ze voor het laatst naar de efteling waren geweest. Het karretje ging nasr boven toe toen Jens plaats had genomen naast zijn moeder. “Mam, kijk, kijk, kijk! De vliegende kastelen! Mooi he?” zei hij tegen zijn moeder, terwijl hij enthousiast naar de figuren wees die zijn moeder sowieso bijna niet over het hoofd kon zien. Ze waren zo groot en de karretjes draaide er nog naartoe ook.

Ryan LaRosse
Ryan keek naar zijn vrouw en glimlachte eventjes. Hij kon alleen niet beloven om zich geen zorgen te maken. Hij hield te veel van Kyra daarvoor. Zodra het al leek dat het niet helemaal goed ging, begon Ryan zich al zorgen te maken. Dat was altijd zo geweest, maar sinds ze hun eerste kindje verloren waren, was dat alleen maar erger geworden. “Ik zal mijn best doen.” Zei hij dan ook tegen haar en glimlachte. Daarna keek hij naar Allison die trots haar droomhuis aanwees en hij grijnsde. “Maar, als je in zo’n huis wilt gaan wonen, hoe moeten mama en ik je dan op komen zoeken? We kunnen niet vliegen.” Zei hij tegen haar.

Kylian Santegoeds
Kylian glimlachte naar de vrouw die naast hem zat en legde zijn hand op haar hand die ze op haar buik had neergelegd. “Ja gelukkig wel. Zeg, we kunnen dalijk altijd nog met zijn tweeën op een van de terrasjes gaan zitten als het niet meer gaat. Dan gaan de kinderen gewoon met de andere mee en heb jij ook even rust.” Zei hij tegen haar. Hij drukte een kusje op haar buik en sloeg vervolgens een arm om haar heen, terwijl de rit in de attractie begon. Hij was benieuwd hoe de jongste twee de attractie zouden vinden. Voor zover hij wist, waren zij nog nooit in de efteling geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimeza maa 03, 2018 1:40 pm

Jason Smit- van den Bosch

Jason hield alles een beetje rustig in de gaten terwijl ze in de rij stonden. Hij vermaakte zich prima des ondanks dat Joel met Dex naar huis had moeten gaan. Inmiddels was die er wel aan gewend dat familiegelegenheden hier niet, op zijn zachts gezegd, soepel verliepen. Hij hoorde de vraag van zijn vrouw. "Altijd! Droomvlucht blijft altijd mooi, magisch. Het heeft gewoon dat ultieme sprookjes gevoel wat de Efteling uitstraalt." Hij stapte samen met Alyssa in een karretje. "Laat de vlucht maar beginnen."

Robin Hood

Robin knikte. "Dat die woorden nog ooit uit jou mond zouden komen.", zei die serieus.
Robin hoorde wat Roan zei maar had eigenlijk alleen oog voor hun dochtertje. "Zo zie je maar weer hoe raar het leven kan lopen. Maar achteraf ben ik blij dat je die dag binnen liep in mijn praktijk."
Hij hoorde Roan in het Koreaans spreken tegen Kyun. Voor hem wat het iets lastiger communiceren en Roan beheerste de taal gewoon beter. Maar hij deed onwijs ze best om de taal te beheersen.
Zolang zij maar gelukkig was, dat was voor hem het belangrijkste.

Lily de Ruter

Lily gaf Jamie een mep tegen ze arm. "Jens kappen nu. Ik word gek van je!" Ze had meteen al door wie Jamie probeerde te imiteren. Ze was blij dat ze even rust had. Hyperactief stuiterbal wat dat was.
"Echt je houdt op hoor of ik gooi je over bord en mag je bij de rest van de dag bij de hertjes en eenhoorn en trollen verblijven." Ze legde de been wat beter neer in dat krappe karretje.
"Of ik ga dreigen door carnavalsfestival te zingen."

Noa de Ruyer-Schilders

Noa sloeg een zucht. De zoontje was ontzettend druk en ze voelde de prikkende ogen van de mensen om haar heen. Alsof ze Jens niet aankon. "Ja, Jens heel spannend.", mompelde ze.
Inmiddels zaten ze samen in het karretje. Het leek wel of het Jens zijn eerste keer was. Zo druk was die, zo enthousiast wees die alles aan. Ze moest hem straks nog tegenhouden of hij stuiterde de attractie uit. Ze probeerde er zoveel mogelijk van te genieten en Jens zijn kan maar te laten gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimezo maa 04, 2018 9:11 pm

Kyra Larosse - Santegoeds

Kyra ging achterover zitten en glimlachte naar Ryan. Ze hield heel erg veel van hem. Ze vond het eigenlijk ook wel fijn dat hij zo bezorgd was, want dat liet zien dat hij ook van haar hield. "Mooi," zei ze met een lichte glimlach. Maar ze wist zeker dat hij haar nog steeds in de gaten zou blijven houden. Ze keek naar Allison die vrolijk zei dat ze ooit in zo'n kasteel wilde wonen. Ach soms was het leuk om klein te zijn en zulke dromen te hebben. Zij was nooit zo geweest, zij had nooit zo kunnen zijn. Omdat ze elke keer achterom moest kijken voor de tweeling of Will. Maar daar hadden ze nu geen last meer van. "Misschien moet je naar een kasteel kijken die gewoon op de grond staat," zei ze met een glimlach tegen haar dochter. Ze hield heel erg veel van Allison. Nadat ze haar eerste kindje was verloren was ze bang geweest om weer aan kinderen te beginnen. Uiteindelijk hadden ze toch de gok gewaagd en ze was er heel blij om, anders had ze Allison nu niet gehad.

Allison Larosse

Allison keek nog steeds naar de mooie kastelen die zich nu langzaam aan haar zicht onttrokken. Ze fronste eventjes, toen ze hoorde wat haar ouders tegen haar zeiden. Dat was waar. Zo hoog konden haar ouders nooit vliegen. Ze keek even naar haar vader en daarna naar haar moeder. Nee, die moest wel op visite kunnen komen. "Dat is waar," zei ze tegen haar vader. "Dan koop ik er één op de grond en spuit is daar allemaal glitters overheen. Dan lijkt het er op," zei ze vrolijk tegen haar vader. Dat vond ze ook prima. Alleen daarna werd ze afgeleid door de hertjes, de eenhoorn en de elfjes. "Die hertjes zijn zo lief," zei ze en ze ging wat meer naar voren hangen om het beter te kunnen zien.

Esmé Santegoeds - Harrods

Esmé glimlachte naar Kylian, toen hij zijn hand over die van haar heen legde. Ze voelde zich al zo opgeblazen, omdat ze drie kinderen met zich mee droeg. Konden ze zoveel kinderen eigenlijk wel aan? Ze moesten wel natuurlijk. Alleen het leek haar toch een hele uitdaging. Het zou in ieder geval niet meer lang duren voor ze de kinderen zou krijgen. "Dat zouden we kunnen doen, maar ik wil de anderen niet meer werk geven door op onze kinderen te letten. Iris is al zo'n handvol en die is niet al te vrolijk vandaag." Iris was de laatste tijd helemaal niet meer zo vrolijk. Ze snapte ook niet echt waarom. Ze wist in ieder geval dat hun oudste dochter het alles behalve leuk vond dat haar moeder weer zwanger was. Ze zag hoe Kylian een kusje op haar buik drukte en ze glimlachte. Ze hield heel veel van hem. Ze keek naar de kastelen waar ze nu langs kwamen. Dit was altijd zo'n mooie attractie.

Alyssa Smit - Nicols

Alyssa had wel in de gaten dat Jason alles rustig in de gaten stond te houden, terwijl ze in de rij stonden. Jammer dat Dex en Joël naar huis toe waren, maar het kon niet anders. Ze snapte ook wel dat wat Dex gedaan had niet door de beugel kon. "Ja, daar heb je zeker gelijk in. De Droomvlucht hoort ook echt bij de Efteling," zei ze met een glimlach tegen haar man. Ze stapte nu het karretje in om ook van de attractie te kunnen genieten. Ze glimlachte bij wat Jason zei. "Ja, laat de vlucht maar beginnen. Ik heb er echt zin in," zei ze met een glimlach. Het was een tijdje geleden dat ze in de Droomvlucht had gezeten.

Madelief Zevenberg

Madelief had zich gewoon in het karretje gezet. Ze glimlachte vrolijk naar Sammie die vroeg of ze er stiekem in was gekropen. Ze haalde haar schouders op. "Jup, ik ga niet zielig alleen in een karretje zitten." Dat was niet leuk als je de Droomvlucht in ging. Plus, kwam ze niet zo vaak in de Efteling. Dat konden haar ouders niet betalen. Ze wilde daarom meestal wel proberen zoveel mogelijk attracties te doen als ze er was. "Mooi, want ik was er niet van plan uit te gaan." Ze keek even naar Elliot en glimlachte naar hem. "Jij vind het ook niet erg toch Elliot?" Vroeg ze aan de jongen. Anders kon ze nu nog snel uit stappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimema maa 05, 2018 7:02 pm

Roan Olivers
Roan grijnsde bij de woorden van Robin en legde een vinger op zijn mond. “Ssht, tegen niemand zeggen dat ik dat gezegd heb he.” Zei hij met een knipoog. “In ieder geval niet tegen Joël.” Nee, dalijk dacht hij dat Roan voortaan agenten wel vertrouwde, maar dat was absoluut niet. Joël wel, maar dat was dan ook familie. Als de man zijn verjaardag vierde, dan probeerde Roan er altijd wel onderuit te komen aangezien het dan blauw van de mensen zag. Nee, hij had er nooit op zijn gemak gevoeld. Hij drukte een kus op Robins lippen. “Weet je dat ik serieus dacht dat ik naar een vrouw toe moest? Robin kende ik eerst alleen nog maar als meisjesnaam. Daarom bleef ik toen ook even in de deuropening staan toen ik je zag.” Zei hij. Dat en omdat hij Robin vanaf het begin al aantrekkelijk had gevonden, ook al was hij zoveel ouder dan hem. Gelukkig bleek Kyun haar ogen uit te kijken en de attractie alleen maar heel mooi te vinden.

Jamie Nieuwkerk
Jamie grijnsde eventjes toen Lily gelijk goed geraden had wie hij voor moest stellen. “1-0 voor Lily.” Zei hij lachend. “Ik ga nog wel een moeilijkere bedenken, die komt zo meteen.” Zei hij bedenkelijk, waarna hij echt zijn best deed om iemand te bedenken die hij na kon doen. Hij hoorde wat Lily zei over het verblijven bij de trollen en hij deed alsof hij zowat bij haar op schoot klom. “Trollen! Waar? Die trollen zijn eng.” Zei hij en sloeg zijn armen om Lily’s nek heen, waarna Lucy keihard begon te lachen.

Jens de Ruijter
Jens keek zijn moeder aan die maar wat terug mompelde. “Maar mama, vind jij hem dan niet leuk?” vroeg hij teleur gesteld. Toen ze in het karretje zaten wees hij zijn moeder opnieuw van alles moois aan wat hij zei en vertelde over verhalen die hij had gelezen of films die hij had gezien over elven, trollen, eenhoorns en vliegende kastelen. “Ja! Nu gaan we door de sterren heen !” zei hij, toen ze door een tunnel heen gingen met allemaal kleine lichtjes die inderdaad sterren voor moesten stellen.

Ryan LaRosse
Ryan lachte eventjes toen hij de fantasie van zijn dochter hoorde en knikte. “Dat is goed. Ik zal je wel helpen met de glitters. Je schoonmakers zullen er alleen iets minder blij mee zijn.” Zei hij grijnzend. Hij keek naar de hertjes die in de droomvlucht stonden en glimlachte. “Dan koop je een kasteel, op de grond met ontzettend veel land en dan maak je daar gewoon een groot hertenpark.” Zei hij grijnzend. Als dat zo zou zijn, dan zou zijn dochter een prachthuis krijgen. “Zolang je moeder en ik onze eigen logeerkamer maar krijgen.”

Kylian Santegoeds
“Ilse kan wel een beetje op Iris letten. Zolang Irwin en Ivar een beetje met Noa en Jens meelopen, dan moet het goedkomen. Als jij je rust nodig hebt, dan moet je die pakken. We kunnen ze wel mee op het terras zetten, maar dan zitten we al helemaal met mopperende kinderen.” Zei hij tegen Esmé. Hun kinderen waren zeker de makkelijkste niet en hij dacht dat het feit dat Esmé weer zwanger was zeker een grote invloed had op Iris gedrag. Dat terwijl Irwin juist blij was dat hij de grote broer werd en niet langer meer de jongste zou zijn.

Sammie McBrown
Sammie knipoogde naar Madelief. “Dat zou ik inderdaad ook niet doen. Je bent in ieder geval altijd welkom hoor.” Zei hij. “Anders moet je in je eentje gaan zitten dromen. Dat is veel leuker om samen te doen.” Hij grijnsde eventjes, terwijl ondertussen de vliegende kastelen voorbij kwamen. Hij keek naar Elliott toen Madelief aan hem vroeg of hij het erg vond. Als dat zo was, dan was het toch al te laat geweest. Ze waren al onderweg. Maar Elliot kennende zou hij het geen probleem vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimema maa 05, 2018 9:37 pm

Elliott Smit

Elliott ging naast zijn oom zitten. Madelief was er immers voor hun ingekropen.
"Oh nee, hoor geen probleem. Alleen is ook niet leuk. We passen er makkelijk met ze drietjes in." Hij hoopte alleen dat Sammy nou niet weer zo irritant ging lopen doen als toen ze vast zaten in de Baron. Dat was namelijk niet zo een succes geweest. Of dat die het karretje ging proberen te schommelen.

Jason Smit-van den Bosch

Jason knikte. "Dat bedoel ik en Droomvlucht kan je gewoon niet overslaan. Anders is je dagje Efteling gewoon niet compleet." In elk geval dat vond hij dan. Jason knikte. "Even lekker wegdromen tussen trollen en feeën en kastelen." Hij sloeg ze armen om Alyssa heen en genoot van de attractie. "Ik voel me hier altijd weer een beetje kind. Die gelooft in sprookjeswerelden. In mijn dromen had het er zeker zo uit gezien. Snap je wat ik bedoel?"

Lily de Ruyter

Lily juichte. "En en en? Wat heb ik gewonnen?" Lily dacht na. "Mhh, ik weet er wel nog 1. En dan bedoel ik niet Dex." Ze had de oom Sammy in de hoofd die er gek maakte in de Baron toen ze zei dat ze moest plassen. Lily duwde Jamie van ze schoot af. "Gek blijf zitten!" Ze proestte het lachen en sloeg de armen om Jamie heen en aaide hem door ze haar. "Ahh, lieverd kom maar bij mama. Die trollen doen niks. Ze zijn heel ver weg. Oh kijk we gaan al richten de sterren."

Noa de Ruyter-Schilders

Noa zuchtte even. "Jawel Jens maar mama is een beetje moe en heeft hoofdpijn."
Noa luisterde met een half oor wat Jens allemaal vertelde en keek af en toe wat die aanwees. Ze hoopte dat Joël gauw terug was dan kon Jens tegen hem aan kletsen. Noa schrok op uit gedachten. "O ja de sterren!", probeerde ze enthousiast te reageren. Gelukkig voor haar betekende dat, dat de reis er bijna op zat.

Robin Hood

Robin keek nadenkt naar Roan. "He verdikkeme ik wil het nou net op Facebook gaan plaatsen en Joel bellen." Hij stak plagend zijn tong uit. Hij wist dat ze vriend het niet op agenten had en Joel de enige was die hij vertrouwde. Ook alleen puur omdat het familie was. Robin beantwoorde Roan zijn kus. "Nog steeds de lekkerste lippen." Niet dat die iemand anders dan Roan had gehad. "Jaja, jij was gewoon onder de indruk van mijn charmes. Daar was je zo van onder de indruk dat je even bleef staan.", plaagde die Roan. Ook al was de man bloed eerlijk.
"Ik heb nog dagelijks dat men denkt dat ze een vrouw voor zich hebben. Waarom? Robin is een hele stoere jongensnaam hoor of zie ik er nou zo vrouwelijk uit." Hij zag Kyun genieten. "Ahh kijk dan, daar smelt je toch van.'
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimedi apr 03, 2018 11:17 pm

Kyra Larosse - Santegoeds

Kyra luisterde naar hoe Ryan bezig was plannen te maken voor het fantasie huis van hun dochter. Een glimlach speelde rond haar lippen, ze wist dat Ryan veel van Allison hield. Dat deed zei tenslotte zelf ook. Eigenlijk hadden ze nog een kind moeten hebben die net zo oud zou zijn als Lily en Lucy, maar dankzij de tweeling had dat niet mogen baten. Door de stress was ze hun eerste kindje verloren en ze had zichzelf daar altijd de schuld van gegeven. Zij en Ryan hadden daarna lang gewacht om het nog een keer te proberen, maar ze was blij dat ze dat toch gedaan hadden. Allison was haar alles. "Ja, we willen wel een eigen logeerkamer hebben. Dat is heel belangrijk," zei ze lachend tegen haar dochter. Ze streelde even door de haren van haar dochter, waarna ze naar de hertjes keek. Ze begon zich weer een klein beetje duizelig te voelen en ergens begon er wat te dagen waar dit vandaan kon komen. Had ze zich ook niet zo gevoeld toen ze zwanger was van Allison? Of van haar eerste kindje? Ze ging beter tegen de rugleuning aan zitten en knipperde met haar ogen. Nee, dat kon niet.

Allison Larosse

Allison keek naar haar vader met een vrolijke glimlach. "Dat maakt niet uit, er moeten wel glitters overal. Anders is het geen echt elfjeskasteel." Het moest wel echt zijn. Haar ogen gleden langs alle hertjes en de elfjes waar ze langs kwamen in hun karretje. "Ja, een hertentuin. Die moet er ook bij." Ze was echt al helemaal vrolijk bij het idee. Ze vond het fijn dat haar vader haar er mee zou helpen. Ze keek naar alle leuke dingen in de droomvlucht. "Natuurlijk krijgen jullie een eigen logeerkamer," zei ze vrolijk. Daarna keek ze even naar haar moeder en glimlachte ook naar haar, maar die leek ergens anders te zijn met haar gedachten. "Papa, mama zit niet met haar gedachten bij de attractie," zei ze tegen haar vader. Ze vond het raar, want dit was een mooie attractie, hoe kon je ergens anders aandenken, terwijl je er in zat.

Esmé Santegoeds - Harrods

Esmé legde een hand op haar buik, toen ze de kinderen voelde trappen. Ze kon niet wachten tot ze er uit waren, dan voelde ze zich weer wat beter. Al zouden ze dan de uitdaging van een drieling opvoeden aan moeten gaan. "Ja, je hebt wel gelijk. Ik moet echt even op een terrasje gaan zitten. Daarna kunnen we de anderen wel weer opzoeken." De kinderen konden inderdaad met de andere mee lopen. Anders zaten ze inderdaad chagrijnig te doen op het terrasje en dat wilde ze ook liever niet. "Dus na deze attractie op een terrasje gaan zitten klinkt heel goed," zei ze met een glimlach tegen Kylian.

Alyssa Smith - Nicols

Alyssa glimlachte en knikte om wat Jason zei. "Nee, dan is het dagje niet compleet." Zei ze met een glimlach. Ze was dan ook blij om hier in te gaan. Ze vond het altijd een mooie attractie en echt een attractie waarin ze weg kon dromen. "Ja, je kan hier zeker lekker wegdromen," zei ze met een glimlach. Dat ging ze dan ook zeker doen. Vooral toen Jason een arm om haar heen sloeg en zij dicht tegen hem aan ging zitten. "Ik snap wat je bedoeld, ik voel mij ook altijd weer een beetje kind in deze attractie. Al denk ik dat je als volwassenen ook best in sprookjes kan geloven," zei ze met een glimlach tegen hem. Ze drukte een kus op zijn wang.

Madelief Zevenberg

Madelief glimlachte naar Elliot die zei dat hij het geen probleem zou vinden. "Nee, alleen in zo'n karretje is zeker niet leuk." Ze vond het fijner om samen met iemand in een attractie te zitten. Al wist ze niet of haar keuze om bij Sammie in een karretje te gaan zitten nou wel zo slim was. De oom van Lily en Lucy leek haar wel iemand die van grapjes hield en hopelijk zou hij zich rustig houden in het karretje. Ze had de knipoog van Sammie wel gezien natuurlijk, maar besloot er niet op te reageren. "O, ik kan best in mijn eentje dromen. Dat is voor mij geen probleem, het is alleen minder leuk." Zei ze met een grijns tegen hem. Ze keek naar de vliegende kastelen die voorbij kwamen en leunde met haar elleboog op de stang. "Als klein kind wilde ik daar altijd in wonen," zei ze met een glimlach tegen de twee jongens. Al dacht ze dat elk meisje dat wel had als kind.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimedo apr 05, 2018 6:51 pm

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte naar zijn dochter. Hij vond het geweldig hoe ze aan het fantaseren was over een huis waar ze ooit eens in wilde gaan wonen. “Wel een logeerkamer met uitzicht over het hertenparkje toch?” grapte hij naar zijn dochter. Hij hoorde wat Allison over Kyra zei en keek vervolgens naar zijn vrouw. “Weet je zeker dat het gaat Kyra? Anders gaan we zometeen gewoon rustig ergens zitten. Of we gaan zometeen op tijd naar huis.” Stelde hij voor. Al veel te snel naar Ryans zin was het ritje voorbij en hij stapte uit op de lopende band. Daarna hielp hij eerst Allison en vervolgens ook Kyra heel voorzichtig met uitstappen en van de lopende band af te komen. Hij ging voor zijn vrouw staan en keek haar aan. “Kyra? Je ziet een beetje bleek.” Zei hij zachtjes tegen haar.

Kylian Santegoeds
Kylian glimlachte toen Esmé hem eindelijk gelijk gaf en hij knikte. “Dan doen we dat.” Zei hij en drukte een kusje op de wang van de prachtige vrouw die naast hem zat. Hij keek een klein eindje voor zich en zag dat de kinderen aan het uitstappen waren. Hij stapte na hen uit en zorgde ervoor dat Esmé uit kon stappen. Dat zou niet makkelijk gaan met zo’n buik. Hij voegde zich bij zijn zusje en haar vriend, waar de kinderen ook bij verzameld hadden. “Dus, wat gaat iedereen dalijk precies doen?” vroeg hij toen, niet direct aan iemand gericht.

Sammy McBrown
Sammy grijnsde toen Madelief naar de vliegende kastelen wees en zei dat ze er als kind in wilde wonen. “In zo’n ding? Ze zijn wel mooi.” Zei hij. Ook daarna dat ze door de ruimtes met de herten, elfjes en trollen kwamen keek hij zijn ogen uit. “Geweldig, een echte fantasiewereld waar je eigenlijk gewoon doorheen reist.” Zei hij vrolijk. Hij vond het wel gezellig zo met Madelief en Elliott samen. “Zeg, waar willen jullie dalijk nog in?” vroeg hij aan de twee, nog net voordat ze uit stapten. Hij keek naar broer en zus Santegoeds waar iedereen zich omheen aan het verzamelen was. Hij liep ook die richting uit, maar werd tegen gehouden door de twee vrouwen waar hij eerder mee had staan kletsen. Ze namen afscheid en de twee gingen er vandoor, verder met hun gezellige dagje weg samen. Sammy voegde zich bij de rest. “Dus.” Zei hij, toen hij iets later aan kwam. “Wat zijn we allemaal van plan?” vroeg hij met zijn charmante glimlach aan zijn familie.

Jamie Nieuwkerk
Jamie grijnsde toen Lily hem van zich af probeerde te duwen. Hij deed net alsof hij moest huilen en ging met zijn hoofd tegen Lily aan hangen. “Ja Lily, red me!” riep hij overdreven. Toen ze tussen de lichtjes door kwamen die sterren moesten voorstellen liet Jamie een hele lange ‘oooh’ horen. Toen ze eenmaal aan het einde van de rit kwamen, werden de karretjes stil gezet speciaal zodat Lily met haar krukken uit kon stappen. Bijna iedereen was er uit. “Zeg, zullen we nog een keer in de Baron gaan? Want we hebben alle attracties zo’n beetje al gehad toch?” vroeg Jamie aan de twee meisjes waarbij hij in de attractie had gezeten. Hij voegde zich bij de rest en hoorde dat er gevraagd werd om wat iedereen wilde gaan doen. “Misschien de Baron?” vroeg hij dan ook. Hij zou vanzelf zien wie de geïnteresseerden waren.

Jens de Ruyter
Zo was het niet leuk! Zijn moeder zat maar te mopperen. Na de sterren zei Jens dan ook niks meer. Dit kwam ook allemaal door Dex! Die had het al aan het begin verpest. Zijn vader was met hem mee gegaan. Net zo stilletjes als hij de rest van de rit geweest was, stapte hij vervolgens uit en bleef net een beetje buiten de groep staan. Hij zorgde er alleen wel voor dat hij iedereen kon horen. Dan zou hij gewoon kiezen met wie hij mee zou gaan dalijk. Misschien ging er nog wel iemand in een achtbaan. Of misschien ging hij er dalijk gewoon in zijn eentje vandoor. Niemand zou het in de gaten hebben. Dat hadden ze eerder ook niet gehad.

Roan McBrown
Roan grijnsde en stak zijn tong uit naar Robin. “Doe maar niet.” Zei hij. Nee, hij had van sommige wel het idee dat hij het te horen zou krijgen. Die zouden niet kunnen stoppen met geintjes maken. Roan glimlachte toen hij hoorde wat Robin zei. “Dan zullen we straks Kyun vroeg op bed leggen, dan kun je er gebruik van maken.” Fluisterde hij Robin in zijn oor en keek hem daarna speels aan. Roan ging met een hand door zijn haren. “Ja, dat ook wel. Al besefte ik dat misschien nog niet meteen.” Gaf hij eerlijk toe. Robin was altijd al knap geweest. Hij was in het begin zo bang geweest over wat hij precies voelde, dat hij een hele lange tijd niemand wat verteld had. Sean was in ieder geval één van de laatste die het geweten had, alleen al door hun verleden met Sven. “Ja, het is echt een schatje. Ik ben zo blij dat we haar nu hebben.” Zei hij. Ze stapten uit en Roan tilde Kyun er mee uit. Hij voegde zich met Kyun op zijn arm en Robins hand vast weer bij de groep. “Robin en ik gaan een ronde door het sprookjesbos wandelen met Kyun. Ik weet niet of er iemand mee wil.” Zei hij toen het over de plannen ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimedo apr 05, 2018 8:30 pm

Jason Smit- van den Bosch

Zodra de vlucht over was en de band in zich kwam hielp Jason Alyssa uit de attractie. Hij bleef aan de kant staan wachten tot dat hun zoontje er aan kwam. Hij nam Elliott even apart zodra die was uitgestapt. "Vermaak je je een beetje?", vroeg die terwijl ze zich weer bij de groep voegde.
Hij zag Elliott knikken en hoorde hem antwoorden dat het gezellig was geweest met Sammy en Madelief en dat ze een leuk gesprek hadden gevoerd. Jason was blij te horen dat Elliott zich vermaakte en het naar zijn zin had. Het was moeilijk voor hem geweest om zijn zoon zo verdrietig te zien na de dood van hun geliefde kat en om te zien dat die Sammy niet ontliep.
Er werden plannen gemaakt over waar ze nu heen zouden gaan. Elliott: "Ik heb een idee, we gaan in Joris en de Draak en dan splitsen we ons op en dan strijden we tegen elkaar."

Lily de Ruyter

Lily kwam niet meer bij van het lachen. Jamie was hilarisch in zijn imitatie van de broertje maar dat zou ze mooi niet zeggen waar Jens bij was. Ze troostte Jamie die zich aanstelde en deed alsof die moest huilen door de trollen die ze passeerde. "Kom maar bij mama. Kijk we gaan al uit deze ruimte en naar de mooie sterren. Doe je oogjes nog maar even dicht tot we er zijn."
De rit zat er alweer op. Veel te kort naar haar mening. Ze stapte voorzichtig uit met de krukken toen speciaal de attractie even stil werd gezet. Ze dankte het personeel. "Jamie, ben je gek?!? Ik ga echt niet meer in de Baron. Straks staat die weer stil als wij erin zitten. Weet je wat mijn plan is? Mijn rolstoel halen, op zoek naar eten want ik snak naar een hotdog en dan zien we wel weer. Ik vind Elliott zijn plan ook wel tof. In elk geval ga ik niet in de baron, dan ga ik nog liever mee met oom Roan en Robin."

Robin Hood

Robin sloeg bedachtzaam zijn armen over elkaar heen. "Nou... Vooruit dan maar." Hij grijnsde even plagend. Hij zou het nooit zomaar vertellen, maar het was gewoon leuk om Roan ermee te plagen. Zoals Roan hem plaagde met zijn volgens hem vrouwelijke naam.
In Robins ogen verscheen en lichte speelde twinkel toen die hoorde wat Roan in zijn oor fluisterde. "Wat ben jij van plan Woody?", fluisterde die terug. Had zijn vriend soms wilde plannen?!?... Robin grijnsde. "Ik wist wel dat je mijn charmes niet kon ontwijken. Niemand kan mijn charmes ontwijken.",zei die met iets te veel eigendunk maar dat was ook zijn bedoeling geweest. Robin knikte. "Me too. Het voelt compleet. Ik voel me gelukkig met jullie samen." Samen voegde ze zich bij de rest. Roan liet hun plannen weten. Hij tikte Roan aan. "Ik heb een sprookje verzonnen.", zei die waarna die Roan apart nam.

Er was eens een prinsesje dat woonde in een prachtig koninkrijk.
Alleen dat koninkrijk had geen koning en koningin maar twee koningen.
Ze hadden lang uit gekeken naar de komst van het prinsesje.
Zij maakte het koninkrijk nog mooier.
Met haar stralende lach en prachtige ogen wist ze zich bij ieder in het hart te sluiten.
Het prinsesje was dan ook bij iedereen geliefd.
En ze leefde nog lang en gelukkig  
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimedo apr 05, 2018 11:57 pm

Kyra Larosse - Santegoeds

Kyra keek naar de leuke beelden die langs kwamen, ze wist dat ze niet aan Ryan moest laten merken dat ze weer last had van duizeligheid. Alleen Allison leek het wel door te hebben en liet haar vader weten dat zij ergens anders was met haar gedachten. “Het gaat wel, maar misschien is ergens zitten zo wel slim. We hoeven echt niet naar huis.” Er was geen reden om de dag voor Allison te verpesten. Het nare was alleen dat ze in de Efteling geen zwangerschapstesten hadden en dus ook niet kon checken of het waar is wat ze dacht. Niet veel later was de Droomvlucht afgelopen en keek ze toe hoe Ryan eerst hun dochter hielp en daarna hielp hij haar. Toen ze eenmaal van de loopband af was kwam Ryan voor haar staan. “Ik ben ook weer wat duizelig,” zei ze tegen haar man. Ze zag Allison ook een beetje bezorgd kijken. Ze glimlachte naar hun beide. “Ik moet gewoon even gaan zitten, daarna gaat het wel weer.” Opeens kwam haar broer erbij staan met zijn vrouw en die vroeg wat ze gingen doen. Die vraag kwam van nog wel wat meer mensen. “Ik ga een terrasje pakken. Allison waarom ga jij niet met de rest mee naar Joris en de Draak?” Vroeg ze met een glimlach aan haar dochter. Ze wist niet of Ryan dan met Allison mee ging of bij haar zou blijven. Als hij bij haar zou blijven kon ze hem misschien vertellen wat ze dacht.

Allison Larosse

Allison glimlachte naar haar vader. “Als jij een logeerkamer wilt hebben dat uitkijkt over het hertenpark, dan kan dat.” Het maakte haar vrolijk dat ze zo met haar vader over zulk soort dingen kon praten. Alleen toen ze eenmaal uit de Droomvlucht waren maakte ze zich zorgen om haar moeder. Die zag er niet goed uit. Wat was er aan de hand? Haar moeder zei wel dat ze gewoon met de andere mee moest gaan naar Joris en de Draak. Al vroeg haar oom Roan ook wie er mee ging naar het sprookjesbos. Ze vond het allebei wel een leuk idee, maar ze ging liever naar Joris en de Draak. “Oké, maar als het echt niet gaat vind ik het ook niet erg om al eerder naar huis te gaan,” zei ze met een glimlach tegen haar moeder.

Esmé Santegoeds - Harrods

Esmé glimlachte bij het kusje dat ze op haar wang kreeg. Ja, ze gingen lekker samen op een terrasje zitten. Ze was blij dat het lekker weer was. Dat maakte het wel wat aangenamer. “Ja, ik heb er nu al zin in.” Niet veel later moest ze uitstappen met haar buik, iets dat niet al te soepel ging. Ze voelde zich heel onhandig met zo’n grote buik. Gelukkig konden ze zich al snel bij Kyra en Ryan voegen. Kyra had het er over dat ze ook op een terrasje wilde zitten. Het leek nog steeds niet erg goed te gaan met haar. “Gezellig, gaan we samen zitten.” Haar voeten waren het constante lopen zat. Het zitten in de attracties hielp ook niet echt. Ze moest gewoon een tijdje rustig zitten, anders moest Kylian haar dadelijk nog naar de uitgang dragen.

Madelief Zevenberg

Madelief grijnsde lichtjes naar Sammiy. “Ja, in zo’n ding. Nu zal ik er met geen mogelijkheid meer in willen wonen. Te veel glitters.” Glitters waren een hele tijd al haar ding niet meer. Daar was ze al overheen gegroeid. Ze keek naar de elfjes, hertjes en trollen die voorbij kwamen en het commentaar van Sammy. “Je doet net alsof dit je eerste keer in deze attractie is.” Ze moest er wel om lachen. Hij was hier toch zeker al vaker geweest? De Droomvlucht was al veel te snel weet afgelopen en ze voegde zich bij de anderen. Ze hoorde het idee van Elliot en knikte enthousiast. “Dat is een leuk idee, Elliot. Laten we daar heen gaan.” Tegen elkaar strijden zou wel eens leuk kunnen worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimema apr 09, 2018 12:31 pm

Sammy McBrown
Sammy keek Madelief met een glimlach aan en knikte. “Ik doe niet alsof het de eerste keer is. Ik ben nog nooit eerder in de Efteling geweest.” Zei hij. Om één of andere reden had zijn moeder hem nooit meegenomen en later zijn oom ook niet. Daardoor was zijn dag vandaag nog tien keer zo leuk als dat het misschien voor andere van zijn leeftijd zou zijn geweest. Hij luisterde naar wat iedereen van plan was en hoorde vervolgens Elliot. “Ja, waarom neem ik niet alle kids mee naar Joris en de Draak, dan kunnen jullie lekker gaan zitten en dan kunnen Roan en Robin het sprookjesbos in.” Stelde hij voor. Na nog even gekletst te hebben met de rest om te zien of iedereen het er mee eens was liep hij samen met de kinderen richting Joris en de Draak. “Hebben we iedereen of is er iemand mee naar het terrasje gegaan?” vroeg hij.

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte naar zijn vrouw en drukte voorzichtig een kusje op haar voorhoofd. “Dan gaan wij mee op een terrasje zitten. Misschien wil Noa, Jason en Alyssa ook wel met ons mee. Het lukt Sammy vast wel om iedereen mee te krijgen.” Zei hij tegen haar en keek haar met een glimlach aan. Vervolgens draaide hij zich om naar zijn dochter. “Ik blijf eventjes bij mama, goed? Ga maar lekker met ome Sammy en de rest mee naar Joris en de Draak.” Zei hij met een glimlach tegen haar en gaf haar snel een knuffel. Daarna pakte hij Kyra’s hand vast en liep met haar en de rest mee richting een van de dichtstbijzijnde terrasjes. Het was mooi weer, dus hij zocht een lekker plekje in de zon voor hen uit.

Kylian Santegoeds
Kylian hield Esmé goed in de gaten toen ze richting het terrasje gingen en hielp haar in een stoel. Het moest ook niet makkelijk zijn met welgeteld drie kinderen in je buik. Dat hadden ze eerder ook al gezien. Hij ging op zijn hurken bij Esmé zitten en legde zijn hand met een glimlach op haar buik. Daarna keek hij haar aan. “Zal ik wat drinken voor je halen? Ik weet niet of je meteen ook wat wilt eten.” Zei hij tegen haar en wachtte een reactie af zodat hij zometeen wat voor hen kon halen. Hopelijk voelde zijn zusje zich dalijk ook beter. Ze zouden er in ieder geval niet al te lang over doen om naar huis te gaan.

Roan McBrown
Roan grijnsde naar Robin en drukte als antwoord op zijn vraag alleen maar een kusje onder zijn oor en keek hem vervolgens alleen maar speels grijnzend aan. Daar kwam de jongen vanzelf wel achter. “Als andere dat laten merken, dan zal ik ze laten zien dat je van mij bent.” Zei hij grijnzend. Nee, niemand kwam aan zijn Robin. Iedereen bleef er van af! Hij keek toe wat iedereen ging doen. Sammy nam de kinderen mee en de ouders vertrokken naar een terrasje waardoor hij met Robin en Kyun over bleef. Hij luisterde naar het verhaal dat Robin had gemaakt. “Dat heb je prachtig verzonnen.” Zei hij zachtjes tegen hem en drukte vervolgens zijn lippen op die van Robin.

Jamie Nieuwkerk
“Maar de Baron is hartstikke leuk! Die zal heus geen twee keer stil staan.” Zei hij. Het plan van iedereen was echter om naar Joris en de Draak te gaan en die attractie vond hij ook ontzettend leuk dus stemde hij mee in. Hij duwde de rolstoel van Lily. “We komen onderweg vast wel een hot dog kraam tegen. Of we kopen er een op de terugweg.” Zei hij tegen haar. Hij keek toe hoe de oudste twee kinderen van Esmé en Kylian wat mopperig met hen mee liepen. Ze wilden duidelijk liever niet met hen mee. Maar de andere waren wel net zo enthousiast. “Alisson, gaat je vader niet alsnog mee in Joris en de Draak?” vroeg hij aan haar. Dat had hij eigenlijk wel verwacht.

Jens de Ruyter
Jens bleef stilletjes net buiten de groep staan. Fijn, ze vonden hem irritant. Ze vonden hem zelfs zo irritant dat het ze niet eens op viel dat hij nu stil was. Hadden ze dan liever die vervelende Dex bij zich dan hem? Nee, Dex moest weer zo veel aandacht krijgen dat zijn vader hem zelfs speciaal mee naar huis moest nemen. Dat was niet eerlijk. Nu gingen ze ook nog eens in die stomme Joris en de Draak. Maar hij niet, nee! Hij ging niet in Joris en de Draak. Hij zou een stukje meelopen en wanneer iedereen net richting Joris en de Draak zou gaan, zou hij naar de Baron lopen! Want daar wilde hij nog een keer in en hij was oud genoeg om daar alleen naartoe te gaan. Eerder die dag hadden ze het immers ook niet opgemerkt dat hij weg was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimedi apr 10, 2018 8:21 pm

Noa de Ruyer - Schilders

Noa was met de ouders mee gegaan om een terrasje te pakken terwijl haar jongste broertje met de kinderen naar Joris en de Draak ging. Ze was blij dat ze even kon zitten. Ze maakte zich druk om Dex en dat had ze helaas net geuit naar de andere zoon. Het was niet haar bedoeling geweest om haar frustratie op hem te uiten maar wel gebeurd. Ze zou het later de dag nog wel goed maken met Jens. Misschien kon ze straks Joel even bellen. Ze baalde dat de man de rest van de dag moest missen maar vooral dat Dex het zo voor zichzelf had verpest.
Ze keek even naar de andere die zich bij hun hadden gevoegd. "Kylian en Esme, misschien een beetje een rare vraag maar hoe houden jullie het vol met vier kinderen en een drieling op komst? Ik word al gek van mijn twins."

Elliott Smit

Elliott keek Sammy stom verbaasd aan. "U liegt!" Was zijn oom echt serieus nog nooit eerder in de Efteling geweest?!? Voor hem was het, het mooiste park wat er bestond en zijn favoriet. Hier kon die weer even kind zijn en wegdromen. De andere leken zijn plan een goed idee te vinden. De kinderen gingen met oom Sammy mee terwijl de rest en ook zijn ouders een terrasje zouden doen. Ze waren oud genoeg om alleen te gaan, maar of Sammy nou zo een goede oppas was. "Ik heb er zin in! Wie gaat er bij wie? We moeten wel teams maken. Ik wil het liefste in water. Allison gaan wij samen? Vind je dat leuk?", vroeg die aan zijn kleine nichtje.

Lily de Ruyter

Lily draaide zich om naar Jens, terwijl ze wankelde op de krukken. "Lieve lieve Jamie, al geef je me geld toe ik ga voor geen koud nog een keer in de Baron. Ik blijf wel op je wachten terwijl ik die hotdog in me mond stop. En daarmee is deze discussie gesloten. Rij me nou maar naar Joris en de Draak slaafje." Ze kon wel lekker van iedereen zo gebruik maken wie er duwde. Hoefde ze mooi zelf niet te rollen. "Op dat plein staat een kraam! In de tijd dat we in de rij staan heb ik die hotdog wel op.", smeekte ze haast. Der maag knorde echt. "Allison kan toch prima met ons mee. Wij zijn oud genoeg om op haar te letten. En zo te zien wilt Elliott graag met haar samen racen tegen ons."

Robin Hood

Robin begreep de hint toen Roan hem een kusje onder zijn oor gaf. Hij keek hem met een speelde blik terug aan. Nu maar hopen dat Kyun snel sliep. Hij zag wel wat me time met Roan zitten. Robin schudde ze hoofd. "Maak je maar geen zorgen. Er is een jongen en een meisje in mijn leven waar ik ook voor heb en die staan nu heel dicht bij mij." Hij omhelsde Roan en Kyun en wilde Roan kussen maar Kyun kwam er met haar handje tussen. "Oh sorry hoor ik wist niet dat er iemand jaloers werd.' en kuste vervolgens Kyun overal op de wangen waardoor ze het uitschaterde. Terwijl Robin zijn verhaaltje had vertelt waren de kids op weg naar de achtbaan en de rest naar een terrasje waardoor zij tijd alleen zouden hebben als gezinnetje in het sprookjesbos. Hij kuste Roan vluchtig en nam toen aanspoor om te lopen. "Zo laten we eens kijken of roodkapje thuis is en lang nek en zijn vriendjes."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimevr apr 13, 2018 9:59 pm

Kyra Larosse - Santegoeds

Kyra glimlachte naar Ryan. Ze had verwacht dat ze wel in rustige attracties kon, maar zelfs dat was al te veel blijkbaar. "Ja, dat zou wel gezellig zijn." Zei ze met een glimlach, maar daarna richtte Ryan zich tot hun dochter die hij een knuffel gaf. Ze glimlachte lichtjes en streek met haar hand door de haren van Allison. "Wel bij Sammy en de andere blijven, niet stiekem ergens anders heen gaan." Ze wilde niet dat haar dochter dadelijk alleen door het pretpark heen zwierf, maar ze wist zeker dat Allison dat niet zomaar zou doen. Daarna liep ze met de rest mee naar een terrasje, ze kneep zachtjes in Ryan's hand. Toen ze bij het terras aan kwamen zag ze hoe Kylian Esmé hielp om te zitten. Zelf ging ze rustig zitten in het zonnetje en ze voelde zich gelijk al weer een beetje beter. "Ik hoop wel dat ze bij Sammy en de rest in de buurt blijft," zei ze daarna tegen Ryan. Maar Allison zou niet zo maar weg lopen daar had ze geen reden voor.

Allison Larosse

Allison keek naar haar ouders die besloten om op een terrasje te gaan zitten. Alleen zij wilde wel graag nog in meer attracties. Haar vader draaide zich naar haar toe en gaf haar een knuffel. "Dat is goed," zei ze met een glimlach tegen haar vader. Haar moeder moest even gaan zitten, dat snapte ze heel goed. "Geen zorgen, ik blijf bij de rest in de buurt," zei ze tegen haar moeder. Ze wilde echt de rest niet kwijt raken, maar ze wilde wel graag in de Joris en de Draak. Dus liep ze even later met de rest mee richting de attractie. Ze keek naar Jamie die vroeg of haar vader niet mee ging, omdat hij dat wel verwacht had. "Nee, mijn moeder voelt zich niet lekker dus hij blijft even bij haar," zei ze met een glimlach. Ze keek daarna naar Elliot en knikte vrolijk. "Ja, ik wil wel met jou in water hoor. Dan gaan wij winnen." Zei ze vrolijk tegen Elliot. Ze had er echt zin in!

Esmé Santegoeds - Harrods

Esmé glimlachte lichtjes naar Kylian die haar hielp om te gaan zitten. Het ging allemaal niet zo goed meer met zo'n buik. Ze kon niet wachten tot ze ging bevallen, ja het zou vermoeiend en pijnlijk zijn, maar dan was ze in ieder geval van die buik af. Ze keek naar Kylian die vroeg of ze wat wilde drinken en ze knikte. "Wat drinken zou fijn zijn, misschien ook wat eten." Ze had ook wel honger. Ze at nu tenslotte voor vier. "Doe maar een water en een hotdog," zei ze met een glimlach. Daarna hoorde ze wat Noa zei en ze moest er om lachen. "Om heel eerlijk te zijn hadden we ook maar gerekend op één, maar we krijgen er drie. Het gaat vast heel vermoeiend zijn," zei ze met een grijns, maar er viel niet heel veel aan te doen. Ze kregen nu eenmaal een drieling en daar had ze zich al een hele tijd bij neergelegd.

Alyssa Smith - Nicols

Alyssa keek naar haar zoon die weer een beetje leek op te vrolijken nu ze in de Efteling waren. Ze moesten het maar gewoon niet meer over hun poes hebben dat scheen het beste te werken. Ze wilde echter ook wel even een pauze en besloot met de rest mee te gaan naar het terrasje. Het was voor de kinderen namelijk ook leuk om wat met zijn allen te doen en geen volwassenen om zich heen te hebben. "Of wilde je liever in Joris en de Draak?" Vroeg ze aan Jason. "Want je kan ze nu nog inhalen," zei ze met een glimlach tegen hem. Het maakte haar niet zoveel uit, zij plofte in ieder geval op een stoel neer bij het terrasje.

Madelief Zevenberg

Madelief keek met grote ogen naar Sammy. "Je bent hier nog nooit geweest?" Vroeg ze verbaasd. Dan snapte ze wel waarom hij zich zo gedroeg. "Nou hoe bevalt het voor je eerste keer?" Vroeg ze met een lichte glimlach aan hem. Zelf was ze hier wel een paar keer geweest, maar niet te vaak, want ze wist ook dat het duur was. Ze liep met de rest mee en keek naar Sammy die vroeg of ze iedereen hadden. "Volgens mij is iedereen er," zei ze met een glimlach. Nu was alleen de vraag of ze in vuur of in water wilde. Ze vond het allebei wel leuke elementen dus eigenlijk maakte het haar niets uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitimedi apr 17, 2018 11:38 am

Sammy McBrown
“Nee hoor, ik lieg niet. Alleen tegen kinderen onder de 10 die hun huisdier moeten missen na een bezoek bij mij.” Zei hij bloedserieus. Nee, hij probeerde zo min mogelijk te liegen. Een leugentje om bestwil zat er natuurlijk altijd wel tussen, maar niet zomaar tegen zijn neven en nichtjes. “Het bevalt me prima. Het is nog veel leuker als ik had verwacht. Vooral de Baron vond ik tot nu toe echt gaaf, ook al bleven we zo lang stil hangen.” Hij keek om naar Lily in haar rolstoel. “Natuurlijk kan Allison mee. Irwin en Ivar zijn er toch zeker ook bij.” Zei hij, terwijl hij de jongste van de twee aan zijn hand bij hield. Hij besloot ook nu al dat Irwin en Ivar met hem mee in vuur zou gaan. Elliott was al 16, dus die kon Allison een beetje in de gaten houden. Voor de rest verwachtte hij iedereen wel oud genoeg om zelf te kunnen beslissen. Alleen Iris en Jens zaten er eigenlijk tussenin. “Jens, waar ga je naartoe?” vroeg hij toen zijn blik op het jochie viel dat net wat verder van de groep af had gestaan en zich omgedraaid had.

Jens de Ruijter
Met zijn armen over elkaar draaide Jens zich weer om en keek naar zijn oom. “Ik ga met Elliot en Allison mee.” Zei hij snel. Dan zou hij maar zorgen dat hij naderhand zo snel mogelijk weg ging om nog een keer in de Baron te gaan. Hij sloot met zijn familie aan in de rij. Pas later zouden ze opsplitsen in twee groepen. Stilletjes bleef hij bij de rest staan en haalde zijn telefoon tevoorschijn om er een spelletje op te spelen. Joris en de Draak was een leuke attractie, maar daar had hij nu helemaal geen zin in. Hij had sowieso geen zin om met zijn familie nog wat te doen. Hij wilde gewoon zelf het park rond lopen. Hij was 12 en oud genoeg. Hij zou de anderen toch alleen maar tot last zijn.

Jamie Nieuwkerk
Jamie grijnsde toen hij hoorde wat ze zei. “Maar weet je. Jij zit in een rolstoel en ik duw je vooruit, dus je kunt er niks aan doen als ik je toch die kant mee uit neem.” Zei hij plagerig. Net voordat ze zouden aansluiten in de rij liet Jamie de rolstoel los en liep inderdaad gewoon even naar de hotdog kraam en kocht daar wat te eten voor Lily. Dat gaf hij aan haar terug toen hij zich weer bij de groep voegde. “Kijk, Lily wil dalijk overgeven in de attractie.” Zei hij lachend, terwijl hij op Lily met een hotdog in haar handen wees. “Welk team wil jij Lily?”

Roan McBrown
Roan glimlachte naar zijn vriend. De man was dan wel 7 jaar ouder dan hem, maar dat maakte hem helemaal niks uit. “En anders komt de oude Roan naar boven en dan geef ik ze een klap als ze je proberen in te pikken.” Zei hij tegen zijn vriend. Hij wilde hem net een kusje geven toen Kyun er tussendoor kwam. Ze vertrokken samen naar het sprookjesbos. Roan merkte dat een klein kindje wat ze al snel tegen kwamen naar zijn moeder rende en vervolgens huilend op hem wees. Het moest er ook wel heel eng uit zien, met een half oor. “Oh kijk, sneeuwwitje is de eerste.” Zei hij, terwijl hij op een bordje wees, ook deels om zichzelf af te leiden van het huilende kindje. “Gaat dat wel lukken met de kinderwagen die trap op?”

Ryan LaRosse
Met een glimlach keek Ryan toe hoe Allison met Sammy en de anderen mee liep. Hij hoorde wat Kyra zei en glimlachte even naar haar. “Maak je maar geen zorgen. Je hebt Sammy goed opgevoed, die zal zeker goed op haar letten. En je kent Allison, die luistert goed en zal heus niet zomaar van de rest weg gaan.” Stelde hij zijn vrouw gerust. Hij drukte een kus op haar voorhoofd. Voor zover Ryan wist was er ook niks gebeurd waar ze boos om zou kunnen zijn. Misschien alleen omdat hij bij Kyra bleef, in plaats van met haar mee ging, maar daar zag hij Allison echt niet boos om worden. “Wil jij ook iets te eten of drinken?” vroeg hij.

Kylian Santegoeds
Kylian knikte toen Esmé vertelde wat ze wilde. Kylian stond op en zag dat Ryan net aan Kyra vroeg of zij ook iets wilde. “Noa, Alyssa, Jason, een van jullie ook nog iets te eten of te drinken? Dan zal ik dat meteen voor jullie meenemen.” Zei hij. Hij glimlachte toen hij Esmé antwoord hoorde geven op Noa en knikte. “We kunnen beter aan jou vragen hoe je het in een begin met een tweeling doet. Een baby is al vermoeiend genoeg met het weinig slaap wat je krijgt, maar drie.” Zei hij. Nee, dat ging nog moeilijk worden. “Ry, ik zal voor jullie ook meenemen. Ik trakteer.” Zei hij, waarna hij op en neer liep om de gevraagde bestellingen te halen en die vervolgens op tafel te zetten, waar hij alles weer aan de juiste personen terug gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 4 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
3th generation! (grijs, grijzer, grijst)
Terug naar boven 
Pagina 4 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Summernight :: Rollenspellen :: Korenhof-
Ga naar: