Summernight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Summernight

Summernight
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Korenhof (5 jaar later)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimeza apr 27, 2013 7:12 pm

Dit verhaal gaat over een vriendengroep in Korenhof.
De vrienden zijn tussen de 20 en de 25 jaar oud.
Ook nu 5 jaar later gebeurt er nog van alles in het plaatsje.
De meeste hebben net een opleiding afgerond of zijn er mee bezig.
Sommige wonen op kamers en anders reizen de wereld over.
Zullen alle stelletjes nog van toen der tijd samen zijn?
Korenhof, 5 jaar later. Hoe gaat het verder?

Rollen:

Elise Bakker (22): Teddybeer
Daan Schilders (23): Teddybeer
Kay Santegoeds (23): femmie
Stefan Bakker (24): femmie
Isabella Nicols (23): Roxy*
Brendon Nicols (24): Roxy*
Kim Jacobsen (20): femmie
Sam Jacobsen (24): femmie
Vince Stevens (24): Teddybeer
Nathan McBrown (23): Roxy*



Regels:

De algemene regels!
Post niet te veel op elkaar in!
Hou het oké! (je weet wat ik bedoel)
Speel met elkaar en niet tegen elkaar!
Hou je aan het verhaallijn en je personage!
Speel niet te snel! Hou het volgbaar!
Je mag 3 jongens en 3 meisjes!
HAVE FUN!

------------------------------------------------------------------------------------------------------We gaan verder waar we gebleven zijn. Isa is net bevallen van Kyllian en Elise en Nathan zijn onderweg naar Parijs.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimeza apr 27, 2013 9:24 pm

Nathan McBrown

Nathan reed over de snelweg heen, ze waren nu al in België. Dus Elise zou nu zeker wel weten dat ze naar het buitenland gingen, dat was niet zo moeilijk. Ze waren al over de grens van Nederland heen, nou dat zou ze weten als ze op lette in ieder geval. Een kleine grijns verscheen op zijn gezicht, ze waren even bij het ziekenhuis gestopt om daar de kleine Kylian te zien, maar ze waren na een halfuur weer weg gegaan. Op weg naar hun bestemming. "En al enig idee waar we heen gaan?" Vroeg hij toen aan zijn vriendin. Hij haalde een hand door zijn haar heen en keek weer naar de auto voor zich. Die was raar aan het rijden, die slingerde van de ene kant naar de andere kant van de weg. "Wat een idioot," gromde hij geïrriteerd. Waarom ging die idioot niet op de rechter weg helft rijden? Hij wou er gewoon langs.

Isabella Nicols

Isabella was weer in slaap gevallen, na dat Elise en Nathan weg waren gegaan. Ze was nog steeds behoorlijk moe van het bloedverlies dat ze had geleden, maar ze begon nu al weer wat sterker te worden. Ze begon nu echter weer langzaam wakker te worden, ze kon nog steeds niet geloven dat ze nu een moeder was. Ze was 23 jaar, maar ze moest toegeven dat sommige mensen dat laat zouden vinden. Sommige begonnen al met kinderen als ze 20 waren. Ze opende haar ogen en keek even om zich heen, ze lag natuurlijk nog steeds in het ziekenhuis en ze ging wat langzaam overeind zitten. Ze wist niet of dat wel mocht, maar op dit moment kon dat haar niet zo heel veel schelen. Ze had nu even genoeg gelegen en ze wou gewoon overeind zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Elise Bakker   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimeza apr 27, 2013 9:36 pm

Elise keek naar buiten. Zo te zien waren ze Belgie ingereden. Mhh, 1 ding wss er nu duidelijk. Ze gingen naar Belgie of verder. Ze vond het echt leuk dat Nathan er mee nam op vakantie, maar wou ook graag weten waar die haar mee naar toe nam. "Naar Belgie? Echt, ik heb geen idee." "zeg het nou gewoon!",zei ze haast smekend. Elise schudde de hoofd. "Doe nou rustig! Het zijn belgen die rijden sowieso achterlijk." Ze pakte ze hand die op de versnelling lag vast. "ik ben blij dat we toch even langs isa en kay zijn gegaan om ze te feliciteren met kyllian."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimedi apr 30, 2013 8:32 pm

Nathan McBrown

Nathan grinnikte eventjes, toen ze vroeg of ze naar België gingen en hij schudde zijn hoofd even. "Anders was ik bij de eerste de beste camping gestopt," zei hij met een kleine glimlach en hij keek Elise met een kleine grijns aan. Hij keek weer naar de idioot die voor hem reed, maar die reed nog steeds niet normaal. "Nee ik zeg niets, ik wil je gewoon verrassen." En dat zou hij ook doen door niks te zeggen. "Je ziet het van zelf wel, Elies. Als je het raadt, dan zou ik wel zeggen of je goed zit." Hij vond het zo grappig om haar te plagen. Hij keek naar de borden, maar ze hoefde nog lang niet af te slaan. "Ik weet het, maar deze gast irriteert me." Hij kon ook niet toeteren, want dat was verboden en daar kon hij een boete voor krijgen. Dat wou hij liever ook niet. "Ja ik ook, maar nu gaan we op vakantie." Dat hadden ze alle twee wel verdiend. Natuurlijk was dit een speciale vakantie alleen daar wou hij nog even niet aan denken, dan zou hij gewoon nerveus worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimedi apr 30, 2013 8:51 pm

Elise Bakker

"Wat!! Je dumpt me niet op een of andere camping! Ill! Ik wil minstens een drie sterren hotel hoor, anders gaan we terug naar huis. Ik ga echt niet in een tentje liggen tussen de beestjes." Ze liep al te griezelen bij het idee. Elise trok een pruillip. "Ja, dat is lekker! Straks breng je me naar Timboektoe of zeg je gewoon nee terwijl ik het goed raad."
Ze sloeg de armen over elkaar. Elise knikte. "Weet je! Eigenlijk hebben wij daar nooit serieus over gesproken. Over kinderen, een gezinnetje, trouwen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimedi apr 30, 2013 9:39 pm

Kay Santegoeds

Kay had rustig naast Isa's bed gezeten en toegekeken hoe ze sliep. Hij zou hier blijven, net zo lang tot Isa en Kylian weer mee naar huis mochten, maar dat zou niet lang duren. Hij hield zijn zoontje dicht tegen zich aan. Wat was het ook een schatje. Hij keek weer op naar Isa en zag dat ze langzaam wakker werd en uiteindelijk overeind was gaan zitten. Kay stond op en duwde haar weer terug de kussens in. "Isa, je kunt beter blijven liggen. Even lekker tot rust komen." zei hij. Hij ging mee bij Isa op bed zitten. "Zal ik Kylian aan jou over geven?" vroeg hij en keek zijn vriendin aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimedi apr 30, 2013 10:19 pm

Nathan McBrown

Nathan lachte en schudde zijn hoofd, hij wist dat Elise een hekel had aan campings en dus zou hij haar dat niet aan doen. "Maak je maar geen zorgen, ik ga je niet op een camping dumpen. We verblijven in een hotel," zei hij met een lichte glimlach. Hij zuchtte opgelucht, toen de vent eindelijk naar de rechterbaan ging en hij trapte zijn gas in. Hij wou in ieder geval langs dat mens. "Ik breng je niet naar Timboektoe," zei hij met een lichte grijns. Hij haalde een hand door zijn haar en daarna keek hij heel even naar Elise, die haar armen over elkaar had geslagen. "Dat is waar, maar laten we een ding tegelijk bespreken. Trouwen komt eerst," zei hij tegen haar. Yikes nu zat hij gevaarlijk bij de reden van deze vakantie, hij zou niks weg geven. Dat zou hij echt niet doen of had hij dat net al een beetje gedaan?

Isabella Nicols

Isabella zat nog steeds overeind, maar ze was nog niet helemaal wakker en dus keek ze een beetje verward om zich heen. Ze haalde een hand door haar verwarde lokken, als ze thuis was moest haar haar maar eens kammen. Ze zat nog niet zo heel lang overeind of ze werd al weer terug geduwd in de kussens. Ze keek op en zag Kay, die haar blijkbaar had terug geduwd. "Ik heb net weet ik veel hoe lang geslapen, ik ben uitgerust." Ze glimlachte op naar Kay. Ze voelde zich een stuk beter, ze was dan wel heel veel bloed verloren, maar daar voelde ze nu niks meer van. Ze voelde hoe Kay bij haar op bed kwam zitten en glimlachte naar hem, toen hij vroeg of zij Kylian even wou hebben en ze knikte. "Ik wil Kylian even vast houden," zei ze zachtjes. Ze kon nog steeds niet helemaal geloven dat ze een zoontje had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimewo mei 01, 2013 11:12 am

Elise Bakker

Elise keek Nathan doordringend aan. "Ik geloof je niet als je zo geheimzinnig loopt te lachen. Als blijkt dat het een camping is pak ik de eerste beste vliegtuig terug." Elise dacht na. "Gaan er wel vliegtuigen."
Elise schudde de hoofd. "nee, maar zo heet de camping wel."
Elise keek Nathan. "ik wordt gek van je met dat geheimzinnige gedoe! Maar dat was geen antwoord op mijn vraag. Ik vroeg wat je er van vond. Trouwen, kinderen, een lang en gelukkig leven samen."


Daan Schilders

Daan was vroeg opgestaan. Zins dien haddie in de keuken gestaan om pannekoeken en eieren voor zichzelf en Kim te maken. Hij draaide het gas uit en begon de tafel netjes te dekken voor twee. Vervolgens liep die naar boven om Kim te weken. Rustig ging die naast er op het randje van het bed zitten. Hij streelde de wang en gaf er een kusje. "kim, wordt je wakker? Ik heb ontbijt voor ons gemaakt."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimewo mei 01, 2013 5:14 pm

Kay Santegoeds

Kay keek Isa aan. "Dan rust je nog maar even wat langer uit." zei hij tegen Isa. Hij wilde niet dat ze nu al te veel zou doen. Het was tijdens de zwangerschap zelf ook al bijna fout gegaan doordat Isa teveel wilde doen. Dat zou hij dit keer voorkomen door te zorgen dat Isa goed zou rusten. Voorzichtig legde Kay het kleine jongetje in Isa's armen.


Kim Jacobsen

Kim lag nog gewoon rustig te slapen toen ze gewekt werd door Daan, gevolgd door een heerlijke geur van het eten dat beneden al op haar te wachten stond. Het duurde wel eventjes tot alles weer helemaal tot haar door drong. Oh ja, ze was thuis. En Kay en Isa hadden gisteren een kindje gekregen. Misschien konden ze dalijk nog wel even langs gaan. Dit keer wel met een cadeautje natuurlijk. Langzaam gingen haar ogen open. Ze lag nog veel te lekker. "Hoe laat is het?" mompelde ze toen.


Laatst aangepast door femmie op wo mei 01, 2013 8:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimewo mei 01, 2013 8:27 pm

Nathan McBrown

Nathan keek naar Elise en grijnsde lichtjes, hij kon er niks aan doen. Ze was nu al achterdochtig en ze moesten nog een paar uur rijden. "Nee echt, we gaan niet naar een camping. Heb een hotel geboekt," zei hij met een glimlachte tegen zijn vriendin. Hij hield zelf ook niet zo veel van in een tentje slapen, zelf sliep hij ook gewoon liever in een hotel. Daar hadden ze tenminste goede bedden. Ze ging echter wel gewoon door met dat gesprek dat hij voorlopig wou vermijden. Hij wou haar ten huwelijk gaan vragen in Parijs en daarna konden ze er verder over praten. "Nou ik wil zeker wel een keer met je trouwen," zei hij met een lichte glimlach. Te dicht bij het onderwerp, hij had zo'n gevoel dat dit een heel ongemakkelijk ritje ging worden.

Isabella Nicols

Isabella zag hoe Kay haar aan keek en beet lichtjes op haar lip, maar ze bleef toch liggen. Ze wist dat Kay haar toch wel in bed zou houden, tot dat de dokter had gezegd dat ze weer langzaam wat dingen mocht gaan doen. "Goed, goed ik blijf wel liggen." Zei ze zachtjes tegen haar vriend. Ze voelde hoe het kleine jongetje in haar armen werd gelegd en ze glimlachte lichtjes. "Hier moet ik echt heel erg aan wennen," zei ze zachtjes tegen Kay en ze keek op naar haar vriend. "Hij is zo klein," zei ze zachtjes, toen ze naar Kylian keek met een kleine glimlach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimewo mei 01, 2013 8:52 pm

Daan Schilders

Daan merkte dat Kim langzaam aan wakker werd en hoorde wat ze vroeg. "Een uurtje of tien." Hij was zelf al een tijdje op maar had alles in alle rust gedaan en extra lang gedoucht.
"Als je wilt blijven liggen, is dat ook goed dan zorg ik gewoon dat je ontbijt warm blijft."
Hij ging iets verder op het bed zitten. "ik dacht al we zo gaan ontbijten en dan de stad in gaan om iets leuk voor Kylian te kopen dan kunnen we misschien vanmiddag nog even op visite als je wilt."

Elise Bakker

"Oke, ik geloof er maar op. Maar je weet hierbij dat ik heel hard wegren als het niet zo is." Nathan zou niet snel liggen en er zo iets aan doen. Maar hij deed zo geheimzinnig en dan kon van alles de verrassing zijn. Straks wou die het wel een keer, voor de gein.
Elise keek hem aan. "Mhh, heel duidelijk." Ze grijnsde even. 'Je wilt er niet over praten, he." Nate was veel minder spraakzaam dan anders over z'n onderwerp.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimeza jun 01, 2013 11:11 pm

Kim Jacobsen

Kim keek naar Daan. "Nee, ik kom er zo wel aan." zei ze. Ze keek Daan even aan en glimlachte. Ze knikte toen ze hoorde wat hij zei. "Ja, daar had ik ook al aan gedacht. Dat kunnen we zo na het eten wel doen." zei zij en glimlachte eventjes. Ze ging half overeind zitten en gaapte eventjes. "Ik kom eraan, Daan. Ga jij maar vast naar beneden. Ik kleed me even snel aan." zei Kim en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimeza jun 01, 2013 11:16 pm

Kay Santegoeds

Kay glimlachte eventjes. Hij keek naar de handjes van zijn zoon. Die waren zo ongelofelijk klein. Het was zo'n schattig kindje. Hij keek naar Isa. "Je hebt in ieder geval geen lastpost meer in je buik die de hele tijd loopt te schoppen." zei hij en drukte een kusje op haar lippen. Hij pakte het handje van zijn zoontje vast en keek hoe klein dat vuistje was vergeleken met zijn eigen hand. Wat was dat ongelofelijk schattig. Hij zuchtte eventjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimedo jun 06, 2013 10:37 pm

Nathan McBrown

Nathan rolde met zijn ogen, hij zou echt niet naar een camping gaan. Hij had daar zelf ook niet zo'n veel zin in. "Geloof het inderdaad maar, want ik heb gewoon een hotel geboekt. Ik had zelf ook niet zo'n zin in een camping." Dan ging hij ook niet op een camping staan en vooral niet met het idee dat hij in zijn hoofd had. Hij zou Elise niet ten huwelijk vragen, terwijl ze op een camping lagen. Dat zag hij gewoon echt niet zitten. "Ik weet dat ik niet zo duidelijk ben, maar kunnen we het hier thuis niet over hebben." Hij wou de vragen over trouwen nu zo veel mogelijk ontwijken, anders kwam ze er dadelijk nog achter wat hij nu eigenlijk van plan was. Waarom hij dit reisje eigenlijk had georganiseerd. "Ik wil er inderdaad niet over praten," zei hij met een kleine glimlach. Niet nu, ze zou heus wel blij zijn als ze terug naar huis gingen.

Isabella Nicols

Isabella keek naar het kleine kindje in haar armen, ze was helemaal gelukkig. Het maakte haar niet uit hoe moeilijk de bevalling was geweest, ze had er iets heel moois voor terug gekregen. Ze keek op naar Kay en zag dat hij naar haar keek en ze lachte eventjes bij zijn woorden. "Nee gelukkig niet, de laatste paar weken begon dat echt pijn te doen." Vooral om dat Kylian behoorlijk hard kon trappen en dat had ze zeker gevoeld. Ze zag hoe Kay de hand van Kylian vast pakte en ze glimlachte lichtjes. "We moeten ons voorbereiden op slapeloze nachten," zei ze toen. Niet dat Kylian veel gehuild had, alleen toen hij op de wereld kwam, maar daarna was hij eigenlijk vooral stil geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimeza jun 15, 2013 8:05 pm

Daan Schilders

"Oke."Hij knikte even. "Prima. Doe rustig aan. We hebben alle tijd. Ik weet ook niet waar neer het bezoekuur is, dus. Anders zo maar eens opzoeken. Ik ga ondertussen de rest van de tafel dekken." Hij drukte een kus op Kim's wang en liep toen naar beneden. Hij dekte de tafel verder en zette het al voorbereidde ontbijt op de keukentafel zodat ze meteen konden eten als Kim aangekleed en wel beneden kwam. Daan drukte de koffiezetapparaat uit en schonk twee koppen in. Met het zijne in ze hand staarde die even naar buiten. Hij zou op Kim wachten met eten.

Elise Bakker

"Zin? Wie gaat er nou vrijwillig op een camping zitten? Dat doen alleen oude lui met een midlifecrisis. Of men die gestoord zijn. Mij echt niet vrijwillig op een camping gezien. Iel, gatsjie bah!" Elise haalde de schouders op en keek wat betreurd en onschuldig. "Oke, best! Dan hebben we het wel ergens anders over."  Ze zuchtte, haalde een hand door de haar en keek naar buiten. "Mooi weertje. hé!" Ze keek Nathan aan. Ja, jij wou het ergens anders over hebben..."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimewo okt 30, 2013 4:22 pm

Kay Santegoeds

Kay was bang dat hij op een gegeven moment Richard in Kylian zou gaan ontdekken, in plaats van hemzelf. Hij vertrouwde Isa en geloofde haar ook als zij zei dat het kind van hem was, maar toch. Hij bleef er bang voor. Hij glimlachte even. "Dan zal ik toch eens zorgen dat ik de komende paar nachten goed slaap, nu jij nog hier moet blijven." zei hij grijnzend.


Kim Jacobsen

Kim schoot onder de douche toen Daan naar beneden was gegaan. Het maakte haar niet uit als ze niet tijdens bezoekuur naar Kay en Isa toen gingen maar er juist buitenom. Misschien dat het dan juist iets rustiger was? Na een lekkere warme douche kleedde ze zich aan en liep naar beneden toe. Daan zat al op haar te wachten, met het ontbijt al klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimezo nov 03, 2013 9:39 pm

Nathan McBrown

Nathan grinnikte, hij hield heel veel van Elise. Vooral als ze ze te keer ging over iets. Het paste gewoon bij Elise en daardoor kon hij het haar niet ook niet kwalijk nemen. Hij keek naar de borden en zag dat hij nog steeds gewoon de weg moest volgen waar hij nu op reed. "Zo erg is een camping niet, Elies. Maar geen zorgen het wordt toch gewoon een hotel," zei hij met een glimlach tegen zijn vriendin. Als hij geluk had, dan kon hij haar na dit weekend zijn verloofde noemen. Dat zou hij in ieder geval fijn vinden. "Een prachtig weertje, erg mooi voor ons weekendje weg," zei hij met een grijns. Hij ging er gewoon over verder. Het kon hem niet schelen waar ze over zouden praten.

Isabella Nicols

Isabella keek naar het kleine mannetje in haar armen, ze wist zeker dat Kylian van Kay was. Richard en zij hadden het altijd veilig gedaan en daar was ze nu heel erg blij om. Ze had geen kind van Richard in haar armen willen houden. Ze glimlachte naar Kay, toen ze hoorde wat hij zei en schudde haar hoofd eventjes. "Ja doe dat maar, dan mag jij de eerste paar dagen uit bed als ik weer thuis ben." Ze wou eigenlijk gelijk mee naar huis, maar ze wist dat ze hier nog een paar dagen moest blijven en ze zou er niet tegenin gaan. "Ik wil hier niet blijven," mompelde ze toen. Ze keek eventjes naar Kay en glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimezo nov 10, 2013 5:35 pm

Daan Schilders

Daan keek op toen die voetstappen hoorde op de trap. "Goedemorgen.' Hij wees op de gedekte tafel. "Ik heb de tafel al gedekt en koffie voor je gezet.' Hij liep de keuken in waar de andere mok nog stond om hem te pakken en aan Kim te geven. Met twee koppen in de hand ging die aan de ontbijt tafel zitten. De mok van Kim zette die voor der neer. "Moeten we Kay of Isa niet even bellen als we langs willen komen? Niet dat we straks ongelegen komen ofzo." Daar zat die nou ook niet bepaald op te wachten en het was wel zo netjes om even te bellen.


Elise

"Ik kan je honderden redenen geven waarom een camping vreselijk is. Maar ik begin er niet aan. Ik vertrouw je hierbij op je woord. Maar als later blijkt dat je me in de maling heb genomen dan kan je meteen de auto terug keren naar huis." Elise schudde de hoofd en schoot in de lach.
Ze haalde de tas met drinken en broodjes voor de voeten vandaag. Ze hield een broodje hoog. "Wil je ook een broodje kaas of iets anders? Wat te drinken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimezo nov 24, 2013 12:48 pm

Kay Santegoeds

"Ik blijf in ieder geval hier bij jou hoor." zei hij. Hij ging Isa niet alleen laten in het ziekenhuis. Dat wilde hij niet. Kay zou zelf net zo lang blijven als Isa. Hij zou er ook voor zorgen dat ze allebei genoeg rust kregen. Waarschijnlijk kwamen ze Kylian straks toch halen om in een couveuse te leggen voor de nacht.


Kim Jacobsen

Kim glimlachte. Ze ging aan tafel zitten. Ze nam een slok thee uit de mok die voor har neer gezet werd. "Nee, we hoeven niet te bellen toch. Isa ligt nog wel even in het ziekenhuis. En in het ziekenhuis kun je nooit echt ongelegen komen." zei ze. Het was juist fijn als je bezoek kreeg. Had zij dan gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimevr nov 29, 2013 10:29 pm

Nathan McBrown

Nathan moest moeite doen om niet in lachen uit te barsten, het was zo leuk om haar een klein beetje te stangen. Natuurlijk gingen ze niet naar een camping, hij wist dat Elise dat niet fijn vond. "Is goed als we bij een camping aankomen, dan rijdt ik gelijk weer terug naar huis. Alleen dan krijg je ook je verrassing niet." Hij keek er heel serieus bij, maar hij meende het wel. Hij vond het niet leuk om wat hij in gedachten had thuis te moeten uitvoeren, dan moest hij wel heel creatief zijn. "Ja een broodje kaas zou wel fijn zijn en het drinken neem ik daarna wel," zei hij met een glimlach. Hij moest tenslotte ook nog blijven rijden en twee dingen te gelijk doen ging dan niet.

Isabella Nicols

Isabella glimlachte naar Kay, ze voelde zich gelukkig op dit moment. Ze had een klein zoontje, ze was samen met Kay en niemand ging daar ooit nog tussen komen. "Moet je niet even wat kleren aan gaan doen dan?" Vroeg ze met een glimlach. Ze snapte wel dat hij hier wou blijven, maar hij zat hier nog steeds in zijn zwembroek. "Of blijf je hier zo zitten?" Ze vond het niet zo heel erg, had ze tenminste iets om naar te kijken. Daar deed zij echt niet zo heel erg moeilijk over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimevr nov 29, 2013 11:38 pm

Daan Schilders

Daan haalde ze schouders op terwijl die een broodje besmeerde met boter en er een plakje worst op legde. "I don't know. Normaal heb je bezoekuren. Maar het is een kleine moeite om ze even te bellen of te appen dat we komen. Straks ligt Isa net te slapen ofzo en komt het ook zo ongelegen, snap je. Naja, we sall see. We gaan eerst eten en dan een cadeautje kopen. Dan zien we wel weer verder. Eet smakelijk!" en nam vervolgens een hap van ze brood.


Elise Bakker

Elise keek Nathan met opgetrokken wenkbrauw aan. "Verassing? Welke verassing? Wat ben jij allemaal van plan? Ahh! Ik word gek van je! Ik wil het weten! Ik haat verassingen!"
Ze sloeg de armen over elkaar. Nee, ze vond het niet leuk als ze niet wist wat er ging gebeuren en waar ze mee heen werd genomen. Ze wist het veel liever zodat ze zich er ook op kon voorbereiden. Al zou ze reuzen blij zijn met het geen wat er stond te gebeuren.
Ze moest het maar gewoon op zich af laten komen. Elise knikte en haalde het andere broodje uit het zakje om aan Nathan te geven. De ander stopte ze in de mond en propte het lege zakje in een tasje. Ze pakte nog een blikje cola en zette deze in de bekerhouder tussen hun in zodat Nathan er ook bij kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimema dec 02, 2013 5:07 pm

Kay Santegoeds

Kay grijnsde eventjes. "Dat is misschien wel een slim idee." Brendon had toch kleren voor hem meegebracht. Kay stapte van het bed af en greep de tas die Brendon hem gegeven had. Daar haalde hij de juiste kleren uit en kleedde zich zo snel mogelijk om. "Zo. Anders leid ik de zusters van hun werk af." zei hij grijnzend. Hij ging weer bij Isa en hun lieve, schattige zoontje in bed liggen.


Kim Jacobsen

"Dan sms ik ze toch wel." reageerde Kim chagrijnig. "Dram toch niet steeds zo door." In stilte aten ze verder. Kim haalde haar mobiel tevoorschijn tijdens het eten. Hey Isa, Daan en ik komen straks even langs. Hij vond het nodig dat ik het je liet weten. Tot straks een keer. Ze stopte haar mobiel weg en at weer rustig door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimedo dec 05, 2013 10:00 pm

Nathan McBrown

Nathan kreeg een grijns op zijn gezicht en reed gewoon verder, hij zou haar helemaal niks vertellen. Hij vond het gewoon leuk om Elise een beetje te stangen, maar hij zou het niet te veel doen. Anders werd ze straks nog boos op hem en dat wou hij liever niet. "Het is een leuke verrassing en voor de rest zeg ik helemaal niks," zei hij met een kleine grijns tegen haar. Hij pakte het broodje van Elise aan en nam er een hap van. "Dit is lekker," zei hij met een glimlach tegen haar.

Isabella Nicols

Isabella keek naar Kay en zag de grijns op zijn gezicht, ze glimlachte lichtjes naar hem. "Ja een heel slim idee," zei ze tegen hem. Niet dat ze het zo verschrikkelijk vond om zo naar haar vriend te kijken. Ze voelde hoe Kay van het bed afstapte en keek weer even naar haar zoontje, die nog lekker lag te slapen in haar armen. Ze keek op, toen Kay weer begon met praten en zag dat hij weer gewone kleding aan had. "Zo lang ze alleen maar kijken vind ik het goed," zei ze met een grijns terug. Als ze Kay aan zouden raken, zou ze waarschijnlijk wel jaloers worden. Ze voelde hoe hij weer naast haar kwam liggen en daarna hoorde ze haar telefoon gaan. Ze pakte haar mobiel van het nachtkastje naast haar en opende het smsje en glimlachte eventjes. Hey Kim, dat is goed hoor. Ze verstuurde het berichtje en keek weer naar Kay. "Kim en Daan komen straks even langs," zei ze met een glimlach tegen hem. Ze hield haar zoontje dicht tegen zich aan, ze hield nu al heel veel van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimevr dec 06, 2013 12:08 pm

Daan Schilders

Daan zuchtte. " Ik wist niet dat je chagrijnig was! Jemig!" Hij stond op om ze koffiemok bij te vullen.
Momenteel had die genoeg gegeten. Als dat gesnauw ze dan was naar het maken van een lief ontbijtje had hij er ook geen zin meer in. Dat Kim nou iets fatsoenlijks zag als doordrammen. Hij had niks gezegd of gedaan.


Elise Bakker



" Pff! Lekker dan weer." Ze sloeg de armen over elkaar. Waarom liet Nathan gewoon niet iets los. Al was het maar een klein dingetje. Ze was niet het type voor verrassingen. Werd ze alleen maar zenuwachtig en ongeduldig van. Ze wou altijd alles weten. Waarom moest die het perse geheim houden? Wat stond er te wachten? Ze glimlacht even en at verder van de broodje. Ze staarde een beetje naar buiten. Misschien dat ze daar uit kon halen waar ze waren en ze heen gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitimeza dec 14, 2013 11:46 am

Kay Santegoeds

Kay grijnsde eventjes. "Dan zal ik eens mooi gaan showen." zei hij en klopte een keer als een gorilla op zijn borst. Kay glimlachte. "Oh gezellig. Hebben ze ook gezegd rond hoe laat dat ze zouden komen?" vroeg hij aan Isa. Dan kon Isa rekening houden en van tevoren even gaan liggen slapen. en anders, als ze net sliep op het moment dat Kim en Daan zouden komen, zou hij haar wel wakker maken. Dat was toch ook geen probleem.


Kim Jacobsen

"Ik ben niet chagrijnig, ik zeg alleen dat je niet zo door moet drammen. Zo is het toch geen verrassing meer dat we langs komen?" vroeg ze aan Daan. Dan was het toch ook niet leuk meer. Ze at nog rustig verder. Ze had toch verwacht dat Daan haar goed genoeg zou kennen om te weten dat je haar 'ochtends vroeg nog niet tegen moest spreken. Daar kon ze absoluut niet tegen zo vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Korenhof (5 jaar later) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Korenhof (5 jaar later)   Korenhof (5 jaar later) I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Korenhof (5 jaar later)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Korenhof...
» Korenhof 4 life

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Summernight :: Rollenspellen :: Korenhof-
Ga naar: