Summernight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Summernight

Summernight
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimezo maa 21, 2021 3:43 pm

Lily

Lily gaapte even. Dit werd zo nog een lange dag als ze niet wakker kon worden. Het was dat ze geen koffie dronk want ze zou er bijna behoefte aan hebben. Misschien had ze nog wel een blikje red bull in de rugzak wat haar een oppepper kon geven.
"Ja en nee.",antwoordde op Madelief. "Ik gilde in eerste instantie omdat Elliott zo schrok en mij bijna uit het bed duwde. Vervolgens gilde we nog harder omdat Sammy opnieuw op het raam klopte."

Lily rolde met de ogen. "Ik zou beter hebben geslapen als u niet met dat rot geintje was gekomen. Al zat ik er wel op te wachten dat iemand na gisteravond een prank zou uithalen. Anderzijds hebben we het natuurlijk ook zelf gezellig laat gemaakt. Volgens mij heb ik de leraren meerdere keren op de deur horen bonken dat we toch echt moesten gaan slapen."

Ze had geen zin om verder hier op in te gaan. Immers was ze ook in gesprek geraakt met Luuc of beter gezegd ze hadden een meningsverschil. "Ik heb geen make-up nodig om me zelfverzekerd te voelen. En als je dit al erg vind zal ik je er maar alvast mentaal op voorbereiden op de nacht in de tent." Alhoewel ze kroop liever onder tafel toen Storm bij hun tafel bleef staan. Ze voelde hoe haar wangen rood kleurde en staarde naar de brood. Als het hem nu maar niet op viel.

Lily moest haast kotsen en zichzelf in houden toen Ilse wat aan Storm vroeg. Wat moest dat kind van hem? Als ze ook maar een vinger naar hem uitstak zou ze de vinger breken. Al leek in eerste instantie dat Storm verbaasd was over haar woorden. "Uhh nee niet nodig,maar als je je geroepen voelt tot corvee dan kan ik je wel op de lijst zetten." Lily onderdrukte een lach. Dat was vast niet het antwoord waar Ilse op gehoopt had.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimezo maa 28, 2021 8:41 pm

Madelief Zevenberg

Madelief glimlachte schaapachtig naar Lily en haalde toen haar schouders op. "Ik ben eigenlijk vrij snel daarna weer in slaap gevallen dus veel heb ik er niet van mee gekregen." Vanavond zou ze wel niet zo vroeg kunnen slapen, aangezien ze nu al veel had geslapen. Er hing nu echter wel een rare sfeer aan tafel nu Ilse en Sira er bij waren komen zitten. Ze wist nog steeds niet zo goed wat ze van de actie van Sira vond, maar ze was het er in ieder geval niet mee eens. Ilse scheen ook al te weten wat ze gingen doen en ze keek naar het meisje. "Heb je iemand afgeluisterd voor die informatie?" Daar zag ze Ilse best voor aan. Voor de rest richtte ze zich weer op de anderen. Ze keek naar Sammy en luisterde wat hij te zeggen had en ze grijnsde even. "Ach als ik niet zo moe was geweest had ik waarschijnlijk ook wel de helft van de nacht wakker gelegen," het hoorde gewoon bij zulk soort dingen om lekker laat op te blijven met je vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimezo apr 11, 2021 9:10 pm

Sammy McBrown
Sammy rolde met zijn ogen. Dit was nog niks. Gelukkig had hij bij de rustige, stille jongens gehoord toen hij de leeftijd had van zijn nichtjes en neefjes. Hij had destijds alleen wel genoeg pranks gezien die nog veel erger waren als dit. “Ach joh, het kan erger.” Zei hij. “En trouwens, ik heb je al vaker gezegd Lily, dat je gewoon jij moet zeggen. U klinkt oud, dat ben ik nog niet.” Zei hij. Hij vond het verschrikkelijk als iemand hem met u aansprak. Sammy schudde lachend zijn hoofd toen hij de corvee grap van Storm hoorde. “Kom, Storm, dan gaan we buiten mee helpen met opbouwen. Jullie heel veel succes dalijk. Doe maar goed strekken.” Zei hij tegen zijn familie, waarna hij samen met Storm naar buiten liep.

Ilse Santegoeds
Ilse glimlachte naar Madelief en schudde haar hoofd. “Nee, heeft Storm me gisteravond zelf verteld.” Zei ze. Wat nog de waarheid was ook. Misschien dat de jongen het zelf niet meer zo goed onthouden had. Iedereen was ook zo moe geweest van hun reis. Ze glimlachte lieflijk naar Storm en vertrok geen spier bij zijn opmerking. Yuck, corvee. Als het moest, dan moest het, maar liever niet natuurlijk. “Nou, weet je. Ik ben toch klaar met eten. Ik zal eens kijken of ik in de keuken iets mee kan helpen.” Zei ze. “Ik zie je straks, Madelief.” Zei ze tegen haar vriendin. Daarna vertrok ze, net voordat Sammy en Storm weg gingen, richting de keuken. Niet om daadwerkelijk te helpen, maar meer te doen alsof. Of in ieder geval, om Storm te laten denken dat ze dat deed.

Lucy de Ruijter
“Lily, alsjeblieft. Mag ik je één keertje opmaken. Misschien niet vandaag, maar thuis een keer.” Vroeg ze aan haar zusje. Dat zou ze wel echt heel leuk vinden. Ze rolde met haar ogen toen Ilse tegen Storm begon. Ze wist bijna zeker dat Ilse helemaal niks met Storm hoefde te hebben, maar dat het meer was om Lily te vervelen. Ze keek toe hoe Madelief weg ging en Storm en Sammy weg waren. “Lily, ik durf te wedden dat het allemaal maar loze praat is van Ilse. Waarom zou Storm anders precies hier komen om met jou te praten?” zei ze tegen haar zusje en stootte haar aan om haar toch een beetje een hart onder de riem te steken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimezo apr 18, 2021 9:27 am

Lily

Lily rolde met de ogen. Ze had van te voren kunnen weten dat de oom het gehele kamp de lolbroek zou aanhebben. Maar als hij hun zou blijven prakken, zou ze hem mooi vroeg of laat terug pakken. Zeker nu ze wist dat hij het niet leuk vond dat ze hem met U aansprak zou ze het juist blijven doen. Boontje kwam om zijn loontje. Lily zuchtte en keek de zus aan met een blik van alsof ze gek was geworden. Waarom wilde ze haar zo graag als opmaakpop gebruiken?!? Kon ze zich niet lekker uitleven op zichzelf of Madelief vragen als ze zo graag iemand wilde opmaken. "Misschien een keertje.",antwoordde ze om meer van het gezeur af te zijn. Als ze nu meteen had toegezegd, zag ze al voor zich dat Lucy meteen haar goocheldoos te voorschijn zou halen. Lily probeerde Storm zijn reactie op Ilse te kijken, maar hij vertrok alweer samen met Sammy. Echt! Ze kreeg braakneigingen van de nichtje. In het brood wat nog op haar bord lag had ze dan ook geen trek meer. Ze stond op. " Ik ga kijken waar Jamie is." Ze had de jongen namelijk nog niet aan de ontbijttafel zien verschijnen en als jij nog wilde ontbijten, mocht die ook wel eens zijn bed uitkomen.

Elliott

Elliott vond het allemaal maar niks. Het feit dat Sammy hem niet gerust stelde met het feit dat hij geen pranks meer zou uithalen, maar ook het feit dat iedereen zo geheimzinnig deed over wat de planning voor vandaag was. Hij wilde het gewoon weten, zodat hij zich er op voor kon bereiden. Al vermoeden Elliott dat het iets actiefs, iets sportiefs zou zijn. Iets waar hij juist niet goed in was.
Hij hoopte uit de grond van zijn hart dat het niet een of andere boot camp zou worden. Dat zou hij nooit overleven. Waarom konden ze niet gewoon een spelletjesmiddag zouden? Daar was hij tenminste goed in, vooral in schaken. Elliott zuchtte. "Wat gaan we nou weer doen?" Oeps! Blijkbaar had hij zijn gedachten hardop uitgesproken...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimevr mei 28, 2021 8:11 pm

Madelief Zevenberg

Madelief keek naar wat er allemaal gebeurde. Kon die familie nou niet gewoon normaal met elkaar omgaan? Al moest ze eerlijk toegeven dat ze Lily meer mocht dan Ilse. Bij Ilse had ze het gevoel dat ze gebruikt werd. Iets dat waarschijnlijk ook zo was. Ze keek toe hoe Ilse met Storm om ging alleen maar om Lily te kunnen sarren. Ze glimlachte naar Ilse, toen die haar gedag zei. “Zie je straks,” zei ze dan maar terug. Daarna focuste ze zich weer op de mensen waar ze het meest om gaf. Lucy had er wel wat over te zeggen en ze haalde haar schouders op. “Lucy heeft gelijk.” Alleen Lucy wilde blijkbaar ook Lily op gaan maken en dat zag ze niet zo snel gebeuren. Ze zuchtte eventjes en beet op haar lip. Lily gaf echter wel toe, maar niet nu. Ze had bijna verwacht dat Lily haar er in zou gaan betrekken, maar dat was niet gebeurd. “O dat is wel een goed idee, zou die nog op bed liggen? Ik denk meer dat toen die de trut bij ons zag zitten ergens anders heen is gegaan.” Jamie zag het waarschijnlijk niet zitten om bij zijn ex aan tafel te zitten. Elliot scheen hard op te denken en ze glimlachte naar hem. “Weten we nog niet, maar waarschijnlijk iets sportiefs.” Meer kon ze er ook niet van maken. Nu eerst zou ze Lily helpen met het vinden van Jamie.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimevr jun 11, 2021 9:47 pm

Lucy de Ruijter
Lucy glimlachte vrolijk. Het was niet nu, maar dat hoefde ook niet. Als ze haar zusje eenmaal zo ver had gekregen om een keer make-up op te mogen doen, dan kwam het vanzelf wel goed. Dan zag Lily wel in dat ze met make-up nog mooier was dan ze nu al was. Dan was ze iets minder jongensachtig. Want ja, met haar sportgedrag vond Lucy haar af en toe wat jongensachtig. Niet dat ze daar iets over zei. Lucy wist ook al te goed dat Lily haar echt als een meisjes-meisje zag, dat hoefde haar zusje haar ook niet te vertellen, dat wist ze wel. Ze keek op naar Elliot en haalde haar schouders op. “Iets waar we waarschijnlijk heel erg van gaan zweten.” Klaagde ze. Het plan ontstond om Jamie wakker te gaan maken. De jongen lag immers nog te slapen. Enthousiast klapte ze een keer in haar handen. “Ja, leuk! Gaan we dan ook zo’n campinggrap met hem uithalen?” vroeg ze enthousiast, terwijl ze haar zusje en de andere achterna liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimeza jun 19, 2021 8:41 pm

Lily

Lily keek om naar haar zusje en beste vriendin. Lucy wilde een grap uithalen met Jamie, die nog lag te slapen. "Je gaat je gang maar...",antwoordde ze. Duidelijk niet echt in de stemming om nu een prank uit te halen. Ze was lichtelijk chagrijnig zelfs. Waarom kon haar nichtje Storm gewoon niet met rust laten? Dat kind moest altijd haar bloed onder de nagels vandaan halen. "Is dat niet gemeen?",hoorde ze Elliott vragen terwijl ze verder liep naar de slaapzalen. "Ja en nee. Hoogswaarschijnlijk had Jamie het zelfde bij een van ons gedaan, dus.." In eerste instantie probeerde ze Jamie gewoon wakker te schudden en trok ze de dekens van hem af. Maar haar beste vriend bleef gewoon door maffen. Hij snurkte nog net niet, zouden we maar zeg. "Jamie!",riep ze nog een wat anders. Hij zou het ontbijt nog missen als die zijn bed niet uitkwam. Een chagrijnige Jamie omdat die niet bad ontbeten moesten ze niet hebben. "Madelief, Lucy helpt eens!" Ze ging er niet vanuit dat Elliott zich hier schuldig aan wilde maken. "Ik tel tot 3 en dan duwen we hem met matras en al.ze bed uit. Anders slaapt die morgen nog."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimeza jun 26, 2021 9:16 pm

Ilse Santegoeds
Kamp was wel prima geweest. Ze had al snel te horen gekregen dat haar broertjes en zusje geboren waren. Ze was er blij om geweest, om meerdere redenen. Tuurlijk vond ze het leuk dat ze hen nu kon ontmoeten en was ze blij dat het goed ging met haar moeder. Tegelijkertijd vond ze het fijn dat net nu zij niet thuis was de tijd was geweest dat ze geboren waren. Dan zat zij niet zo met Iris, Ivar en Irwin opgescheept. Ze had vooral samen met Sira rond gehangen tijdens het kamp. Het afleiden van Storm en het onzeker maken van Lily had niet geholpen. Zelfs niet nadat ze Storm had gezoend. Madelief hing meer om met de twee trutten dan met haar. Nee, eindelijk was het helemaal niet zo’n prima kamp geweest. Ze had ook geen zin gehad om tijdens Disney samen met iemand te lopen. Er was toch niemand die haar begreep. Disney was in je eentje alleen nog niet eens half zo leuk als dat het hoorde te zijn. In de rij voor een van de attracties botste ze tegen een meisje aan. In plaats van haar boze zelf te zijn, besloot Ilse het te negeren, maar daar had het andere meisje niks van in.

Nu was kamp over en was ze door haar vader met haar broertjes en zusje naar het zwembad gestuurd om de dag met de rest van haar familie door te brengen, zodat haar moeder rust kon hebben. Ze rolde met haar ogen toen ze daaraan dacht. Ze zat aan de kant van het zwembad. Ja, ze was best een goede zwemmer, dat kon ook niet anders met zo’n vader en opa, maar ze had er geen zin in. Je kon aan haar gezicht aflezen dat ze er geen zin in had. Al helemaal niet nu dat net … haar aan het appen was. Nu ging ze al helemaal niet meer mee zwemmen. Ze vond haar een interessant meisje en was zo blij hoe het gewoon geklikt was. Ze zou over een paar weken al een weekendje naar Nederland toe komen. Zo ontzettend tof vond ze dat! Ze glimlachte naar haar mobieltje en naar de franse tekst die daar naar haar gestuurd was. Sommige woorden moest ze opzoeken, aangezien ze niet de beste was in Frans, maar dankzij school leerde ze de taal in ieder geval.

Lucy de Ruijter
Het kamp was nog niet zo heel erg geweest. Ze had ontzettend veel plezier gehad met haar zusje en haar vrienden. De bedden waren verschrikkelijk geweest en ze had overdag veel te veel gezweet en te veel uitgelopen make-up gehad, maar het was alsnog een prima weekend geweest waar ze veel gelachen had. Achteraf gezien vond ze het jammer dat ze van tevoren zo moeilijk had gedaan erover.

Lucy was samen met haar ouders, haar zus en haar twee broertjes naar het zwembad gegaan. Ze wist niet wat het was met haar broertje Jens, maar die had in de auto weer de oren van haar kop gepraat met al zijn gepraat tegen hun vader over de beveiliging. Ze hoopte dat het vandaag niet zo’n drama met haar broertjes zou worden als het toen in de Efteling was geweest. “Komt Storm ook?” vroeg Lucy aan haar zusje, waarna ze met haar wenkbrauwen wiebelde. Ze zat met haar voeten in het water om aan de temperatuur van het water te wennen. Tegelijkertijd was ze haar haren aan het invlechten. Ze zou zo nog wel helemaal het water in gaan, maar eerst even wennen en mooi zijn. Er waren immers ook genoeg knappe jongens bij het zwembad van wie ze al snel de aandacht te pakken had.

Sammy McBrown
Sammy had het een geweldig kamp gevonden. Niet alleen had hij veel kunnen hangen met zijn familie, ook had hij weer bijgepraat met oude docenten. Mooiste van alles was dat hij op de sportdag zijn oude gymdocent had ingemaakt. Oh, en alle geintjes waren natuurlijk ook leuk geweest die hij had uitgehaald. Sommige van zijn oude docenten zeiden dat hij best wel veranderd was, waar hij stiekem ook best wel trots op was. Vroeger was hij maar zo’n verlegen kind geweest die niet altijd boe of bah durfde te zeggen. Hij had tijdens Disney vooral met zijn nichtjes en neefjes doorgebracht, al had hij het heel erg jammer gevonden dat Ilse nergens te bekennen was geweest.

Thuis had hij alweer snel aan het werk gemoeten. De dieren wachten immers niet, al was hij blij geweest met hoe goed Nina voor de dieren had gezorgd. Hij had alweer twee bezoekers gehad en had er gelukkig nog maar eentje staan voor vandaag. Zo de eerste week terug van een vakantie, plande hij ook nooit een check-up in. Hij had een drachtige pup geholpen met kleintjes krijgen en een wond aan de been van een kat gehecht. Nu was hij zijn administratie aan het bijwerken, totdat Madelief met haar pup binnen zou komen. Hij had het ontzettend leuk gevonden met haar op kamp en was blij dat zijn nichtjes zo’n goede vriendin hadden gevonden. Stiekem vond hij het ook fijn dat Madelief een beetje een vriendin leek te zijn van Ilse. Ze paste ook goed binnen hun hele familie. Alsof dat altijd al zo was geweest. Hij keek op toen de deur open ging en Madelief binnen kwam. Hij glimlachte naar haar. “He, een beetje bij kunnen komen van kamp?”

Ryan LaRosse
Ryan zat in de auto met zijn vrouw en zijn dochter. Ze hadden hun pasgeboren neefjes en nichtje al gezien en wat waren het toch mooie baby’s. Hij vond het nog steeds spannend dat Kyra opnieuw zwanger was. Hij dacht ook niet dat hij toegezegd zou hebben op zo’n stressvolle fotoshoot als hij toen al had geweten dat Kyra zwanger was. Maar misschien was het maar beter dat ze het wel deden. Hij wilde niet dat Allison dacht dat ze dalijk aan de kant werd geschoven als de baby er was. Allison zou altijd zijn kleine prinses blijven, hoe groot ze ook zou zijn. “Heb je er een beetje zin in?” vroeg hij aan zijn dochter. Het duurde niet heel lang voor ze aankwamen op locatie. “Oke, hier moeten we zijn. Hoe is het met de zenuwen, dames?”

Kylian Santegoeds
Kylian gaf de derde baby aan zijn moeder. Die samen met zijn vader bij hem en Esmé op bezoek was om jet ziekenhuis. Hij stond erop dat ze nog wat langer in het ziekenhuis bleven. Drie kinderen was niet niks. Hij had liever dat Esmé iets langer bleef en dat zeker alles goed ging, dan dat ze te vroeg naar huis zouden gaan. “Heb je nog iets nodig? Water? Of wil je nog iets eten?” vroeg Kylian aan zijn vrouw, terwijl hij wat nerveus in zijn handen wreef. Het was voor hem heel anders dan zijn andere kinderen. Hier ging het om drie kinderen tegelijk. Hij wilde zelf ook liever niet slapen, niet eens naar de wc. Want wat nou als ze alle drie tegelijk begonnen te huilen en hij was er niet? Hij kon dat nu niet aan Esmé overlaten. Zijn ouders zouden er ook niet altijd zijn om te helpen. Hoe moest hij in godsnaam voor drie baby’s tegelijk zorgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimezo jun 27, 2021 1:50 pm

Madelief Zevenberg

Madelief had zich zeer zeker vermaakt op het kamp. Ze had veel mensen horen klagen, maar zelf was ze overal positief in mee gegaan. Ze had meer met Lily, Lucy en Jamie opgetrokken dan met Ilse. Ze vond Ilse heel aardig, maar ze moest niet zo gemeen doen tegen haar nichtjes. Maar goed het was Madelief toch gelukt om ze allemaal bevriend te houden. Disney was leuk geweest met haar vrienden en ze had zich kostelijk vermaakt door met zoveel mogelijk Disneyfiguren op de foto te gaan, zodat ze er een fotoalbum van kon maken.

Nu was ze echt blij dat ze weer thuis was. Ze was enigst kind en dus vond ze het nooit fijn om haar ouders lang alleen te laten. Hoe moest dat eigenlijk als ze ging studeren? Ze wilde toch wel op kamers gaan, gewoon om het echte studentenleven te verkennen. Snel schudde ze die gedachte uit haar hoofd, zo ver was het nog niet en nu moest ze eerst met Ginger naar de oom van haar nichtjes voor een checkup. Om de één of andere reden was ze daar zenuwachtiger over dan over de checkup van haar geliefde hond die ze had gekregen nadat ze er eindeloos om gezeurd had. Niet veel later stapte ze dan ook de dierenpraktijk binnen en ze zag een glimlachende Sammy staan die haar gelijk vroeg of ze al een beetje bij was gekomen van kamp. Ze haalde haar schouders op en glimlachte terug. "Ja, een beetje. Het was heel gezellig, maar ik ben ook blij dat ik weer thuis ben."

Allison Larosse

Allison zat met haar ouders in de auto. Ze had net haar nieuwe neefjes en nichtje gezien en ze waren heel klein geweest. Zou haar nieuwe broertje of zusje eerst ook zo klein zijn? Dan kon ze nog niet goed met hem of haar spelen. Nu waren ze op weg naar een moeder en dochter fotoshoot en daar had ze best wel zin in, maar ze was wel zenuwachtig. Al vond ze het wel leuk om met haar moeder zoiets te gaan doen. Ze keek uit het raam naar de langs razende bomen en keek daarna naar haar moeder. Zou die zich lekker genoeg voelen? Haar moeder was best wel vaak ziek geweest de afgelopen dagen en ze kon het niet helpen om daar ongerust over te zijn. Was haar vader daar niet ongerust over? Waarom ging haar moeder daar niet gewoon mee naar de dokter? Ze keek naar haar vader die vroeg of ze er zin in had en ze knikte enthousiast. "Ja, ik heb er zin in." Ze vond het super leuk, ze was benieuwd wat voor foto's ze zouden gaan maken. Al snel kwamen ze aan op locatie en ging ze overeind zitten om te kijken. Al de zorgen over haar moeder was ze in ieder geval even vergeten. "Ik ben wel een beetje zenuwachtig, maar ik vind het ook heel leuk."

Kyra Larosse - Santegoeds

Kyra voelde zich eindelijk een beetje goed genoeg om het huis te verlaten. Het eerste wat ze gedaan hadden was op bezoek gaan bij haar broer en Esmé die nu bevallen was van de drieling. Kylian zou voor een hele zware taak komen te staan met drie baby's die nu verzorgd moesten gaan worden. Toch waren haar neefjes en nichtje heel mooi, maar toch hoopte ze dat haar broer en Esmé er nu mee zouden stoppen. Zelf was ze wel blij dat ze het allemaal nog een keer mocht gaan mee maken al wist ze dat Ryan zich weer veel te veel zorgen aan het maken was. "Kylian krijgt het zwaar met drie van die koters, vooral als ze allemaal rond dezelfde tijd aandacht willen." Ze glimlachte naar haar man. Ze hoopte dat zij er gewoon één zou krijgen. Dat was meer dan genoeg. Ze keek naar Allison die zei dat ze er zin in had en ze glimlachte. Ja, zei zelf had er ook zin in om een fotoshoot te doen met haar dochter. Al snel waren ze op locatie en hoorde ze Allison zeggen dat ze zenuwachtig was. "Dat is niet gek, ik ben zelf ook wel een beetje zenuwachtig." Dat was ze altijd voor een fotoshoot dat was nooit weg gegaan. Ze deed de deur van haar auto open en stapte naar buiten. De buitenlucht deed haar in ieder geval goed en ze was benieuwd hoe vandaag zou verlopen.

Esmé Santegoeds - Harrods

Esmé lag nog altijd in bed en keek naar Kylian die één van de kinderen overhandigde aan zijn moeder. Ze glimlachte lichtjes, ze had het zwaar gehad tijdens de bevalling. Het was dan ook niet niets om te bevallen van drie kinderen. Nu voelde ze zich weer redelijk goed, ja ze was wel moe, maar voor de rest voelde ze zich lichamelijk wel prima. Ze vond echter wel dat Kylian een beetje doordraafde met zijn bezorgdheid. Ze keek naar haar man die nerveus met zijn handen over elkaar wreef en ze schudde even met haar hoofd. "Een beetje water zou er wel in gaan." Zei ze tegen hem. Voor de rest hoefde ze niets meer te eten. Ze zat nog vol van het ontbijt. "En wees alsjeblieft niet zo zenuwachtig. Ander stuur ik je naar het zwembad om op Ilse, Iris, Ivar en Irwin te passen." Dan had zei even rust. Nou ja, de rust die ze kon krijgen met drie kleintjes waar ze nu voor moest gaan zorgen. Daar had ze zich eerst heel erg zorgen over gemaakt, maar nu zouden ze daar hun ritme wel in vinden. Ze moesten alleen niet vergeten dat ze nog vier andere kinderen hadden die ze ook aandacht moesten geven. Vooral bij Ilse had ze het gevoel dat die zich steeds meer aan het terug trekken was.

Isabella Santegoeds - Nicols

Isabella kreeg één van de baby's in haar handen gedrukt van haar zoon en ze glimlachte naar hem. Hij leek echt heel erg zenuwachtig, terwijl hij dit toch al meerdere keren had gedaan. Mannen konden soms zo over bezorgd doen, dit had haar zoon dan ook zeker van zijn vader. Ze keek neer op het kleine mensje in haar armen en glimlachte ze vond het leuk dat ze weer oma was geworden. Ze was ook blij dat ze dat nog een keer mee mocht gaan maken met haar dochter over een paar maanden. Ze had nooit verwacht dat Kyra en Ryan nog een keer een kindje zouden krijgen. Ze had altijd verwacht dat ze het bij één zouden houden. Ze hoorde wat Esmé zei en moest haar lachen in houden. "Kylian, rustig aan." Zei ze kalm tegen haar zoon. Het zou allemaal wel goed komen daar was ze van overtuigd al moesten ze wel een ritme vinden om zeven kinderen de aandacht te geven die ze allemaal nodig hadden. Dat zou nog eens een uitdaging worden.

Alyssa Smith - Nicols

Alyssa was wel blij dat Elliot weer thuis was, ze had hem toch wel enigszins gemist. Ze hoopte wel dat haar zoon het naar zijn zin had gehad op kamp en dat hij met alles mee had gedaan. Nu zouden ze even bij Kylian en Esmé op bezoek gaan om te kijken hoe het ging. Esmé was bevallen van een drieling en ze zou het haar niet graag na doen. Een drieling was al behoorlijk zeldzaam. Zeven kinderen, hoe zouden die twee dat gaan doen? Ze had vier kinderen al veel gevonden. Ze had verwacht dat de twee daar wel zouden stoppen, maar blijkbaar niet. Kyra was nu ook weer zwanger. Ze moest eerlijk toegeven dat het bij haar ook weer een beetje aan het kriebelen was, maar zij en Jason wisten nog steeds niet zeker of ze het nog een keer moesten proberen. Het was veel geld en er was zeker geen zekerheid dat het ook zou lukken. "Zijn jullie klaar?" Riep ze toen, zelf stond ze in de gang te wachten tot Jason en Elliot een keer besloten een keer te voorschijn te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimezo jun 27, 2021 8:33 pm

Elliott Smit

Eerlijk gezegd had Elliott best nog een goed en fijn kamp gehad. Al hadden zijn pesters zijn geboorte knuffel verstopt en was hij daar erg verdrietig en boos om geweest. Gelukkig was ook Sammy mee die de pestkoppen had aangepakt. Zonder zijn nichtjes was het een stuk minder gezellig geweest.
Vooral Disney had hij geweldig gevonden en is samen met Madelief zo veel mogelijk foto's gaan scoren met Disney figuren.
Maar Elliott was op zeker weer blij om thuis te zijn. Elliott heeft snel last van heimwee en zijn ouders dus erg gemist.

Vandaag zou hij gaan zwemmen met zijn neefjes en nichtjes. Zijn ouders gingen niet mee. Die gingen op kraamvisite bij Esmee en Julian die pas geleden een drieling hadden gekregen. Eerlijk , Elliott was een beetje jaloers. Iedereen had minstens een broertje of zusje. Elliott gaf ook graag nog een broertje of zusje gehad. Hij wist wel dat zijn ouders er over twijfelde maar als ze het gingen doen was er natuurlijk altijd nog de kans dat het niet zou lukken.

Elliott liep te treuzelen. Hij kon niet kiezen welk boek hij mee moest nemen. Van zwemmen hield hij niet echt. Hij hoorde zijn moeder vragen of ze klaar waren. "Kom er aan.",riep hij van boven te gelijktijdig met zijn vader die zijn schoenen aan het aantrekken was. Hij stopte uiteindelijk twee boeken in zijn rugzak en liep naar beneden. "Vergeet de cadeautjes niet."
Zijn ouders hadden drie luiertaarten gekocht en een verwenpakket gemaakt. Vooral de luiers zouden ze hard nodig hebben.

Aangekomen in het zwembad besloot Elliott Ilse gedag te zeggen. Niet wetende dat hij haar in een privé moment stoorde.
"Hoi Ilse. Hoe is het met je moeder en de drieling? Weten ze al wanneer ze naar huis mogen?"


Lily de Ruijter

Lily had gemengde gevoelens over het kamp. Dat ravotten en surveilleren en alles is helemaal iets voor Lily maar daar in tegen weer ze bloedchagrijnig van de aanwezigheid van Ilse, haar gelijk naar Storm toe. De slechte grappen van haar oom werkte ook niet echt mee. Daarnaast was ze nog niet vergeten dat ze Storm zoenend had gespot met Ilse. Ze had juist gedacht dat haar gevoelens voor hem wederzijds waren. Nou dus niet!
Ze ontliep Ilse en Storm dan ook. Gelukkig zou ze de laatste vandaag niet tegenkomen.

Vandaar dan ook dat Lily al in het water lag. Ze ging aan de rand bij haar zusje die zich weer eens mooi zat te maken. Lily was geneigd om haar in het water te trekken. Wat ook gebeurde door haar vraag wie ze niet had zien aankomen. Uit schrik trok ze Lucy het water in. Hoestend en proestend kwam ze weer boven. "Sorry? Wat vroeg je? Ik heb hem niet uitgenodigd, jij wel dan?" Oh god, ze hoopte zo dat Storm niet kwam opdagen.


Robin Hood

Robin was met Roan en Kyun in het zwembad. Het grote gedeelte van de familie was mee, wat hij altijd wel gezellig vond. Hij kon goed overweg met zijn schoonouders, zwager en diens zoontjes.
Misschien konden ze later de week wel op kraamvisite gaan. Met zijn alle tegelijkertijd leek hem ook niet verstandig. Robin zijn oog viel even op Dex die langs de kant lag op zijn telefoon te spelen. Tijdens de bbq hadden Noa en Joel hem gevraagd of hij eens met Dex wilde gaan praten. Hij had een gesprek gister met de jongen, maar Dex was niet op komen dagen. Hij zou de jongen nog een kans geven voordat hij het tegen Noa en Joël zou zeggen. Ieder verdiende een kans. Keek maar naar hem en Toe km in eerste instantie had Roan niks met hem te maken willen hebben en nu.... Zijn hart maakte sprongetjes bij het zien van Roan die met Kyun van het glijbaantje ging in het pierenpadje.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimedo jul 08, 2021 5:03 pm

Sammy Jakobsen
Sammy lachte eventjes. “Ja, dat snap ik wel. Ik vond het ook echt leuk.” Zei hij. Hij keek net een seconde te lang naar haar, voordat hij in zijn handen wreef. “Zo, hoe heet de lieve pup?” vroeg hij, waarna hij op zijn hurken ging zitten en zijn hand uitstak zodat het hondje daaraan kon snuffelen. Hij moest er natuurlijk wel voor zorgen dat het hondje zijn allereerste bezoek bij de dierenarts niet eng zou vinden. Anders zou hij met angst terug komen en dat was niet de bedoeling. Hij haalde wat koekjes tevoorschijn en gaf die aan het hondje.

Ryan LaRosse
“Ja joh, ik moet er niet aan denken. Drie tegelijk.” Zei hij. Hij raakte al gestrest bij het idee alleen al. Hij dacht ook dat dit al lastig genoeg ging worden. Allison was al een tiener en ze kregen er dan nog een baby bij. Waren dat niet twee van de moeilijkste stadia die ze dan tegelijkertijd hadden? En stel je voor dat Allison zich dalijk achtergelaten ging voelen omdat de kleine meer aandacht nodig had. Dat zou ook niet helemaal eerlijk zijn. Hij wreef een keer door Allisons haren heen. “Mooi zo. Zenuwen zijn goed. Dat is gezond.” Zei hij. Kyra zei ook dat ze zenuwachtig was en dat was misschien maar goed ook dat ze dat zei. Het zou hopelijk Allison een beetje tot rust weten te brengen. Het wachtten duurde wel eventjes. “Dus Allison, nu gaan we eerst naar haar en make-up, dan word je als een ware ster gewoon helemaal mooi gemaakt door iemand. Dan gaan we daarna naar de kleding afdeling toe. Mama en ik zijn altijd in de buurt.” Zei hij tegen zijn dochter om haar gerust te stellen.

Kylian Santegoeds
Kylian drukte een kus op Esmés voorhoofd. “Dan ga ik water voor jou halen.” Zei hij en glimlachte naar haar. “Ilse past wel op. Dat doet ze wel vaker, dus dat komt helemaal goed. Ik ben veel liever hier.” Zei hij tegen Esmé. Nou ja, een trip naar het zwembad kon er ook altijd wel in natuurlijk. Al helemaal na zo’n stressvolle week, maar hij ging nu niet Esmé hier achter laten. Zijn moeder zei ook al dat hij kalm moest doen. “Mam, het zijn drie kinderen.” Zei hij, alsof dat zijn moeder nog niet doorgedrongen was. “Tegelijk! Zeven in totaal.” Hoe ging ze dat lukken?

Ilse Santegoeds
Ilse lachte zachtjes om een foto die ze doorgestuurd kreeg. Ze schrok op toen Elliott eraan kwam en klikte haar chat weg voor Elliott iets kon zien. “Wat moet je?” snauwde ze, meer omdat ze was geschrokken van Elliott dan dat ze hem irritant vond. Ze haalde haar schouders op bij zijn vraag. “Geen idee wanneer ze thuis komen. Mama maakt het goed en de drieling ook.” Zei ze. Ze verwachtte en hoopte dat haar moeder snel thuis zou komen. Hoe eerder die thuis was, des te eerder hoefde zij niet meer de oppas te zijn. Al zou ze die taak nog vaak genoeg aangewezen krijgen. Ze was immers de oudste. Verdorie… Waarom kon Iris niet ouder zijn?

Lucy de Ruijter
Lucy gaf een gil toen Lily haar het water in trok. Net zo snel klom ze de kant weer op en sloeg een handdoek om zich heen. “Lily! Mijn haren zijn verpest! Ik was bijna klaar, had je niet even een minuut kunnen wachten? Nu kan ik er niks meer mee.” Zei ze tegen haar zusje. “Nee, ik heb hem niet uitgenodigd. Ik dacht dat jij dat misschien wel gedaan had. Dacht dat je niks om Ilse’s gestook zou geven.” Zei ze tegen haar zus. Misschien moest zij zelf Storm gaan uitnodigen. Ilse was immers sinds Disney helemaal van de kaart. Die leek helemaal niks of niemand meer te horen of te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimezo dec 19, 2021 7:10 pm

[b]Madelief Zevenberg[\b]

Madelief glimlachte naar de man met wie ze aan het praten was. “Wat vond jij het leukste van het kamp als begeleider?” Vroeg ze toen. Hij zou het als begeleider vast anders mee hebben gemaakt dan hun als leerlingen. Ze zag hoe Sammy op zijn hurken ging zitten en met de puppy begon te communiceren. Ze keek naar de puppy die nieuwsgierig aan de hand van Sammy begon te snuffelen. “Haar naam is Ginger.” Ze keek om zich heen, terwijl Sammy met haar puppy bezig was.

[b]Kyra Larosse - Santegoeds[\b]

Kyra hoorde wat Ryan zei en moest bijna lachen, maar ze gaf hem wel gelijk. Één baby per keer was toch echt wel genoeg. “Nee, drie tegelijk lijkt mij niet te doen. Één baby is al een heel gedoe om te dragen en er daarna uit te krijgen.” Plus zich druk maken om één leventje dat in haar groeide was al genoeg voor haar. Al was ze natuurlijk wel blij dat ze dit nog een keer mocht doen. De eerste keer was helemaal niet goed uitgepakt en daarna hadden ze wat langer gewacht om het nog eens te proberen. Daar was Allison uit voort gekomen. Ryan was ondertussen alles aan Allison aan het uitleggen en ze keek naar hun dochter die blij scheen te worden van alles wat er nu gezegd werd. “Wel goed luisteren naar alles wat ze tegen je zeggen.” Anders dan kregen ze dadelijk een heel ander resultaat dan ze eigenlijk wilde.

[b]Allison Larosse[\b]

Allison zat een beetje te stuiteren in haar stoel, terwijl ze enthousiast naar haar vader luisterde. “Wordt ik dan behandeld als een prinses?” Vroeg ze aan haar vader. Ze had er echt veel zin in om met haar moeder op de foto te gaan. Kon zij later misschien ook model worden net als haar moeder? Niet dat haar moeder meer zoveel opdrachten kreeg, maar ze had wel veel opdrachten gehad, toen ze nog jong was. Dat wilde Allison op dit moment ook heel graag.

[b]Esme Harrods[\b]

Esmé was blij dat Kylian even water voor haar ging halen. Was ze ook even van dat zenuwachtige gedraai om haar heen af. Ze wilde eigenlijk even rustig gaan liggen, zodat ze een beetje bij kon komen. Ze had net een drieling gehad. Ze hoopte maar dat het Ilse zou lukken om een paar dagen op te passen op de rest. “Ik weet dat het goed komt, maar ze kan niet constant oppassen,” dus af en toe zou Kylian toch even moeten gaan checken. Alleen dat zei ze nog maar even niet. Ze hoorde Kylian nu tegen zijn moeder praten. “We komen er wel uit. We moeten er gewoon een ritme in vinden.” Zei ze met een glimlach tegen haar man. Ze moesten hier toch echt wat positiviteit uit halen.

[b]Dean Wolff[\b]

“Zag je hoe dat modepopje net in het zwembad in werd getrokken?” Dean keek naar zijn vriend die nu naar het meisje keek dat nu een handdoek om zich had heen geslagen. Hij haalde even zijn schouders op. “Dat kan toch niet als je in een zwembad bent, moet je in het water liggen.” Een andere vriend die het zei. Hij rolde met zijn ogen. “Dan duw je haar er toch weer in?” Dean keek zijn vriend aan en die schudde gelijk zijn hoofd. “Dat doe ik niet hoor. Ik wed dat jij dat ook niet durft.” Dat had Thomas dan net weer niet moeten zeggen. “Moet jij eens opletten.” Dean liep om het zwembad heen en benaderde het onbekende meisje met handdoek van achteren. Voor dat ze het door had sloeg hij zijn armen om haar heen. “Hoppa,” riep hij, terwijl hij samen met haar en de handdoek het zwembad in sprong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimewo dec 22, 2021 9:36 am

Elliott Smit

Eliott schrok een beetje van Ilse haar vele reactie. Van schrik deed die een stap naar achter maar kon net voorkomen dat die natte voeten kreeg. "Sorrry, ik wilde alleen maar...",stamelde die. Met het antwoord wat hij kreeg kom die ook niet veel. Misschien kon hij het straks per app aan zijn ouders vragen, die waren immers op bezoek. Hij was voornamelijk benieuwd naar de namen van de drieling en hoe ze er uit zagen.
"Sorry voor het storen.",zei hij haast fluisterend. Hij ging terug op zijn bedje liggen en zag dat Jamie op het bedje naast hem lag.
Hij kende de jongen niet super goed, maar hij vond het niks voor hem om nog aan de waterkant te zitten. Wel had hij ergens opgevangen dat zijn relatie net uit was. Elliott twijfelde even maar besloot toch een gesprekje aan te knopen of in elk geval te proberen. Dat hij niet hoefde te vragen hoe het ging, snapte hij ook wel. "Geen zin om te zwemmen? Uhhh.. Ik ken je niet heel goed, eigenlijk alleen als beste vriend van mijn nichtje maar uhmm als je die twee zat wordt en hun slechte adviezen. Niet dat ik iets weet over relaties, sorry ik heb opgevangen dat je relatie uit is, maar wat ik wou zeggen ik wil ook best een luisterend oor bieden als je daar behoefte aan hebt. Ik weet tevens niet of je van gamen houdt maar als je niet wilt zwemmen mag je mijn tweede controller wel lenen die ik bij me hebt. Kunnen we tegen elkaar spelen."

Lily de Ruijter

Lily proestte het uit van het lachen. Ze vond het eigenlijk wel een goede actie van zichzelf. Ze mompelde dan ook onverstaanbaar de woorden geïmiteerd waarmee Lucy haar aansprak. "Kakmadam.",sprak ze misschien net iets te hard. Waarna ze geïrriteerd antwoordde. "Nee!, want dan was het niet leuk meer.
Het is een zwembad, dus. Als je mooi wilt zijn ga je maar op de catwalk staan." Plots uit het niets werd haar zusje met handdoek en al in het zwembad getrokken door een onbekende jongen. Lily zat inmiddels op de rand van het zwembad en kwam niet meer bij van het lachen. Zodra de jongen boven was stak ze twee duimen in de lucht. "Perfecte actie. 10 points for you." Maar haar goeie humeur sloeg snel om toen ze Storm het zwembad in zag lopen. Wie had hem uitgenodigd? Wat deed hij hier überhaupt? Hij was wel de laatste die ze wilde spreken. Ze stond op en sloeg haar armen over elkaar. "Ik ga bij oom Robin en Roan kijken." Met haar nichtje spelen was wel leuk. "Geen zin om met de rest te zwemmen?",hoorde ze Robin dan ook verbaasd vragen toen ze erbij kwam zitten. Lily schudde de hoofd. "Dat wel, maar ik probeer iemand te ontlopen." Haar oom hoefde geen eens verder te vragen. Haar blik zei genoeg. Gelukkig was haar nichtje zo lief om haar te komen halen om samen van het glijbaantje te gaan. Ook al was ze veel te groot uiteraard, voor Kyun had ze het wel over.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimeza jan 01, 2022 12:25 pm

Sammy McBrown
“Het leukste aan kamp? Dat ik zoveel tijd met mijn neven en nichtjes kon doorbrengen. Oh en het zien van mijn oude docenten was ook wel leuk.” Zei hij. De eerste avond zo bij het kampvuur met zijn allen had hij ook helemaal geweldig gevonden. Gezellig spookverhalen vertellen enzo. Hij keek naar Ginger, een klein en vrolijk hondje. Ze reageerde goed. Hij haalde zijn stethoscoop tevoorschijn en liet het kleine hondje er aan ruiken. “Hoe lang heb je haar nu?” vroeg Sammy.

Ryan Larosse
Ryan had al een beetje besloten at hij sowieso Allison goed in de gaten zou houden. Zijn vrouw kende dit wereldje al, zijn dochter nog niet. Ryan werd alweer bleek bij de herinnering aan de laatste geboorte. “Ja, eentje per keer is meer dan genoeg.” Hij zag liever niet zijn vrouw in zoveel pijn, al hielden ze er wel iets moois aan over. “Je wordt zeker behandeld als prinses.” Zei hij tegen zijn dochter. “Kom, wij mogen mee deze kant op.” Zei hij tegen de dames, toen iemand hen kwam halen en hen naar make-up en haar begeleidde.

Kylian Santegoeds
Kylian was in ieder geval al blij genoeg dat hij de oudste paar kinderen had waar hij op kon vertrouwen. “Dat weet ik ook wel en tussendoor zal ik vast wel een paar keer op en neer gaan, maar net zoals vandaag zitten ze allemaal bij het zwembad. Daar kan Ilse ze wel goed in de gaten houden en zelf ook nog een beetje plezier hebben.” Zei hij. Dat vond hij zelf ook nog wel fijn. Stiekem was hij bang voor het ritme wat ze moesten vinden. Zou dat wel lukken? Ging je dalijk niet krijgen als de ene van de drie baby’s lag te slapen, dat dan de volgende ging huilen? Dan had je niet eens een ritme. Hij zag ook al zijn andere vier kinderen chagrijnig zijn en puberen door slaap tekort.

Lucy de Ruijter
Lucy slaakte een gilletje toen ze ineens vast gegrepen werd. Haar zusje lag al in het water, dus dat kon het niet zijn. Opnieuw werd ze het zwembad mee in getrokken, maar deze keer met handdoek. Ze raakte eventjes kopje onder, maar toen ze boven kwam keek ze de dader boos aan. “Vind je dat normaal? Ik had mijn handdoek om.” Zei ze boos. Ze keek vooral Lily boos aan. “Fijn zo’n zus. Word ik door een vreemde het zwembad in getrokken en gaat ze alleen staan lachen.” Zei ze boos. Nee, daar was ze al helemaal niet blij mee. Lucy keek verbaasd van Lily’s reactie, maar zag vervolgens Storm voorbij komen. “Je weet dat Ilse je maar zat te kutten!” riep ze Lily nog achterna, waarna ze geërgerd haar hoofd schudde. “Kan ik weer rustig naar de kant, of sleur je me er dan opnieuw in?” vroeg Lucy aan de onbekende jongen, terwijl ze haar klets natte handdoek aan de kant van het zwembad gooide.

Jamie Nieuwkerk
Jamie lag lekker op zijn ligbedje. Hij had één oortje in om muziek te luisteren. Echt zin om mee te gaan zwemmen had hij niet. Nu was het al even geleden dat het uit was met Sira, maar toch. Af en toe had hij er nog van die dagen tussen zitten dat hij wel heel erg in een dip zat erdoor. Het neefje van zijn vrienden kwam bij hem zitten en dus deed hij zijn oortje uit. Hij glimlachte even naar de jongen die wat nerveus leek. “Nee, ik ben niet echt in de stemming om te zwemmen.” Zei hij tegen de jongen. “Ah, heel lief van je hoor. Dat is nu niet nodig, maar als ik een keer mijn hart moet luchten, zal ik bij je komen. Een spelletje wil ik wel mee doen ja.” Zei hij, waarna hij wat rechter ging zitten zodat hij mee kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimewo jan 19, 2022 12:14 am

Madelief Zevenberg[\b]

Madelief keek naar Ginger die het heel interessant vond allemaal. Ondertussen luisterde ze naar wat Sammie allemaal te vertellen had. “Dat zou vast heel leuk zijn geweest inderdaad. Zie je je neefjes en nichtjes nog niet vaak genoeg dan?” Ze keek weer naar haar hond die wat voorzichtige stapjes zette in de omgeving. Ze glimlachte lichtjes, ze wist dat Ginger wat onwennige was rond vreemde plekken. Dit was allemaal nog vreemd voor haar. “Ik heb haar nu vijf weken ongeveer. Dus een kleine check is wel nodig nu ondertussen.” Ze zag hoe Ginger aan de stethoscoop begon te snuffelen die Sammy nu voorhield. Dan kon hij waarschijnlijk zo naar het hartje van haar hond gaan luisteren. Zelf bleef ze rustig staan en aaide het hondje een beetje over haar rug, zodat ze bleef staan.

[b]Kyra Larosse - Santegoeds


Kyra glimlachte, toen Ryan het met haar eens was. Ja eentje per keer was meer dan genoeg. Het deed al zeer om er een te krijgen, laat staan drie. Ze vond het knap van Esmé dat die het gewoon geflikt had. “Ja toch? Wel knap van Esmé dat ze het heeft geflikt. Maar ik hoop dat ik er maar eentje bij mij draag nu.” Een tweeling zou ook nog wel te doen zijn, maar liever niet. Ze glimlacht naar Allison die vroeg of ze als een prinses zou worden behandeld. “Je vader heeft gelijk, dat wordt je zeker.” Ze zag hun dochter glunderen en ze glimlachte. Ze volgde Ryan die zei dat ze een bepaalde kant op mochten.

Esmé Santegoeds - Harrods

Esmé keek naar haar drie kindjes en ze vroeg zich af hoe ze dit gingen doen met drie kinderen. Ze keek daarna weer naar Kylian en ze glimlachte lichtjes. “Ik zou het inderdaad op prijs stellen als je af en toe wel even checkt. We kunnen niet van Ilse verlangen dat ze constant op let.” Dat vond ze zielig. Ilse moest ook haar eigen leven moeten leiden. Misschien moesten ze maar een oppas vinden om af en toe op de kinderen te passen.

Dean Wolff

Dean kwam boven en hij hoorde iemand lachen om wat hij had gedaan. Hij grijnsde naar het meisje dat haar duimen naar hem op stak. “Bedankt.” Alleen liep zij al snel weg. Het meisje dat hij in het water had getrokken riep iets naar haar om zich alvorens boos naar hem te wenden. Hij deed zijn armen omhoog en glimlachte naar haar. “Sorry het zag er heel verleidelijk uit.” Hij haalde zijn schouders op. Ze vroeg of ze weer rustig naar de kant kon en hij glimlachte. “Maar natuurlijk. Ik heb ook nog een extra droge handdoek bij. Die mag je wel lenen als je wilt.” Dat mocht ze zelf weten, hij had tenslotte haar handdoek onbruikbaar gemaakt. Maar hij wilde niets forceren en dus wachtte hij haar antwoordt af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimewo jan 19, 2022 11:13 am

Lily

Lily hoorde de zusje nog wat na roepen maar ze beende stevig door. Of het nou een actie van Ilse was geweest of niet, ze had duidelijk met eigen ogen gezien dat Ilse Storm had gekust of wie er ook was begonnen. Het feit dat de jongen de kus had beantwoord, betekende voor haar dat ze hem niet meer hoefde te zien. Maar ze zat nog niet in het pierenbad te spelen met de nichtje toen ze een welbekende stem achter zich hoorde. Geïrriteerd stond ze op. "Maar ik niet met jou!",antwoordde ze dan ook met een boze ondertoon toen Storm kwam vragen of ze konden praten. "Geef hem een kans om het uit te leggen.",hoordr ze Robin bemoedigend zeggen. Lily sloeg een diepe zucht. Met haar armen over elkaar geslagen stapte ze het bad uit. "5minuten. Meer tijd krijg je niet " Ze nam plaats aan een leeg tafeltje wat er stond.

Dex

Dex was een beetje redem op social media aan het scrollen. Zich afzettend van de rest van de familie. Waarom moesten ze ouders hem hier ook zo nodig droppen? Zwemmen deed hij wel met vrienden niet met dit zielige bij elkaar geraapte zootje. Hij kon straks proberen als niemand oog voor hem meer had om weg te glippen. Er simpelweg gewoon vandoor te gaan. Niemand die hem zou missen. Dex was net op tijd om zijn camera aan te klikken. Hij legde vast hoe Lily, Lucy in het water trok en vervolgens er opnieuw in belandde door een wild vreemde guy.
Dit was goud wat hij in handen had. Hier kon hij Lucy nog lang nee stangen. Zijn interesse was gewekt door de onbekende jongen. Hij vond hem wel tof en als hij zulke dingen vaker deed, konden ze nog goeie maten worden. Om zijn zussen te irriteren had hij alles over.

Elliott

Elliott knikte wat ongemakkelijk. Hij begreep het ook wel, maar wilde het toch gezegd hebben. Er voor iemand zijn was het minste wat die kon doen. Elliott haalde zijn andere controler uit de tas en zijn doosje met spelletjes. Hij reikte Jamie de controler en het doosje aan. "Kies maar wat uit. Het maakt mij niet uit wat we spelen. Er zit nog Mario kart in. Ik weet niet of je dat leuk vind om te doen? Het zijn allemaal mini games die je moet doen als team.", stelde die voor en wachtte de reactie van Jamie af.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitimedi maa 01, 2022 10:48 pm

Sammie Jakobsen
Sammie lachte eventjes. “Ik zie ze best wel vaak ja. Is ook niet zo vreemd. Ik ben praktisch opgevoed door Kyra en door mijn oudste zus. Dus ik ben ook wel een beetje met hun opgegroeid. Zit net tussen twee generaties in.” Zei hij. Hij wist niet of ze dat echt wilde horen en waarschijnlijk wist ze dat ook wel al lang, maar toch. Hij kriebelde het hondje achter zijn oren. “Heb je de paspoort van Ginger ook mee? Dan kan ik zien welke inentingen hij al heeft gehad bij de vorige eigenaar en welke ze nog moet krijgen.” Zei hij. Sammie deed de onderzoekjes die hij moest doen. Ginger was best wel rustig en voor een hondje die voor het eerst op een nieuwe plek kwam deed ze het echt nog helemaal niet zo slecht niet.

Kylian Santegoeds
“Natuurlijk doe ik dat. Maar ze is bijna volwassenen en de andere kids zijn ook al wat ouder. Trouwens, Robin en Roan waren er ook bij in het zwembad.” Zei hij. Dat scheelde toch weer iets.

Lucy de Ruijter
Beledigd keek Lucy naar Dean. Wat dacht die gast wel niet? En die neppers achter hem maar lachen. “Natuurlijk gebruik ik jou droge handdoek. En als ik klaar ben dan gooi ik die in het water. Kunnen je vriendjes achter je jou lekker kletsnat naar huis brengen.” Zei ze, waarna ze op de rand van het zwembad ging zitten. Irritante kinderen. Ze moest toegeven, ze zagen er geen van allen slecht uit. Als ze niet zo geïrriteerd was, dan zou ze misschien zelfs nog wel met ze geflirt hebben. Maar nu niet!


Jamie Nieuwkerk
Jamie nam de controller aan en keek eens door de spellen heen. “Hmm.” Zei hij bedenkelijk. “Mario Kart vind ik helemaal prima. We kunnen in teams doen inderdaad, of ieder voor zich. Of we kunnen die andere spelletjes doen, je weet wel. Dat je dan munten moet verzamelen of elkaars ballonnen moet afschieten. Wat doe jij het liefst?” vroeg hij aan Elliott. Hij hoopte dat Elliott een beetje dezelfde onderdelen voor de wagen vrijgespeeld had als die hij zelf al had. Dan kon hij zijn eigen fijne wagentje gewoon gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 6 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
3th generation! (grijs, grijzer, grijst)
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Summernight :: Rollenspellen :: Korenhof-
Ga naar: