Summernight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Summernight

Summernight
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 12, 2015 12:44 am

Ryan LaRosse
“Ga je zelf iedereen dadelijk het leuke nieuwtje vertellen?” vroeg Ryan aan zijn dochter. Hij was blij dat zijn twee meisjes het zo ontzettend leuk vonden om samen een fotoshoot te gaan doen. Ryan schudde. “Nee, waarschijnlijk heb je gelijk.” Zei hij. De eerste keer dat hij en Kyra weg hadden gemoeten voor een shoot nadat Allison was geboren, had hij zich ook niet zo op zijn gemak gevoeld. Zodra ze geparkeerd stonden sprong een overenthousiaste Allison uit de auto. Wat was hij blij dat hij zijn dochter zo gelukkig kon maken. Hij wilde Kyra een kusje op haar mond terug geven toen de deur open werd gedaan en Allison riep dat ze niet zo moesten kleffen. “Oke, oke, we komen er al aan. Ga maar vast kijken wie er bij oom Joël allemaal uit de auto komen.” Zei hij tegen zijn dochter.

Jamie Nieuwberg
Jamie keek op toen iemand tegen zijn arm aan porde en zag dat het Madelief was. “Oh, jawel hoor. Ik ben nog niet in de Baron geweest. Ben benieuwd hoe die zou zijn.” Ze stapten uit toen ze aan waren gekomen. Sira probeerde zijn hand te pakken, maar die verstopte Jamie al snel in zijn zakken. Hij had het Sira nog steeds niet vergeven en dat zou hij ook niet zo snel doen. Hij hoorde het gesprek over Kylian en hoe hij gezinsuitbreiding zou krijgen. Hij wilde er een opmerking over maken, gewoon om het allemaal nog eens tot Sira door te laten dringen, maar die leek nu al zo ongemakkelijk te voelen dat hij het eigenlijk te zielig vond. Jamie schoot in de lach toen Lily zei in de Baron te willen gaan. “Jaja, eerst zien dan geloven.” Zei hij. Ze voegden zich bij de Santegoedjes. “We zullen de rest eens gaan zoeken.

Sammy McBrown
Sammy rolde met zijn ogen. “Als jullie geen 5 meer zijn, dan moeten jullie ook zelf op kunnen letten en aangezien één van jullie al bijna onder een auto lag, behandel ik jullie gewoon als 5-jarigen.” Zei hij chagrijnig. Toen ze eenmaal op het brede pad in de richting van de hoofdingang waren, zette drie van de jongens een sprint in. Hij kon Roan en Robin al zien en dus liet hij ze maar gaan. “Gaat het wel Dex? Wil je wat water drinken? Je ziet er belabberd uit.” Zei hij tegen de jongen, die een kater leek te hebben.

Ilse Santegoeds
Ilse had de hele rit op haar mobiel een spelletje zitten spelen. Ze had echt geen zin om de hele dag met haar achterlijke familie door de efteling te lopen. Sira en Madelief zouden er wel zijn. Vooral Sira was een hele goede vriendin van haar. Die arme meid had het nu al zwaar genoeg, dus zou zij vooral veel met haar proberen op te trekken. Ze keek op toen er gevraagd werd of ze er zin in hadden en Iris stuiterde enthousiast op en neer. "Tuurlijk, als jij dat wil." mompelde ze. Ze had tegenwoordig thuis toch nergens iets over te zeggen. En wel verwachtten haar ouders dat ze netjes voor haar jongere broertjes en zusjes zou zorgen. Ze stapte de auto uit met een diepe zucht en sloeg haar armen over elkaar, wachtend tot de andere klaar waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 14, 2015 4:52 pm

Alyssa Nicols - Smit

Alyssa keek naar Elliot die op zijn 3DS zat te spelen. Ze wist niet eens wat voor een spelletje hij aan het spelen was. Ze was allang blij dat hij nog gewoon kon gamen en niet te verdrietig leek. Maar dat zou haar zoon wel goed kunnen verbergen. "Vast wel, dan kan je ook alle nieuwe attracties uit proberen." Zei ze met een lichte glimlach. Zelf had ze er ook wel zin in om dat uit te proberen. Ze was niet zo bang aangelegd en durfde ook in achtbanen. Mensen die daar niet in durfde vond ze maar raar, er was niks engs aan die dingen. "Waar heb je het meest zin in?" Vroeg ze, toen ze de auto op een parkeerplaats zetten. Zij had overal wel zin in.

Madelief Zevenberg

Madelief keek naar Jamie die haar antwoordde. Ze was blij dat hij in ieder geval wel tegen haar kon praten, ze vond het niet zo raar dat hij niet tegen Sira praatte na wat ze had gedaan. "Ik ook niet, ik ben ook benieuwd naar hoe die zou zijn." Ze had al veel gehoord over de achtbaan en ze had zin om er in te gaan. Ze wilde weten hoe hij was. Een glimlach verscheen op haar gezicht. De andere attracties had ze natuurlijk ook zin in, maar de barron was nieuw voor haar en dus ook veel interessanter. "Mooi dan hoef je tenminste niet moeilijk te doen met die krukken," zei ze met een glimlach naar Lily. Dat leek haar pas vervelend. De hele dag op krukken door de Efteling moeten komen. "Ja laten we als eerst in de Barron gaan. Of het is nu juist heel druk, omdat iedereen daar als eerst in gaat." Ze grijnsde lichtjes. Het maakte haar niet uit, zo lang ze hem maar gedaan had. Ze liep achter de rest aan naar de Santegoedjes en ze zag Ilse die niet al te vrolijk leek. Ze zwaaide naar Ilse.

Nathan McBrown

Nathan lag nog lekker te slapen, zijn bed was veel te warm om er nu al uit te komen. Alleen was hij niet vergeten dat zijn kleinkinderen ook nog bij hen waren en dus kon hij rekeningen op een leuke wake up call. Die kreeg hij ook, hij hoorde de stem van Elise vaag die zei dat ze hem wakker mochten waren. En toen werd er enthousiast op zijn warme bed gesprongen en opende hij zijn ogen. Hij ving Kieran op, die anders veel te hard op hem neer was gekomen. "Moest je hem dat nou laten doen?" Vroeg hij verontwaardigd aan zijn vrouw. Hij schudde zijn hoofd, maar moest toch wel grijnzen. Hij kon in ieder geval niet kwaad worden op zijn kleinkinderen.

Kyra Santegoeds - Larosse

Kyra zag hoe Ryan zich naar haar toe boog, maar voor ze wat konden doen werd de deur aan Ryan's kant al opgetrokken door hun veel te enthousiaste dochter. Ze moest toch wel lachen. Ze stapte de auto uit en liep naar de kant van Ryan en drukte als nog een kus op zijn mond. "Ze is in ieder geval blij," zei ze met een glimlach, terwijl ze keek hoe Allison richting de rest rende om hun te begroeten. "En waar wil jij als eerste in?" Vroeg ze met een grijns aan haar man. Zelf maakte het haar niet uit waar ze als eerste in gingen. Ze vond alle soorten attracties leuk.

Allison Larosse

Allison knikte enthousiast, toen haar vader vroeg of ze het nieuwtje ging vertellen. Natuurlijk ging ze dat doen. "Ja iedereen mag weten dat ik een shoot ga doen met mama." Zei ze trots. Daarna trok ze een gezicht bij het zien van het kusje tussen haar vader en moeder. Snel rende ze enthousiast naar de rest toe. Ze kwam bij haar nichtjes Lucy en Lily aan en keek naar haar oudere nichten. "Ik ga een shoot doen met mama," zei ze vrolijk als begroeting. Ze kende elkaar, dus dan hoefde ze toch niet gelijk met hallo te beginnen.

Esmé Harrods - Santegoeds

Esmé glimlachte naar Iris die nog steeds vrolijk heen en weer aan het springen was. Ze keek naar Ilse die niet al te blij leek om naar de Efteling toe te gaan. "Je vriendinnen komt toch ook? Het wordt vast leuk," probeerde ze Ilse wat op te vrolijken. Ze zag hoe haar dochters uitstapte en zelf stapte ze ook uit de auto. Ze had er wel zin in, maar ze zou in geen enkele attractie mogen. Als iemand het hier niet leuk hoefde te vinden was zij het wel. Het was gewoon leuk om een dagje iets met zijn alles te gaan doen, maar zelfs dat scheen Ilse niet leuk te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 14, 2015 8:08 pm

Lily de Ruyter

Lily keek boos achterom naar Jamie. "Wat nou eerst zien, dan geloven? Ik durf heus wel hoor. En kijk jij maar uit dat ik je niet ontvoerd en 10x mee sleur in Carnavalsfestival" Ze sloeg dapper de armen over elkaar maar hoopte stiekem dat ze er niet in de Baron hoefde en Jamie niet hoefde te ontvoeren.
Ze werd altijd gek van het liedje wat in Carnavalsfestival werd gedraaid omdat het zo in je hoofd bleef hangen. Lily knikte naar Madelief. "Ja, anders had ik ook niet gekund. Dat red ik nooit al die tijd op krukken." Lily dacht na. "We gaan er gewoon heen en als het echt te druk is kunnen we ook eerst in de Vliegende Hollander of Joris en de draak gaan. Die zijn ook leuk!" Ze zag dat Madelief, Sira en Jamie zich bij de Santegoedsjes voegde. Moest dat nou echt?!? Ze duwde zichzelf voort in de rolstoel.
Halve wegen kwam Allison op haar en Lucy afgerend. "Hoi Alli, wat onwijs leuk! Wat leuk trouwens dat wij allemaal mee mochten na de Efteling. Heb je er zin in?"

Dex de Ruyter

"Dat was niet de schuld van Irwin. Die stond er al! Die auto had beter moeten uitkijken.", hoorde die Jens zijn oom proberen te overtuigen. Dex rolde met zijn ogen. Zijn broertje was gewoon een grote kleuter. Vooral toen hij samen met hun neefjes een sprint inzette naar de hoofdingang. Dex zuchtte en sjokte er met zijn handen in zijn zaken achter de rest aan. Hij keek op naar zijn oom. Waar bemoeide die vent zich mee? "Nee dank u het gaat prima. Ik heb vernacht gewoon geen oog dicht gedaan. Moest u trouwens niet op een stel kleuter letten?"

Elliott Smit

Elliott knikte. "Ja, de baron is nieuw. Die moet heel gaaf zijn.", antwoordde die enthousiast. "Hopelijk willen de andere daar ook in.", maakte die zijn zin af. Hij ging rechtop zitten zodat die zijn ouders beter kon aanspreken. Elliott dacht na over de vraag. "De baron, die zeker. Maar stiekem vind ik Droomvlucht altijd heel mooi." Hij stapte uit zodra ze er waren. Hij liep naar de ingang en zwaaide naar de andere die die tegen kwam. Hij zag zijn ooms bij de ingang staan. 'Mag ik bij Kyun gaan kijken?" Hij zag zijn vader knikken en liep stevig door. 'Hoi oom Roan en Robin.", begroette die zodra die er was. "Ahh, wat een super schattig meisje." Hij keek Roan stomverbaasd aan omdat die zijn oom nog nooit zonder beanie had gezien. "U heeft geen beanie op!"

Elise McBrown - Bakker

Elise was met de kleinzoons naar boven gelopen om Nathan te wekken. Ze had Kieran er de opdracht voor gegeven die op het bed was gaan springen en zich vervolgens op Nathan liet vallen. 'Kieran, doe een beetje zachtjes met opa. Straks doe je hem pijn." Elise keek onschuldig. "Ik heb alleen tegen hem gezegd dat die je wakker moest maken." Ze zette Manu naast Nathan neer zodat die ook zijn opa kon begroeten. Kieran: "Opa, kom nou! Monkey monkey. spelen!" "Inderdaad, je bed uit opa. We gaan met ze naar Monkey Town in plaats van de Efteling."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 14, 2015 11:22 pm

Jamie Nieuwberg
Jamie grijnsde. “Tja, want de rolstoel werkt zoveel beter dan de krukken. Krijgen we in ieder geval voorrang.” Zei hij. Hij schudde zijn hoofd. “Nee, ik denk dat het nu juist mee zal vallen in de Baron. Het is sowieso tot nu toe nog best rustig, de helft van de parkeerplaats staat maar vol. Veel jonge kinderen, die allemaal nog te klein zijn voor de Baron.” Zei hij, terwijl hij rondkeek. Jamie keek Lily aan. “Ga jij mij ontvoeren? Hoe wil je dat doen dan? Hinkend achter me aan rennen?”

Ryan LaRosse
Ryan grijnsde toen Kyra hem alsnog een kus gaf. Hij pakte Kyra’s hand vast toen ze achter Allison aan naar de rest toe liepen. “Ga ze het maar snel vertellen.” Zei hij vrolijk. Ryan zag dat Allison als eerste naar Lucy en Lily toe liep. Lucy was zo aardig genoeg geweest om Lily’s rolstoel te duwen aangezien de andere er al lang vandoor waren. “Ooooh! Echt waar? Ik ben zo jaloers! Ik wil ook wel een fotoshoot doen.” Hoorde hij Lucy zeggen. Ryan schudde zijn hoofd.

Ilse Santegoeds
Ilse maakte een spottend geluidje. “Ja en dat is ook het enige positieve aan vandaag. Oh, en dat Lily in een rolstoel zit, hoeven we ten minste niet te wachten.” Katte ze naar haar moeder toe. Als ze naar de Efteling ging was ze liever alleen met vriendinnen. Dan hoefde ze zich ook niet te schamen voor haar ouders of haar broertjes. Want die waren ook erg genoeg.

Roan McBrown
“Hey Elliott, hoe is het jongen?” begroette hij de jonge jongen vrolijk. Roan glimlachte trots toen Elliott wat liefs zei over Kyun-Mi. “Ja, ze is echt super lief.” Zei hij. Roan keek Robin aan, terwijl hij in gedachte alle spullen nog eens doorging die hij voor Kyun-Mi nodig had. Hij wist zeker dat hij iets vergeten was. Roan nam nog een laatste hijs van zijn sigaret voordat hij hem op de grond gooide en hem uit veegde met zijn voet, terwijl hij een paar kinderen na keek die hem aanstaarden. Maar plots hoorde hij Elliott zeggen dat hij geen beanie op had en voelde hij verschrikt aan zijn hoofd. “Daarom kijken ze me allemaal zo raar na.” Zei hij toen. Hij grijnsde even maar keek vervolgens naar Robin, alsof die met een oplossing zou komen. Hij had echt geen zin in dat gestaar de hele dag.

Sammy McBrown
Sammy rolde met zijn ogen. “Wat jij wilt Jens.” Zei hij, om maar van het gezeur af te zijn. Hij keek naar Dex, nadat de andere al bij de groep aangekomen waren. “Niet? Hoe komt het?” vroeg hij. Ze waren bijna bij de groep aangekomen, toen Sammy vanuit zijn ooghoeken twee eters verkeerd bezig zag zijn. “Ga jij maar vast, ik kom zo terug.” Mompelde Sammy en beende naar twee jongens toe die een eekhoorn aan zijn staart hadden opgetild. Hij greep de capuchons van de jassen vast. “Ja, zal ik jullie ook eens aan je haren omhoog trekken, kijken hoe leuk jullie dat vinden.” Snauwde hij en duwde de ene jongen weg. Daarna keek hij woest naar de andere. “Geef mij hem en zorg ervoor dat ik jullie de rest van de dag niet meer zie.” De jongen deed angstig wat hij zei en de twee jongens maakten dat ze weg kwamen. Sammy bekeek het eekhoorntje, terwijl hij lief tegen het bange beestje praatte die alleen maar een uitweg aan het zoeken was. “Ja, ga maar snel terug naar je vriendjes.” Zei hij en hield de eekhoorn vlakbij een boom, waar hij al snel op eigen houtje in klom. Hij wreef een keer in zijn handen, waarna hij zich ook stilletje bij de groep voegde. Elliott was er ook bij en hij wist niet zeker hoe de jongen op hem zou reageren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimedi dec 15, 2015 10:55 pm

Madelief Zevenberg

Madelief keek even naar Jamie die zei dat het nu juist niet druk was bij de Barron. "Dat zal dan wel, dan gaan we daar maar eerst naar toe," zei ze met een glimlach tegen Jamie. Ze hoorde wat Lily zei en glimlachte naar haar vriendin. "Ja dat is waar, met een rolstoel kom je een stuk verder." Zei ze met een glimlach. Ze knikte, toen ze hoorde wat Lily zei. "Ja we kunnen altijd nog terug komen als het wel te druk is." Maar Lily hoefde natuurlijk niet in de rij te staan en ze konden gewoon overal voor dringen met haar er bij. Dat zou best een voordeel zijn. Ze hoorde dat Lily wel wat te klagen had, toen ze naar de Santegoedjes liepen. "Geen zorgen, we kunnen wel wat achter ze blijven als je dat wilt." Zei ze tegen Lily. Dat zou haar niet uit maken. Het verbaasde haar altijd hoe groot de familie van Lily eigenlijk was en de opa's en oma's waren er nog niet eens bij. "Jou familie is echt belachelijk groot," zei ze verbaasd tegen Lily. Eigenlijk had ze de helft nog nooit ontmoet. Ook niet het nichtje dat nu bij Lily en Lucy kwam lopen en vertelde dat ze een fotoshoot ging doen. Zelf zei ze maar niks, aangezien ze het meisje niet echt goed kende.

Alyssa Nicols - Smit

Alyssa glimlachte toen haar zoon over de Barron begon. Die moest inderdaad heel leuk zijn. "Ik denk wel dat de andere daar ook in willen," zei ze tegen hem. Ze was blij dat Elliot in ieder geval ook even met kinderen van zijn leeftijd zou kunnen praten. Ze hoorde hem praten over de droomvlucht en knikte. "Ja die vind ik ook altijd heel mooi, daar gaan we vast ook wel in." Dat was vooral voor de kleinere kinderen heel leuk. Daarna liep hun zoon naar Roan en Robin en ze glimlachte, terwijl ze achter hem aan liep. Ze hadden toch met zijn allen bij de ingang afgesproken. Ze hoorde de opmerking over Roan's beanie en grijnsde lichtjes. "Het is weer eens wat anders," zei ze tegen haar neef. "En ze is echt een schatje," zei ze, toen ze het kleine meisje in de kinderwagen zag. Ze zag het meisje nu pas voor het eerst, maar ze had natuurlijk wel gehoord dat Roan en Robin een meisje hadden geadopteerd.

Nathan McBrown

Nathan haalde zijn schouders op en ging overeind zitten. Kinderen waren altijd veel te actief in de ochtend, al vond hij het natuurlijk helemaal niet erg. "Je had kunnen zeggen dat hij het zachtjes moest doen," hij keek Elise aan. Hij vond het niet echt erg, maar goed dat hoefde Elise niet te weten. Hij pakte Manu op die naast hem neer werd gezet en hij glimlachte lichtjes. Daarna begon Kieran te praten en hij zuchtte eventjes. "Ja ja ik kom al. Ik ben blij dat we naar iets anders dan de Efteling gaan." Hij had geen leuke herinneringen aan de Efteling en dus waren zij niet mee gegaan. Hij klom uit bed en zette Manu weer op het bed neer. "Dan ga ik mij maar eens aankleden," zei hij met een glimlach.

Allison Larosse

Allison keek glunderend naar haar oudere nichten. Zij wilden ook wel 16 zijn, dan mocht ze meer dingen dan dat ze nu mocht. Soms was ze best jaloers op de oudere kinderen die al meer dingen mochten. Maar dat zou van zelf wel komen. "Ik heb er zin in, ik mag nu ook in achtbanen dus ik wil overal in." Ze keek vrolijk naar de ingang. "Heb jij er ook zin in?" Vroeg ze aan Lily. Daarna hoorde ze de reactie van Lucy en ze glimlachte naar haar andere nicht. "Misschien kan mijn vader dat ook wel voor jou regelen," zei ze tegen haar nicht. Ze keek even naar de Santegoedjes waar ze dichtbij stonden. Soms vond ze haar nicht Ilse echt eng en gemeen dus daar bleef ze liever bij uit de buurt. Iris vond ze wel aardig. Maar toch bleef ze nu bij Lily en Lucy staan.

Kyra Santegoeds - Larosse

Kyra voelde hoe Ryan haar hand pakte en kneep er even in. Ze keek hoe Allison richting Lily en Lucy liep om hun het nieuws te vertellen. Zo moest ze dadelijk nog heel wat mensen af om het te vertellen. "Soms is ze een beetje te enthousiast," zei ze met een grijns tegen Ryan. Maar toch hield ze echt heel veel van haar dochter. Ze drukte nog een kus op zijn wang. Daarna kwamen ze aan bij haar broer en begroette ze Kylian vrolijk. Ze was blij dat Kylian en Esmé weer bij elkaar waren. Nu wel in ieder geval, toen ze hadden verteld dat ze het weer gingen proberen was ze sceptisch geweest. Gelukkig had het goed uitgepakt.

Esmé Harrods - Santegoeds

Esmé keek naar Ilse die niet bepaald blij leek met het idee dat ze naar de Efteling gingen. Haar dochter was ook niet bepaald aardig, wat was er toch mis met Ilse de laatste tijd. "Je moet wel wat aardiger doen vandaag, dit moet een leuk dagje worden." Zei ze tegen haar dochter. Ze had geen zin in geruzie vandaag. Vooral niet tussen haar dochter en Lily, dat ging normaal ook niet goed en dat zou nu ook niet goed gaan. Die twee moesten vandaag maar bij elkaar uit de buurt blijven. Dat leek haar het beste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 16, 2015 3:57 pm

Lily de Ruyter

Lily keek op naar Jamie en sloeg de armen over elkaar heen. "Wie heeft gezegd dat ik jou meeneem? Je mag lekker in de rij gaan staan wachten."Ze keek hem bloed serieus aan. Ze baalde een beetje van de conclusie die Jamie trok. Ze had gehoopt dat ze de baron nog even konden skippen. Dat ze eerst even rustig in de vliegende hollander konden gaan ofzo. "Ja, zo iets!", zei ze met een grijns tegen de beste vriend. "Ik hoop Ivan en Irwan gewoon om en dan laat ik je struikelen met mijn krukken. Vast binden en meesleuren maar." Ze stak plagend de tong uit en richtte zich op Madelief. "Klopt, maar niet iedereen is rechtstreeks familie maar zo noemen we ze wel en zo voelt het ook aan. Allison is bijvoorbeeld pas familie doordat haar oma de zus is van de man van oom Stefan en oom Stefan is de broer van tante Elise en tante Elise is getrouwd met de broer van onze overleden oma. Snap je het nog? Ik ook niet! Daarom zeggen we gewoon dat iedereen familie is." Lily keek naar de kleine nichtje. "Ja, heel erg. Alleen die rolstoel is een beetje stom." Ze keek opzij naar de tweelingzusje. "Moet je doen, Luuc! Is gaaf!"

Elliott Smit

Elliott knikte. "Daar ben ik ook niet bang voor. Ik denk dat de andere daar juist het eerste in willen en we gewoon gedwongen worden om mee te gaan, of zo iets." Hij glimlachte lichtjes.
"Anders gaan we gewoon samen.", beloofde die zijn moeder. Bijvoorbeeld als andere in Villa Volta wilde waar hij zelf niet tegen kon. Elliott stond inmiddels bij Roan en Robin om zijn nichtje te ontmoeten.
"Ze ziet er ook heel lief en schattig uit. Ik ben blij voor u en oom Robin dat jullie eindelijk een kindje konden adopteren en heel leuk dat jullie toch mee zijn gegaan." Hij zwaaide naar het kleine meisje in de buggy. Elliott knikte. "Ik dek het wel. We kopen wel een Pardoes muts voor u, dan kijkt men u om een andere reden raar aan." Hij zag Sammy achter zich staan. "Zo terug!" Hij liep op hem af en tikte Sammy op zijn schouders. "Oom Sammy?!? Ik wilde u even laten weten dat ik niet boos ben op u of dat ik denk dat u Marie heeft vermoord. U heeft Marie juist geholpen."

Elise McBrown - Bakker

Elise keek Nathan verontschuldigend aan. "Ja, dat is waar. Sorry! Hij stond al te springen voor ik er erg in had." Elise gaf Nathan een kusje op zijn wang terwijl ze die boefjes in de haten hield.
Kieran probeerde zijn opa duidelijk te maken wat ze vandaag gingen doen.
Elise knikte. "Ik zet geen stap meer in dat park. Daarom ben ik blij dat Roan en Sean zo grote familie hebben dat ze met andere mee kunnen en straks onze kleinkinderen. In een magisch park licht te veel verborgen. Tevens zijn die twee ook nog veel te klein voor de Efteling. Daarom gaan we gezellig naar Monkey Town. Heeft vooral Kieran ook een leuke dag." Elise knikte en tilde beide mannetjes op. "Ik zal ontbijt voor je maken ondertussen en deze twee gereed maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 17, 2015 11:08 pm

Jamie Nieuwberg
Jamie rolde met zijn ogen. “Tuurlijk Lil. Jij mag mooi alleen gaan staan wachten, want iedereen vind mij toch cooler dan jou.” Grapte hij. Daarna keek hij naar Madelief. “Ja! Die lijkt me echt gaaf!” zei hij enthousiast. Jamie knikte. “Of we gaan vanmiddag gewoon nog een keer terug. Hij zal wel super gaaf zijn, niet?” zei hij. Jamie keek naar Ilse, die haar arm haakte met die van Sira en haar mee nam. Hij snoof geërgerd. Tuurlijk had Ilse er meer mee te maken gehad. ‘Nou, ik zie ze liever helemaal niet.” Mompelde hij tegen Madelief, toen ze aan Lily vroeg of ze achter hen zouden blijven. Anders ging hij dadelijk alleen maar ruzie maken met Sira. Hij lachte toen Lily het plannetje vertelde waarmee zij hem zou ontvoeren. “Die twee samen zijn niet sterk genoeg. Je zal nog iemand moeten zoeken.” Jamie knikte naar Madelief. “Ja, nogal. Maar niet iedereen is direct familie. Toch Lil?” vroeg hij. Hij snapte het net zo min als Madelief en soms dacht hij dat zelfs de tweelingen het niet helemaal meer begrepen.

Roan McBrown
Roan glimlachte naar Alyssa. “Tja, het is héél wat anders. Je moet eens opletten hoeveel dat er naar ons gekeken wordt, want zoiets zien mensen niet snel.” Zei hij, wijzend op zijn oor waar een stukje uit ontbrak. “Ik vind het aantrekkelijk.” Zei Robin. Hij voelde het kusje op zijn wang en grijnsde. Roan glimlachte trots toen ze complimenten kregen over hun mooie dochter. “Ja, dat is ze zeker.” Zei hij. Roan keek naar Elliott, die een opmerking maakte over een pardoesmut. “Oh, nee. Dat hoeft niet hoor.” Zei hij snel.

Lucy de Ruyter
Lucy duwde haar tweelingzus richting de ingang, toen ze allemaal aanliepen. “oh ja, dat is wel een goede. Dat zal ik morgen eens aan hem vragen. Dan hoeft hij zich vandaag niet bezig te houden met zijn werk.” Zei hij tegen Allison. Dat zou zo gaaf zijn! Het leek haar geweldig om echt model e worden! “Ga je dalijk mee in de Baron? Als je er groot genoeg voor bent in ieder geval?” vroeg ze aan haar nichtje.

Ryan LaRosse[/]
“Nee joh. Ben je gek. Dat hoort gewoon bij Allison. Als ze een keer niet zo enthousiast is, weet je wel dat er iets mis met haar is.” Zei hij tegen Kyra. Zo kon zeggen wat ze wilde, maar Ryan wist het zeker. Het maakt niet uit hoe oud Allison zou worden, ze zou altijd enthousiast blijven. “En? Al een nieuw huis op het oog?” vroeg Ryan aan Esmé en Kylian om een gesprek op gang te krijgen.

[b]Ilse Santegoeds

Ilse rolde met haar ogen. “Als je had gewild dat dit een leuk dagje zou worden. Had me dan niet gedwongen mee te gaan naar dit stomme park.” Snauwde ze. Dan had ze ten minste nog iets nuttigs kunnen doen. Haar familie was gewoon aburd groot en daar waren haar ouders het blijkbaar niet zo mee eens geweest. Zo erg zelfs dat ze hun familie nu nog zoveel groter gingen maken dat ze moeten verhuizen! Het maakte haar niet uit dat ze in dezelfde stad zouden blijven. Ze wilde gewoon helemaal niet weg!!Ze liep weg bij haar ouders en haakte haar arm om die van Sira, die nogal sip keek. “Maak je geen zorgen. Je hebt het juiste gedaan. Jamie draait wel bij.” Zei ze tegen haar vriendin.

Sammy McBrown
Sammy keek de twee jongens achterdochtig na. Hij zou ze nog wel kijgen als ze nog zoiets uit zouden halen. Hij zou ze letterlijk aan hun haren van de grond af tillen. En als hij daarmee hun haren eruit trok en ze hartstikke veel pijn deed, nu en! Wat zij hulpeloze diertjes aandeden mocht bij ze terug gedaan worden! Sammy werd uit zijn mijmeringen onderbroken door Elliott. Hij glimlachte even. “Dankjewel Elliott. Ik ben blij dat jij er zo over denkt.” Zei hij tegen de jongen. “En Marie is altijd heel gelukkig geweest bij jullie. Niet veel katten hebben zo’n mooi leventje.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimeza dec 19, 2015 10:38 pm

Madelief Zevenberg

Madelief staarde Lily aan, toen ze uitlegde hoe Allison precies familie van haar was en ze had nog nooit zo iets ingewikkelds gehoord. "Dat is veel te ingewikkeld en ik ben het nu al weer vergeten," gaf ze eerlijk toe. Ze schudde haar hoofd. Wat had Lily toch een ingewikkelde familie, maar daar ging ze nu niet over nadenken. Ze keek naar Jamie die aangaf dat hij ze liever helemaal niet wilde zien. Iets dat ze ook wel begreep. "Helaas gaat dat nu niet anders, maar we blijven zo ver mogelijk bij ze uit de buurt." Zei ze met een glimlach tegen Jamie. Dat moest voor vandaag wel genoeg zijn, tenminste dat leek haar zo. Ze had gezien hoe een man een paar jongens weg jaagde die een eekhoorn aan het plagen was. "Is dat je oom Sammy?" Vroeg ze toen aan Lily. Ze moest hem nog steeds spreken over Ginger. Dus ze hoopte dat ze daar de mogelijkheid tot zou krijgen vandaag.

Alyssa Nicols - Smit

Alyssa glimlachte naar Roan en ze keek naar een paar mensen die langs hen kwamen gelopen en naar de oor van Roan staarde. "Ik zie het, het is wel erg onbeleefd," zei ze tegen haar neef. Alleen daar was helaas niks tegen te doen. "Maar daar valt niks tegen te doen," zei ze. Ze kon niet tegen iedereen gaan zeggen dat ze moesten stoppen met staren. Ze hoorde wat Robin zei en ze was blij dat Roan zo iemand had. "Ik denk dat ze heel veel gaat staren in de Efteling van alle nieuwe dingen die ze gaat zien," zei ze met een glimlach, terwijl ze naar het meisje keek.

Allison Santegoeds

Allison keek naar Lily dien in een rolstoel zat en ze knikte. "Ja dat is inderdaad stom," zei ze tegen haar nicht. Ze vond het zielig voor Lily en ze wist ook dat het Ilse haar fout was. Daarom was ze zo bang voor Ilse, wat als ze ook zoiets bij haar zou doen. Daarna keek ze snel naar Lucy en schudde ze de gedachte aan haar gemene nicht uit haar hoofd. "Ja morgen moet je het zeker vragen," zei ze vrolijk knikkend. Ze hoorde de vragen en hoopte echt dat ze groot genoeg was voor de Barron, want ze wilde in een achtbaan en die leek haar echt leuk. "Ja ik ga mee in de Barron, papa zei dat ik er nu groot genoeg voor ben." Dus dan mocht ze vast en zeker mee. En anders mocht ze wel in de andere achtbanen, maar toch zou ze het jammer vinden als ze niet in de Barron kon.

Kyra Santegoeds - Larosse

Kyra keek naar haar man en moest eerlijk toegeven dat hij gelijk had. Allison was altijd al druk en enthousiast geweest, zelfs als baby. Dat had ze altijd zo leuk gevonden aan haar dochter. En het was waar dat je gelijk aan Allison kon zien als er iets met haar was. "Je hebt gelijk, het hoort bij haar. Ik zou het ook niet anders willen." Zei ze met een glimlach. Het was goed zo, ze hield van haar dochter zoals ze nu was en dat moest Allison echt niet veranderen. "We weten in ieder geval inderdaad wanneer ze zich niet goed voelt of wanneer ze haar dag niet heeft." Dan was ze gewoon haar zelf niet en dat was heel raar om te zien.

Esmé Harrods - Santegoeds

Esmé zuchtte eventjes, toen ze hoorde wat Ilse tegen haar zei. "Het is gewoon gezellig om zoiets met zijn allen te doen," probeerde ze nog. Maar Ilse was al weg gelopen met Sira. Ze schudde haar hoofd, soms snapte ze helemaal niks van haar oudste dochter. Ze begon zelf ook te lopen en keek naar Ryan die vroeg of ze al een huis op het oog hadden. "Nog niet, we hebben het gisteren avond pas aan de kinderen verteld. We moeten nog gaan kijken." Zei ze met een glimlach tegen Kyra en Ryan. Ze zuchtte eventjes en haalde een hand door haar haar. "En wat voor een soort fotoshoot gaan Kyra en Allison samen doen?" Vroeg ze toen, ze had Allison vrolijk tegen Lily en Lucy horen praten en was wel nieuwsgierig geworden.

Nathan McBrown

Nathan glimlachte naar Elise bij het kusje op zijn wang. "Het geeft niet, dat kan je verwachten van een kind." Hij vond het echt niet erg. Het waren zijn eigen kleinkinderen, als het de kinderen van iemand anders waren geweest had hij het een stuk erger gevonden. "Ja ik wil ook dat park niet meer in en Monkey Town is ook leuk, dan kan Kieran lekker veel rond rennen." Hij vond het leuk voor de jongen. Dan konden hij en Elise gewoon rustig zitten, terwijl Kieran zichzelf moe speelde. Hij knikte naar Elise die zei dat ze ontbijt hou maken. "Dat zou lekker zijn," zei hij met een glimlach, terwijl hij zijn kleren uit ging zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimezo dec 20, 2015 11:44 pm

Lily de Ruyer

Lily proestte het uit van het lachen. "Droom lekker verder stoere vriend." Ze rolde met de ogen.
Lily keek naar Jamie en volgde zijn blik. Blijkbaar hadden Ilse en Sira elkaar al gevonden.
"Laat ze lekker stikken, we gaan er een leuke dag van maken. Ik laat me dag niet verpesten door die twee." Lily grijnsde. "Zo iets ja, vergeet het maar weer." Lily keek achterom naar oom Sammy en knikte op de vraag die Madelief stelde. "Jep, dat is oom Sammy en Jamie ik verzin nog wel wat om je te ontvoeren." Lily richtte zich op de kleine nichtje. "Weet je wat wel cool is. Ik mag straks voor dringen bij alle achtbanen." Ze keek de nichtje met een glimlach aan waarmee ze bedoelde dat Allison wel met haar mee mocht. "Jeey! Dan mag jij tussen ons inzitten. Durf je helemaal voor aan of dat niet?" Lily keek op naar de tante. "Hoi tante Esmee. Goede vraag van u, dat weten wij ook nog niet. Vertel eens wat je met mama voor shoot gaat doen, Alli."

Elliott Smit

Elliott knikte. "Mensen kijken alsof u een alien bent. Er zijn wel rare dingen op de wereld." Maar pas toen Roan op zijn oor wees snapte Elliott waarom zijn oom altijd een beanie op had. Hij wilde vragen hoe dat kwam maar hield wijselijk zijn mond. Hij vond het ongepast en misschien wilde zijn oom het wel helemaal niet vertellen waar iedereen bij stond. "Papa is zijn muts ook vergeten anders had u die wel mogen lenen, denk ik." Elliott had zich geëxcuseerd en was naar Sammy toe gelopen. "Geen probleem, het zit goed tussen ons en dat laatst weet ik. Ze zal altijd bij ons zijn."

Elise McBrown - Bakker


Elise knikte. "Het is Kieran. Het kleine druktemakertje wat geen seconde stil zit. Daarom was de Efteling ook geen optie omdat ze nergens in mogen. Nu kan Kieran vooral lekker rennen en klimmen en klauteren. Oh en opa kan achter hem aan rennen want reken er maar op dat je overal mee met hem heen moet. Dat zei die net al toen ik hem vertelde wat we vandaag gingen doen." Elise knikte. "Komt voor elkaar. Tot zo."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 21, 2015 10:15 pm

Jamie Nieuwhuis
Jamie had liever dat Ilse ver bij Sira uit de beurt bleef. Hij was normaal heel blij en vrolijk en was niet te houden als ze zo met zijn allen naar de Efteling zouden gaan. Maar het gedoe met Sira was nog te dicht bij. Hij had liever gehad dat ze Ilse niet mee zou gaan. Zo zou hij niet eens de kans krijgen om met Sira te praten. “Sira is niet het probleem, het is Ilse.” Hij keek naar de man die Madelief aanwees. Lily gaf haar al antwoord.

Roan McBrown
Roan knikte. “Jep, ze staarden me op het vliegtuig toen terug naar huis al zo aan. Dus sindsdien draag ik liever een beanie.” Zei hij. Niet dat hij zich voor zijn oor schaamde, want als mensen vroegen naar het waarom kwam er een speciaal verhaal naar voren toe. En dan verdiende hij zo respect van iedereen. Maar zo moest het niet altijd gaan. Roan glimlachte en keek naar zijn dochter. “Ja, dat denk ik ook. Ik kan niet wachten om met haar doorhet sprookjesbos te lopen.” Zei hij. Hij liep achter de buggy achter de rest aan naar de ingang.

Ryan LaRosse
“Ik heb altijd gelijk, dat weet je toch?” Het was niet de eerste keer dat hij dat zei, maar hij had lang niet altijd gelijk. Ryan knikte. “En alweer, ik heb ook altijd gelijk.” Zei hij. “Ze gaan een fotoshoot doen voor de C&A. Voor de back-to-school collectie.” Hij glimlachte trots. “Het is een speciale moeder-dochter fotoshoot. En aangezien Kyra en Allison zoveel op elkaar lijken, weet ik 100% zeker dat zij die shoot zullen krijgen. Er is nog één tweetal in de race.”

Sammy McBrown
“Fijn om te horen knul.” Grijnsde Sammy naar Elliott en aaide met zijn hand door Elliotts haren heen. “Weetjewat, vandaag trakteer ik.” Zei hij en liep de rest voor naar de balie. Natuurlijk was hij niet de rijkste hier, dat waren Kyra en Ryan. En hij had al genoeg zorgen met zijn asiel en de praktijk. Maar dat wilde hij in geen geval laten merken. Sammy kwam bij de balie aan en ging heel nonchalant hangen. Hij ging met zijn hand door zijn haar heen en glimlachte naar de vrouw achter de balie. “20 volwassenen en 3 kinderen.” Zei hij, nadat hij snel de groep geteld had. Hij pinde de kaartjes en nam ze aan. “En daar zit niemand voor mij bij.” Zei hij met een knipoog. “Dus als je mee wil-“ zei hij tegen de vrouw die blozend en giechelend achter de kassa zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimedo dec 24, 2015 3:30 pm

Madelief Zevenberg

Madelief keek naar Lily die begon te lachen. "Het is Ilse inderdaad." Gaf ze Jamie gelijk. Ze vond Ilse heel aardig als ze alleen waren, maar ze wist ook dat Ilse haar familie niet echt aardig vond. Ze zuchtte eventjes en keek toen naar Lily die zei dat dat haar oom was. De oom die nu naar de kassa liep om kaartjes te halen en heel erg begon te flirten met de vrouw die achter de kassa zat en ze schudde haar hoofd. "Nou hij weet in ieder geval hoe hij moet flirten." Ze moesten in ieder geval wachten tot ze de kaartjes hadden nu, dus ze konden nog niet doorlopen. Ze zag een aantal mensen kijken, vooral omdat ze met zo'n grote groep waren waarschijnlijk. Wat hier wel genoeg geld voor?

Alyssa Nicols - Smit

Alyssa keek naar Roan en schudde haar hoofd. "Ik snap dat je liever een beanie draagt inderdaad," zei ze met een kleine glimlach. Ze vond het vreemd om Roan zonder zijn beanie te zien, maar het was nu niet anders. Het meisje in de kinderwagen was al rond aan het kijken met grote ogen, waarschijnlijk door de hoeveelheid mensen die ze zag. Alyssa keek naar Roan en glimlachte. "Ja daar moeten we sowieso door heen met haar," zei ze. Het was altijd leuk om kinderen dat voor het eerst te laten zien. Dat had ze met Elliot ook geweldig gevonden.

Kyra Santegoeds - Larosse

Kyra keek Ryan aan en ze rolde met haar ogen. "Niet altijd lieverd," zei ze met een glimlach tegen hem. Toen hij het voor een tweede keer herhaalde keek ze hem aan en gaf ze hem een kleine klap tegen zijn arm. Daarna begon hij tegen Esmé over wat voor een shoot het was. Haar ogen gleden ondertussen naar Sammy die stond te flirten met de vrouw achter de kassa. Ze rolde met haar ogen en liep naar voren om de arme vrouw achter de kassa te redden. "Bedankt voor de kaartjes, wij gaan nu." Daarna trok ze Sammy weg bij de kassa, zodat ze verder konden lopen. "Niet flirten met de vrouw achter de kassa, Sammy." Zei ze vrolijk tegen de jongen.

Allison Larosse

Allison keek naar Lily die zei dat ze voor mocht dringen nu ze in een rolstoel zat. Meteen werd ze daar best wel enthousiast door, konden ze dan overal voordringen? Dat vond ze best leuk. "Ik weet niet of ik helemaal voorin durf, maar ik ga sowieso de eerste keer met papa." Zei ze. Ze wilde het eerst met haar vader doen. Ze wilde het niet alleen doen, want dan zou ze het veel te eng vinden. Daarna hoorde ze haar vader al uitleggen wat voor shoot ze gingen doen. "Ja die shoot en ik heb er veel zin in, hopelijk krijgen we hem." Zei ze vrolijk. Ze wilde echt zoiets met haar moeder gaan doen.

Nathan McBrown

Nathan keek naar Kieran, hij wist dat zijn kleinzoon echt heel druk was. Niet dat hem dat uitmaakte, dat vond hij juist wel leuk. Het hield hem en Elise ook een beetje in beweging. "O ja, ik mag achter hem aanrennen. Als ik maar een pauze heb waarin ik ook even wat mag drinken. In mijn pauze moet jij maar achter hem aanrennen." Dat leek hem prima. Dan kon hij even rusten en eventueel op Manu passen. "Tot zo," zei hij met een glimlach. Daarna begon hij zich om te kleden.

Esmé Harrods - Santegoeds

Esmé luisterde naar wat Ryan te zeggen had over de shoot en ze glimlachte lichtjes naar haar zwager. "Dat klinkt als een leuke shoot, hopelijk krijgen Kyra en Allison hem." Maar dat leek haar wel. Allison was veel te lief om te weigeren en Kyra was ook nog steeds een knappe vrouw. "Ach wat klets ik nou, ze krijgen hem vast wel." Zei ze met een kleine grijns. Ze konden eindelijk doorlopen nu Sammy klaar was met flirten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimezo dec 27, 2015 4:55 pm

Elise Bakker

Elise grijnsde. "Beloofd, ik laat je heus niet al die tijd achter Kieran aanrennen. Mag jij spelen met Manu.
Het voordeel van Monkey Town is dat de kleintjes zelf op ontdekkingstocht kunnen gaan onder toezicht. Hebben wij ook een beetje rust. Het wordt vast een leuke dag, of we nu achter Kieran moeten aanrennen of niet." Ze was met de kleinzoons naar beneden gelopen. Kieran kleurde een tekening aan tafel terwijl Manu in de box speelde. Ondertussen maakte ze voor Nathan ontbijt. Ze zou zo de kleintjes gereed maken zodat ze daarna aanspoor konden maken om te gaan.

Lily de Ruyter

Lily knikte Jamie aan. "Niet op letten. Laat je dag niet verpesten. Ze is het niet waard. Beide niet!
Verlaag je niet tot hun niveau." Ze richtte zich weer op het gesprek met Allison en Lucy.
Lily knikte. "De eerste keer is ook wel een beetje eng. Misschien durf je vanmiddag wel. We gaan er vast wel een tweede keer in." Ze glimlachte even en hoorde de oom uitleggen wat voor shoot de nichtje ging doen met de tante. "Oh wauw! Vet cool! Ik hoop voor jullie dat jullie het worden. Ik ga heel hard duimen." Ze rolde met de ogen toen ze Sammy zag flirten en hoorde wat Madelief zei. "Dit is pas het begin. Zal me niks verbazen als we hem straks nog kwijt zijn omdat die ergens staat te zoenen met een parkmedewerkster."

Off: Ben verder inspiratieloos. Laten we maar snel naar de Baron gaan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimema dec 28, 2015 9:10 am

Jamie Nieuwhuis
Jamie grijnsde bij de opmerking van Madelief. “Zeg dat wel.” Zei hij, terwijl hij naar de blozende vrouw keek. Toen ze de kaartjes hadden, liep hij door de poortjes heen en wachtte aan de andere kant tot iedereen zijn kaartje had laten controleren. Hij keek op zijn horloge. “Nog maar 3 minuten meer voor het park open gaat. Laten we dadelijk rennen naar de Baron!” zei hij enthousiast.

Roan McBrown
Roan knikte. Ja, natuurlijk snapten ze het nu wel. Hij was eigenlijk benieuwd of er mensen van zijn familie waren die nu ook raar op zouden kijken van zijn oor, omdat hij zijn beanie niet meer op had. Roan glimlachte. “Ik denk dat ze de paddestoelen geweldig gaat vinden.” Zei hij. “En Holle Bolle Gijs.” Hij keek Robin aan. Hopelijk vond ze het allemaal leuk in ieder geval. Niet dat ze dadelijk bang zou worden en ging huilen.

Sammy McBrown
Vanuit het niets, voor Sammy’s gevoel dan, werd hij bij zijn arm gepakt en weggetrokken bij de kassa. Hij had Kyra helemaal niet aan horen komen. Hij haalde een hand door zijn haren heen en grijnsde. “Wat? Ik heb nu wel korting gekregen hoor.” Zei hij nepbeledigd. “- en een telefoonnummer.” Vulde hij enthousiast aan en zwaaide op en neer met het kleine papiertje in zijn hand. Hij stopte het veilig weg in zijn broekzak en deelde vervolgens alle kaartjes uit, zodat iedereen door de poortjes kon.

Ryan LaRosse
Ryan keek naar zijn dochter en glimlachte. “Natuurlijk gaan wij er eerst met zijn tweeën in.” Zei hij. Hij voelde het klapje van zijn vrouw op zijn arm en drukte lief een kusje op haar wang. “Oke, niet altijd, maar meestal dan.” Ryan knikte. “Dat denk ik ook wel. Laten we niet vergeten dat Kyra al bekend is en het andere tweetal wat in de race is, nog helemaal niet. De meeste bureaus kiezen dan liever voor iemand die al bekend is en waarvan de reclame dan het meest blijft hangen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimewo dec 30, 2015 10:56 pm

Skipperdeskip

[/b]Madelief Zevenberg[/b]

Ze stonden met zijn allen te wachten in de rij voor de Barron, ze waren er wel bijna, maar hadden toch nog wel lang moeten wachten voor ze vooraan stonden. Ze vond het best wel spannend, deze achtbaan ging best stijl naar beneden en zulke dingen vond ze nooit echt leuk. "We zijn er bijna, ik hoop maar dat dit het wachten waard was." Ze keek weer naar het karretje dat langs kwam geraasd, gelukkig was het mooi weer en stonden ze niet in de regen te wachten. "Ik ben zo benieuwd," zei ze vrolijk. Ze zuchtte eventjes en haalde een hand door haar bruine haar heen, ze vond het echt heel leuk om een nieuwe attractie uit te proberen.

Allison Larosse

Allison hield de hand van haar vader zenuwachtig vast. Deze achtbaan ging wel stijl naar beneden, maar ze mocht er in ze was lang genoeg. Maar misschien had ze beter bij haar moeder kunnen blijven. Misschien had ze beter eerst een rustigere achtbaan kunnen proberen, maar nu waren ze er al bijna en ging ze niet meer uit de rij stappen. "Ik vind het best wel spannend hoor," fluisterde ze tegen haar vader, zodat de anderen het niet zouden horen. Ze wilden niet dat de anderen het hoorde, die zouden dat vast raar vinden.

Kyra Santegoeds Larosse

Kyra had aangeboden om op Kyun-mi te passen, zodat Roan en Robin mee de Barron in konden. Esmé had haar handen al vol aan haar eigen kinderen die te klein waren voor de Barron. En Kyra had er niet zoveel problemen mee om op het meisje te passen. Deze achtbaan was haar toch iets stijl. Rustig zat ze op een bankje met de kinderwagen naast zich en was ze het meisje aan het vermaken met een rammelaar, kleine kinderen vonden rammelende dingen altijd leuk, maakte niet uit uit wat voor land ze kwamen. Met een glimlach keek ze hoe het meisje naar het rammelde ding reikte en ze gaf het, zodat ze er zelf mee kon rammelen. Ze zaten al een tijdje te wachten, maar de rij was dan ook behoorlijk lang. Iedereen had het idee gekregen om als eerst naar de Barron te gaan blijkbaar.

Nathan McBrown

"Ja dat is waar," zei Nathan nog voordat hij Elise naar beneden zag lopen met hun kleinzoons. Het zou een leuke dag worden, de kinderen konden zich lekker moe spelen en dan hadden ze vanavond wat tijd voor zichzelf. Aangekleed en wel liep hij naar beneden toe en rekte zich in de gang nog even uit. "Zo ik ben aangekleed, dus als ik mijn ontbijt op heb dan kunnen we gaan." Zei hij met een glimlach naar zijn vrouw en naar zijn twee kleinzoons. Het was heel leuk om de kinderen te zien spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 01, 2016 8:57 pm

Lily de Ruyter

Lily stond voor de doorgang voor invaliden te wachten om binnen te mogen samen met haar tweelingzusje Lucy die ze mee had genomen als begeleider. Ze had Jamie ook wel willen meenemen zodat die Sira niet onder ogen hoefde te komen maar die was al met de rest die mee de Baron in ging in de rij gaan staan. Ze werden binnen gelaten en liet zich duwen door Lucy. Ze zag net de broertjes en neefje in het wagentje stappen. Ze zwaaide naar ze. Jens zwaaide enthousiast terug maar Dex keek alleen maar chagrijnig.
Blijkbaar met het verkeerde been uit bed gestapt. Ze zuchtte even. Waarom liet ze zich toch ook altijd om praten terwijl ze mega hoogtevrees had?

Elliott Smit

Elliott stond met de andere in de rij te wachten voor de Baron. Eindelijk! waren ze bijna aan de beurt.
Hij had enthousiast verteld over de bouw en het verhaal achter de Baron, maar werd uiteindelijk de mond gesnoerd. Oeps! :$ Misschien iets te enthousiast?!? Hij keek naar zijn oom Sammy die al de hele tijd stond te flirten met een meisje dat naast hun op gelijke hoogte in de rij stond. Oh! en dat was niet irritant? Voor hem stonden Dex, Jens, Irwin en Iris die eerst in de attractie zouden gaan. Zij werden nu binnen gelaten. Elliott tikte Sammy op zijn schouder. "Oom Sammy? We zijn aan de beurt om naar binnen te gaan..."

Elise McBrown - Bakker

Elise arriveerde met Nathan en de kleinzoons bij Monkey Town. Kieran had zich al uit zijn stoeltje gewurmd, zo zin had het kleine ventje erin. Het kon hem allemaal niet snel genoeg gaan. "Kieran, ga is zitten. Wachten tot opa of oma je er uit haalt." Ze stapte uit en liet Kieran uitstappen en hield hem goed aan zijn handje vast. Ze wachtte tot Nathan Manu uit de auto had getild en ze de buggy hadden gepakt.
Zodra ze binnen stonden keek Kieran ze ogen uit. Hij trok Elise nog net niet letterlijk mee naar de ballenbak. "Kieran, even wachten. Eerst je schoentjes en jas uit en een plekje zoeken voor de spullen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 02, 2016 10:59 pm

Sammy McBrown
“Het zal vast wel de moeite waard zijn. Anders zou hier niemand meer staan te wachten.” Zei hij. Sammy glimlachte nog eens naar het meisje, toen ze elkaar voor het laatst tegenkwamen in de rij, voor Sammy en de rest naar binnen to mochten. De meisjes die erbij liepen giechelden. Misschien kwamen ze elkaar dadelijk wel weer tegen. In de Piranha ofzo. Dat zou leuk zijn. Vooral met zo’n warm weer lieten ze de stroom sneller gaan, dan werd iedereen eerder en veel meer nat. Was met die meiden wel leuk om te zien af en toe. Elliott tikte hem op zijn schouder. “Ja, ik let al op.” Zei hij en grijnsde.

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte toen zijn dochter zo zenuwachtig was. Voor hem was het overduidelijk te zien dat ze zo zenuwachtig was. Hij had dat niet zo erg. Ze zouden een attractie niet maken als er iets mis mee zou kunnen gaan. Dus alles zou goed komen. Hij hoorde wat zijn dochter fluisterde. “Ik ook.” Fluisterde hij terug. Hij was wel benieuwd hoe de achtbaan zou gaan.

Lucy de Ruyter
Lucy wachtte rustig af. Ze zouden wachten tot de andere er waren. Dat vond ze zelf ook het eerlijkst. Heel leuk dat ze ‘voor konden schieten’ met die rolstoel. Maar ze vond het zelf altijd maar al te vervelend als ze het gevoel had dat andere voorschoten. “Nou die is ook weer lekker vrolijk.” Grijnsde ze naar Lily. “Weet je zeker dat je wel me wilt? Ik bedoel maar, ik heb geen hoogtevrees en ik vind het al eng.” Zei ze. “Ik bescherm je wel, dat weet je toch.” Hoorde ze Davy zeggen. Ze gaf hem een kus en glimlachte. “Wij zijn aan de beurt.” Zei ze vrolijk, toen ze de rest van haar familie aan zag komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimedi jan 05, 2016 10:05 pm

Madelief Zevenberg

Madelief keek even naar Sammy die haar antwoordt gaf dat het wel de moeite waard zou zijn en dat er anders geen mensen meer zouden staan te wachten. "Daar zou je wel gelijk in hebben," mompelde ze. Ze had namelijk ook door dat de jonge man de hele tijd met een meisje stond te flirten. Volgens mij zat die oom van Lily echt te flirten met alles wat los en vast zat. Ze hield niet echt van zulk soort mensen. Ze was blij dat Elliot zei dat ze naar binnen mochten, want nu zouden ze Lily tenminste ook weer zien. Snel liep ze achter de rest aan naar binnen toe. Ze zag Lily en Lucy en glimlachte naar hen. "Gaat het een beetje, Lil?" Vroeg ze. Ze wist dat haar vriendin last had van hoogtevrees. Zelf liep ze naar een stoel van de achtbaan toe en ging ze daar inzitten. Zenuwachtig of niet, ze wilde deze achtbaan wel graag doen. "Waarom ga ik eigenlijk helemaal voorin zitten?" mompelde ze meer tegen zichzelf dan tegen iemand anders. Ze had beter in één van de achterste rijen kunnen gaan zitten.

Allison Larosse

Allison keek op naar haar vader die zei dat hij ook zenuwachtig was. Ze liet een klein glimlachje op haar gezicht verschijnen. "Ik snap waarom mama nee zei, hij is stijl." Zei ze tegen haar vader. Maar ze zou er in gang, ze wilde niet dat al haar nichten en neven haar oud zouden lachen. Toen ze naar binnen mochten was ze blij dat ze niet helemaal voorin hoefde. "Nu heb ik er wel zin in, ik mag eindelijk in achtbanen en dus ga ik er ook in." Zei ze dapper en ze glimlachte weer naar haar vader. Maar toch was ze nog redelijk zenuwachtig naar hoe de Barron zou zijn.

Nathan McBrown

Nathan parkeerde de auto bij Monkey Town en zag dat Kieran er eigenlijk gelijk uit wilde stappen. Alleen daar nam Elise gelukkig al een stokje voor. "Geduld Kieran, we komen van zelf binnen." Al wist hij heus wel hoe enthousiast zijn kleinzoon was. Hij stapte uit en pakte Manu uit de auto, terwijl Kieran door Elise werd geholpen. Hij zette Manu in de buggy die ze uit de auto hadden gepakt en duwde deze achter Elise en Kieran aan naar binnen. "Ja als we dat gedaan hebben dan mag je in de ballenbak gaan spelen," zei hij, terwijl hij richting een tafel begon te lopen die nog leeg was. Daar konden ze hun spullen wel kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimewo jan 06, 2016 2:14 pm

Elise McBrown - Bakker

Kieran was het duidelijk niet eens met de woorden van zijn grootouders. Het kleine ventje probeerde zijn armen over elkaar te slaan en keek beledigd. Elise sloeg een zucht. Dat werd nog wat als Kieran nu al de prepuberteit had bereikt. Ach, zodra die zijn jas en schoenen uit mocht doen zal die het wel weer vergeten zijn en meteen de ballenbak in duiken. Ze volgde Nathan die een lege tafel had gevonden. Ze had Kieran voor alle zekerheid opgetild voor die zich opeens los trok en er vandoor ging. Ze hielp Kieran uit zijn jas en trok zijn schoentjes uit om vervolgens zich zelf er van te ontdoen. Ze keek Nathan aan en merkte op dat moment iets op. "Zal ik alvast met Kieran naar de ballenbak gaan, dat jij Manu verschoond en straks naar ons toe komt of moet ik Manu verschonen?"

Lily de Ruyter

Lily keek op naar de tweelingzus die een opmerking maakte over Dex. "Met ze verkeerde poot uit bed gestapt..." "Of wacht, hij is de laatste tijd altijd chagrijnig.", volgde ze er aan toe. Lily knikte. Ze loog!
Volgens mij zag ze zo wit als het topje dat ze aan had. Maar ze wilde zich niet laten kennen. Als ze nu op gaf zou ze dat nog tijden blijven horen. Ze wilde geen loser zijn. Dat de nichtje van 10 op het laatste moment niet meer zou durven zou normaal zijn maar zij was een stoer doende 16 jarige!
Lily knikte. Ze hees zich uit de rolstoel en hinkte naar de stoeltjes. Ze stak de duim op naar Madelief, die vroeg hoe het ging terwijl ze verder hinkelde. Ze nam plaats tussen Elliott en Lucy in.
Ze hoorde wat Madelief mompelde. "Ja, dat vraag ik me ook af.", mompelde ze terug.
Het karretje zette zich in beweging. Nu kon ze niet meer terug! Ze naderde de heuvel. Boven aan bleven ze stil staan voor ze de diepe in zouden duiken. Lily telde in de hooft terwijl ze de ogen sloot. 21, 22, 23... Dit duurde wel heel lang! Opeens klonk er door de luidsprekers: "We kampen met een technische storting! Blijft u vooral kalm. We doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!"
Niet in paniek raken? Nu raakte ze juist in paniek!!! Ze begon sneller te ademen.
Haar oom Sammy maakte een opmerking over het uitzicht. "WAT NOU MOOI UITZICHT?!?", schreeuwde ze. Ze zaten verdomme vast! "Lil, hou je rustig. Denk om je ademhaling!", hoorde ze de moeder vanaf de achterste rij zeggen. Maar Lily raakte alleen maar meer in paniek. Opeens begon Elliott tegen er te praten...

Elliott Smit

Elliott was benieuwd naar de attractie. Dat was wel gebleken uit zijn enthousiaste verhaal wat niet zo werd gewaardeerd. Ze waren eindelijk aan de beurt. Eigenlijk had die net als Lily hoogtevrees maar wonderbaarlijk in achtbanen niet. Elliott is een enorme stresskip maar wonderbaarlijk bleef die rustig toen ze vast kwamen te zitten. Zijn nichtje die naast hem zat kreeg een paniekaanval en die moest die nu helpen in plaats van ook in paniek te raken. "Lily, sluit je ogen!" "Wat heeft dat nou voor zin?!", hoorde die Lily terug snauwen. "Doe nou maar! Baat het niet dan schaad het niet!" Normaal gesproken had Elliott liever niet dat je schold waar hij bij was en al helemaal niet met Bijbelse personen, maar nu wilde hij zelfs gaan lopen vloeken. Hij dacht na. Hij moest Lily proberen af te leiden en niet op de manier zoals Sammy het probeerde. "Mama zong vroeger een liedje als ik bang was of verdrietig. Ik denk wel dat je het kent. Het komt uit Tarzan. Jij woont in mijn hart!" Elliott kon niet zingen maar hij moest toch wat. Zachtjes begon die te zingen. "Nou niet meer huilen, kindje wees maar stil. Jij krijgt van mij wat je wilt." Hij merkte dat Lily rustiger werd. "Adem in door je neus, uit door je mond. In, uit." "Twee warme armen en melk en honing." Zo zong die langzaam verder. Tot Lily zelfs begon mee te neuriën.

Dex de Ruyter

Godver, de godver! Had hij weer! Waren ze bijna weer binnen in de hal, komt dat kut ding vast te staan!
Hij wilde al helemaal niet in de attractie, laat staan dat die mee naar de Efteling wilde en dan vast dit zijn loon. Karma! Hier hadden ze toch helemaal geen tijd voor. Verspilling van de tijd! Hij had al een schijt hekel aan wachten. Hij tilde Lily wel uit de rolstoel om voor te dringen in de tijd dat de rest van zijn familie stond te wachten. Hij had nu wel de tijd om bij te slapen als het redelijke slaapstoelen waren geweest, wat niet het geval was. Het enige voordeel was dat de zon scheen en ze niet vast zaten in de stomende regen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 08, 2016 12:15 pm

Sammy McBrown
Sammy liet de meiden en Elliott voorgaan. Samen met hen nam Sammy plaats in de eerste rij, aan de buitenkant. Hij wreef een keer in zijn handen. Nou was hij benieuwd hoe dat deze attractie eigenlijk echt zou gaan. Hij keek naar de drie zingende geesten. “Hoorde jij wat ze zeiden?” vroeg hij aan Madelief, die naast hem zat, toen ze omhoog gingen. Sammy glimlachte. Ja! Ze waren op de top! En daar gingen ze, ze hingen net voor over. Het karretje kwam stil te hangen. 3, 2, 1 en… niks. “Nou dat is een teleurstelling.” Mompelde hij. De attractie deed het niet eens. Hij keek nar voren. “Wel een mooi uitzicht, behalve die smerige fabriek daar dan.” Zei hij. De zon scheen ook nog eens, dus dan zag alles er nog mooier uit.

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte en knikte. “Ja, nogal. Maar gelukkig is dat stuk binnen een paar seconde voorbij.” Stelde hij haar gerust. Hij vond het niet erg om in het midden te zitten, dat was misschien wel zo veilig. Dan hingen ze niet helemaal naar beneden, als het karretje voor 2 seconde bovenaan stil zou staan. Ryan knikte. “Ja! En dan kies je als eerste de Baron! Dat vind ik echt dapper hoor! Je had ook eerst in de Vogelrok ofzo kunnen gaan. Die gaan in ieder geval niet op zijn kop.” Zei hij. Ze namen hun plaatsen in de Baron. Ryan zat zelf ook best gespannen in het karretje. Hij vond achtbanen geweldig, maar de eerste keer in een nieuwe was altijd nog best eng.

Lucy de Ruyter
Lucy grijnsde. “Ja, dat kun je wel zeggen. Ik weet niet wat er met hem aan de hand is, maar hij moet nodig een hobby gaan zoeken. Misschien moet hij net als oom Roan gaan boksen, zodat hij al zijn frustratie kwijt kan.” Zei ze. Lucy hielp haar zusje het karretje in, waarna ze zelf plaats nam tussen Lily en Davy. Ze glimlachte naar haar vriend. Toen ze bovenaan kwamen werd er omgeroepen dat het karretje stil bleef staan door een storing. Ze greep Davy’s hand vast en keek hem wat angstig aan. “Elliott ook met zijn spookverhalen.” Mompelde ze. Ze wilde dan ook wat naar Elliott roepen toen hij wéér begon te praten. Met welk eng ‘feit’ zou hij dit keer aankomen. Maar het viel allemaal wel mee. Elliott kreeg Lily zelfs weer rustig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimedi jan 12, 2016 11:25 pm

Madelief Zevenberg

Madelief haar hart ging te keer, toen het karretje begon te rijden. Het was natuurlijk gezonde spanning, maar toch wilde ze het liefst weer uit het karretje. Ze keek naar de drie geesten die weer aan het zingen was. Ze keek naar Sammy die naast haar zat en die vroeg of zij had verstaan over wat ze zongen. "Ik kon het ook niet zo goed verstaan, maar ze zongen iets met gewaarschuwd er in." Het karretje kwam bovenaan en bleef daar stil hangen. Ze keek naar beneden naar het donkere stuk. 3...2... En toen kwam er niks. Ze bleven gewoon hangen. Wat was er aan de hand? "Ik durf niet naar het uitzicht te kijken, waarom moet die nu weer een storing hebben." Ze probeerde niet te panikeren. Ze zat opgesloten in een ruimte waar ze nergens heen kon, zelfs hier kwam haar claustrofobie naar boven, alleen wilde ze dat niet laten merken. "Waar neer zou het opgelost zijn?" Vroeg ze benauwd aan niemand in het bijzonder.

Allison Larosse

Allison glimlachte naar haar vader, daar had hij gelijk in. Dat stuk was zo voorbij en daarna zou het gewoon een leuk ritje zijn. Ze ging met haar vader in het midden zitten en dat vond ze niet erg. Vooraan vond ze nog een beetje te eng. In het midden was een goed begin. Ze keek vrolijk naar haar vader. "Had gekund, maar iedereen wilde hier als eerste heen en ik wil deze ook heel graag proberen." zei ze vrolijk. Nu vond ze het nog leuk, straks zou ze anders piepen. Het karretje begon te rijden en enthousiast keek ze naar de drie geesten. Daarna begon het karretje door te rijden en bleef hij bovenaan hangen. Alleen bleef hij wel erg lang hangen, daarna kwam de mededeling dat er een storing was. Wat? Precies als zij er in zat? "Pap, gaat dat lang duren?" Vroeg ze en ze keek hem aan. Ze wilde niet zo lang hier bovenaan blijven hangen.

Nathan McBrown

Nathan zag dat Kieran het niet eens was met hun beslissingen en hij zuchtte eventjes. Die jongen was soms zo ongeduldig, maar dat maakte niet uit. Dat maakte hem Kieran. Hij kwam bij de lege tafel aan en zette hun spullen daar neer. Hij zag dat Elise begon met het helpen van de jas en schoenen uittrekken bij Kieran. Daarna kwam ze met haar opmerking en keek hij haar aan. "Ik zal Manu wel verschonen, ga jij maar met Kieran naar de ballenbak." Hij vond niet dat de luier verschonen altijd aan de vrouw toe behoorde. De man moest dat ook kunnen. Tenminste dat was zijn mening. "Trek oma maar mee naar de ballenbak, Kieran. Ik en Manu komen zo," zei hij met een glimlach tegen zijn kleinzoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 15, 2016 8:51 pm

Elise Bakker

Elise knikte. "Dan gaan wij alvast voor Kieran mijn arm uit de kom trekt. We zien jullie zo ver." Ze gaf Manu een kusje op zijn haren en liep snel achter Kieran aan die niet meer te houden was. Kieran dook meteen in de ballenbak. Elise speelde vanaf de zijkant met hem mee. Ze stuurde een foto van het spellende mannetje naar de Sean die met Mike een weekendje weg was. Ze keek even op en zwaaide naar Nathan. "Zwaai is naar opa. Zullen we opa en Manu gaan halen?"

Lily de Ruyter

"Doe maar niet! Straks gebruikt die ons als bokszak om zijn frustratie te uiten. Dan liever een chagrijnige Dex."

Lily voelde zich langzaam aan kalmeren. Elliott kon met slechte ideeën komen en rare feitjes en je de oren van je kop kletsen met dingen die geen mens begreep maar het zingen had wel geholpen.
Ze opende even de ogen toen het liedje klaar was. OMG! Oke, snel weer ogen dicht.
Ze kreeg het gevoel dat ze moest plassen. Ook dat nog! Eigenlijk moest ze al tijdens het wachten maar besloot op het op te houden tot na ze in de Baron waren geweest. Wist zij veel dat ze stil kwamen te staan! Ze hoorde de benauwde worden van Madelief. "Ik hoop snel want ik moet plassen.", piepte ze.
Als nou niemand, en vooral Sammy niet, bedacht om drup drup drup te gaan zeggen. Dan deed ze het straks nog in de broek. Oh god, had zij weer hoor! Kon ook alleen hun overkomen!


Noa de Ruyter - Schilders

Zaten ze dan! Ze maakte zich zorgen om Lily. Haar dochter stond op het punt om een paniekaanval te krijgen en dat was niet kunstig met de astma. Wonderbaarlijk wist Elliott er te kalmeren. "Gaat het Lily?" Er kwam langzaam een duim omhoog tussen de stoelen door vanaf de eerste rij. Ze sloeg opgelucht een zucht. Het enige probleem wat Lily blijkbaar nu had was dat ze moest plassen.
"Probeer aan iets anders te denken. Aan de vogelrok waar we straks zonder problemen in gaan." In elk geval dat laatste hoopte van harte. Ze hoopte ook maar dat Dex en Jens op een beter punt vastzaten dan hun of liever nog gewoon bij de uitgang op hun stonden te wachten. Ze keek opzij naar Roan en Robin. Hoe moesten die zich wel niet voelen? Ze lieten voor het eerst hu dochtertje alleen bij voor haar vreemden, ze hadden er pas net geadopteerd en dan gebeurde er dit.
Hopelijk stonden ze snel met beide benen op de grond.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimezo jan 17, 2016 11:42 pm

Sammy McBrown
Natuurlijk merkte Sammy dat Lily overduidelijk in paniek was en Madelief nogal benauwd klonk. Dat was ook niet heel erg gek. Er gebeurde iets wat niet hoorde te gebeuren. “Gaat het?” vroeg hij aan Madelief. “Meestal hebben ze het zo opgelost. Binnen vijf minuten zijn we weer door.” Zei hij. “Pak mijn hand, knijp maar zo hard je wilt.” Zei hij tegen Madelief en stak zijn hand uit, ook al kon hij haar niet zien. Hij voelde hoe ze zijn hand pakte en er enorm hard in kneep. Even kneep Sammy zijn kaken op elkaar om het niet te laten merken. “Oke-“zei hij terwijl hij zich even moest herstellen. “Nu rustig in- en uit ademen.” Zei hij rustig. Hij had wel vaker mensen weer rustig moeten krijgen, vaak zat als hij huisdieren in moest laten slapen en de baasjes ontroostbaar waren. “Kun je de ingang van de Efteling zien? Je weet wel, die hoge punten?” vroeg hij aan haar. Hij hoorde Lily zeggen dat ze moest plassen . “Wacht, ik ga je laten lachen.”zei hij. Hij ging zover hij kon naar voren hangen, maar kon Lily net niet zien. “Drup, drup, drup.” Zei hij.

Ryan LaRosse
Bovenaan bleven ze stil staan. Ryan zuchtte even. Hadden zij weer. “Nee hoor, meestal hebben ze het zo verholpen.” Zei hij met en glimlach. Gelukkig hingen zij niet net voorover, maar keken ze meer recht. Dat voelde toch op de een of de andere manier fijner. “Het zal niet heel lang duren voor hij weer verder gaat.” Zei hij en glimlachte. “In welke attractie zullen we hierna ingaan” vroeg hij, om het onderwerp op iets anders te krijgen. Dan zou de tijd ook vliegen en zouden ze voor ze het wisten er al uit zijn.

Roan McBrown
Roan had Robins hand vast gepakt en zat helemaal achter tegen zijn stoel aan gedrukt met zijn ogen dicht. Hij ging echt niet meer in welke attractie dan ook. Niet als Kyun ook niet mee kon. Hij vond het niks. Ze hadden Kyun nog maar één dag en hij had nu al het gevoel dat ze haar in de steek lieten. “Het komt goed.” Mompelde hij zachtjes in zichzelf. Robin had hem gehoord en kneep heel zachtjes in zijn hand om te laten merken dat het ook echt goed was. Ze zouden zo weer beneden staan.

Jens de Ruijter
Jens zat rustig in het karretje. Hij vond het niet zo erg om hier zo stil te zitten, al hoorde hij Dex flink schelden. “Dex, doe eens rustig. Relaaax! De zon schijnt zo lekker!” zei hij en begon een deuntje te fluiten. “We zitten hier in elk geval beter dan dat we daarboven stil zouden moeten zitten en naar de afgrond moeten kijken.” Zei hij grijnzend. “Ik hoop dat we hierna in de Vliegende Hollander gaan, die is hier vlakbij.” Zei hij. Zolang ze aan het einde van de dag maar overal in waren geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimedo jan 21, 2016 10:54 pm

Madelief Zevenberg

Madelief voelde zich niet bepaald op haar gemak, ze hield niet van ruimtes waar ze niet uit kon komen. Zelfs al was het iets dat plaats vond in de buitenlucht. Ze hoorde Sammy naast haar vragen of het ging. "Ik hou niet zo van plaatsen waar ik niet makkelijk uit kan komen," mompelde ze zachtjes. Dus nee het ging niet zo goed op dit moment. Ze hoopte dat hij gelijk had en dat het zo opgelost zou zijn. "Ik hoop het, ik zit hier niet op mijn gemak." Haar voeten hingen naar beneden en ze kon naar die zwarte tunnel kijken waar ze zo in zouden vallen. Voordat ze wist wat er gebeurde verscheen zijn hand in haar blikveld, dit was de veel oudere oom van Lily was dat niet een beetje raar. Ach wat kon haar het ook schelen, hij was aardig en ze kon niet in Lily's hand gaan knijpen die naast haar ook al zat te panikeren en dus greep ze de hand van Sammy vast. Ze begon er zo hard mogelijk in te knijpen en hopelijk zou ze hem geen pijn doen. Daarna begon ze zijn instructie op te volgen en in en uit te ademen en ze begon zich een klein beetje beter te voelen. "Dit helpt wel een beetje en ja ik kan de ingang zien, het ziet er mooi uit vanuit hier." Zei ze tegen hem. Het hielp om zich ergens anders op te concentreren. Opeens hoorde ze Lily aan haar andere kant zeggen dat ze moest plassen en ze fronste. Dit was wel een ongunstig moment om te moeten plassen, alleen daar kon Lily ook niets aan doen. Opeens zei Sammy dat hij haar ging laten lachen en begon hij drup drup drup te zeggen, waarschijnlijk om Lily te irriteren. Omdat ze al zo zenuwachtig was ontsnapte er wel een kleine giechel uit haar mond. "Niet doen joh, dat is gemeen." Zei ze tegen de oom van Lily en ze gaf hem een duw. Alleen het hielp wel ze was weer wat rustiger.

Allison Larosse

Allison keek naar haar vader en hoopte dat hij gelijk had. Ze was allang blij dat ze niet helemaal voorin zat, want daar hing je naar beneden. "Nou dan hoop ik dat het nu nog zo is," zei ze met een glimlach. Want ze had geen zin om hier lang vast te zitten. Ze wilde weer naar haar moeder toe die beneden op hen zat te wachten. Ze dacht na over de attractie, ze wist ook wel dat haar vader dat deed om haar af te leiden en ze greep die kans dan ook. "Wat dichtbij is, ik wil graag alle attracties proberen," zei ze vrolijk tegen haar vader. Het was leuk om alles te mogen uit proberen.

Nathan McBrown

Nathan glimlachte naar zijn andere kleinzoon die Elise mee probeerde te trekken. "Ja tot zo," zei hij met een glimlach. Hij tilde Manu op en ging aan de slag om de kleine jongen te verschonen. Het was niet echt een werk waar hij veel van hield, maar het moest toch echt gedaan worden. En hij vond dat de man zoiets ook moest kunnen. Hij gaf Manu een nieuwe luier en daarna liep hij weer terug naar de tafel en ging hij met Manu op zijn schoot zitten. Hij zag Kieran en Elise zwaaien en zwaaide terug. "Zo jij bent tenminste weer zo, dan gaan we dadelijk eens bij Kieran en oma kijken." Zei hij met een glimlach tegen Manu.

Kyra Santegoeds

Kyra keek geamuseerd naar de Barron die bovenaan bleef hangen, moesten zij weer hebben. Ze probeerde Kyun nog steeds af te leiden met iets dat rammelde en tot nu toe ging dat aardig. Ze konden elkaar nog niet verstaan, maar dat zou uiteindelijk wel komen als ze Nederlands had geleerd. "Nou dat kan nog wel even duren, die vaders van je zitten vast in de achtbaan." Zei ze met een glimlach tegen het meisje en ze hoorde Esmé lachen. Ze bedacht zich dat Roan zich best zorgen moest maken op dit moment. Zij zou het ook verschrikkelijk gevonden hebben als zij ergens vast in zat en Allison hier bij iemand anders beneden zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimevr jan 22, 2016 6:25 pm

Lily de Ruyter

Lily werd boos op de oom. Waarom had ze dit nou juist van hem verwacht? Ze had het ook niet moeten zeggen. Het was haast een inkoppertje om het wel te doen. "Oom Sammy, hou op! Het is niet leuk! Ik kan er toch ook niks aan doen dat ik juist nu moet plassen." Ze sloeg een zucht. Niet aan denken, niet aan denken. Ze juist had ze zich kunnen afleiden door te gaan zingen, misschien was dat nu ook wel een goed plan. "Zullen we een spelletje spelen? Maakt niet uit wat maar dan denk ik tenminste niet steeds dat ik eruit wil en moet plassen."

Dex de Ruyter

Dex had aardig zitten vloeken. Dat zijn broertje zei dat die relax moest doen maakte het niet beter.
"Weet je wat ik hoop? Dat jij lekker je bek houdt anders krijg je straks nog een stoot tegen je kannes (kop)." Hij keek Jens een goed aan. "Begrepen? Ik vloek als ik dat wil. We zitten verdomme vast in deze kut attractie. Het enige wat ik wil is er zo snel mogelijk weer uit. Wat jij wilt kan me geen moer schelen."

Elise McBrown - Bakker

Elise zag Manu schatter lachen, zittend op schoot bij zijn opa. Kieran zwaaide vrolijk met een bigsmile naar Nathan terwijl die verder ging met het gooien van de ballen in de ballenbak. Ze speelde vrolijk met hem mee. Ze was dol op die kleine mannetjes. Sean had die liefste broertjes samen met Mike geadopteerd. En nu hadden ze er nog een kleindochter bij gekregen. Ze was benieuwd naar de band die ze met Kyun-mi zou opbouwen. Ze tilde Kieran op en slingerde hem voorzichtig rond. Ze hoorde Kieran het uitgieren van de de pret.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitimeza jan 23, 2016 12:46 am

Sammy McBrown
Sammy keek om zich uit. “Dat kan ik begrijpen.” Zei hij. “Het komt goed.” Sammy keek zelf naar beneden, voor hem was dat geen probleem. Hij was er niet zo bang voor. Sammy glimlachte toen Madelief zei dat ze de ingang gevonden had en hoe mooi het er van bovenaf wel niet uit zag. Sammy merkte dat Madelief al wat rustiger werd en hij wachtte eigenlijk zo’n beetje op het moment dat ze zijn hand los liet. Dit voelde nogal ongemakkelijk. Ze kneep ook best hard. “Het hele park ziet er zo mooi uit vanaf hier. Je kunt bijna alle attracties zien.” Zei hij, terwijl hij zelf ook rond bleef kijken. Hij vond het altijd mooi om zo’n uitzicht te hebben. Hij hoorde Madelief lachen toen hij Lily aan het klieren was. Toen Madelief hem een duw gaf, voor zover dat ging in een karretje kwam zijn hand los en bewoog hij zijn vingers snel even pijnlijk op en neer. Uit het zicht van Madelief natuurlijk. “Jawel, dat is grappig. Als die mensen onder ons dadelijk maar niet denken dat het regent.” Zei hij grijnzend. “Drup, drup, drup. Ik ben te jong om ‘oom’ genoemd te worden. Drup, drup, drup.” Hij keek om zich heen. “Ik zie ik zie wat jullie niet zien en het is rood!” riep hij toen Lily vroeg om een spelletje.

Ryan LaRosse
Ryan maakte een ‘hmm’-geluid toen Allison hierna naar een attractie dichtbij wilde gaan. Ryan keek eens rond. “De Vliegende Hollander is dichtbij.” Stelde hij voor. “Kijk, daar gaat net een karretje.” Ryan wees op de Vliegende Hollander waar je net een karretje in het water zag gaan. Er spoot een hoop water onder de kar vandaan. “Daar ben je de vorige keer nog wel in geweest toch? Of was die er toen ook nog niet?” vroeg hij bedenkelijk. Ryan keek naar de grond, om te zien of hij Kyra ergens zag. “Kijk, daar heb je je moeder. Zwaai maar eens!” zei hij tegen Allison, waarna hij zo hard mogelijk Kyra’s naam riep.

Jens de Ruyter
“Dex! Er zijn kleinere kinderen hier! Hou je mond!” zei Jens geschrokken tegen zijn broertje die met een woordenboek vol begon te schelden. Met een schok ging hun karretje ineens vooruit en konden zij uitstappen. En dat terwijl er nog een keer omgeroepen werd dat ze nog bezig waren met de technische storing. “Kom, we zullen vast naar tante Kyra enzo gaan.” Zei Jens, waarna hij hyperactief naar Kyra toe stuiterde. “Hij was echt zo super gaaf!” riep hij enthousiast naar Kyra, terwijl hij nog geen meter van haar af stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
3th generation! (grijs, grijzer, grijst)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Summernight :: Rollenspellen :: Korenhof-
Ga naar: