Summernight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Summernight

Summernight
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimezo jan 24, 2016 4:21 pm

Madelief Zevenberg

Madelief hoorde de woorden van Sammy en glimlachte. Ja, het kwam wel goed. Snel zou het karretje weer gaan rijden en dan zouden ze een vrije val naar beneden maken. Ze voelde zich al wat rustiger en gelijk keek ze om zich heen, ze zag inderdaad veel attracties vanaf hier. "Ja je hebt gelijk, nou het uitzicht bevalt mij in ieder geval wel." Het was fijn om haar concentratie op compleet iets anders te leggen en daardoor vergat ze ook dat ze opgesloten zat in een ruimte waar ze nergens heen kon. "Lily pakt je dadelijk nog terug als we weer op de grond staan, dus misschien is het slim om je mond nu te houden." Zei ze zachtjes, zodat alleen Sammy haar kon horen. Dat was de enige waarschuwing die ze zou geven. Daarna gingen ze echter een spelletje spelen en ze fronste eventjes, toen Sammy zei dat ze naar de kleur rood moesten zoeken. "Ik zie zo gauw even niks roods," zei ze, terwijl ze rond keek.

Allison Larosse

Allison keek naar het karretje van de Vliegende Hollander. Die net begon met rijden en ze volgde het geïnteresseerd. "Ja daar ben ik wel aan in geweest en die vond ik leuk," dus daar wilde ze nog wel een keer in. Alleen dan moest dit karretje wel snel gaan rijden. Ze wilde dat ze nu gewoon naar beneden zouden rijden. Ze keek op, toen haar vader haar moeder aan wees en ze glimlachte. Ze zwaaide naar haar moeder, toen haar vader de naam van haar moeder zo hard mogelijk riep.

Nathan McBrown

Nathan wreef met een hand door de haartjes van Manu heen, die nu aan het lachen was. Hij zuchtte eventjes en keek weer naar Elise en Kieran die vrolijk aan het spelen waren. "Laten we maar even bij je broer en oma gaan kijken," zei hij met een glimlach. Hij tilde Manu op en liep richting Kieran en Elise. Hij verwachtte niet dat iemand de spullen ging stelen, er waren hier veel te veel mensen en het zou verschrikkelijk opvallen. Plus zou hij vanavond zijn ooghoeken de tafel wel in de gaten houden. "Volgens mij vermaakt Kieran zich wel of niet?" Vroeg hij met een glimlach tegen Elise, toen hij bij de twee aan kwam en naar Kieran keek.

Kyra Santegoeds - Larosse

Kyra keek even omhoog naar het karretje, toen ze haar naam hoorde en ze glimlachte, toen ze Ryan en Allison zag zwaaien. Ze zwaaide vrolijk terug en keek daarna weer naar Kyun, die rond aan het kijken was. Het was waarschijnlijk een grote indruk al die andere mensen rondom haar. Opeens kwamen Jens en Dex naar buiten en hoorde ze wat Jens zei. "Gelukkig en hoe was de vrije val?" Vroeg ze aan haar neefjes, terwijl ze zich vooral op Jens richtte, die tegen haar had gesproken. Ze was wel benieuwd hoe de vrije val geweest was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimema jan 25, 2016 4:08 pm

Dex de Ruyter

"Dat bepaal ik zelf wel. Hadden die koters maar niet in de Baron moeten gaan. Zijn ze immers ook te klein voor. Ze horen door het sprookjesbos te lopen. Oh, wacht misschien had jij wel met ze mee gemoeten!" Hij keek zijn broertje vuil aan. Stomme kleuter dat het ook was. Eindelijk! kwam het karretje in beweging en konden ze uitstappen. Hij liep snel het gebouw uit. De foto hoefde die niet te zien. Als Jens er op stond was de foto toch al verpest. Dat men hun door elkaar konden halen was onbegrijpelijk! Hij leek totaal niet op die nerd. Hij ging op het bankje zitten bij de rest en irriteerde zich dood aan het enthousiaste gedoe van zijn broertje. Hij sloeg een irriteerde zucht. "Heeft iemand iets te drinken. Ik heb dorst."

Elise McBrown - Bakker

Elise tilde Manu over van Nathan. Vanuit de ooghoeken hield ze Kieran in de gaten.
Ze hoorde wat Nathan zei. "Zeker weten, daar valt niet aan te twijfelen." Ze merkte dat Kieran ballen naar hun begon te gooien. "Heey, kleine boef! Dat mag niet! Ik zag het wel. Niet je opa en oma bekogelen!" Kieran vond het alleen maar grappig. Ze tilde met de andere arm Kieran op de schoot. "Ook al zijn jullie geadopteerd jullie lijken nu al te veel op je vaders en dat kan nooit goed zijn."

Lily de Ruyter

Lily irriteerde zich aan Sammy. Ergens had ze ook niet anders verwacht dan dat die er zou plagen. Normaal kon ze er wel tegen maar niet als ze verdorie vast zat in een achtbaan, hangend boven een vrije val en moest plassen. Ze hoorde een karretje rijden. Was dat goed nieuws of was het weer een karretje van de Vliegende Hollander waar ze op uitkeek. Ze hoorde achter zich Allison en Ryan praten over de Hollander. "Joris en de draak is er ook vlakbij. Die is ook gaaf! Hopelijk winnen we als we erin gaan." Sammy plaagde er nog steeds. Ze was het goed zat! "Je bedoeld: ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is straks blauw, Sammy!" Ze ging hem een blauw oog geven als die nu niet ophield. "Heey! Nou is het klaar! Allebei! Straks wordt het nog echt ruzie. Niemand vind het leuk dat we vast zitten maar dat is geen reden om te gaan plagen. Gedraag jullie!", hoorde ze de moeder boos vanaf de achterste rij spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimedi jan 26, 2016 5:49 pm

Sammy McBrown
Sammy glimlachte, toen Madelief weer rustig leek te zijn geworden. “Ja, he. Het ziet er allemaal prachtig uit vanaf hier.” Zei hij genietend. Sammy grijnsde, toen Madelief zei dat Lily hem dadelijk nog wel terug pakte. “Ach ja, dat zal haar héél gemakkelijk lukken nu.” Zei hij, doelend op de krukken die Lily had. Hij keek zelf rond, net toen hij het rode van net, nu even niet zag. “Dat komt omdat het soms weg is en soms terug.” Gaf hij als tip. “Ja, Lily! Je hebt het goed geraden! Het was inderdaad Joris en de Draak!” zei hij. Sammy keek naar Lily, voor zo ver dat kon en trok zijn wenkbrauw op. Mevrouw was ook chagrijnig. Sammy rolde met zijn ogen toen Noa ook nog eens boos werd. Hij was dan wel de jongste, maar zeker geen klein kind meer. “Nou ja, normaal kan ze wel tegen geintjes. “ mompelde hij schouderophalend.

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte. “Ik nog niet! Dus ik ben benieuwd!” zei hij. Hij keek naar hetzelfde karretje als waar Allison naartoe had gekeken. Kyra had hen gezien en zwaaide. Ryan zwaaide terug. “He, het ziet er naar uit dat Dex en Jens er wel al uit zijn.” Zei hij, toen twee kleine figuren zich bij het groepje aansloot. Dames en heren, bedankt voor uw geduld. De storing is opgelost. Opgepast, de attractie gaat zo starten. Ryan wreef in zijn handen en hield zich vast. Het werd eerst nog twee keer meer omgeroepen, voor het karretje daadwerkelijk in beweging kwam. “Daar gaan we!” riep hij en schreeuwde toen ze de vrije val maakten.

Jens de Ruijter
Jens besloot Dex te negeren met zijn gemene opmerkingen tegen hem. Hij keek naar wie Kyra aan het zwaaien was en zwaaide zelf ook. “Hoi Kyun.” Zei hij en aaide het schattige meisje door haar haren, waarna ze wat geschrokken keek. “Oooh! Die was echt zo super vet cool!” riep hij enthousiast. “Hij hing stil en we konden recht naar beneden kijken! Ik dacht even dat we gingen vallen en toen ging hij zo WOESJ keihard naar beneden toe! Echt kicken! Je moet er straks echt mee in! Jij gaat hem echt ook supergaaf vinden!” stuiterde hij enthousiast. Ze hoorden ook hoe er werd omgeroepen dat de attractie zo weer verder zou gaan. “Kijk! KIJK!” riep hij toen het karretje naar beneden suisde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimewo jan 27, 2016 9:59 pm

Madelief Zevenberg

Madelief glimlachte en wat blij dat Sammy haar tenminste wat gekalmeerd had. "Ja, moest er nog eens bij komen dat alles er lelijk uitzag vanaf hier." Dan zou ze het liefst zo snel mogelijk weer naar dat donkere gat gekeken hebben waar ze door heen moesten vallen. Zij zelf dacht even na over wat hij bedoelde en dacht toen aan de krukken van Lily. "Ik denk dat ze met die dingen juist harder kan slaan," zei ze zachtjes als waarschuwing tegen Sammy en ze grijnsde even. Dat was de enige waarschuwing die ze hem ging geven. Ze keek tussen Lily en Sammy die nu heen en weer aan het gaan waren tegen elkaar en toen kwam Noa er ook nog eens tussen. "Ik denk dat het nu meer ligt aan het feit, dat ze hoogtevrees heeft en ze moet plassen." Zei ze tegen Sammy, maar voor ze meer kon zeggen werd er om geroepen dat het toestel weer gemaakt was en zo weer zou gaan rijden. Meteen klemde ze haar handen om de handvaten heen, zodat ze zich beter vast had. En opeens schoot het karretje naar beneden en gilde ze, het ging best snel op dit moment.

Allison Larosse

Allison keek haar vader vol ongeloof aan. "Daar moet je echt in," zei ze met een glimlach tegen haar vader. Daarna hoorde ze Lily iets zeggen over Joris en de Draak en daar was ze ook wel nieuwsgierig naar. "Ja daar wil ik ook nog wel in, dat race element vind ik leuk." Zei ze enthousiast tegen haar oudere nicht. Alleen daarna hield ze haar mond en hoorde ze hoe er omgeroepen werd dat het karretje zo weer ging rijden. Gelijk begon haar hart wat sneller te kloppen. Nu werd ze weer een beetje zenuwachtig. Maar uiteindelijk viel het karretje toch naar beneden en ze gilde. Gelukkig was dat stukje ook weer zo voorbij en scheurde het karretje over de rest van de rails. "Dat was gaaf," riep ze lachend. Ze was blij dat ze in de Barron was gegaan.

Nathan McBrown

Nathan liet Elise Manu van hem over pakken. "Ach ja, laat hem maar lekker spelen. Dan is hij straks moe en is hij rustig," zei hij met een kleine grijns tegen Elise. Opeens werden er ballen richting hem en Elise gegooid en keek hij naar Kieran die ballen naar hen aan het gooien waren. "Doe jij eens een beetje rustig," zei hij met een kleine grijns tegen zijn kleinzoon. Hij zuchtte eventjes en keek naar Elise die Kieran ook optilde. "Ja, ze beginnen echt op ze te lijken, misschien moeten we daar een stokje voor steken." Zei hij met een grijns. Zal het niet geweldig grappig zijn als Sean twee welgemanierde kinderen terug kreeg?

Kyra Santegoeds

Kyra keek naar Jens die heel enthousiast begon te vertellen over het ritje met de Barron en daarna naar Dex die niet bepaald aardig deed tegen zijn tweelingbroer. Wat was er mis met Dex? Het was toch juist leuk om naar een pretpark te gaan? "Ik weet het niet hoor, ik hou niet zo van achtbanen die stijl naar beneden gaan," zei ze bedachtzaam en ze keek naar het karretje dat nog steeds bovenaan vast stond. Opeens suisde het karretje naar beneden, ze was ergens wel opgelucht. Nu hoefde zij en Esmé in ieder geval niet meer te wachten. Opeens kwam de vraag van Dex en ze glimlachte naar de jongen. "Er is van alles, wat wil je drinken?" Vroeg ze, terwijl ze een tas open maakte waar drinken in zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimedo jan 28, 2016 3:28 pm

Elise McBrown - Bakker

"Ik hoop het wel. Maar dat kleintje heeft energie voor tien. Met een beetje geluk heb je gelijk en slaapt die vanmiddag rustig." Dan hadden wij in elk geval ook wat rust na een drukke dag. Zij waren ook niet meer de jongste. Hoe meer zij en Nathan wat zeiden over het boevengedrag van hun kleinzoon, hoe meer pret dat kleintje had. Met een grijns schudde ze de hoofd. Elise schoot in de lach om de opmerking die de man maakte. "Volgens mij is het daar al te laat voor. Zie jij die twee voor je als wel gemanierde kindjes? Strak in pak en ons aansprekende met U. Moet er niet aan denken. Laat ze maar lekker kind zijn."

Lily de Ruyer

Lily trok een wenkbrauw op. "Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat Joris en de Draak ook vlakbij is omdat ik oom Ryan tegen Allison hoorde zeggen dat we wel in de Vliegende Hollander kunnen gaan." Ze wilde het spelletje herstarten maar ze kreeg net als Sammy op de wonder van de moeder. Ze hield maar wijselijk de mond. "Ja, dat is het leuke van Joris en de Draak en hij gaat lekker snel. Je gaat het vast gaaf vinden.", antwoordde ze terug naar Allison. Ze hoorde geluid komen uit de speakers en greep snel de handvatten stevig vast. Eindelijk! Ze begon keihard te gillen toen het karretje in de beweging kwam. Eerst een beetje uit angst maar daarna uit plezier. Dit was gaaf!
Toen ze weer tot stil stand kwamen stond haar rolstoel al netjes gereed en werd ze uit het stoeltje geholpen. Ze dankte de medewerkers vriendelijk en liet zich naar buiten duwen. Ze keek achterom naar de rest. "Ik ga voorlopig niet meer in de Baron ook al was het gaaf en nu moet ik toch echt naar de wc!"

Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimedo jan 28, 2016 4:43 pm

Sammy McBrown
Sammy grijnsde toen hij hoorde wat Madelief over Lily’s krukken zei. “Ja, misschien heb je wel gelijk.” Zei hij. Sammy rolde met haar ogen. “Nou ja, je zit toch in een karretje. Er kan niks ergs gebeuren.” Mompelde hij. Hij had niet in de gaten hoe eng mensen met hoogtevrees dit zouden vinden. En trouwens, als Lily zo erge hoogtevrees had, waarom ging ze er dan überhaupt mee in? Hij klemde zich aan het karretje vast toen ze naar beneden gingen. Het karretje ging nog echt snel ook. Toen hij uit de achtbaan kwam, keek hij naar de hilarische foto die eruit was gekomen, terwijl hij de vingers van zijn hand bewoog tegen de pijn. Madelief kon nog hard knijpen ook. Het was pas toen hij keek, dat Sammy zag dat zijn hand was begonnen te bloedden. Hij liep naar Madelief toe. “Heb jij toevallig een ring om?” vroeg hij aan haar, zonder haar al het sneetje in zijn hand te laten zien.

Ryan LaRosse
Ryan keek Allison met een glimlach aan. “Ik wil er ook mee in. Samen met jou en mama.” Zei hij tegen Allison en glimlachte. Er waren verschillende attracties waar hij nog niet in geweest was, aangezien hij 15 jaar oud was geweest toen hij voor het laatst naar de efteling was geweest. Er was zoveel veranderd. Hij stapte uit het karretje en liep met Allison naar de foto afdeling. “Ja echt he.” Zei hij net zo enthousiast tegen Allison, toen zijn dochter een opmerking maakte hoe gaaf dat de attractie was. De foto waar hij en Allison op stonden was eigenlijk wel heel leuk gelukt. Hij kocht de foto en bekeek hem nog eens. “Waarom ga je hem niet aan je moeder laten zien.” Zei hij en gaf de foto aan zijn dochter.

Jens de Ruijter
Jens keek naar Dex, die maar saai was en keek vervolgens weer naar Kyra. “Maar daar merk je niet veel van! Je hangt 1 seconde stil ofzo en dan ga je echt zo ZOEF en dan SWOESJ de bocht om en dan VOEM nog op zijn kop!” riep hij enthousiast. Het leek wel alsof hij twee flessen cola achter elkaar op had gedronken en daarna nog een hele emmer kant en klare suiker naar binnen had zitten werken. “Kijk! KIJK!” Hij wees naar de achtbaan die weer verder ging. Hij keek op toen uiteindelijk zijn familie verscheen en hij rende naar zijn ouders toe, waarbij hij een kindje dat duidelijk nog maar net kon lopen voor de voeten liep en het kindje omviel. Jens had het niet in de gaten. “Mam! Pap! Hij was echt gaaf he! Echt zo kicken!” zei hij enthousiast en trok aan zijn moeders arm. “Gaan we er nog een keer in?” vroeg hij.

Roan McBrown
“Stop met praten!” riep Roan geïrriteerd, toen iedereen het er maar over had in welke achtbaan ze als volgende zouden gaan. Hij wilde hier gewoon uit! Al moest hij dan langs dat enge trapje naar beneden lopen. Hij wilde gewoon met Robin naar Kyun-Mi en dan naar huis. Hij greep de handgrepen krampachtig vast toen ze naar beneden zoefden en was maar wat blij toen ze er eindelijk uit waren. Hij liep voor de rest uit en negeerde de starende blikken. Hij ging voor zijn dochter op zijn hurken zitten en glimlachte naar haar. “Wat ben ik blij om jou te zien.” Zei hij tegen het meisje en beloofde haar vervolgens in het Koreaans dat hij vandaag niet meer in attracties zou gaan als ze er niet bij kon zijn. Ondertussen kwam Robin eraan gelopen en drukte eerst een kus op zijn wang en vervolgens bij Kyun op haar voorhoofd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 03, 2016 10:05 pm

Madelief Zevenberg

Madelief grinnikte eventjes, toen ze hoorde wat Sammy zei. "Ik zie het Lily wel doen in ieder geval," zei ze met een grijns tegen hem. Ze zuchtte eventjes opgelucht, toen ze beneden stil kwamen te staan. Ze was blij dat ze er nu gewoon uit kon en ze liep achter de rest aan naar buiten. Snel keek ze nog even naar de foto, maar ze stond er gillend op dat vond ze nooit zo leuk. Ze liep opgelucht naar buiten, maar even later kwam Sammy naar haar toegelopen om te vragen of ze een ring om had. "Ja, hoezo?" Vroeg ze verward. Ze had hem toch niet pijn gedaan of zo? Ze keek naar Lily die nu echt naar de wc moest. "Volgens mij moeten we daar nog wel een eindje voor lopen," zei ze met een frons tegen haar beste vriendin. Al wachtte ze eigenlijk nog steeds op Sammy's antwoordt. Ze vond het een beetje een rare vraag of ze een ring om had.

Allison Larosse

Allison glimlachte naar haar vader, ja dit keer zou haar moeder ook mee gaan. Dan zouden ze met zijn drieën naast elkaar kunnen zitten in de Vliegende Hollander. "Ja dat is leuk, want in de Vliegende Hollander kunnen we met zijn drieën naast elkaar zitten." Zei ze vrolijk tegen haar vader. Ze had er nu echt wel zin in. Alleen Lily zou vast wel eerst naar het toilet moeten, maar die was daar in de buurt dus ze konden wel alvast die kant op lopen. Ze knikte enthousiast, toen haar vader de attractie net zo gaaf had gevonden. Daarna kocht haar vader zelfs de foto en ze nam hem enthousiast over. "Oke, ik ga hem laten zien." Riep ze vrolijk, terwijl ze richting haar moeder rende. "Mama kijk eens naar de foto van papa en mij." Ze zwaaide er mee naar haar moeder, zodat ze er wel naar moest kijken.

Nathan McBrown

"Ik weet het, maar alle kinderen worden een keer moe zelfs Kieran." Vooral als ze nog klein waren. Kieran was klein genoeg dat hij in de middag nog moest slapen en dus zal de jongen vast goed slapen straks. Tenminste dat hoopte hij maar, dan hadden hij en Elise ook wat tijd voor elkaar. Een grijns verscheen op Nathan zijn gezicht, toen hij hoorde wat Elise zei en haalde zijn schouders op. "We kunnen het natuurlijk wel als grapje doen, voor als ze thuis komen. Kieran doet wel mee aan een grapje, vind die leuk." Hij zelf zou echt wel het gezicht van die twee willen zien als ze Kieran en Manu zo aantroffen.

Kyra Santegoeds - Larosse

Kyra keek naar Jens die vrolijk verder vertelde. "Ik laat hem toch maar schieten denk ik, dadelijk staat hij weer vast." Daar had ze niet veel zin in, dan ging ze liever in een andere achtbaan die al een paar jaar draaide. Dat vertrouwde ze toch meer. Al snel echter was Jens al tegen zijn ouders begonnen en ze schudde haar hoofd. Ze keek naar Roan die gelijk naar Kyun toe kwam gelopen. "Ze heeft heel geduldig op je gewacht, ze heeft niet gehuild en heeft alle mensen die langs liepen aan lopen staren." Zei ze met een glimlach tegen hem. Al wist ze zeker dat Roan het kleine meisje niet snel meer alleen zou laten. Opeens zwaaide er een foto in haar gezicht en keek ze verbaasd naar Allison. "Alli, doe eens rustig. Dadelijk gaat die kapot." Ze pakte de foto aan en bekeek hem. Ze glimlachte, het was best een leuke foto. "Die is leuk, die gaan we inlijsten als we thuis zijn." Zei ze vrolijk tegen haar dochter. Ryan zou er zo wel aankomen, Allison was waarschijnlijk naar haar toe gerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimedi feb 09, 2016 2:18 pm

Noa Schilders

Noa duwde de rolstoel van Lily weer het gebouw uit. Ze hadden de andere nog niet bereikt of een hyperactieve stuiterende Jens kwam op hun afgerend waardoor die een klein kindje omver liep.
Jens probeerde er haast mee te trekken nog een keer de Baron in. "Jens even rustig, ik versta er niks van en daarbij liep je zojuist een klein kindje omver. Je moet wel uitkijken waar je loopt! Het is dat ik die mensen niet meer zie anders had je eerst je excuses moeten aanbieden." Het laatste sprak ze op een boze toon. "We gaan heus nog wel een keertje vandaag in de Baron maar niet nu. Je zus en nichtje willen in de Vliegende Hollander." Ze zag Dex maar geïrriteerd voor zich uit staren. Ze liet hem maar gaan voor dat het ruzie werd en die de dag zou verpesten.

Lily de Ruyter

Lily sloeg de armen over elkaar heen. "Maar ik moet zo nodig! Ik ga wel in de bosjes ofzo. Als ik ga hinkelen duurt het nog een uur." Ze dacht na. "Ik weet iets! Mama duwt mij naar de wc en ondertussen gaan jullie in de rij staan van de Vliegende Hollander. Eerder dat wij klaar zijn zijn jullie vast wel aan de beurt en dan voegen wij ons weer bij jullie. App je gewoon als jullie bijna aan de beurt zijn zodat ik mezelf naar binnen kan lozen. Slim idee toch?!?"

Elise Bakker

"Verheug er maar niet te veel op. Je verbaasd je nog over het feit hoeveel energie dat kleintje heeft. Denk je eindelijk dat die gaat slapen, begint die gewoon weer rustig verder te stuiteren. Maar ja, we zijn zelf ook niet een van de rustigste. Kieran had met gemak niet geadopteerd kunnen zijn. ADHD zit immers in de familie." Elise schoot in de lach. "Ik ben wel in voor een geintje. Ben benieuwd hoe ze zullen reageren. We mogen meteen niet meer een heel weekend oppassen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 10, 2016 10:00 pm

Sammy McBrown
Madelief bevestigde dat ze een ring aan had en Sammy liet zijn hand zien. “Je hebt me gesneden.” Zei hij. Er was en dun klein sneetje te zien, wat wel flink aan het bloeden was. Of wat Sammy flink vond in ieder geval. Sammy keek naar Lily. “Nee, eerst moet ze even hier iets aan doen.” Zei hij. Zijn hand klopte. Het deed echt pijn. Hij zag twee heel bekende vrouwen voorbij komen lopen die zijn aandacht even trokken. Hij kende ze ergens van. Hij schudde zijn hoofd. “Nee, ik weet niet-“ mompelde hij tegen zichzelf. Hij wist zeker dat hij ze ergens van kende.

Ryan LaRosse
Ryan knikte. Ja, dan zouden ze daar dadelijk eerst heen gaan. Dan kon Kyra ook mooi mee! Ryan glimlachte toen Allison vooruit rende met de foto. Hij haalde hen in en drukte Kyra een kus op haar mond. “Ze heeft het hartstikke goed gedaan toen we stil stonden. Volgens mij was ze helemaal niet zo bang.” Zei hij tegen Kyra en glimlachte. “Oh! Goed idee! Misschien hebben we dalijk nog wel een keer dat we op de foto staan in de attractie met zijn drieën.” Zei hij. Dat zou ook wel heel erg leuk zijn. Dan hebben ze een ingelijste foto van hun drieën samen.

Jens Ruijter
Jens schudde zijn hoofd. “Nee! Je moet er straks echt mee in! De kans dat hij twee keer vast staat terwijl wij er in zitten is heel erg klein! Alsjeblieft! Alsjeblieft! Alsjeblieft! Tante Kyra! Je gaat hem echt geweldig vinden!” Jens keek naar zijn moeder van wie hij op zijn kop kreeg. Toen hij zich omdraaide was het kindje alweer weg, dus negeerde hij dat van zijn moeder maar weer. “Aaah! Maar ik wil nog een keer in de Baron! De Baron was zo leuk!” Zei hij enthousiast. “Ja toch Dex?” vroeg hij enthousiast en gaf Dex een duwde tegen zijn arm. Al zag Dex er niet uit dat hij het gezellig zou gaan houden vandaag. Dus huppelde hij maar naar Elliott toe. “He El, wat vond jij van de Baron? Wil jij er met mij anders nog een keer in? Dan gaan de andere gewoon naar de Vliegende Hollander en gaan wij naar de Baron. Ja toch? Das super cool!”

Roan McBrown
Roan glimlachte naar Kyra. “Dankjewel voor het oppassen.” Zei hij tegen haar. Hij drukte een kus op Kyuns wang. “We gaan straks wel in de carnaval festival of die draaiende theepotten ofzo. Dan kun je er mooi mee in.” Zei hij, eigenlijk meer tegen Robin dan echt tegen Kyun. Maar hij zou Kyun in ieder geval niet meer in de steek laten. Roan keek naar Robin. “Zijn de vliegende tapijtjes of die bootjes ofzo niet in de buurt van de vliegende Hollander? Dan kunnen we daar dadelijk wel in. Of wil jij mee naar de Vliegende Hollander?” vroeg hij aan Robin. “Nee, ik ga niet mee naar de Vliegende Hollander. Ik kan wel foto’s maken van jou met Kyun in die attractie?” stelde zijn vriend voor. Roan glimlachte en drukte een kus op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 14, 2016 9:48 pm

Madelief Zevenberg

Madelief keek naar haar ring, terwijl ze daarna naar de hand van Sammy keek waar een snee in zat. Het was maar een dun sneetje en ze rolde bijna met haar ogen. "Sorry," zei ze tegen hem. Dat was niet haar bedoeling geweest, ze was vergeten dat je met een ring iemand echt bij kon doen. Ze keek naar Lily die een idee aan haar voorlegde en ze glimlachte lichtjes. "Ja dan doen we dat wel," zei ze met een glimlach tegen haar vriendin. Alleen Sammy wilde dat ze eerst wat aan de snee in zijn hand zou doen. Ze keek hem fronsend aan. "Misschien hebben ze pleisters mee genomen en anders moeten we even langs een EHBO post," zei ze tegen Sammy. Ze haalde een hand door haar haar. Opeens hoorde ze de man iets mompelen en ze keek even naar twee vrouwen die langs kwamen lopen. Ze haalde haar schouders op, het gemompel was duidelijk tegen zichzelf geweest en dus besloot ze er niet op reageren.

Allison Larosse

Allison keek naar haar vader die gelijk een kus op de mond van haar moeder drukte en ze trok een gezicht. "Pap, dat hoef ik niet te zien hoor." Zei ze tegen haar vader. Daarna glimlachte ze weer naar haar moeder die zei dat ze de foto dadelijk nog kapot maakte. "Nee ik was niet zo bang, wel een beetje zenuwachtig, want je kijkt echt recht naar beneden." Zei ze tegen haar moeder en daarna keek ze weer naar de foto. Die was echt heel leuk, hopelijk zou de foto van de Vliegende Hollander ook leuk zijn. Dan konden ze die ook mee naar huis nemen.

Nathan McBrown

Nathan keek naar Kieran en rolde met zijn ogen. Het was waar hun kleinzoon had veel te veel energie en dat was bijna beangstigend. "Ja je hebt gelijk, maar misschien hebben we vandaag geluk. Dit vergt veel energie zo spelen. En bij mij zit ADHD niet in de familie," zei hij met een grijns. Hij haalde een hand door zijn haar heen en keek weer naar Kieran die weer de ballenbak in was gesprongen. Hij grijnsde, toen Elise zei dat ze wel in was voor een grapje. "Ach een grapje kan geen kwaad, we mogen vast op blijven passen," zei hij met een kleine grijns. Sean zou het niet heel erg vinden.

Kyra Santegoeds - Larosse

Kyra glimlachte naar Jens en ze schudde haar hoofd. "Sorry gaat niet gebeuren, Jens." Die achtbaan vond ze net niet fijn genoeg. Haar ogen gleden naar Ryan en Allison en ze voelde de kus op haar mond. Gelijk glimlachte ze vrolijk naar haar man. "Mooi dat je niet bang was, zelfs ik was wel een beetje zenuwachtig hoor," zei ze met een klein grimas naar haar man en dochter toe. Ze glimlachte en knikte bij het idee van een foto in de Vliegende Hollander. "Dat is inderdaad een goed idee, laten we dat doen." Zei ze vrolijk tegen hen beide. Daarna hoorde ze Roan haar bedanken en glimlachte ze naar hem. "Graag gedaan, ze is een lieverd." Zei ze tegen Roan en ze stond op en strekte zich. Ze zag Esmé het zelfde doen, ze hadden wel lang gezeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimema feb 15, 2016 11:27 pm

Elise Bakker

"Gelukkig niet zeg. Ik moet er niet aan denken wat er van Sean was geworden als die van ons beide het adhd-gen had geërfd. Sean was heerlijk rustig, vanaf baby af aan al. Waarschijnlijk waren we dan knots knetter gek geworden en we zijn al gek." Ze grijnsde even. Kieran had zich inmiddels weer in de ballenbak gestort. Ze zag hem naar de glijbaan kijken. "We gaan zo naar de glijbaan kleine man. Nemen we opa en Manu ook mee." Ze glimlachte en haalde een hand door de haar heen. "Ik was ook niet serieus." Ze stond op. "Kieran, ga je dan mee naar de glijbaan?"

Dex de Ruyter

"We gaan vast nog wel een keer in de Baron vandaag, wees maar niet bang. Maar niet nu. Er staat inmiddels ook een rij van meer dan ander half uur door die storing.", hoorde die zijn moeder op zijn tweelingbroertje reageren. Hij zuchtte en dronk van zijn drankje dat die had gekregen.
Dex haalde uit met zijn elleboog naar Jens zijn maag toen die hem aanstootte. Had die maar met zijn poten van hem af moeten blijven. Hij hoorde Lily nog steeds klagen dat ze naar de wc moest. Echter snakte die naar een sigaret en zo kon die mooi stiekem gaan roken terwijl Lily op de wc zat.
"Ik breng Lily wel naar de wc terwijl de rest in de rij gaat staan bij de Vliegende Hollander. Dan voegen wij tweetjes ons later weer bij.", zei die poeslief.


Elliott Smit

Elliott was samen met zijn vader naar buiten gelopen toen ze bevrijd waren uit de attractie en had zich langzaam bij de rest gevoegd. Zijn vader had hem laten weten dat die trots op hem was dat die Lily had weten te kalmeren. Hij was zelf ook blij dat die iets had kunnen doen. Hij zag Jens bijna letterlijk op hem afvliegen. "Hoi Jens. Vet cool alleen een beetje eng toen we vast zaten boven die vrije val.", zei die eerlijk. Elliott keek opzij naar zijn ouders. Was het wel zo'n goed idee om zich van de groep te scheiden en ze waren immers met zijn alle op pad. "Uhh, ik weet niet. Ik wil ook in de Vliegende Hollander. Straks raken we elkaar kwijt ofzo. Niet dat ik niet in de Baron wil hoor. Ik wil zeker vandaag nog een keertje gaan." Hij hoorde zijn vader aanbieden om iedereen te trakteren op een ijsje om van de schrik af te komen. "Lekker, ijsjes!"

Jason Smit - van den Bosch

Jason had zijn zoontje laten weten dat die trots op hem was en had zich stilletjes bij de rest gevoegd. Hij was niet snel bang in een attractie en kon prima tegen achtbanen maar door dat stil zitten was die toch wel een beetje duizelig geworden en was dan ook gaan zitten. Hij vind het gesprek op tussen Roan en Robin. "Die theekopjes en Carnavalsfestival zitten bij de Vogelrok. Op die hoogte zit naast het restaurant een speeltuintje. Als ik het me goed herinner heb je verderop dan ook een plein met een draaimolen. En ik wil best een foto voor jullie met zijn drieën maken." Jason stond op. "Ik vind dat iedereen een ijsje heeft verdiend tegen de schrik. Mochten we dus ergens ijs kunnen halen dan krijgen jullie een ijsje."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimewo feb 17, 2016 12:19 am

Roan McBrown
Roan stak een sigaret in zijn mond. Hij moest echt nog bijkomen van de schrik. Hij zorgde er natuurlijk voor dat de rook niet in de buurt kwam van Kyun. Dat zou slecht voor haar zijn. “Ja, ik heb pleisters bij!” zei Roan, toen hij ergens iets over pleisters en EHBO hoorde. “Natuurlijk ga ik niet weg zonder een EHBO doos. Zeker niet als er kinderen bij zijn.” Beantwoorde hij de niet-gestelde vraag. Hij haalde de verbanddoos tevoorschijn. Jason vertelde hem over de attracties die bij de Vogelrok in de buurt waren. “Oh dat zal ze leuk vinden! Ik zou het heel fijn vinden als je daar ergens ook een foto van ons drieën kunt maken.” Zei hij. “Ik ben benieuwd wat Kyun van de Carnaval Festival gaat vinden. Of zou ze nog te jong zijn en ze het alleen maar enge figuren vinden?” vroeg hij aan Robin, waarna hij nog een trek van de sigaret nam.

Sammy McBrown
Sammy keek Madelief aan. “Tis niet erg. Je deed het niet bewust.” Zei hij. “Als je de volgende keer maar uitkijkt.” Hij hield de duim van zijn ‘goede’ hand op de snee. Hoe dun en klein het sneetje ook mocht zijn, het begon nu toch flink te bloeden. “Ja, of misschien ook niet. Ik zie niet waarom iemand hier een- oh.” Zei Sammy, toen Roan een EHBO-doos tevoorschijn haalde. De twee meiden die hem zo bekend voorkwamen verdwenen, waarna Sammy de EHBO-doos wat afwezig aannam. Hij knipte met zijn vingers toen hij zich herinnerde waarvan hij ze kende, maar dat zorgde voor een ‘pijnscheut’ door het sneetje heen. “Mindy en Lize.” Zei hij toen. “Die hebben bij mij op de opleiding gezeten!” zei hij tegen niemand in het bijzonder.

Ryan LaRosse
Ryan grijnsde, toen Allison zei dat ze dat niet hoefde te zien en drukte vervolgens nog een kus op Kyra’s lippen, al was het alleen maar om Allison te vervelen. “Waarom stop je die foto niet in de tas? Dan kan er niks mee gebeuren.” Zei Ryan tegen zijn dochter. Al snel stonden ze in de rij voor de Vliegende Hollander. Het was zo afgesproken dat Lily en Dex wat later in de speciale rij voor rolstoelers zouden aansluiten zodat ze ongeveer tegelijk aan de beurt zouden zijn. “We gaan vandaag gewoon een hele collectie sparen. In iedere attractie waar een mooie foto uitkomt, kopen we de foto van.” Zei Ryan, toen ook Kyra instemde om de foto van de Vliegende Hollander ook te kopen. “Maar met twee fotomodellen moet dat geen probleem zijn.” Zei hij met een glimlach.

Jens de Ruijter
“Ik hoop dat het karretje waar ik straks in zit boven stil staat! Dat lijkt me echt super mooi! Super ver weg kijken enzo! Echt supergaaf!” Riep Jens enthousiast. Zijn enthousiasme leek zijn broertje alleen maar chagrijniger te maken. Hij kreeg een elleboog in zijn maag. “Oef.” Kwam er uit zijn mond en Jens hield zijn handen tegen zijn buik aan. “Oooh! Dex! Ik denk dat jij vandaag beter bij Sneeuwwitje in het sprookjesbos kan rondhangen!” zei hij. “Ik hoorde dat ze Grumphy kwijt zijn!” Vervolgens begon Jens te lachen, terwijl Dex met Lily verdween. Daarna was hij naar Elliott toe gegaan. “Eng? Dat is toch vet! Dat maak je niet vaak mee! En het uitzicht was vast geweldig super gaaf!” En toen sloeg ook Elliott zijn aanbod af om nog een keer mee in de Baron te gaan, omdat hij in de Vliegende Hollander wilde. “Dat gebeurt niet! We hebben toch telefoons! Dan hebben we elkaar zo gevonden!” Hij keek Jason geschrokken aan, toen hij voorstelde om een ijsje te gaan eten. Natuurlijk hield Jens van ijsjes, maar er was nu geen tijd te verliezen! “Nee! Ik heb helemaal geen zin in ijsjes vandaag!” zei hij dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimezo feb 28, 2016 8:59 pm

Madelief Zevenberg

Madelief haalde haar schouders op, ze had het inderdaad niet bewust gedaan. Het laatste waar ze aan had gedacht, toen ze vast zat in de Barron was het niet eens in haar gedachten op gekomen dat ze een ring om had. "Ik zal de volgende keer uit kijken ja," zei ze met een glimlach. Ze keek even naar hoe hij de duim van zijn goede hand op de snee hield. Eigenlijk wilde ze heel graag met haar ogen rollen, was hij dan echt zo'n jongen dat geen hoge pijngrens had. Ze keek op, toen iemand zei dat hij pleisters bij zich had. Ze zag hoe Sammy de EHBO-doos aannam en zelf pakte ze hem uit zijn handen en opende hem. Zo kon ze een pleister zoeken voor op de snee. Ze grijnsde, toen ze eigenlijk alleen maar kinderpleisters in de doos vond. Ze beet zachtjes op haar lip en haalde er één uit en toen scheen Sammy zich weer wat te herinneren. "Ah toevallig dat je ze dan hier tegen komt," zei ze om het gesprek op gang te houden. Daarna haalde ze de bescherming van de pleister af en plakte die over de snee heen. "Zo klaar, nu zit er bescherming overheen en komt er geen vuiligheid in." En hopelijk was het zo dan goed. Dan konden ze nu naar de Vliegende Hollander gaan, zonder al te veel gedoe.

Allison Larosse

Allison keek naar haar vader die expres nog een kus op de mond van haar moeder drukte. "Pap," zei ze met een zeurderig stemmetje. Waarom moest hij haar daar nou mee pesten, ze hoefde niet te zien hoe haar ouders klef deden. Dat deden ze maar lekker in de slaapkamer of als zij op school zat en niet als zij er bij was. Ze knikte, toen hij voorstelde om de foto in de tas te stoppen. Dat deed ze dan ook voorzichtig. "Zo er kan niets meer mee gebeuren," zei ze met een glimlach tegen haar vader. Dat zou ze ook jammer vinden, want het was een leuke foto. "Ja een collectie van Efteling foto's," riep Allison vrolijk. Dat vond ze wel echt leuk. Ze keek naar Jason die voorstelde om iedereen op een ijsje te trakteren. "Ik wil wel een ijsje straks," riep ze vrolijk naar haar oom toe. Een ijsje ging er altijd wel in.

Nathan McBrown

"Ik denk dat we dan inderdaad gek geworden waren, gelukkig was die rustig en hebben we geen last gehad van een drukke baby." Nathan was daar erg blij mee. Als Sean druk was geweest, zou hij waarschijnlijk wel een paar keer het huis uit zijn gelopen om buiten één of andere stomme klus te doen. Gelukkig was dat niet nodig geweest. "Ja laten we naar de glijbaan gaan, aangezien je daar nogal zin in schijnt te hebben." Hij begon naar de glijbaan te lopen en zag Kieran al voor hem uit rennen. Hij had echt te veel energie.

Kyra Santegoeds

Kyra glimlachte, toen ze nog een kus op haar lippen gedrukt kreeg. Ze stond op van het bankje waar ze al die tijd op had zitten wachten en ze keek toe hoe Allison de foto voorzichtig in de tas stopte. Ze hoorde wat Ryan zei over de collectie foto's en glimlachte. "Laten we dat maar doen ja," zei ze met een glimlach. Ze grijnsde bij de volgende woorden van haar man en prikte hem in zijn zij. "Wat ben jij een slijmbal zeg, maar het is waar. Het moet niet moeilijk worden, als we tenminste weten wanneer de foto's komen." Dan moest het wel lukken om een leuke foto te maken. Tenminste dat leek haar wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimedi maa 01, 2016 3:36 pm

Elise McBrown - Bakker

"Sean was wonderbaarlijk rustig, ja. Daar mogen we ons van geluk voor spreken. Soms vraag ik me af hoe Shane zou zijn geweest als baby. Maar.... De laatste tijd vraag ik me wel meer af hoe die zou zijn opgegroeid tot een volwassen man. Zou die zijn getrouwd, zou die kinderen hebben? Wat voor werk
zou die hebben gedaan?" Ze sloeg de ogen neer en sloeg een zucht. Zelfs naar 40 jaar was het moeilijk op stil te staan bij hun overleden zoontje. Al moest ze toegeven dat ze er beter over kon praten dan minstens 15 jaar geleden. Al snel werd ze uit gedachten gehaald door de kleinzoon. "Nou rennen dan! Wie als eerste boven is." Ze rende Kieran achterna. Mede om hem niet kwijt te raken. Voor de trap bleef ze staan. "Wat hebben we hem vanmorgen te eten gegeven?", vroeg ze aan Nathan terwijl ze op adem kwam.Het leek wel op Kieran een kilo suikers had gegeten.

Dex de Ruyter

"Als je bek niet houdt sluit ik je op in de toren van Raphunzel. Zonder hulpje en leuke prinses. Lekker rustig!" Hij keek zijn broertje dreigend aan. Hij irriteerde zich dood aan dat hyperactieve etterbakje. Waarom was die niet lekker als enigst kind geboren? Had die rust aan ze kop. Al waren ze zussen nog altijd beter dan Jens. Echter zette die zijn boze blik op naar een poeslieve die aanbood om met Lily naar de wc te gaan, met de smoes dat die zelf ook moest. Alleen maar op stiekem te kunnen roken.
Hij racete met gevaar voor het leven van Lily naar de wc. Hoe sneller ze er waren, hoe sneller die kon roken. Hij rookte snel een sigaret terwijl Lily ging plassen. Dit werd nog wat als die elke keer naar de wc moest om te kunnen roken. Hij hielp Lily weer in de rolstoel en liep rustig naar de Hollander waar de rest van de familie in de rij zou staan wachten.

Elliott Smit

"Het was alles behalve super vet gaaf of wat dan ook en van het uitzicht viel weinig te beleven.
Je zus kreeg een paniekaanval. Oom Sammy ging lollig lopen doen en der pesten wat bijna ruzie werd. Nou super hoor op vast te zitten." Het laatste sprak die sarcastisch uit. "Daarbij is het levensgevaarlijk als een attractie stil komt te staan. Er kunnen de grootste ongelukken gebeuren. Wees blij dat je daar niet vast zat." Nee, Jens ging maar lekker in ze eentje vast zitten in de Baron. Hij was blij om voorlopig met beide benen op de grond te staan. Elliott hoorde Jens praten over mogelijkheden om toch in de Baron te gaan. "Ik ben mijn telefoon vergeten.", gaf die eerlijk toe. "Ik ga liever nu met de andere mee in de vliegende hollander. Misschien later vandaag, Jens." Hij liep snel achter de rest aan voordat ze elkaar nog eens echt kwijt raakte. Hij hoorde zijn vader aanbieden iedereen op ijs te trakteren. "Lekker! Ik lus wel een ijsje."

Robin Hood

Robin zag vanuit zijn ooghoeken dat Roan een sigaret opstak. Hij tilde Kyun-mi snel uit de buggy en hield haar met de gezichtje naar hem toe vast. "Roan, verdorie! Je zou niet roken waar zij bij is. Volgens mij mag je hier ook helemaal niet roken!" Robin is vet tegen roken en zeker bij kinderen in de buurt. Hij had Roan al vaker aangespoord om te stoppen maar zonder succes. "Je had beloofd te stoppen.", sprak die teleurgesteld. Robin schudde zijn hoofd. Het was echt iets voor Roan om een hele EHBO-koffer mee te sleuren. In gedachten had die hem nog voor gek verklaard maar blijkbaar kwam het toch van pas.
Robin observeerde zijn vriend. Het kwam nu pas bij hem op dat Roan moest bijkomen van de schik en zich druk had lopen maken om hun dochtertje dat ze voor haar bij vreemde achterlieten.
"Kom is hier!" en sloeg zijn armen om Roan heen. "Sorry! Ik stond er even niet bij stil dat je druk heb lopen maken. Hou van je, H(W)oody!" Hij drukte een kus op Roan zijn voorhoofd. Robin luisterde naar Jaosn die met suggesties kwam. "Dat is inderdaad een goed plan. Lief dat je ons op de foto wilt zetten."
Hij zou zelf ook zo veel mogelijk foto's maken. Het was immers hun eerste uitje met Kyun-mi. Hun eerste uitje als vaders. Een bijzonder moment/gebeurtenis. "Geen idee! Ik hoop het niet maar daar komen we alleen maar achter als we het proberen. Zullen wij dan naar carnavalsfestival gaan terwijl de rest naar de vliegende hollander gaat?", vroeg die terwijl die hun dochtertje weer in de buggy zette.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimewo maa 02, 2016 12:06 am

Sammy McBrown
Sammy lachte toen hij de kinderpleisters zag. “Eens kijken welk Disney figuur ik op mijn vinger krijg.” Zei Sammy met een grijns. Sammy staarde voor zich uit waar hij zijn oude klasgenoten had zien verdwijnen. “Ja, inderdaad. Ik hoop dat we ze dalijk nog een keer tegenkomen. Ik heb ze al heel lang niet meer gezien.” Zei hij. Hij keek naar de pleister en grijnsde. “Prinses Jasmine.” Zei hij en knikte. “Awesome. Dankjewel.” Zei hij tegen Madelief. Hij volgde de rest naar de Vliegende Hollander toe. Zijn buik voelde raar. Hij wist bijna zeker dat hij als hij nu gelijk weer in een attractie zou gaan hij misschien wel echt ziek zou worden en nergens meer me in zou kunnen. “Ik denk dat ik deze oversla. Ik voel me niet zo goed.” Zei Sammy. “Ik pas wel mee op de kleintjes.” Hij zou vast niet de enige zijn die niet zou gaan.

Ryan LaRosse
Ryan grijnsde. “Ja, lieverd.” Antwoorde Ryan serieus op Allison zeurderige ‘pap’.  Hij grijnsde naar haar. “Ja en dan zoeken we in de winkel een mooi plakboek waar je ze allemaal in kan plakken. Dan heb je iets leuks om te bewaren.” Zei hij. Ryan keek naar Kyra. “Ik ben geen slijmbal. Ik spreek de waarheid. Vind maar eens iemand die het er niet mee eens is. Jij staat alleen maar mooi op foto’s.” zei hij. Hij kon het niet laten en drukte Kyra opnieuw een kusje op haar wang. Ryan schudde grijnzend zijn hoofd. “Oom Jason, de gulle gever.” Grapte hij.

Jens de Ruijter
Jens keek triest naar Dex die weer een grote mond tegen hem had. Wat kon zijn broertje toch gemeen zijn. Hij snapte er niks van. Qua uiterlijk leken ze zo veel op elkaar maar qua innerlijk waren ze zo verschillend. Dex ging er vandoor met Lily naar de wc’s. En toen begon Elliott ook nog eens sarcastisch te doen. Blijkbaar was iedereen nu bang voor de Baron, maar Jens niet! Hij had helemaal geen zin in de Vliegende Hollander! Hij wilde nog een keer in de Baron! Hij sjokte achter de rest aan met zijn handen in zijn zakken. Zo was zijn vrolijkheid in één klap ineens verdwenen. Niemand leek te luisteren naar wat hij wilde doen en liepen gewoon als een zombie achter Ryan, Kyra en Alyssa aan. Hij ging mee in de rij staan, maar het was niet van harte. Hij haalde zijn mobiel tevoorschijn en ging daar maar op zitten. Hij had echt geen zin in die stomme Vliegende Hollander.

Roan McBrown
Roan keek Robin boos aan. “Ik zorg ervoor dat de rook niet bij haar in de buurt komt. Je mag hier wel roken al zou het niet moeten mogen met al die bomen die hier staan en de drukte van het park.” Zei Roan terug. Niet dat hij zijn sigaret uit zou doen. “Stoppen gebeurd niet in één dag. Heb je niet in de gaten hoeveel minder ik al ben gaan roken.” Zei hij tegen Robin. En zo hielp die ene sigaret nog niet. Roan glimlachte toen Robin hem een kus op zijn voorhoofd drukte. Wat had hij toch een lieve vriend die hem uiteindelijk altijd begreep, ook al zou hij het niet altijd met hem eens zijn. Roan schudde zijn hoofd. “Nee, het is het gezelligst om met zijn allen bij elkaar te blijven. Esmé mag toch ook niet in zo veel attracties, dus die hou ik wel gezelschap. Ga jij er maar mooi mee in.” Zei Roan met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimezo maa 13, 2016 4:01 pm

Madelief Zevenberg

Madelief had expres een kinderpleister van een prinses op de vinger van Sammy geplakt. Wat kon het haar ook schelen, hij liep daar voorschut mee en zij niet. “Vind je prinses Jasmine niet leuk?” Vroeg ze vrij onschuldig. Ze klapte de EHBO doos weer dicht en gaf deze daarna terug aan Roan die hen de doos ook had gegeven. Blijkbaar vond hij de pleister wel leuk, want hij noemde de pleister awesome en ze schudde haar hoofd. “Graag gedaan hoor,” mompelde ze. Dat had hij ook best zelf kunnen doen toch? Hij was tenslotte 25 en dus volwassen. Als ze die meisjes nog een keer tegen kwamen dan kon hij met ze praten en ze knikte even. “Ja altijd leuk als je iemand al een lange tijd niet meer gezien hebt,” zei ze met een glimlach. Daarna was ze de rest gevolgd naar de Vliegende Hollander, ze hoorde Sammy al snel terug krabbelen, omdat hij zich niet lekker voelde. Dat begreep ze ergens wel. Zelf ging ze wel met de anderen in de rij staan, want zij wilde deze attractie wel graag doen. “Een ijsje lijkt mij ook wel lekker,” zei ze met een glimlach tegen de man die het aangeboden had.

Allison Larosse

Allison keek haar vader aan, toen ze zeurderig had geklaagd dat haar ouders niet meer zo klef moesten doen. Dat was toch nergens voor nodig? “Kus mama maar waar ik niet bij ben,” zei ze daarna tegen haar vader. Zij hoefde dat toch zeker niet te zien, het waren haar ouders en dan had ze liever niet dat ze die zag zoenen. Ze focuste zich weer op de foto’s en knikte vrolijk. “Ja ik kan wel een mooi plakboek maken, mag ik hem dan ook zelf versieren?” Vroeg ze vrolijk, daar had ze namelijk wel zin in. Dat zou ze echt geweldig vinden. Ze vond het leuk om dingen te versieren. Ze zag dat haar vader weer een kus op de wang van haar moeder drukte en ze rolde met haar ogen, zo te zien kon ze dit niet stoppen.

Nathan McBrown

Nathan glimlachte en knikte naar Elise. Ja, Sean was gelukkig redelijk rustig geweest en daar was hij ook blij om. Alleen daarna begon Elise over Shane die ze helaas nooit hadden leren kennen, een lichte zucht ontsnapte aan zijn lippen. “Ja dat vraag ik mij soms ook af,” zei hij met een glimlach. Alleen zouden ze dat nooit weten helaas. “Misschien had hij ook wel op jongens gevallen,” zei hij met een kleine grijns. Dat zou nog eens wat zijn. Sam zou het daar zeker niet mee eens zijn geweest, maar die was weg en zou niet meer terug komen. Elise begon achter Kieran aan te rennen en hij volgde iets rustiger met Manu. Hij grijnsde. “Jij hebt hem te eten gegeven, dus ik zou niet weten wat die te eten kreeg.” Hij vond het alleen wel grappig hoe hun kleinzoon zoveel energie had.

Kyra Santegoeds – Larosse

Kyra keek naar Allison en ze glimlachte lichtjes. Ze streek met haar vingers door de haren van haar tienjarige dochter. Ze glimlachte naar Ryan en rolde met haar ogen. “Dat komt om dat ik model ben en weet hoe ik goed op foto’s moet staan. Betekend niet dat al mijn foto’s mooi zijn,” zei ze met een grijns tegen haar man. Ze had een paar foto’s van haar kinderjaren waar ze heel maf op stond en waarvan ze het liefst niet wilde dat haar ouders die naar boven haalde. Ze glimlachte, toen Ryan opnieuw een kusje op haar wang drukte. Ze greep zijn hand vast en gaf daar aan kneepje in. De rij liep weer wat door en ze konden wat naar voren schuifelen. Het nadeel aan deze rij was dat hij altijd belachelijk lang duurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimema maa 28, 2016 3:56 pm


Robin Hood

"Dat heeft geen zin, want de wind waait het alsnog in de gezicht.", reageerde Robin geïrriteerd op het feit dat Roan beweerde de rook bij hun dochtertje vandaan te houden. Robin keek Roan strak aan. "Waarom doe je het dan als je er zelf op tegen bent dat men hier niet zou mogen roken. Je doet er zelf net zo hard aan mee." Robin sloeg een zucht. "Dat zeg ik toch ook niet. Ik zie heus wel hoe hard je je best doet." Gelukkig hadden ze had al snel weer goed gemaakt. Hij kon gewoon niet lang boos op zijn vriend blijven. Daarbij is het ook niet goed op ruzie te maken bij kinderen en zou het de rest van de dag hebben verpest. Dat laatste was wel het laatste wat Robin wilde. Robin knikte. Hij snapte Roan zijn standpunt. "Dan blijven we hier gezellig met zijn drietjes op de rest wachten. Het is ook niet leuk voor jou om steeds alleen te zitten en ik hoef niet perse met de rest mee. Ik blijf gezellig bij jou en Kyun." "Of je moet me weg willen hebben.", zei die met een lichte grijns.

Jason Smit - van den Bosch

Jason was blij te horen dat de meeste enthousiast reageerde op het feit dat die zou trakteren op ijs. Alleen Jens leek er geen trek in te hebben. Echter linke die dat meer aan het feit dat de jongen geen geduld had en alleen maar opnieuw in de Baron leek te willen dan aan het feit dat die echt niet wilde.
"Als we straks gaan lunchen krijgen jullie een ijsje. Bij deze afgesproken." Jason merkte dat Jens niet bepaald blij was. Zijn tweelingbroertje leek gewoon stront chagrijnig maar Jens daar in tegen was net nog zo vrolijk en hyperactief geweest. "Heey kleine man, niet zo sip. Je gaat vandaag vast nog wel vaker in de Baron. We hebben alle tijd. Geloof me maar en anders ga ik met je mee. Zo vaak dat je er misselijk van wordt en niet meer wilt." Hij keek de jongen met een veel belovende blik aan.
Hij vond dat het voor iedereen een fijne dag moet zijn en blijven en zo kon die de jongen een plezier doen. Hij hoorde Ryan praten over zijn gulle gift. "He wat? Oh had ik er niet bij gezegd dat jullie wel betaalden?", grapte die. Ryan en Kyra waren immers de rijkste hier en het was gewoon leuk om daar een opmerking over terug te plaatsen.

Elise McBrown - Bakker

Elise knikte. "Dat zou altijd wel blijven. Hoe ouder we worden hoe meer je afvraagt hoe die zou zijn opgegroeid. Wat er van hem was geworden. Helemaal nu ook de kleinkinderen in beeld zijn." Elise grijnsde. "Dat zou wat zijn geweest. Maar dat zou ik niet erg hebben gevonden. Tuurlijk had ik gehoopt op een kleindochter omdat we zelf geen dochter hebben gekregen en ik stiekem altijd van een dochter heb gedroomd, maar het gaat erom dat je kind gelukkig is. Met een vrouw of een man, dat maakt me totaal niet uit. En ik ben Stef gewend, ik ben er mee opgegroeid dus voor mij was het heel normaal.
Ik moet wel nog steeds eerlijk toegeven dat ik schrok toen ze beide tegelijk uit de kast kwamen.
Ik had het van Roan gewoon niet zien aankomen." Ze waren inmiddels op weg naar de glijbaan, waar ze samen met Kieran op Nathan en Manu, waar ze Nathan had gevraagd wat ze Kieran te eten hadden gegeven vanwege zijn overmatig vele energie. "Een broodje smeerworst.", zei ze onschuldig.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimewo maa 30, 2016 8:02 pm

Sammy McBrown
Sammy keek Madelief aan en trok zijn wenkbrauw op. “Nou, prinses Jasmine is wel een van de-“ hij keek de minderjarige Madelief even aan en daarna keek hij even naar de kleine kindjes om hem heen. Sammy schraapte zijn keel. “Maakt niet uit.” Zei hij en glimlachte. Sammy zwaaide naar de groep die de rij in liep. “Veel plezier!” riep hij. Hij ging op een bankje bij de achterblijvers zitten en keek even naar Robin en Roan. Hij grijnsde toen hij de twee ruzie zag maken. Dat zou toch niet lang duren.

Ryan LaRosse
Ryan grijnsde opnieuw. “Aah, ik denk dat ik al weet wat er is.” Zei hij en drukte een kus op de wang van zijn dochter. “Zo? Hebben jullie allebei een kus gehad.” Zei hij met een glimlach. Hij knikte. “Natuurlijk mag je hem zelf versieren. We kunnen wel langs de souvenirshop gaan straks om te kijken of ze er leuke Efteling spulletjes voor hebben.” Zei hij. Ryan keek naar Kyra en haalde zijn mobieltje tevoorschijn. Hij liet de foto zien die hij op de achtergrond had staan. Het was een van de foto’s die Kyra minder mooi vond, maar hij vond het juist een mooie foto omdat het Kyra zelf was die erop stond en niet fotomodel Kyra. “Ik vind nog steeds een van de mooiste foto’s die ik van je heb.” Zei hij tegen haar. Ryan keek naar Jason en schudde grijnzend zijn hoofd.

Roan McBrown
“De wind is het eerste waar ik rekening mee houd, zie je dat niet?” kaatste hij gelijk weer terug naar Robin. Hij rolde met zijn ogen toen Robin er op door ging. “Omdat ik het nu even nodig heb.” Mopperde hij. Hij deed echt zijn best! Maar zo makkelijk was het nou eenmaal gewoon niet. Hij gooide de sigaret op de grond en drukte hem uit met zijn voet, waarna hij het kleine stukje wat overbleef op pakte, dubbel controleerde of hij wel uit was, voor hij het in de prullenbak gooide.

Jens de Ruijter
Jens keek boos toen Jason nog eens zei dat ze een ijsje zouden krijgen. Hij wilde helemaal geen ijsje! Hij wilde nog een keer in de Baron! Jens keek zijn oom aan. “Ja maar, de Baron is daar! En we lopen precies de andere kant uit!” zei Jens en sloeg zijn armen over elkaar. Hij ging naast Sammy op het bankje zitten. Hij ging niet mee in de Vliegende Hollander! Hij wilde nog een keer in de Baron! Jens snoof. Weet je wat! Hij zou gewoon gaan! Hij wachtte tot de meeste van de anderen in de rij stonden en wel zo ver dat ze hem niet konden zien. “Ik ben naar de wc!” zei hij en sprong op, waarna hij richting de wc liep. Meteen toen hij niemand meer zag, liep hij de andere kant uit, terug richting de Baron.


Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimezo mei 29, 2016 2:55 pm

Madelief Zevenberg

Madelief keek naar Sammy die zijn zin niet af maakte en ze trok haar wenkbrauwen op, waarschijnlijk had hij iets ongepast willen zeggen. "Ja, let maar goed op je woorden hoor. Er zijn kleine kinderen bij," zei ze vrolijk. Zelf had ze natuurlijk al kunnen raden wat de oom van haar beste vriendin had willen zeggen. Alleen zelf hield ze hier ook haar mond over, het was dan ook niet belangrijk. Ze ging achter de anderen aan in de rij staan, de vliegende hollander vond ze wel leuk om in te gaan. Dan zou ze in ieder geval een beetje bekomen van de schrik die ze in de barron gehad had. Haar ogen gleden langs alles waar ze langs liep, ze vond de rij van de Vliegende Hollander altijd zo mooi gedaan. Er was in ieder geval iets om naar te kijken, terwijl ze stonden te wachten.

Allison Larosse

Allison keek naar haar vader die wel wist wat er scheelde en ze keek fronsend. Wat scheelde er dan? Zij wist het zelf niet eens, dus waarom wist haar vader het dan wel? Opeens voelde ze de lippen van haar vader op haar wang en ze keek hem even aan. "Dat was er niet, ik wil gewoon niet dat jij en mama klef doen in mijn buurt." Zei ze tegen haar vader. Toch was ze wel blij met de kus op haar wang. Ze glimlachte, toen haar vader zei dat ze hem zelf mocht versieren. "Ja is goed," zei ze vrolijk, terwijl ze rond keek naar de dingen waar ze langs kwamen. Ze vond het leuk om weer een keer in de Vliegende Hollander te gaan.

Nathan McBrown

Nathan glimlachte en knikte. Ja, het zou altijd een raadsel zijn hoe Shane zou zijn opgegroeid. "Ik zou het ook niet erg gevonden hebben," zei hij met een kleine glimlach. Het was een schok geweest, toen zijn beide zoons uit de kast waren gekomen. Vooral vanwege de familie waar hij uit was gekomen, maar eigenlijk vond hij het wel goed zo. Zijn twee zoons waren gelukkig en dat was het enige wat voor hem telde. "We hebben nu een kleindochter, daar kan je allemaal leuke meiden dingen mee doen als ze wat ouder is." Hij wist dat Elise het jammer had gevonden dat ze nooit een dochter hadden gehad. Maar nu hadden Roan en Robin een dochter geadopteerd en dat was toch dichtbij genoeg? "Nee, van Roan had ik het ook niet aan zien komen, maar het is nou eenmaal zo." Hij grijnsde lichtjes. Hij keek zijn vrouw aan, toen ze antwoordde op wat Kieran te eten had gehad. Ze was nu toch niet aan het liegen? "Dat is zo niet waar, dan heeft hij nooit zulke energie." Hij schudde zijn hoofd even en ze kwamen aan bij de glijbaan.

Kyra Santegoeds - Larosse

Kyra glimlachte om het enthousiasme van haar dochter en het liet haar gedachten even afglijden naar het kindje dat zij en Ryan verloren hadden. Zou dat ook zo enthousiast zijn geweest? Meteen schudde ze die gedachten weg, ze wist dat als ze daar aan terug zou denken. Ze gelijk niet meer vrolijk zou zijn en dan zou Ryan dat merken en zou hij zich weer zorgen gaan maken. Ze gaf daarom haar aandacht weer aan Ryan die de foto op de achtergrond van zijn mobiel liet zien. Het was één van de foto's die ze minder mooi vond van zichzelf. "Ik vind die foto nog steeds helemaal niets, maar als jij hem mooi vind dan moet je hem vooral houden." Zei ze met een glimlach tegen hem. Hopelijk had hij niet door dat ze net ergens compleet anders had gezeten met haar gedachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimewo jun 01, 2016 7:47 pm

Robin Hood

"Oke, sorry! Het spijt me oke?!? Zullen het er niet meer over hebben. Ik wil de dag niet verpesten door zo iets kleins en stoms. We moeten geen ruzie maken waar zij bij is." Ze besloten samen te wachten terwijl de rest in de Vliegen Hollander zou gaan. "Zullen we er uitlaten en anders een stukje gaan wandelen? Hier in de buurt gewoon een stukje. Dan hoeft ze ook niet heel de tijd in de buggy te zitten. Hier even verder staan van die spelletjeskramen, misschien kunnen we dat met haar gaan doen terwijl de rest in de rij staan."

Noa de Ruyter

"Jens, klaar nu! Nou is het afgelopen! We gaan met ze alle in de vliegende hollander en daar me basta. Je zou je oom moeten bedanken dat die trakteert op een ijsje. Je gedraagt je als een ondankbaar klein kind! Als je je nu niet gaat gedragen dan breng ik je naar de auto en mag je daar de rest alleen doorbrengen. Ik wil geen boe of bah meer van je horen." Ze keek hulpzoekend naar Joel of hij er nog een woordje bovenop kon doen om Jens in te tomen. Noa zuchtte,. "Had je dat niet kunnen zeggen toen je zus en broertje naar de wc gingen. Nou, vooruit! En samen weer terug!"

Elise McBrown

Elise knikte. "Het belangrijkste is dat ze gelukkig zijn, met wie dan ook. En moet je zien wat we er voor terug hebben gekregen. Ze hebben ons de geweldigste schoonzoons geschonken, de liefste kleinzoons en nu een geweldige kleindochter. Daar had geen schoondochter denk ik tegenop gekund. Ze hadden niet gelukkiger kunnen zijn en dat is het mooiste wat je als ouder kan wensen. Je kinderen gelukkig zien." Elise grijnsde. 'Reken daar maar op, ik ga er van top tot teen verwennen. Dat gaat je geld kosten, opa." Ze was zo blij dat ze nu eindelijk een kleindochter had die ze lekker kon verwennen en echte meiden dingen mee kon doen. Lekker roze kleding shoppen. Elise haalde de schouders op. "Ik heb hem echt niks anders gegeven." Ze hielp Kyran op de glijbaan te klimmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimewo jun 08, 2016 7:36 pm

Jens de Ruijter
Ha! Hij was mooi niet ontdekt. Hij had gewoon een tweede keer in de Baron gekund, zonder dat zijn familie het wist. Zijn moeder had hem gevonden, vlakbij Raveleijn en Jens was er onderuit gekomen met het smoesje dat hij verdwaald was geweest en niet wist hoe hij terug kon komen bij de Vliegende Hollander. Het had nog gewerkt ook! Zijn moeder geloofde hem. Nu zat hij ondertussen naast zijn broertje naar de show van Raveleijn te kijken. Hij vond er alleen niet veel aan en was meer op zijn mobiel bezig. Maar hij was facebook en instagramm ook al snel door gescrold. Toen bedacht hij wat leuks, iets wat zijn familie ook aan het lachen zou maken. In no time begon het geluid van het stuk dat opgevoerd werd te storen. Nog geen seconde later was de storing weg, maar klonk er een luid gezang en het stromen van water. Het was Dex die onder de douche stond te zingen. Het was duidelijk dat zowel de mensen op de tribune als de spelers niet goed wisten wat er gebeurde.

Sammy McBrown
Sammy vond de show maar helemaal niks. Al vanaf dat het begonnen was niet. Natuurlijk kon je raven trucjes leren en kon je paardrijden, maar dit! Ze doste de paarden verdorie helemaal op en lieten ze nog bij zoveel herrie, vuur en ook de rand van de arena komen! Dat was helemaal niet goed voor de arme dieren! Het was ook van Sammy’s gezicht af te lezen dat hij er niks aan vond. “Dat kunnen ze toch niet maken.” Mompelde hij chagrijnig. Hij had er schoon genoeg van! Hij zou een klacht gaan indienen hiertegen! Ja! Dat zou hij doen! Of ’s nachts de paarden ineens weg komen halen! Sammy stond op het punt om op te staan en weg te lopen, toen het geluid ineens begon te storen en veranderde in het gezang van Dex. De ruiters beneden werden van het toneel weg gehaald en Sammy grijnsde. “Net goed! Die dieren horen hier niet.” Zei Sammy tegen niemand in het bijzonder.

Ryan LaRosse
Met een bezorgde blik keek Ryan naar Kyra. Ze was misselijk uit de Vliegende Hollander gekomen, waardoor Ryan erop gestaan had om ergens naartoe te gaan waar ze gewoon rustig konden gaan zitten. Toen Ryan eenmaal zat en de show begonnen was, haalde Ryan zijn tas van zijn rug af en zette die voor zich tussen zijn benen neer. Hij graaide erin en haalde een flesje water tevoorschijn. “Hier, drink wat. Dat helpt misschien.” Zei hij zachtjes tegen haar, waarna hij haar hand vast pakte. “Ik heb ook paracetamol bij, maar dat werkt meestal niet bij misselijkheid.” Zei hij tegen haar. Ryan maakte zich zorgen om zijn vrouw. “Als het niet meer gaat, dan moet je het gewoon zeggen. Dan kunnen wij wel vast naar huis gaan.”

Roan McBrown
Roan friemelde met zijn handen, terwijl Kyun-Mi tussen hem en Robin in zat te genieten en te lachen toen de paarden rondjes aan het rennen waren. Nee, hij had anderen altijd uitgelachen als ze vertelden dat het zo moeilijk was om af te kicken. Hij had het nooit geloofd. Afkicken was alleen maar je sigaret of je drank laten liggen. Roan merkte nu echter wel dat het veel meer was dan alleen dat. Sinds de sigaret die hij eerder vandaag had gerookt, bleven zijn handen onrustig. Hij wilde nog een sigaret pakken, maar mocht het van zichzelf niet. Hij werd er helemaal gek van. De show van Raveleijn hielp wel om zijn gedachte ervan af te brengen, ook al friemelde hij nog steeds met zijn handen. Ineens klonk de stem van Dex door de speakers heen en Roan begon te bulderen van het lachen. “Dex! Hoe doe je dat!” riep Roan vrolijk naar de jongen toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimevr jun 10, 2016 7:31 pm

Elise McBrown - Bakker

Elise plofte languit op de bank. Na een dag rennen, vliegen, springen, duiken, vallen, opstaan en weer door gaan in Monkey Town met de kleinzoons was ze daar wel aan toe. Ze zouden eerst nog langs McDonalds gaan maar de kleintjes waren in de auto al in slaap gevallen. Elise gaapte. "Na zo'n dag merk je toch echt dat je er niet jonger op wordt. Wat ben ik blij dat vooral Kieran slaapt." Ze zette de tv aan maar zette hem nog niet over. "Wat wil je eten?', vroeg ze aan Nathan. "Er ligt volgens mij nog een pizza in de vriezer en wat patat. We kunnen ook iets bestellen. Ik ga in elk geval niet staan koken, daar heb ik de kracht niet meer voor." Ze hoorde geluidjes door de babyfoon. "Als een van de twee wakker blijkt, is het jou kleinzoon."

Robin Hood

Robin straalde bij het zien van zijn dochtertje die duidelijk genoot van de paarden. Met een arm hield die de tegen anders was ze hoogstwaarschijnlijk naar de paarden toe gerend. "Dat wordt straks elk weekend op de manege doorbrengen.", grapte die. Maar Roan leek duidelijk afgeleid. Het viel Robin op dat Roan met zijn handen liep te friemelen. "Gaat het wel?', fluisterde die. Hij had al zo'n vermoeden waardoor het kwam. Waarom moest Roan dan ook zo nodig die ene sigaret opsteken. Eigenlijk wilde die opnieuw boos worden, maar dat was niet de oplossing. Hij moest Roan juist nu helpen in zijn strijd.
"Geef je sigaretten maar aan mij. Ik zal ze niet weggooien beloofd. Maar als je ze niet hebt kan je er ook geen een opsteken. Ik wil je hierbij helpen. Laat me je alsjeblieft helpen. Je hoeft dit niet alleen te doen."

Dex de Ruyter

Dex baalde dat zijn moeder Jens weer had gevonden vlak bij Ravelijn. Waren ze hem eindelijk kwijt! Grr!! Van hem had die weg mogen blijven. Was die eindelijk van ze wederhelft, zo als men hun vaak zag, af. Maar nee hoor de irritatie zat gewoon weer vrolijk naast hem.
Hij zat met zijn telefoon te spelen terwijl de show voor zijn neus afspeelde. Het interesseerde hem geen moer!
Hij zou bijna in slaap kunnen vallen, zo saai vond die het. Waarom moesten ze hier ook alweer zo nodig heen?
Opeens klonk hijzelf zingend onder de douche door de luidsprekers. Boos keek die om zich heen. Wat zeg ik? Laaiend!
Hij hoorde wat Roan zei. "Ik doe niks!", siste die! Wie had dit gedaan? Hie kwam die gene aan deze opname?
Hij zong alleen onder de douche als die zeker wist dat er niemand thuis was, maar er liep altijd volk bij hun over de vloer.
Hij zag dat Lilly niet meer bij kwam van het lachen en haast op de grond erdoor lach. Hij keek er vuil aan. Was zei de boosdoener?
Of was het die Jamie wie bijna bij hun inwoonde. Maar wat moest hij hiermee? Wilde die hem terugpakken omdat die laatst Lilly de krukken had verstopt voor de grap? Misschien zat hij wel samen in het complot met die Madelief ofzo. Hij keek zijn broertje aan. Jens! Het had een steek onder de gordel van hem kunnen zijn. Maar Jens was in zijn ogen te dom en te laf om zo iets te doen. "Als ik er achter kom wie dit gedaan is, is die gene nog lang niet jarig!" Hij keek ieder een voor een aan met ogen die haast vuurspuide en stampte Ravelijn uit.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimeza jun 11, 2016 10:05 pm

Madelief Zevenberg

Madelief was blij dat ze even zaten bij Raveleijn, haar voeten waren pijn gaan doen van al dat lopen en stil staan in de rij. Het was dan ook een hele opluchting om naar de show te kijken. Al hoorde ze Sammy mompelen over hoe de paarden behandeld werden. "Stil joh, je moet gewoon kijken." Zei ze zacht tegen hem. Plus vond het kleine meisje van Roan en Robin het wel leuk om naar de dieren te kijken. "Kyun vind het wel leuk om naar de paarden te kijken, dus niet zo zeuren. Ze worden vast wel goed verzorgd." De man moest gewoon niet zo zeuren, het was een show en daar hoorde je van te genieten en dat probeerde zij dan ook te doen. Alleen werd de muziek vervangen door iemand die stond te zingen onder de douche. Even keek ze verward, maar daarna zag ze Dex heel kwaad worden en had ze zo'n gevoel dat hij het wel moest zijn. Ze verschool een glimlachje achter haar hand. Alleen Dex stormde daarna wel Raveleijn uit. Moesten ze er nu achteraan? Ze zat net zo lekker en had eigenlijk nog geen zin om op te staan.

Kyra Santegoeds - Larosse

Kyra snapte niet waar het misselijke gevoel vandaan kwam, ze was nooit misselijk geworden als ze een achtbaan uit kwam. Ze haalde diep adem, toen ze op een bankje ging zitten. Ryan was natuurlijk heel bezorgd om haar en dat liet hij zien. Ze had al een paar keer gezegd dat het zo wel over zou gaan, maar hij had daar niet naar geluisterd. Ze pakte het water aan, ze kon beter naar hem luisteren zodat hij niet nog bezorgder zou worden. "Dank je," zei ze daarom met een glimlach tegen hem. Ze nam snel een slok water, maar het misselijke gevoel bleef. "Nee, dat zou niet werken. Het gaat zo wel weer over. Ik moet gewoon even rustig zitten." Al probeerde ze nog steeds na te denken over waar de misselijkheid vandaan kwam. Al kon ze zo snel niet echt wat verzinnen. "Nee, Ry dat hoeft echt niet." Protesteerde ze. Ze wilde dit niet verpesten voor Allison die vrolijk naar het stuk aan het kijken was. Al wilde ze nog verder gaan, opeens veranderde het geluid en keek ze verbaasd naar Dex die boos werd en daarna weg liep. "Hoe is het geluid nou veranderd?" Vroeg ze verward, helemaal vergetend wat ze eigenlijk nog wilde zeggen tegen Ryan.

Nathan McBrown

Nathan keek naar Elise die op de bank neerplofte en hij glimlachte eventjes. Het was een lange dag geweest voor hun allebei. "Ja zeker, dat merk ik ook wel." Al merkte hij het wel iets minder dan Elise waarschijnlijk. Hij merkte wel dat Elise veel meer vermoeid was dan hij op dit moment. "Ja, daar ben ik ook blij om." Het jochie was zo druk geweest en was gelukkig al in de auto in slaap gevallen. Hij keek toe hoe Elise de tv aan zette en vroeg wat hij wilde eten. Hij dacht even na, toen ze het opnoemde en schudde zijn hoofd bij bestellen. Als hij eenmaal zat, wilde hij het liefst niet meer op staan. "Ik gooi de pizza er wel in, dan delen we die." Zei hij met een glimlach, terwijl hij richting de vriezer liep. Hij hoorde wat Elise zei en grijnsde lichtjes. "Ja, ja. Blijf jij nou maar liggen." Daarna begon hij naar de pizza te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimezo jun 12, 2016 9:01 am

Roan McBrown
Met een glimlach keek Roan toe hoe leuk Kyun de show vond, terwijl hij met zijn vingers een beweging maakte alsof hij een sigaret aan het draaien was. “Ja, nou, paardrijden is duur. Als ze groot genoeg is, zet ik haar liever op een teamsport.” Reageerde hij laat op Robin. Toen Robin vroeg of het ging keek Roan hem aan. Nee, natuurlijk ging het niet. Roken had je niet zomaar afgeleerd en Roan wist zeker dat het hem ook niet zou gaan lukken. Nu niet en nooit niet. Misschien dat hij het wist te minderen. Echter vroeg Robin om zijn sigaretten omdat hij hem wilde helpen. Met een zucht pakte Roan het pakje uit zijn zak en hield het nog even in zijn handen, voor hij het aan Robin gaf.

Sammy McBrown
Sammy keek naar Madelief met een opgetrokken wenkbrauw. “Kijken naar dierenmishandeling?” zei hij net zo zacht terug. Waarom zou hij hier nog blijven kijken? Er was niks leuks aan dierenmishandeling. Sammy’s ogen vielen op Kyun, die het liefste naar de paarden toe leek te willen lopen. Hij had erop willen reageren toen de muziek veranderde in het gezang van Dex. Sammy grijnsde, de paarden werden naar hun stallen terug gebracht, maar goed ook. Sammy keek toe hoe Dex weg rende. Even keek hij naar Madelief, niet wetend dat ze precies hetzelfde dachten. Ze wilde opstaan toen Sammy zag dat Joël al weg ging.

Joël de Ruijter
Joël wist niet goed hoe hij op het hele gebeuren moest reageren. Hij had de show mee zitten kijken toen Dex door de speakers begon te zingen. Zijn eerste reactie was dat hij mee had willen lachen, maar daar gaf hij zichzelf geen kans voor. De agent in hem wist dat het niet goed was en dat dit schending van privacy was. Niet alleen dat, maar iemand kon ook nog eens de show ermee verstoren. Er was hier iets illegaals aan de hand. “Ik ga hem achterna, blijven jullie maar kijken of de show zo meteen nog door gaat.” Zei hij en liep vervolgens zijn zoon achterna. Buiten vond hij hem en ging hij bij hem staan. “Gaat het een beetje?” vroeg hij.

Ryan LaRosse
Heel voorzichtig, alsof Kyra van porselein gemaakt was en ieder moment kapot kon vallen, gaf Ryan haar een kus op haar wang toen ze wat van het water gedronken had. Hij pakte haar hand vast en keek haar aan. “We blijven gewoon zo lang hier zitten als je nodig hebt.” Zei hij. Hij zou eventueel de volgende attractie ook overslaan als Kyra dan nog steeds zo misselijk was. Toen hij Kyra hoorde protesteren, gaf hij haar een zacht kneepje in haar hand. Ze moest zich niet zo opwinden, dalijk werd die misselijkheid alleen nog maar erger. “Allison zou altijd nog gewoon hier kunnen blijven bij de anderen.” Zei hij tegen haar. Maar ook hij werd afgeleid door het geluid. “Geen idee. Het mag alleen wel weer af, het is niet echt zuiver.” Grijnsde Ryan.

Jens de Ruijter
Jens keek grijnzend naar zijn broertje die het duidelijk niet leuk leek te vinden. Sterker nog, hij rende woedend weg. Ha! Net goed! Moest de jongen hem maar niet zo treiteren. Hij had de rest van zijn familie aan het lachen gemaakt. Dat was nog eens mooi. En niemand leek te begrijpen hoe dat het kon komen, dus deed Jens ook net alsof hij er geen snars van begreep en dat terwijl hij het gezang afzetten en het bandje met de opname van de stemmen van het spel gewoon doorliep. Die vielen ook door de mand. De acteurs waren geen acteurs, het waren ruiters die de paarden wat lieten doen. “Ik vond het stiekem wel heel grappig.” Zei Jens lachend. Het was niet stiekem, aangezien hij ondertussen als een van de hardste aan het meelachen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitimezo jun 12, 2016 3:41 pm

Robin Hood

Robin schoot in de lach. "Haha, dat is waar. Maar Kyun moet zelf later kunnen beslissen welke sport ze wilt beoefenen. Of dat nou paardrijden, ballet of hockey wordt. Misschien wordt ze wel een hele stoere meid en gaat ze voetballen. Het moet niet uitmaken zolang zij er plezier in heeft." Hij streelde de haren van Kyun-mi en deed de staart goed. Robin wachtte tot dat Roan zijn sigaretten aan hem gaf en stak ze diep onder in de tas. Hij keek ze vriend trots aan. De eerste stap was gezet. "We hebben het hier later nog wel over. Probeer je gedachten te verzetten. Zie eens hoe onze kleine meid geniet." Op dat moment klom Kyun bij Roan op schoot. "Die! Die!", sprak ze in de moedertaal. "En jij wilde er op een teamsport hebben.', zei die met een grijns. De muziek van de show was veranderd en opeens waren ze spelers weg. "Wat was dat? Was dat nou Dex zingend onder de douche? Dit hoort duidelijk niet bij de show."

Dex de Ruyter

Dex was Ravelijn uit gerend. Hij bleef daar geen minuut langer. Hij was op het plein op een bankje gaan zitten. Boos voor zich uit kijkend met een peuk in zijn hand. Hij snakte naar een peuk.
Toen die op merkte dat zijn vader hem achterna was gegaan, trapte die hem snel uit.
Als ze vader over de rooklucht zou beginnen, verzon die wel een smoes. Eigenlijk had die de bemoeial van ze moeder verwacht. Hij keek strak voor zich uit toen Joel vroeg of het ging. "Wat denk je zelf?", snauwde die. "Ik ben net compleet voor schut gezet. Iemand probeert me belachelijk te maken. De dader moet daar binnen zitten. Ik ga niet terug! Ik wil naar huis en wel nu meteen!" Hij keek op naar zijn vader. "Dus hoe denk je dat ik me voel." Hij sloeg zijn armen over elkaar. "Doe je werk agent en vind de dader."

Elise Bakker

Elise knikte. "Prima! En anders kunnen we altijd nog wat patat in de frituur gooien of een boterham smeren." Normaal gesproken liet ze Nathan zijn laatste woorden zich geen twee keer zeggen. "Nee, ik help je wel. Als ik blijf zitten dan val ik in slaap. Ik ga een kopje thee zetten." Ze volgde de man naar de keuken waar ze de waterkoker vulde en op het gas zette. "Wil jij koffie, dan zet ik koffie voor je?" Ze keek de man vragend aan. Ze was blij dat ze een momentje samen hadden. Nu ze moesten oppassen kwam daar weinig van. Maar daar in tegen genoot ze volop van de aanwezigheid van de mannetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: 3th generation! (grijs, grijzer, grijst)    3th generation! (grijs, grijzer, grijst)  - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
3th generation! (grijs, grijzer, grijst)
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Summernight :: Rollenspellen :: Korenhof-
Ga naar: