Summernight
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Summernight

Summernight
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Voor Altijd & Eeuwig

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimezo sep 20, 2015 1:04 am

Stefan Bakker Nicols
Stefan glimlachte. “Een gekookt eitje is wel lekker, maar gewoon een boterham met pasta is ook prima.” Zei hij. Hij vond het wel gezellig dat Jake bij hun in huis was. Er hing toch al gelijk een andere sfeer. Stefan schudde zijn hoofd toen Sean vroeg of hij hem wakker gesmst had. “Nee hoor, ik was al even wakker.” Zei hij. Stefan glimlachte. Hij wist precies waar Sean het over had. “Komt mooi uit, volgens mij was Jake van plan om ontbijt te maken, dus dan hebben wij de tijd om in de woonkamer te gaan zitten. Vind je dat geen probleem Jake?” vroeg hij aan de jongen.

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte. “Ja, dat is niet eens zo’n slecht idee.” Zei hij. Dadelijk gewoon even lekker gaan slapen zat er voor hem alleen niet in. Hij had niet voor niets vannacht ook al amper geslapen. Misschien moest hij zo doen alsof, alleen maar om zich zo normaal mogelijk te gedragen. Hij pakte Kyra’s hand vast en drukte er een kus op. “Heb je er al een beetje zin in? Ik ben echt benieuwd wat we allemaal gaan zien.” Zei hij en glimlachte naar zijn vriendin.

Joel de Ruyter
“Ik weet het. Maar het moet toch echt. Is er misschien geen serie die je weer van voor af aan kunt beginnen met kijken? Dan heb je iets te doen. Of een serie boeken die je nog moet lezen?” vroeg hij. Al veel te snel naar zijn zin begon Noa over hun ruzie. Hij vond het te ongemakkelijk om er over te praten, maar het moest er een keer van komen. “Ze hebben het met jou toch prima gedaan? Ieder kind heeft zijn eigen soort opvoeding nodig. Hoe ze jou hun normen en waarden hebben aangeleerd, is niet meteen de manier die voor Nigel ook werkt. En dat hebben ze niet in de gaten.” Probeerde hij uit te leggen. “Snap je wat ik bedoel?”

Roan McBrown
Roan was boos naar boven gelopen. Het maakte hem even niet uit wat zijn ouders tegen hem te zeggen hadden. Hij was nu te boos. Alsof niemand hem echt nodig had hier. Hij had ook echt niet het gevoel dat hij hier nog thuis hoorde. Hij pakte zijn sportspullen in en liep de trap van. “Ik ben sporten voor wie het nog iets uitmaakt!” riep hij en liep vervolgens de deur uit. Zijn mobieltje liet hij lekker thuis. Dan had hij ook niks waardoor hij afgeleid kon worden door het sporten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimema sep 21, 2015 5:37 pm

Alyssa Nicols

Alyssa trok een pruillipje naar haar vriend en hoopte dat ze in ieder geval die zondagochtend ontbijt op bed zou krijgen. "Elke zondagochtend zal ik al heel tevreden mee zijn," zei ze met een kleine grijns tegen hem. Ze zag hoe hij zijn tong uit stak, maar ze zou hem er wel van overtuigen dat ze het elke zondagochtend wel verdiende. Zij kookte bijna elke avond voor hen en dus vond zij dat hij dan wel een ontbijtje op bed voor haar kon maken. Dat was een eerlijke ruil. "Dan haal jij toch lekker een happy meal, neem anders Sammy mee dan ziet het er niet raar uit." Ze knipoogde plagend naar Jason en ging daarna fijn verder met haar eten. Een kleine zucht ontsnapte aan haar lippen, toen Jason aan gaf dat hij moest gaan. "Succes, ik zie je vanavond weer." Ze drukte een kus op zijn lippen. Zelf hoefde ze niet zo vroeg te beginnen gelukkig, zij moest in de middag op de kinderen passen dit keer en niet de ochtend en daar was ze blij mee.

Nathan McBrown

Nathan keek naar Elise die zich nogal zorgen leek te maken. "Elies, Roan gaat nu gewoon door een fase. Hij trekt wel weer bij," zei hij zachtjes. Hij zelf wist ook niet zo goed wat hij nu met Roan aan moest. Hij wist niet waarom de jongen zo deed en als ze het vroegen, dan kregen ze alleen maar gesnauw naar hun hoofd. Hij keek naar Elise die met het idee kwam om lang (het was toch Shane?) Seth te gaan. Hij glimlachte eventjes en knikte toen. "Dat kunnen we wel even doen vandaag, ik wil niet dat je daar spijt van ga krijgen." Hij haalde een hand door zijn haar en nam een hap van zijn boterham. Hij zelf wilde daar ook nog wel een keer heen gaan en omdat Elise het nu voorstelde konden ze net zo goed nu gaan.

Jake Simons

Jake dacht na, een gekookt eitje klonk wel heel erg lekker dat moest hij eerlijk toegeven. "Ik kan het allebei doen," zei hij tegen zijn mentor. Hij wist anders ook niet wat hij voor zichzelf moest maken. Hij zag Sean binnen komen en glimlachte even naar de jongen. Daarna begon hij borden uit de kast te pakken en hoorde hij wat Stefan aan hem vroeg. "Nee hoor, ik ben hier nog wel even bezig." Als die eitjes ook nog moesten koken, dan was hij hier niet zo snel weg. Hij pakte het brood en ging naar de koelkast om daar twee eieren uit te pakken.

Kyra Santegoeds

Kyra glimlachte even naar Ryan wist zij veel dat hij zo niet zou kunnen slapen. Het zou haar wel lukken, maar ze wist niet of ze dat dit keer deed. Misschien zou ze gewoon gaan lezen of zo. "Ik heb af en toe wel goede ideeën." Zei ze met een knipoog tegen hem. Ze vond het fijn om naar Italië te gaan. Het was niet alleen werk, het was natuurlijk ook gewoon een leuke vakantie. Ze hadden genoeg tijd om een paar leuke dingen te doen tussendoor in ieder geval. Ze keek naar Ryan die haar hand pakte en daar een kus op drukte. "Ik heb er heel erg zin in," zei ze vrolijk en ze knikte even. "Ja ik ook, we moeten wel naar een paar leuke plaatsen gaan." Daar had ze nog het meeste zin in. Niet in dat modellenwerk dat ze moest doen, dat was gewoon werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimema sep 21, 2015 6:37 pm

Sean Schilders

Sean glimlachte licht. "Gelukkig maar, ik was er even bang voor omdat u nog moet ontbijten."
Hij hoorde dat Jake ontbijt ging maken. "Zou ik een glas kou melk mogen?"
Zolang Jake in de keuken was kon die rustig met zijn oom praten. Hij had Jake alleen op de verjaardag van Joel gezien en vertelde een vreemde toch liever niet over zijn privé zaken. Het was voor hem al een hele stap om het zijn oom te vertellen. "Uhh, ik wilde u wat persoonlijks vragen. Over u relatie met oom Brendon. Hoe wist u dat u verliefd op hem was? Heeft u het mama verteld dat u op jongens viel?"
Hij was vooral benieuwd hoe zijn moeder toen der tijd had gereageerd en wachtte het antwoord van zijn oom af.

Noa Schilders

Noa zuchtte. "Weet ik! Ik zal van de dokter wel bedrust moeten houden tot eind van de zwangerschap."
Noa dacht na. "Mhh, dat is geen gek idee. Ik wilde al netflix gaan nemen zodat ik series en films kan kijken. Je hebt ook van die kleurboeken voor volwassenen, misschien kan je die voor mij kopen. Vroeger kleurde ik altijd graag." Noa luisterde naar Joels uitleg. "Ik denk dat ik het snap en misschien heb je ook wel gelijk. Maar ik ben er klaar mee om me met Nigel te bemoeien. Al die stress is niet goed voor me en die twee kleintjes bezorgen al genoeg stress. Ik wil geen ruzie om Nigel lopen maken. We horen ruzie te hebben over welke namen we de tweeling gaan geven." Ze herinnerde zich opeens iets. "Ik ben helemaal vergeten om je verjaardagscadeautje te geven."

Jason Smit - van den Bosch

Jason keek zijn vriendin aan. "Kijk niet zo zielig! Alsof je geen ontbijt op bed zal krijgen van mij."
Jason keek nadenkend. "Ik zal er over denken."en keek Alyssa plagend aan. Jason dacht na. "Mhh, geen eens een gek idee, maar vanavond is voor ons tweetjes. We kunnen Sammy wel een andere keer meenemen naar de mcdonalds. Dat jochie verdiend ook een keer wat leuks. Ze ouders liggen in scheiding, dat moet ook geen pretje zijn." Jason kuste Alyssa terug. "Moet je niet werken dan?" Vergetende/ niet wetende dat zijn vriendin pas middags moest werken. "Tot vanavond. Love you."

Elise Mcbrown - Bakker

Elise keek niet op naar Nathan maar staarde naar de brood. "Ik hoop het maar.", fluisterde ze.
Met tegenzin at ze van de brood. Ze hoopte echt dat het een fase was en niet iets persoonlijks.
Het geen waar ze zo bang voor was. "Al is het maar vijf minuten. Ik wil gewoon even kijken. Daarna kunnen we doen wat jij wilt. We moeten sowieso nog boodschappen halen voor het avondeten, er is niks in huis."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimewo sep 23, 2015 11:10 pm

Stefan Bakker Nicols
Stefan glimlachte. “Als je dan een eitje voor me zou willen koken, heel graag.” Zei hij met een glimlach tegen Jake. Hij wist zeker dat Jake wel subtiel binnen zou komen als het ontbijt klaar was. Vooral omdat Sean aangegeven had dat het privé was, waarom dat hij langs kwam. Stefan schoot in de lach, toen Sean hem vragen begon te stellen. “Je moeder kwam er achter. Het is eigenlijk een situatie die ik je beter niet kan vertellen. Het is een beetje te beschamend. Maar ze reageerde goed. Ze heeft me gelijk geaccepteerd zoals ik ben. Niet zo raar ook, want iedereen wist van Brendon al dat hij bi is. Iedereen accepteerde hem al, dus waarom zouden ze mij niet accepteren.” Zei hij. De gedachte bij het slaapfeestje wat ze ooit eens hebben gehad, was eigenlijk iets wat hij het liefste zou willen vergeten. “Was je van plan om niet langer verstopt te zitten?” vroeg hij en glimlachte bemoedigend.

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte. “Heel af en toe maar.” Zei hij voor de gein. Het zou geweldig zijn om Kyra in Italië modellenwerk te zien doen, maar hij had toch zeker zoveel zin in om alle mooie plaatsen te bezoeken. “Wat zou je graag willen bezoeken?” vroeg hij. Hij zou er Kyra’s reisje van maken. Het was sowieso de bedoeling dat het speciaal zou worden voor zijn vriendin. Iets wat ze voor altijd zou herinneren. Hopelijk.

Joel de Ruijter
Joël knikte. “Komt voor elkaar. Ik ga dadelijk meteen kijken of we Netflix op tv kunnen krijgen. En ik zal eens kijken voor die kleurboeken als ik weer in het centrum ben. Dan kun je meteen de tweeling binnen de lijntjes leren kleuren.” Grapte hij. Joël knikte. Hij probeerde het benauwde gevoel wat hij kreeg toen Noa over de namen van de kinderen begon, te negeren. “Ik snap dat je niet met hem wilt bemoeien en dat moet jij voorlopig ook niet doen. Eerst flink rust nemen.” Zei hij. De opmerking over de namen negeerde hij compleet. “Ach, dat had toch niet gehoeven. Dat jij hier bent is al een cadeau op zich.” Zei hij, maar nam het pakje toch aan. Hij liet verbijsterd het horloge wat hij als cadeautje had gekregen door zijn vingers glijden en keek naar de opschrift in het horloge. “Het is heel mooi, dankjewel.” Zei hij. Hij deed het horloge om en drukte een kus op Noa’s wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimedo okt 01, 2015 9:41 pm

Alyssa Nicols

Alyssa glimlachte liefjes naar Jason, ze hield echt zo erg van hem. "Natuurlijk krijg ik wel ontbijt op bed van jou," zei ze. Hij gaf haar best vaak ontbijt op bed. Ze nam nog een hapje van haar broodje. Ze glimlachte, toen hij zei dat hij er over na zal denken. Dat was al genoeg. "Ja we moeten een keer wat leuks gaan doen met Sammie, maar niet vanavond dan. Vanavond word gewoon voor ons tweetjes." Ze drukte een kus op zijn lippen. Ze hield echt van hem, ze wilde hem nooit meer kwijt. Ze zuchtte eventjes en schudde toen haar hoofd. Ze had hem niet eens verteld dat ze 's middags moest werken. "Ik moet in de middag pas werken," zei ze tegen hem. Daarna keek ze hem na en glimlachte. "Tot vanavond. Love you too." Riep ze met een glimlach achter hem aan. Daarna ging ze verder met haar ontbijt.

Nathan McBrown

Nathan keek naar Elise en zag dat ze droevig was. Dat begreep hij ook, hem stond deze situatie ook niet aan. "Vast wel," zei hij met een glimlach tegen haar. Hij liep naar haar toe en drukte een kus op haar voorhoofd. Hij kon af en toe ook wel een beetje lief zijn. Vooral tegen Elise, omdat hij zoveel van haar hield. En tegen Kim, want hij hield van zijn zusje en die lag nu in scheiding. Maar hij had Daan altijd al een klootzak gevonden. "We gaan wel even, daarna gaan we boodschappen doen." Zei hij met een glimlach tegen haar. Hij wilde ook wel een keertje langs.

Jake Simons

Jake glimlachte naar zijn mentor en knikte. "Dan ga ik dat maken," zei hij. Daar had hij echt zin in. Hij kon wel koken en hij vond het ook leuk om te doen. "Ik zou ook koude melk meenemen," zei hij tegen Sean. Hij zag hoe ze naar de woonkamer gingen. Hij pakte een pan en vulde die met water en daarna zette hij deze op het fornuis. Daarna liep hij naar de koelkast om eieren te pakken en deze legde hij neer op het aanrecht. Daarna zette hij het fornuis aan en wachtte hij tot het water kookte. Allen dat ging niet zo heel erg snel.

Kyra Santegoeds

Kyra kreeg een grijns op haar gezicht en ze gaf haar vriend een duw. "Plaag me niet zo," zei ze met een glimlach op haar gezicht. Haar ogen glinsterde, ze vond het echt zo leuk dat ze naar Italië gingen. Ze was nog nooit in Italië geweest en daarom was ze ook erg nieuwsgierig naar hoe het zou zijn. "Rome zou ik wel echt willen bezoeken," zei ze. Dat moest sowieso als je in Italië kwam en er was nog een stad die er dan bezocht moest worden. "En ik wil heel graag naar Venetië." Ze keek Ryan aan. Hopelijk had hij daar ook zin in en zouden ze naar die plaatsen gaan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimeza okt 03, 2015 7:17 pm

Noa Schilders

"Op de laptop is ook prima hoor. Als je dat wilt doen, ben je een schat." Ze gaf Joel een kus op ze wang maar stak vervolgens de tong naar hem uit. "Haha, grappig hoor. Laat ze eerst maar eens geboren worden. Maar voorlopig blijven ze lekker zitten waar ze zitten." Noa knikte. "Ik ben er ook goed klaar mee. Ze bekijken het maar." Ze merkte dat Joel de opmerking over namen negeerde maar ging er niet op in. Ze had hem immers zijn cadeautje gegeven. "Ik wilde je gewoon wat geven. Ons jubileum liep ook al in de soep." Ze glimlachte breed. "Ik ben blij dat je het leek vind. Je eerste cadeautje als toekomstige papa. Wie had dit ooit durven dromen 10 jaar geleden toen Kylian jou aan mij probeerde te koppelen."

Jason Smit - van den Bosch

Jason had geen zakelijke afspraak of iets wat er ook maar mee te maken had. Het was alleen maar als smoes naar Alyssa bedoeld zodat ze niks door zou hebben. Hij zou naar zijn ouderlijke huis gaan om de ring van zijn overleden moeder op te halen. Deze betekende heel veel voor hem en hij wou hem aan Alyssa geven. Hij dacht er al een tijdje over na om haar ten huwelijk te vragen. Alyssa was zijn zielsverwant. Zonder haar zag hij zijn toekomst niet meer voor hem. Met haar wou die oud worden, een gezinnetje stichten. Echter realiseerde die zich laatst dat die niet helemaal eerlijk tegenover Alyssa was geweest, of beter gezegd iets niet had verteld en dat was wel van belang voor hun relatie.
Hij kreeg het al spaans benauwd bij het idee dat die het moest vertellen. Vooral omdat die bang was voor de gevolgen.

Sean McBrown

Sean dankte Jake dat die een koude melk voor hem mee zou nemen. Terwijl Jake naar de keuken was vertrokken had Sean een vragenvuur op zijn oom afgevuurd. "Uhh, oke? A;s het beschamend en gênant is wil ik het inderdaad liever niet weten." Sean dacht na. "Was het zo duidelijk dan dat mama het zag?
Dat hoeft toch niet! Het kan heel anders zijn als het je eigen broer is. Als je bepaalde verwachtingen van hem had. Maar ik ben blij te horen dat mama het accepteerde." Sean schrok. Had ze oom hem nu al door? Was het zo doorzichtig dat hij deze vragen stelde. Hij beet op zijn lip. "Uhh, ik weet niet. Ik uhh... Het is allemaal heel raar en vreemd. Ik weet het eigenlijk niet goed. Opeens gisteren op het feest van Joel leerde ik een jongen kennen en zins dien krijg ik hem niet uit me hoofd. Ik weet niet wat ik moet denken en voelen. Het overvalt me heel erg." Hij schaamde zich dood en was zo rood als een tomaat geworden.

Elise Bakker

Elise knikte. Ze glimlachte licht. Ze hield van Nathan. Hij maakte haar weer vrolijk. Ook al ging ze al zo lang met Nathan, waren ze al jaren getrouwd het bleef er verbazen dat twee tegen polen elkaar konden aantrekken. Ze was totaal anders dan Nathan maar toch hielden ze van elkaar en konden ze niet zonder elkaar. Elise knikte. "Dan ga ik me maar zo aankleden. Ik heb eigenlijk geen zin om te koken vanavond. Al moeten er wel sowieso boodschappen komen. We halen denk ik vanavond wel wat."

Off: sorry voor het deels negeren van Alyssa maar ik vond de post zo leuker
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimema okt 19, 2015 11:11 am

Stefan Bakker Nicols
Stefan glimlachte naar Jake, die naar de keuken vetrok om ontbijt te maken. Daarna grijnsde hij naar Sean. “Ja, zo duidelijk. Maar ik denk op een andere manier zo duidelijk dan je denkt. En reken maar dat ze bij jou anders reageert als ze er bij jou zo achter komt.” Zei hij. Stefan trok zijn wenkbrauw op. “Bij Joël gisteren? Maar buiten de familie om waren alleen zijn collega’s er. Wie was het? Of wil je dat niet zeggen?” vroeg Stefan nieuwsgierig. Nu wilde hij weten ook wie het was! Hij negeerde het feit dat Sean zo rood werd. Waar hij altijd een hekel aan had, was als iemand wist hoe hij zich voelde door hoe hij zich gedroeg. Dus dat liet hij aan anderen ook nooit blijken.

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte.”Dan gaan we kijken of we de Paus kunnen zien. Die woont in Rome toch?” vroeg hij aan Kyra. Venetië? Waarom had Ryan daar niet aan gedacht. Misschien waren er ook wel dinners op zo’n bootje. Dat zou nog eens romantisch zijn! “Als we naar Venetië gaan, kunnen we zo’n mooie toch op zo’n bootje maken. Je weet wel, met zo’n man met zo’n rare hoed op die dan het bootje peddelt. Dat lijkt me ook echt leuk.” Zei hij.

Joël de Ruijter
“Oh, dat is ook goed. Ik dacht dat je het op de tv mooier zou zien.” Zei hij. Alleen daarna ging het over een onderwerp waar hij het helemaal niet wilde hebben. Joël voelde een druppeltje zweet over zijn rug naar beneden glijden en kreeg er kippenvel van. Hij probeerde de kippenvel te negeren en glimlachte. “Blijf jij nou maar lekker liggen, dan zal ik beneden eens kijken of ik Netflix op je laptop kan zetten.” Zei hij en drukte een kus op Noa’s voorhoofd. Vader worden vond hij echt doodeng.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimedo okt 22, 2015 8:46 pm

Alyssa Nicols

Alyssa at haar ontbijtje op bed op en rekte zich daarna uit. Ze voelde zich heel erg relaxt en dat was ook de bedoeling. Ze haalde een hand door haar haar heen en daarna stapte ze toch uit bed. Ze wilde wel wat langer blijven liggen, maar dat kon ze niet als ze eenmaal wakker was. Ze pakte het dienblad met het lege bord en het lege glas vast en liep er mee naar beneden waar ze het op de bar neer zette. Ze had nog vier uur, voordat zij moest werk en dus kon ze nog lekker wat dingen thuis doen. Het was hier best wel een rommeltje zag ze nu. Eerst maar eens aankleden en dan zou ze wel verder zien waar ze nog tijd voor had. Ze wilde wel iets doen voor ze weg ging naar haar werk en ze weer voor de kinderen moest gaan zorgen. Ze hoopte dat Jasons zakenafspraak goed zou gaan. Maar dat hoorde ze vanavond wel.

Nathan McBrown

Nathan glimlachte naar zijn vrouw en at de rest van zijn boterham op, terwijl hij zuchtte. Zijn beide kinderen waren al verdwenen, Roan was gaan sporten en Sean was naar Stefan toe. Hij had geen idee waarom Sean zo nodig naar Stefan toe moest. Hij wist wel waarom Roan was gaan sporten. Hij haalde een hand door zijn haar en luisterde naar Elise. "Ga jij maar eerst aankleden, ik ga daarna wel." Hij had niet zo'n heel erge haast en kostte hem ook niet zoveel tijd om om te kleden. "Dan halen we vanavond wat, dat maakt mij echt helemaal niet uit." Zei hij en hij drukte een kus op haar slaap, hij snapte wel dat ze een keer geen zin had om te koken. Ze deed het al bijna elke dag. "Zeg maar wat je wilt heten, dan ga ik het vanavond wel halen." Hij glimlachte. Hij wilde dat Elise gewoon rustig aan deed vanavond.

Jake Simons

Het water was aan het koken, hij liet er twee eieren in zakken. Gelijk daarna pakte hij een paar borden uit de kast en pakte hij twee boterhammen uit de zak. Die begon hij te smeren met pasta. Hij vond het fijn om weer eens te kunnen koken. Hij moest morgen wel naar zijn werk, want hij wilde wel nog steeds zelf geld verdienen. Hij wilde niet de hele tijd op Stefan en Brendon leunen. Zeker niet met geld, daar voelde hij zich nog niet comfortabel genoeg voor. Uiteindelijk waren de boterhammen klaar, nu alleen de eitjes nog. Hij schonk ook de koude melk voor Sean in, nu moest hij alleen wachten op de eitjes.

Kyra Santegoeds

Kyra glimlachte en knikte. "Die woont in Rome ja, dus daar kunnen we best even langs lopen." Misschien zouden ze hem ook wel zien. Dat zou haar best bijzonder lijken. Ze was in ieder geval blij dat ze naar Italië ging en ze wilde heel graag meer van het land zien. Ze glimlachte, toen Ryan het had over zo'n bootje en ze knikte vrolijk. "Dat lijkt mij echt leuk, zou die dan ook gaan zingen? In van die films zingen ze altijd," zei ze, terwijl ze aan zo'n film terug dacht. Ze drukte een kus op zijn lippen en legde daarna haar hoofd op zijn schouder. "Hoe laat zouden we ook al weer opstijgen?" Vroeg ze aan hem. Ze had er zo'n zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimeza okt 24, 2015 2:47 pm

Sean McBrown

Sean trok een wenkbrauw op. "Mhh, ik word nu stiekem toch een klein beetje nieuwsgierig naar wat er is gebeurd maar ik denk dat ik het maar achterwegen laat. Soms moet je koeien heel diep in de sloot laten en er niet meer uithalen." Sean keek nog steeds naar zijn schoenen. Waarom was die er ook over begonnen?
Hij wist het zelf nog geen eens zeker en nu wist ze oom het. Stefan was prima te vertrouwen maar toch..
"Ja. Het is ook een collega van Joel. Hij heet Sven en is in opleiding tot agente. Sven is de jonge waarmee ik in de keuken heb staan helpen." Sean keek op naar zijn oom. "U verteld dit toch niet aan mama? Ik wil het er zelf vertellen als ik er klaar voor ben."

Noa Schilders

Noa dacht na. "O, daar heb ik geen eens aan gedacht." Waar Joel haar negeerde, negeerde zij hem. Ze gaf hem een kusje op zijn wang en pakte ze hand vast. "Sorry, ik moet er bij blijven stilstaan dat jij niet even enthousiast bent als ik, maar vroeg of laat moeten we het er toch over hebben. De tijd kruipt sneller voorbij dan je denkt. Het babyshoppen zal ik je niet aandoen. Maar ik heb toch echt je hulp nodig bij het inrichten van de babykamer en het kiezen van namen. Ik wil niet dat ze straks Pien en Klaartje heten omdat we er niet over nagedacht hadden." Ze keek Joel aan en stapte uit bed. "Alles oke tussen ons?" Ze wilde het zeker weten. "Ik ga wel op de bank liggen. Deze vier muren komen op me af."

Elise McBrown - Bakker

Elise haalde de schouders op. "Dat bedenken we loop de dag wel weer. Ga jij maar eerst hoor als je wilt. Dan ruim ik deze troep op." Ze wees op het volle aanrecht en de vaatwasser die nog vol stond met schone vaat. Ze moest de zorgen om Roan maar gewoon laten varen. Soms zou ze willen weten wat er omging in het hoofd van de zoon om hem beter te kunnen begrijpen. Ze keek om naar Nathan.
"Ik denk dat ik vanmiddag ook nog even langs Stef en Bren rij. Kijken of ik wat voor ze kan doen of betekenen. Stef zag er niet al te best uit gisteravond."

Jason Smit - Van den Bosch

Het was raar om weer naar zijn ouderlijke huis te keren, het was al even geleden dat die er was geweest. Helemaal omdat die langs het huis kwam waar die al die jaren met zijn ouders had gewoond tot zijn moeder overleed. Vlak na haar overlijden zijn ze verhuist. Binnen een jaar hertrouwde zijn vader en trok zijn stiefmoeder met zijn stierbroertjes en zusjes bij hun in. En dan was je 16 jaar lang enigskind.
Hij vond het ergens wel moeilijk om tegen Alyssa te liegen. Iets wat die haatte was dat en nu deed die het zelf. Maar het einddoel zou het allemaal waard zijn. Hij parkeerde de auto voor het huis. Vlak voor die uitstapte en zou aanbellen stuurde die nog een appje naar Alyssa: Gaaap! Zakelijke besprekingen zijn zo saaaaiii. Hopelijk is jou dag een stuk leuker. Hou van je. Kusje. Tot vanavond!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimeza okt 24, 2015 11:13 pm

Ryan LaRosse
“Cool. Die zou ik wel willen zien. Lijkt me eigenlijk best gaaf.” Zei hij. Hij had helemaal niks met de kerk, maar alsnog was de paus gewoon een heel belangrijk persoon. Wie weet. “Oh, dat zou ook heel leuk zijn, zolang ze niet vals zingen dan.” Zei hij grijnzend. Hij keek op zijn horloge. “Het zal niet heel lang meer duren. We zijn in ieder geval al aan het taxi’en.” Zei hij. Er was wel al wat door de intercom geroepen, maar daar luisterde hij nooit naar. Meestal was het toch te onduidelijk om er iets van te kunnen verstaan.

Stefan Bakker Nicols
Stefan grijnsde. “Kort samengevat, natte broek, slaapkamer, kus.” Zei hij lachend. “Maak jij er maar voor jezelf een leuk verhaal van wat je aankan.” Stefan luisterde naar het verhaal wat Sean aan het vertellen was. “Oh, hij. Hmm, ja, niet verkeerd. Ik zal niks vertellen. Ik denk dat jij vooral op moet passen wat Roan er van denkt. Die heeft het niet zo met agenten. Maar die draait uiteindelijk ook wel bij.” Voorspelde hij. Stefans maag rommelde. “Wil jij eens in de keuken gaan kijken hoe ver Jake is?” vroeg hij.

Joël de Ruijter
Joël keek Noa aan. “Het is niet dat ik niet enthousiast ben.” Zei hij. Natuurlijk vond hij het leuk om vader te worden. “Laten we hier vandaag alsjeblieft geen ruzie meer om maken. Het duurt nog wel voor ze er zijn. Gun me alsjeblieft nog even de tijd om zelfs aan het idee al te wennen. Heel ons leven staat dalijk op zijn kop en zal nooit meer hetzelfde zijn. En al die verantwoordelijkheden-“ Joël stopte zijn eigen gepaniek, voordat hij het dalijk nog op Noa over bracht, dat konden ze er echt niet bij hebben. “Ik zie je zo beneden, goed? Doe maar rustig aan. En ja, alles is oke tussen ons.” Zei hij en drukte een kus op Noa’s wang waarna hij de kamer verliet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimezo nov 01, 2015 9:49 pm

Alyssa Nicols

Alyssa was zich rustig aan het opmaken en keek in de spiegel, ze hoorde haar mobiel af gaan in de slaapkamer. Ze was lekker rustig aan aan het doen, ze hoefde gewoon niet op te schieten. Ze vond het leuk om gewoon rustig aan te kunnen doen. Ze liep naar de slaapkamer, toen ze klaar was in de badkamer en las het smsje van Jason. Ze glimlachte lichtjes en begon een berichtje terug te typen. Awh hopelijk is het snel gedaan. Hou ook van jou, kusjes! Succes en tot vanavond. Ze verzond het berichtje. Daarna ging ze weer verder met haar haar en make-up.

Nathan McBrown

Nathan keek even naar Elise en hij glimlachte. "Ja dat zien we dat wel weer," zei hij met een lichte glimlach. Daarna keek hij naar Elise en hij schudde zijn hoofd even. Wat was ze soms ook koppig, dan gaf hij aan dat hij de troep op zou ruimen en dan wilde ze het toch zelf doen. "Schat, ga je nou gewoon omkleden. Ik ruim wel op," zei hij met een lichte glimlach. Dat vond hij echt niet erg. Hij knikte eventjes dat vond hij goed. "Dat is goed, hij zag er inderdaad niet heel erg goed uit." Dat had Will allemaal voor elkaar gekregen. Gelukkig was Brendon toen wel weer goed genezen, maar Stefan was nooit meer helemaal gelezen. Hij zuchtte eventjes en haalde een hand door zijn haar.

Jake Simons

Jake was klaar met het ontbijt, maar hij wist niet zo goed of hij al naar binnen mocht. Dus eigenlijk was hij een beetje aan het twijfelen of hij naar binnen moest gaan. Hij wilde een privé gesprek niet onderbreken. Dus had hij niet gelijk het ontbijt naar binnen gebracht. Hij hoorde ze nog steeds zacht praten en dus ging hij gewoon niet naar binnen. Niet tot dat iemand hem kwam halen en hij ook daadwerkelijk naar binnen mocht. Hij zuchtte eventjes en keek op zijn mobiel, hij had niet heel veel vrienden. Hij had gehoopt dat het hier op school beter zou worden, maar dat was niet zo. Iedereen meed hem een beetje na die eerste schooldag. Niet dat hem dat wat uitmaakte, maar het was wel fijn als hij ook eens met iemand af kon spreken die zijn eigen leeftijd had in plaats van mensen die allemaal ouder waren.

Kyra Santegoeds

Kyra glimlachte naar haar vriend. "Ja dat lijk mij ook wel een interessante ervaring om die eens te ontmoeten." Het was in ieder geval wel echt leuk om de Paus een keertje te kunnen zien. Alleen ze ging er niet op hopen, die man had het vast heel erg druk. Ze lachte, toen hij zei dat ze niet vals moesten zingen en knikte met dat ze het daar mee eens was. "Nee dat zou de sfeer een beetje verpesten, laten we dan iemand zoeken die wel goed kan zingen." Zei ze met een grijns. Zij was wel zo dat ze elke man eerst zou vragen om te zingen om te zien of hij niet vals zou zingen. Ze knikte even, toen hij zei dat het niet lang meer zou duren. "En dan nog twee uurtjes vliegen en dan zijn we er," zei ze enthousiast. Ze had er echt heel erg veel zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimema nov 02, 2015 1:48 pm

Sean McBrown

Sean keek zijn oom met grote ogen en opgetrokken wenkbrauwen aan. Wat die ook bedacht het klonk vreemd, raar en goor. "Wat is ook bedenkt het klinkt heel fout. Ik wil het niet weten. Het meest vreemde wat ik kan bedenken dat oom Brendon in ze broek heeft geplast." In elk geval dat wilde die denken.
Hij had zijn oom dan wel naar zijn relatie gevraagd maar hoefde verder geen zoetsappige details te weten. Sean grijnsde lichtjes. "Ik vroeg niet om toestemming." Hij sloeg een zucht. "Dank u, ik waardeer het echt en ja dat had ik zelf ook wel bedacht. Daarom wil ik het zelf vertellen en niet dat die het via via hoort." Sean knikte en stond op om Jake uit te keuken te gaan halen.

Jason Smit - van den Bosch

Jason was bij zijn vader en stiefmoeder om de ring van zijn moeder voor Alyssa op te halen. Het was meteen een mooie gelegenheid om bij te praten. Hij was al een tijdje niet thuis geweest en had zijn vader ook een tijdje niet gesproken. Een van zijn stierbroertjes was vrij van school dus dat was ook nog eens gezellig. Immers kon die ook niet te vroeg thuis komen, dan had Alyssa hem meteen door.
Echter was er nog een ander ding wat hem in de weg stond voor die Alyssa ten huwelijk kon vragen.
Jason is ouderwets ingesteld en wilt eerst Alyssa's vaders om haar hand vragen. Om zeker te weten dat ze achter kon huwelijk staan. Jason voelde zijn mobiel in zijn broekzak trillen maar wachtte expres met reageren. In een bespreking zou die ook niet meteen kunnen reageren. ZZZzzzz nog een uurtje tot de lunch. Ik heb geen zin meer. Wil bij jou zijn. You too, tot straks.

Elise McBrown - Bakker

He wat? Elise eigenwijs? Nee joh!, lijkt maar zo. Het ergste is misschien nog wel dat als ze iets in de hoofd heeft gehaald ze het ook gewoon doet. Ze ruimde de ontbijtspullen bij elkaar terwijl ze luisterde naar wat Nathan zei. Ze zette de spullen weer neer. "Oke! Oke! Ik ga al! Wist niet dat je kwaad werd."
Ze grijnsde even. "Daarom! Misschien kan ik wat boodschappen voor ze halen of schoon maken ofzo. Dan hoeft Brendon niet alles te doen en ik wil niet dat ze het van Jake vragen. Die arme jongen woont daar net." Ze dacht na. "Wat ging ik ook alweer doen? O ja, me aankleden." Ze liep langzaam de keuken uit, richting de gang naar boven.

Noa Schilderds

"Joel, wacht even." Ze ging voor hem staan, zodat die de kamer niet uit kon lopen en pakte zijn handen vast. "Ik snap dat je bang bent. Ik ben ook bang en dan zijn het er ook nog eens twee te gelijk. Luiers verschonen, slapenloze nachten, twee flesje te gelijk geven. Ik lig 's nachts ook geregeld wakker.
Maar we komen er wel uit. Samen kunnen we heel de wereld aan. Ik weet zeker dat je een goede vader wordt, Joel. Echt! En we hebben vrienden en familie die altijd voor ons klaar staan en ons zullen helpen.
En ja we zullen gek worden van alle zorgen en verantwoordelijkheden maar dat hoort er bij en als ze er eenmaal zijn dan zouden we niks liever meer willen. En misschien is het wel een goed idee om samen naar z'n zwangerschapscursus te gaan. Daar leren ze je bepaalde dingen en kunnen we ons beter voorbereiden." Ze kuste hem op zijn lippen. "Het komt wel goed. Geloof me. Later kijken we terug en dan vraag je je af waar je ooit druk om hem lopen maken. Ik hou van je, mafkees." Ze liet Joel weer los. "Kom eraan. Even bij badjas aantrekken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimedo nov 12, 2015 11:44 pm

Stefan Bakker Nicols
“Nee,hij had niet in zijn broek geplast. Iemand had drinken over mijn broek heen geknoeid.” Zei hij. Maar daar hield hij al op, hij ging niet verder vertellen als de jongen dat niet wilde. “Jou geheim is veilig bij mij.” Zei hij en glimlachte. Stefan wachtte tot Sean terug zou komen met Jake en een ontbijtje. Hij begon nu wel echt honger te krijgen. “Zo, wat gaan jullie vandaag doen?” vroeg hij aan de twee jongens.

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte en knikte. “Ja, er zijn niet veel mensen die dat zouden kunnen zeggen.” Zei hij. Kyra was wel enthousiast over het bootje en hoe leuk dat het klonk. Misschien dat hij zijn plannetje maar een beetje aan moest passen en in plaats van een restaurant voor het bootje moest gaan. Ja, dat zou hij zeker doen. Hij voelde hoe het vliegtuig met taxi’en begon en niet veel later vlogen ze door de lucht heen. Ryan zuchtte en keek naar buiten. Wat zag het er in de lucht toch ook mooi uit!

Joel de Ruijter
“Noa-“ begon Joel demonstrerend, maar natuurlijk kon hij haar niet stil krijgen. Hij glimlachte wel bij wat ze zei. “Laat me er eerst maar even aan wennen, oke. Dan zien we binnenkort wel verder.” Zei hij. Hij liep de kamer uit en hoorde Noa zeggen dat ze haar badjas aan ging doen. “En zo’n zwangerschapscursus lijkt me wel een goed idee.” Zei hij, terwijl hij de kamer uit liep en beneden de tv aanzette om Netflix erop te installeren, zodat Noa dadelijk meteen iets zou kunnen gaan kijken als ze beneden kwam.

Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimezo nov 15, 2015 2:24 pm

Off: Skip

Kyra Santegoeds

Kyra keek naar het mooie Venetië waar ze zich nu in bevond. Ze vond het nu al helemaal geweldig in Italië en ze moest haar modellen werk nog gaan doen. Dat zou morgen pas gebeuren, nu hadden ze nog een dagje kunnen rondlopen om een paar dingen te bezichtigen. Ze was nog nooit in Italië geweest en wat ze nu al had gezien was echt heel mooi. Al was het heel erg druk in Venetië en was het moeilijk om je te verplaatsen, maar dat maakte haar niet uit. Hier werd ze tenminste niet gelijk herkend als het model en kon ze gewoon genieten van een soort vakantie met Ryan. "Het is hier echt mooi," zei ze met een glimlach tegen haar vriend. Ze liepen nu ergens naar toe waar ze gingen dineren, al wist zij niet waar. Daar was Ryan behoorlijk geheimzinnig over. Uiteindelijk kwamen ze aan bij een bootje waarmee ze door de grachten konden varen. Ze keek even naar haar vriend en er verscheen een glimlach op haar gezicht. "Dineren in een bootje, romantisch hoor." Maar wel heel erg leuk. Ze had er nu al zin in, al wist ze wel dat Ryan niet zoveel had geslapen en dat hij heel de dag al best nerveus deed. Ze stapte in het bootje en ging zitten, ze had hier echt zin in. "Gaat het trouwens wel? Je lijkt al heel de dag een beetje nerveus." Misschien kwam het wel, omdat hij niet zo goed had geslapen, maar dan wilde ze dat wel weten. Dan zouden ze het niet te laat maken vanavond.

Alyssa Nicols

Alyssa zette haar auto stil bij haar huis. Ze zag de auto van Jason ook al staan en glimlachte, hij had zijn saaie zaken afspraak duidelijk overleefd. Ze deed haar deur open en pakte haar tas van de stoel naast haar en stapte de auto uit. Ze sloeg de autodeur dicht en daarna liep ze naar de voordeur. Ze had een goede dag gehad op haar werk. Ze deed de voordeur open en stapte naar binnen, gelijk kreeg ze het gevoel dat er iets mis was, toen ze de tas bij de deur zag staan. Haar hart begon wat sneller te kloppen, waarom stond die tas daar? Snel liep ze naar de woonkamer waar ze zag dat er wel Thais op tafel stond om op te eten. Alleen dat was op dit moment haar focus, haar ogen landen op haar vriend die sip op de bank zat. Wat was er veranderd? Vanochtend was Jason nog best vrolijk en nu niet meer? "Wat is er aan de hand? Waarom staat die tas daar?" Ze was verward dat moest ze eerlijk toegeven. Wilde hij weg bij haar? Ze snapte echt niet waarom, wat had ze fout gedaan? "Heb ik iets fout gedaan?" Vroeg ze toen aan hem. Ze was gewend geraakt aan het feit dat het altijd haar fout was, dat had ze wel van Will geleerd. Die had haar constant verteld dat alles haar fout was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimezo nov 15, 2015 3:44 pm

Jason Smit - van den Bosch

Jason zat sip op de bank. Hij speelde met het doosje waar de ring in zat. Op tafel stond het eten koud te worden dat die toch gewoon had gehaald. Bij de deur stond zijn koffer met belangrijkste spullen.
Mocht Alyssa hem er uit schoppen nadat die eerlijk had bekend wat er aan de hand was dan kon die meteen gaan. Hij hoorde de deur open gaan en verstopte het doosje achter de kussen. Normaal gesproken had die er begroet met een kus en knuffel en gevraagd hoe de dag was geweest maar nu bleef die gewoon voor zich zitten uit staren. Jason stond op. Hij snapte dat dit verwarrend moest zijn voor Alyssa. "Nee, jij hebt niks fout gedaan echt niet. Het is mijn fout! Ik ben niet helemaal eerlijk tegen je geweest. Of beter gezegd ik hem iets verzwegen. Alleen als ik je het vertel schop je me er misschien meteen uit, dus heb ik uit voorzorg me spullen gepakt." Hij keek naar de grond in plaats van haar en stond met zijn rug naar de toe. "Ik kan je niet geven wat elke vrouw het liefste wilt. Een gezinnetje, een kindje met haar geliefde. Ik kan geen kinderen krijgen Alys. Ik ben onvruchtbaar. Ik durfde je het niet te vertellen hoe eerlijk je ook tegen mij bent geweest. Ik schaam me er dood voor. Ik had eerlijk moeten zijn dat weet ik, maar ik kon het niet." Nu keek die er pas aan. "Ik zal me spullen pakken en vertrekken en je voor de rest laten gaan."


Elise McBrown - Bakker

Elise was 's middag met Nathan naar het grafje van Shane geweest. Het was moeilijk maar het deed ook goed. Ze wilde er al lange tijd een keertje heen. Ze moesten immers niet vergeten dat ze nog een zoontje hadden. Ze was blij geweest dat Nathan mee was gegaan. Zulke dingen moesten ze samen doen. Ook al was het 25 jaar geleden, het bleef pijn doen en ze moesten samen het verwerken.
Elise had zich voor genomen om voor het eten even bij de broer te kijken. Hij had er slecht uit gezien op de verjaardag van Joel. Misschien kon ze iets voor hem doen of betekenen. Ze besloot achterom te lopen toen ze aankwam, ze had immers de sleutels. Toen ze binnen kwam zag ze dat Stef lag te slapen op de bank. Ze liet hem maar liggen, ze wilde hem niet wakker maken. Ze wist niet over verder nog gezelschap thuis was. Zo niet dan zou ze gewoon weer gaan. Maar toen hoorde ze Stef praten in zijn slaap.


Noa Schilders

Joel was zo lief geweest om netflix voor er op de tv te zetten. Samen hadden ze lekker series zitten kijken. Ze had Orange is the new black ontdekt wat ze al langere tijd wilde zien.
Ze was blij dat ze het uit hadden gesproken en ze besloten hadden om samen naar zwangerschapscursus te gaan. Ze moest gewoon er bij blijven stil staan dat Joel er aan moest wennen.
Ze lag gewoon rustig tegen hem aan toen de tweeling op eens bedacht had om een voetbalwedstrijd te spelen. De gezicht verkrampte. Ze pakte Joel's handen vast. Ze zei verder niks. Hopelijk voelde hij het ook en waren hun dochtertjes niet nu opeens stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimezo nov 15, 2015 5:49 pm

Ryan LaRosse
“Ja, het is hier mooi.” Zei Ryan, terwijl hij genietend rondkeek om alles wat er te zien was in zich op te nemen. Toen ze bij de haven aankwamen, glimlachte hij naar Kyra, alsof hij daarmee wilde laten merken dat ze waren waar hij naartoe wilde gaan met haar. “Nou, dat vond ik in ieder geval wel.” Zei hij vertwijfeld, toen Kyra het over het bootje had. Was dit wel een leuke manier? Of in ieder geval de juiste manier voor hun. Hij ging met een voet in het bootje staan en stak zijn hand uit om Kyra ook het bootje in te helpen. “Ja, nou, het is wel de eerste keer dat je in het buitenland een fotoshoot hebt. Ik hoop gewoon dat het allemaal goed gaat.” Zei hij. Natuurlijk wist hij dat hij vast en zeker wel nerveus zou zijn en daarom had hij van tevoren al een smoesje bedacht. Hij twijfelde er niet aan dat Kyra het morgen prima zou doen en dat ze hier blij waren met Kyra.

Stefan Bakker Nicols
Stefan had de hele dag lekker rustig op de bank gelegen en had het gevoel dat het ook weer een stuk beter ging. Nadat Brendon gezegd had dat hij naar boven ging, was Stefan in slaap gevallen op de bank. Hij had niet gemerkt dat Elise was binnen gekomen. En hij wist ook niet waar Jake precies was. Hij wist in ieder geval dat hij, vlak voor hij in slaap was gevallen, nog aan Sean moest denken. En het laatste waar je aan denkt, is meestal ook datgene waar je over droomt. In zijn dromen beleefde Stefan het gesprek met Sean weer opnieuw, waardoor hij delen van het gesprek hardop uitsprak in zijn dromen. Pas toen er een deur dicht ging, schoot Stefan wakker en keek hij om zich heen. De tv stond nog aan. Dat zou hij vast gehoord hebben. Hij ging overeind zitten en concentreerde zich op het programma wat er op tv op was.

Joel Ruijters
Joël zat met Noa Orange is the new Black te kijken. Ze hadden het allebei graag een keer willen zien, maar Joël vond er niets aan. Hij zei er niets over tegen Noa, omdat hij niet weer een nieuwe discussie op gang wilde brengen. Plotseling pakte Noa zijn hand vast en legde die op haar buik. Joël slikte eventjes toen hij het getrappel voelde, maar bleef even naar de tv staren. Hij hoefde dit nu even niet te voelen. Het werd hem allemaal al te veel vandaag, dit kon hij er niet ook nog eens bij hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimema nov 16, 2015 1:16 pm

Kyra Santegoeds

Kyra pakte de hand van haar vriend aan en stapte in het bootje. Ze was benieuwd hoe dit er uit zou zien en waar ze allemaal langs zouden varen. "Vind ik ook," zei ze met een glimlach tegen haar vriend. Ze hield echt van hem en ze vond echt alles leuk wat ze met hem deed. Ze ging zitten op één van de bankjes in het bootje en keek naar de gebouwen die ze aan beiden kanten kon zien. Alles was hier zo oud. "Het zal vast wel goed gaan, het zal toch niet heel anders zijn dan in Nederland?" Dat leek haar in ieder geval niet. O, dadelijk ging Ryan haar ook nog nerveus maken voor die shoot. Dat wilde ze liever niet. "Misschien maar niet meer aan denken en het morgen gewoon over ons heen laten komen. Het komt vast wel goed." Ze zou in ieder geval haar best doen en doen wat ze van haar vroegen. Ze keek Ryan met een glimlach aan, ja het zou allemaal wel goed komen.

Alyssa Nicols

Alyssa wilde bijna opgelucht adem halen, toen ze hoorde dat het niet haar schuld was. Daar was ze blij mee. Alleen Jason zei wel dat hij iets voor haar had verzwegen, waardoor ze hem wel eens het huis uit zou zetten. "Vertel het eerst maar," hij maakte haar behoorlijk bang. Had hij vroeger misschien in één of andere bende gezeten en zaten die nu achter hem aan? Dat zou een reden zijn, waardoor ze het zou overwegen om hem uit huis te trappen. Alleen het antwoordt was juist heel anders. Iets dat ze niet had verwacht. En iets waarvoor ze hem niet uit het huis zou zetten. Hoe durfde hij dat zelfs maar te denken. Ja, het was jammer dat ze geen kinderen samen konden krijgen, maar daar waren ook andere methoden voor te vinden. "Ben je helemaal gek, ik wil niet dat je je spullen pakt en weg gaat." Zei ze boos en ze vond het irritant dat hij haar niet aan keek. "Jason, het is jammer dat je onvruchtbaar bent. Maar je kan zoiets gewoon tegen mij zeggen oké?" Ze zat haar meer dwars dat hij het niet eerder had gezegd dan dat hij onvruchtbaar was. "Je kan er niks aandoen," zei ze zachtjes en daarna sloeg ze haar armen om hem heen. Ze zag dat hij het zich heel erg aantrok en waarschijnlijk kon hij wel een knuffel gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimema nov 16, 2015 2:25 pm

Elise Bakker

Elise was geschrokken van het gebrabbel van Stefan in zijn slaap. Ze wilde net weer gaan omdat er verder niemand thuis leek te zijn. Tot ze opeens de naam van haar zoon herkende. Blijkbaar was Sean voor dat die moest werken naar Stef geweest. Ze naderde iets om het beter te verstaan, maar of ze dat moest doen was nog maar een andere vraag. Ze schrok zich dood! Ze kon beter maar gaan voor ze Stef nog wakker maakte. Daarbij zou de arme man geen eens meer weten wat die zojuist in zijn slaap had gezegd. Pas buiten, bij de auto durfde ze zich te realiseren wat ze zo juist had gehoord. Sean viel blijkbaar op mannen en had daar over gesproken met de broer. Ze had het totaal niet zien aankomen. Niet dat het er iets uitmaakte maar je schrik toch. Toen de schrik was gestapt stapte ze maar in de auto om weer naar huis te gaan.

Noa Schilders

Sjit! Sjit! Sjit! Joel reageerde niet, helemaal niet. Wat had ze nou weer gedaan. Ze dacht wat liefs te doen maar in plaats daar van maakte ze het alleen maar erger. Ze schaamde zich en voelde zich rot. Nog rotter dan eerst. En het zat net weer goed tussen hun. Ze stond op om naar de wc te gaan en drinken te halen. Zo kon ze de pijnlijke en gespannen sfeer even vermijden. "Ik ga wat te drinken halen. Wil jij ook? Je mag het wel af zetten hoor. Ik kan me er toch niet op consenteren." Ze liep richting de gang om eerst naar de wc te gaan.

Jason Smit - van den Bosch

Jason knuffelde Alyssa terug. Hij veegde met zijn mouw ruw de prikkende tranen in zijn ogen weg. Hij wilde zich niet laten kennen waar Alyssa bij was. Hij keek er met een onbegrijpende blik aan. "Echt, weet je het zeker? Ik begrijp het heus wel." Hij slikte even en zuchtte diep. "Ik wilde het wel vertellen maar schaamde me te veel. Ik was bang dat je dan op me af zou knappen. Het kostte al moeite om je voor me te wennen en toen een tijdje geleden nam je me in vertrouwen over je verleden. Ik wilde je niet kwijt. Je hebt gelijk, ik had meteen eerlijk moeten zijn. Kan je het me vergeven?" Hij keek er inmiddels gewoon aan, maar hield er nog altijd vast. Het voelde gewoon fijn. "En dit heeft echt niks met jou te maken en er is verder niks aan de hand. Ik heb geen ander ofzo. Ik hou van jou en ik wil je nooit meer kwijt en op een dag vraag ik je voor altijd." Hij liet Alyssa los. "Oke, hele slechte over schakeling maar zullen we gaan eten? Ik heb honger." en kuste er vervolgens.

Fleur de Koning (Fleur is dus niet getrouwd. Zijn ze nooit aan toe gekomen)

Na een lange reis vanuit het noordelijke Den Helder naar het zuidelijke Korenhof arriveerde ze eindelijk met de zoon op de plaats delict. Fleur was in al geen 25 jaar hier meer geweest. Er was ook maar een reden dat ze terug was. Brendon, haar jeugdvriendje, de vader van Ronald. Maar dat moest ze hem eerst maar eens vertellen na al die jaren. Ze was voorbereid op het slechte maar hoopte op het beste.
Het was voor Ronald zijn bestwil. Ron is ziek, nierfalen en misschien alleen Brendon kon zijn leven reden.
Ze parkeerde de auto vlak voor de deur, stapte uit en keek Ron nog even met een bemoedigende blik aan van: "Het komt wel goed." Ze sloot de auto af en samen liepen ze naar het huis om aan te bellen.
Ze zuchtte diep. Ze konden niet meer terug. De deur werd opgedaan door Stefan.
"Dag Stefan. Ik ben Fleur, Fleur de Koning, mijn zoon Ronald. Is Brendon thuis? We willen hem graag heel even spreken."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimema nov 16, 2015 8:37 pm

Ryan LaRosse
Ryan ging langs Kyra zitten en pakte haar hand vast. Hij drukte een kus op haar wang. “Ik weet het niet. We hebben dit nog geen een keer eerder gedaan. Ik verwacht wel dat het goed zal gaan, maar je weet ooit nooit.” Hij zou er in ieder geval bij blijven, zodat alles ook zeker te weten goed zou gaan. Hij verstond dat Italiaans alleen niet precies. Het bootje vertrok en de man die de cano voorpeddelde begon ook echt te zingen, zoals je wel eens in films zag. Een andere man, op het redelijk grote bootje, was met de gerechten bezig die zij tijdens deze boottocht zouden zien. En dadelijk, tijdens het toetje, dan zou het spannend worden.
Joel de Ruijter
Joel stond eigenlijk tegelijk met Noa op om ervoor te zorgen dat ze niet onnodig zou bewegen. “Ik pak wel wat drinken. Zal ik vast thee zetten?” vroeg hij, toen hij zag dat Noa toch naar de gang liep om eerst naar de wc te gaan. Hij zette het programma op tv af, aangezien Noa toch gezegd had dat ze het niet meer zou kunnen volgen. Daarna zette hij de waterkoker aan, zodat ze zo thee konden drinken. De deurbel ging en Joel liep er haastig naartoe, zodat Noa weer gelijk kon gaan zitten als ze van de bank af kwam. “He Ki, Sammy, kom binnen.” Zei hij vrolijk. Sammy had gelijk de afstandsbediening gepakt en was gaan zappen om te kijken of ze leuke nieuwe films op Netflix hadden. Hij kwam bij een disneyfilm uit en vroeg aan Joël of hij hem op mocht zetten. “Natuurlijk, ga je gang.”
Stefan Bakker Nicols
Stefan zapte een beetje rond, totdat hij bij het nieuws terecht kwam. Hij stond op om wat te drinken voor zichzelf te pakken, toen de deurbel ging. Stefan liep er naartoe en maakte hem open. Gelijk toen hij de vrouw zag herkende hij haar en deed hij zover de deur dicht dat alleen hij te zien was. Fleur zou niet binnen kunnen kijken. Fleur stelde zichzelf voor, alsof dat nog moest gebeuren. Vervolgens stelde ze ook haar zoon voor. Waarom wilde hij dat weten? Het enige wat hem uitmaakte, was dat Fleur zo snel mogelijk weer zo ver weg ging. “Nee, hij is niet thuis. Kom maar een andere keer terug.” Zei hij.
Kylian Santegoeds
Kylian vond het best wel spannend. Zijn moeder had hem verteld wat Ryan ging doen. En ook dat het vandaag zou zijn. Hij deed Cupcake en Muffin aan hun riempjes vast en nam ze me naar buiten. Hij zou naar zijn ouders toe gaan om daar het antwoord af te wachten en natuurlijk nam hij zijn hondjes mee. Daar was hij voortaan zo aan gehecht, dat ze hem overal voortaan volgden, behalve naar zijn werk. Hij belde aan bij zijn ouders. Zijn vader maakte open. “En, is er al nieuws?” vroeg hij meteen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimedi nov 17, 2015 9:14 pm

Alyssa Nicols

Gelukkig werd Alyssa terug geknuffeld door Jason, dat gaf haar toch iets meer hoop dat hij zou blijven. "Ik weet het zeker," zei ze zachtjes tegen hem. Ze snapte niet waarom hij er zo onbegrijpend bij keek. Ze zou hem om zoiets niet het huis uitzetten. Het was iets waar hij niks aan kon doen, het was jammer dat wel. "Je hoeft je daar niet voor te schamen Jason," zei ze zachtjes tegen hem. Zij vond van niet. Het had haar tenslotte ook kunnen gebeuren dat ze niet vruchtbaar was. "Ik knap om zoiets echt niet van je af en ik snap wel waarom je het niet eerder heb gezegd. Het is voor jou ook moeilijk om het te vertellen." Dus vond ze het heel begrijpelijk dat hij het ook niet eerder had verteld. Al had dat wel gekund. "Ik vergeef je," zei ze en ze drukte een kus op zijn wang. Ze glimlachte bij zijn volgende woorden, ze hoopte dat hij weer wat vrolijker was. "Ik hou ook van jou en ik wil jou ook niet kwijt. Dus waag het niet om weg te gaan." Zei ze tegen hem. Daarna werd het onderwerp heel random veranderd door Jason, maar hij was tenslotte een man en die moesten nou eenmaal eten. "Hopelijk is het nog niet koud geworden, anders moeten we het misschien nog even opwarmen." Zei ze bedachtzaam en ze keek naar het eten op de tafel. Ze hoopte dat het gewoon nog lekker warm was.

Kyra Santegoeds

Kyra zag hoe Ryan naast haar kwam zitten en ze voelde hoe hij haar hand vast pakte. Ze voelde de kus op haar wang en drukte er eentje terug op die van haar vriend. "Zo lang ze gewoon Engels praten moet het wel goed komen, Italiaans versta ik echt niet." Als ze alleen maar Italiaans spraken dan zou er wel wat fout kunnen gaan, omdat ze hen niet verstond. Ze wist dat Ryan het zelfde probleem had. Ze voelde hoe het bootje vertrok en de man in het bootje begon ook echt te zingen en het was nog niet eens zo heel slecht. Ze keek toe hoe een andere man met de gerechten bezig was. "Dit is echt fantastisch," zei ze met een glimlach tegen haar vriend en ze draaide haar hoofd om hem aan te kunnen kijken. Dit was echt een geweldige dag en zij wist niet dat het alleen nog maar geweldiger zou worden. "Ik hou van je," fluisterde ze tegen hem en ze drukte een kus op zijn lippen. Ze had sinds haar middelbare schooljaar van niemand anders meer gehouden dan van hem.

Brendon Nicols

Brendon was lekker in bad geweest, hij had daar gewoon zin in gehad. Hij zuchtte eventjes en kleedde zich weer aan. Zijn haar ging hij geen moeite voor doen, hij zou vandaag toch lekker thuis blijven en dus kon het hem niet schelen hoe hij er bij liep. Stefan zou hem er toch niet op veroordelen, die hield wel van hem zoals hij was. Zijn ogen gleden naar zichzelf in de spiegel en hij hoorde daarna de bel gaan en Stefan die antwoordt gaf op de gene die voor de deur stond. Hij zelf deed de badkamerdeur open en daarna liep hij de trap af en hij zag dat Stef de deur bijna dicht hield voor de gene die daar achter stond. "Wie is dat?" Vroeg hij, terwijl hij langs Stefan liep om naar de keuken te lopen.

Isabella Nicols - Santegoeds

Isabella keek naar de telefoon, ze vond het best spannend. Ze wist zeker dat Kyra ja ging zeggen, maar toch wilde ze het uit de mond van haar eigen dochter horen en die zou zeker bellen met het nieuws. Ze hoorde de deurbel gaan en glimlachte toen ze de stem van Kylian hoorde en het geblaf van de twee jongen puppies van haar zoon. Ze hoorde de vraag van haar zoon, toen ze de gang in liep om hem ook te begroeten. "Nee nog niet, ik denk dat ze nu pas aan het diner beginnen," zei ze met een glimlach, terwijl ze een kus op de wang van haar zoon drukte. "Ik zie dat je de twee druktemakers ook mee hebt genomen," zei ze plagend, doelend op zijn honden. Ze vond de hondjes toch wel verschrikkelijk schattig en dat wist Kylian ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimewo nov 18, 2015 9:03 pm

Noa Schilders

"Is goed. Lekker. Ik moet plassen.", zei ze toen Joel tegelijkertijd met haar opstond zodat ze eigenlijk niet zou hoeven op te staan. Terwijl ze op de wc zat had ze de bel horen gaan. Toen ze terug de woonkamer inliep zag ze dat haar moeder en jongste broertje op visite waren gekomen. "Hoi mam, haay Sammy. Gezellig!" Ze zag dat Sammy de tv al had overgezet. "Naja zeg, wel de tv in beslag nemen maar niet meer je grote zus gedag zeggen." Ze knuffelde Sammy stevig en gooide zijn haar in de war. Vervolgens gaf ze de moeder een knuffel en ging bij Sammy op de bank zitten. "Hoe is het met mijn kleine broertje? Alles goed op school? Is Nigel een beetje lief tegen je?"

Fleur de Koning

Fleur gaf niet zo snel op. Ze had niet dat hele stuk gereden om simpelweg afgewimpeld te worden door Stefan. "Wat jammer. Waar kunnen we hem wel vinden?" Ze hoorde opeens een tweede stem achter Stefan. "Je zei dat die niet thuis was.", zei ze op een beledigde toon. "Brendon? We willen je spreken, al is het maar vijf minuten. Het is belangrijk."

Jason Smit - van den Bosch

Het gaf hem iets meer hoop dat Alyssa het goed opvatte maar hij was nog altijd onzeker. In zijn hoofd had die het gewoon allemaal twintig keer erger gemaakt in zijn hoofd. "Ik was van plan om nergens heen te gaan. Die koffer ruim ik later wel op. Ik ben zo blij dat je het goed op ving. Het was echt niet makkelijk voor me om eerlijk te zijn." Hij hield er verder maar zijn mond over. Hij haalde zijn schouders op. "Het staat niet super lang, misschien hebben we mazzel." Hij begeleidde Alyssa naar de al gedekte tafel. "Laten we het er niet meer over hebben en een fijne avond van maken." Hij gaf er een kusje op de wang en ontkurkte de wijn. "Nog een dingetje dan hou ik er echt over op. Het is niet zo dat ik hierdoor niet later ooit met jou aan kinderen zou willen beginnen. Totaal niet. Het lijkt me geweldig om ooit vader te worden. We kunnen adopteren of een donor vinden, een draagmoeder. Er zijn zat mogelijkheden. Het is alleen jammer dat het niet biologisch gezien van ons beide kan zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimedo nov 19, 2015 12:01 am

Ryan LaRosse
Ryan glimlachte. ‘Hetzelfde geld voor mij. Ik versta geen woord Italiaans.” Zei hij. Dat zou nog leuk worden al ze daar dadelijk echt alleen maar Italiaans zouden spreken. Ryan keek toe hoe Kyra genoot en was blij om dat te zien. “Ja, het is ook zo geweldig mooi hier.” Zei hij. Hij kuste Kyra terug toen hij de kus voelde. Het diner ging naar Ryans gevoel heel langzaam voorbij. Het was zelfs al begonnen met schemeren toen ze bijna aan het toetje zouden beginnen. Maar Ryan had met de kok die vandaag voor hen zou koken afgesproken dat hij zou wachten, zodat ze hopelijk een fles champagne open konden trekken. Ryan schoof zenuwachtig heen en weer maar hij moest dit nu echt doen. Het kwam goed, ze zou hem niet gaan afwijzen, ze hield van hem. Toch? Hij opende zijn mond om wat tegen Kyra te zeggen. Hij had zelfs een heel speech voorbereid, maar er kwam niet uit. Hij nam een keer heel diep adem en pakte Kyra’s hand vast. Hij moest dit doen, een halve minuut zou het duren, minder misschien nog. Hij moest en hij kon dit doen. “Kyra, toen ik je leerde kennen, vond ik je al knap, slim en helemaal geweldig. Je had mijn hard veroverd. Ik liep vaak een andere route, kwam te laat voor de lessen en hield je rooster in de gaten zodat ik ook maar een glimp van je op zou kunnen vangen. En nog steeds, nog iedere dag weet je mijn hard te veroveren. Als ik je zie, dan maakt het mij niet meer uit wat er om me heen gebeurd. Zolang ik maar altijd een deel van jou kan blijven en jij die van mij.” Begon hij. De woorden waren zijn mond nog niet uit, of hij moest er zelf bijna van kotsen. Bah, hoe cliché en zo niet hoe hij het gepland had. Hij haalde het doosje uit zijn borstzak. Hij liet het bijna uit zijn handen glippen en het water in vallen, maar ving het nog net op tijd op. Hij ging in het kleine wiebelende bootje op een knie zitten en stak zijn hand met waar hij het doosje in had zitten naar Kyra uit. “Wil je met me trouwen?” vroeg hij. Stomkop als hij was, had hij niet in de gaten dat het doosje nog dicht was en de ring niet zichtbaar. Zijn wangen voelden warm en rood aan.

Stefan Bakker Nicols
“Brendon is aan het werk, dus die kun je op het moment niet bereiken.” Loog Stefan. Wat moest Fleur van hem? En waarom had ze die jongen mee genomen? Stefan hoorde voetstappen op de trap en wat zijn ma vervolgens aan hem vroeg. Stefan negeerde Brendons vraag, in de hoop dat fleur hem niet gehoord had. Teleurgesteld sloot Stefan zijn ogen toen Fleur het toch in de gaten had. Dat had hij beter niet kunnen doen, wat Fleur duwde de deur open, waar hij zijn grip op was kwijt geraakt en liep naar binnen toe. Ze werd gevolgd door de jongen. Met een klap sloeg Stefan de deur dicht. “Wat moet dit eigenlijk voorstellen? Je hoort hier niet te zijn Fleur.” Zei hij boos, terwijl hij de vrouw achterna liep, de woonkamer in.

Kylian Santegoeds
Kylian maakte de halsbandjes van de twee hondjes los, die binnen meteen vrolijk rond Kay en Isa heen sprongen om hun aandacht te krijgen. “Oh nou, hopelijk duurt het niet al te lang meer.” Zei hij. Kylian grijnsde en keek naar de twee hondjes. “Ja, dat vind je toch niet erg? Anders breng ik ze wel even gauw naar huis hoor.” Zei hij meteen. Hij wist goed dat zijn ouders zijn hondjes schattig vonden, maar hij kon het wel begrijpen dat op zo’n spannend moment als nu zijn ouders de hondjes niet graag o hen heen zouden willen hebben.

Sammy Schilders
“Hoi Noa!” riep Sammy, toen Noa terug was gekomen van de wc. ‘Jij zat op de wc toen ik binnen kwam.” Zei hij tegen Noa. “He! Niet doen! Ik probeer dit te zien.” Zei Sammy beledigd, toen Noa zijn haren door de war maakte. “Mijn juffrouw zegt dat ik de slimste van de klas ben en dat ik later een hele moeilijke studie zal gaan volgen.” Zei Sammy en haalde zijn schouders op. “En Nigel is weg, dus die kan mij niet meer pesten.” Terwijl hij aan het vertellen was, bleef hij gefocust op de film die hij op tv opgezet had. Hij bedankte Joel voor de thee die hij had gekregen.

Roan McBrown
Roan had heerlijk gesport, hij was alle stress kwijt geraakt in de sportschool die hij op dat moment had gehad. Eenmaal onderweg naar huis had hij ook helemaal niet de behoefte om langs de winkels te gaan en wat mee te nemen. En dat was iets wat niet vaak voor kwam. Ja, boksen was echt zijn uitlaatklep geworden. Dat was maar goed ook. Hij had voortaan zijn eigen kluisje, zodat zijn bokshandschoenen gewoon altijd in de sportschool lagen. Vrolijk maakte Roan de deur open, maar in de gang kwamen al meteen stemmen naar hem toe. Hij hoorde Sean tegen zijn moeder zeggen dat hij een jongen had ontmoet en dat hij al een keer op date was geweest met de jongen. “Sven? Serieus?” vroeg Roan kwaad, toen hij Sean dat hoorde vertellen. Alle stress was meteen weer terug. “Dit meen je toch niet he?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Roxy*




Aantal berichten : 295
Registratiedatum : 27-04-13
Leeftijd : 33

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimedo nov 19, 2015 10:23 pm

Alyssa Nicols

Alyssa keek naar Jason, toen hij begon over dat hij zijn koffer weer uit ging pakken en dat hij nergens heen ging. Dat zorgde er voor dat zij zich weer wat minder zorgen ging maken over dat hij misschien weg wilde gaan. "Ik weet dat het niet makkelijk was voor je om te zeggen," zei ze met een glimlach. Zij zou het ook niet makkelijk vinden om zoiets te zeggen. "En die koffer moet je heel snel opruimen inderdaad," zei ze zachtjes tegen hem. Ze wilde dat ding vanavond nog uitgepakt hebben, zodat ze zeker wist dat hij nergens heen zou gaan. Hij mocht nergens heen gaan, ze hield van hem en dat zou ze ook altijd blijven doen. "Ik hoop dat we mazzel hebben, ik heb best honger," zei ze met een glimlach en ze liep naar de tafel. Daar begon ze de bakjes open te maken die al op tafel stonden. Ze hoorde dat hij nog één dingetje wilde zeggen en daarna zou hij er over ophouden. "Ik weet dat dat jammer is en ik wil ook echt wel kinderen. We vinden wel een manier die ons beide het beste uit komt," zei ze met een glimlach tegen hem en drukte een kus op zijn wang. Nu moesten ze er maar over ophouden en lekker gaan eten. "Laten we gaan eten en over iets anders praten," zei ze zachtjes tegen hem. Ze moesten over iets leuks gaan praten en dit onderwerp maar even achter zich laten.

Kyra Santegoeds

Kyra lachte en knikte eventjes. "Dat dacht ik al, dus als ze in het Italiaans gaan praten hebben we een probleem," zei ze wat bedachtzaam. Alleen dan konden ze hen wel in het Engels duidelijk maken dat dit niet ging werken toch? Ze keek naar Ryan die zei dat het geweldig mooi hier was. Ze knikte met een glimlach en voelde hoe hij haar terug kuste. Dit was echt een geweldige dag. Het diner was ook echt heerlijk en ze keek naar Ryan die zenuwachtig heen en weer schoof. Wat was er toch met hem aan de hand? Het kon niet met morgen te maken hebben, dat geloofde ze gewoon niet. Maar wat was er dan aan de hand? Ze at gewoon door en toen het toetje zou komen pakte Ryan haar hand vast en ze keek hem aan met een glimlach. Zou ze er nu achter komen waarom hij de hele tijd zo zenuwachtig was. En toen begon hij een speech over toen ze nog op school hadden gezeten. De woorden waren erg cliché, maar toch begon haar hart wat sneller te kloppen. Wat wilde Ryan nu zeggen? Maar daarna kwam er een doosje te voorschijn uit zijn zak, die hij bijna in het water liet vallen. Ze onderdrukte een klein glimlachje, hij was echt heel zenuwachtig. Daarna ging hij in het wiebelende bootje op één knie zitten. Ze wist nu wel wat er komen ging en er verscheen een grote glimlach op haar gezicht. De vraag kwam, maar het doosje bleef dicht. Dit kon haar echter helemaal niks schelen, ze had eigenlijk toch alleen maar oog voor haar knappe vriend, die voor haar zat op één knie en net de vraag had gesteld waar ze stiekem al een beetje op had gehoopt. "Ja," zei ze zachtjes en ze lachte eventjes. "Ja ik wil met je trouwen." Na deze woorden sloeg ze haar armen om haar vriend heen. Ze was zo blij. "Ik wil wel de ring zien hoor," zei ze toen lachend en ze liet hem weer los en keek hem met twinkelende ogen aan.

Brendon Nicols

Brendon wilde net de keuken binnen lopen, toen Fleur zich letterlijk naar binnen duwde met Ronald achter zich aan. Voor hij zijn mond open kon doen om te vragen wat Fleur hier deed, werd de deur dichtgeslagen en praatte Stefan al. "Stef, je moet je niet te veel opwinden," zei hij zachtjes tegen zijn man. Hij wilde niet dat Stef straks weer piepend moest adem halen en hij hem dan weer moest kalmeren. Hij had er gisteren al zo slecht uit gezien en nu moest Stef gewoon rusten. Daarna richtte hij zich weer tot Fleur. "Wat doe je hier, Fleur?" Vroeg hij toen, terwijl hij zijn armen over elkaar sloeg. Hij wilde niet dat Stefan zich te veel op zou winden en dat deed zijn man nu zeker wel.

Isabella Nicols - Santegoeds

Isabella keek toe hoe de halsbandjes van de honden los werden gemaakt en meteen werd ze omringd door twee hyperactieve hondjes. Niet dat het haar uitmaakte, ze vond de twee zo schattig en aaide beide een keer over hun kop. "Het zal vast niet lang meer duren," zei ze met een glimlach tegen haar zoon. Ze keek naar de twee hondjes die nog steeds om haar heen sprongen en schudde haar hoofd. "Natuurlijk vind ik dat niet erg, ze mogen blijven." Ze vond het wel leuk om de twee druktemakers weer te zien. "Wil je wat drinken?" Vroeg ze aan Kylian, terwijl ze al naar de keuken toe liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Summernight
Admin
Summernight


Aantal berichten : 508
Registratiedatum : 06-08-10
Leeftijd : 30

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimevr nov 20, 2015 5:56 pm

Fleur de Koning

Fleur keek kwaad om naar Stefan nadat ze de deur had open geduwd en naar binnen was gelopen.
"Alsof ik hier zo graag wil zijn.", zei ze kortaf. Ze negeerde de man verder en richtte zich op Brendon waar ze immers voor kwamen. "Ik snap dat we jullie overvallen maar we moeten je wat vertellen, Ronald en ik. Kunnen we gaan zitten? Dan kan ik in de alle rust uitleggen wat er aan de hand is." Ze liep door de woonkamer in zodat ze hoogstwaarschijnlijk wel werd gevolgd. "Uhh, laten we maar bij het begin.",zei ze toen ze zat. "Ronald is je zoon, Brendon. Vlak nadat ik uit Korenhof ben verhuisd kwam ik er achter dat ik zwanger van je was. Ja, ik heb nooit wat verteld omdat ik je leven niet op de kop wilde zetten. Je was vast al gelukkig met Stefan en nee ik kom nu niet opeens roet in het eten gooien. We zijn hier maar met een echte reden. Ronald is ziek, hij heeft nierfalen. Een nieuwe nier is de enige manier om zijn leven te redden. Mijn man, kinderen en naaste familie zijn geen match. Je bent onze laatste optie.
Ik snap dat ik je er mee overval en dit heel wat is en ik veel van je vraag maar het is allemaal in het belang van Ronald."

Noa Schilders

"Hoi kleine man!", zei ze toen ze naast Sammy was gaan zitten en hij er begroette. Ze liet de broertje weer los. "Zozo, dat is knap van jou. Straks word je later nog een bekende dokter, dokter Sammy en maak je iedereen weer beter." Ze keek naar de tv. "Wat ben je aan het kijken?" Ze nam dankbaar de thee aan van Joel maar liet deze bijna uit de handen vallen. "Waar is Nigel heen? Wat is hier aan de hand?" Ze keek naar de moeder. "Waarom heb je niks gezegd?"

Jason Smit - van den Bosch

Jason knikte. "Ik zal hem opruimen, beloofd. Maar eerst eten voor het straks echt koud is geworden."
Hij was aan tafel gaan zitten, had de wijn ontkurkt en ingeschonken. "Eet smakelijk!" Maar had nog een dingetje gehad waar je het over wilde hebben voor ze dit allemaal achter zich lieten. "Ja, dat is waar. We hebben nog alle tijd om aan kinderen te beginnen." "Misschien moeten we eerst maar eens trouwen.", zei die geheimzinnig. Hij zou Alyssa snel ten huwelijk vragen, maar niet nu. Een aanzoek hoorde romantisch te zijn. "Hoe was je dag eigenlijk? Beter hoop ik dan de mijne."

Elise McBrown - Bakker

Elise was net thuis toen Sean vlak na haar thuis kwam. Ze confronteerde hem meteen met het nieuwtje wat ze had gehoord. Ondertussen was ze met het eten bezig. Haar zoon had aan de blik al gezien dat er wat aan de hand was. Dan kon je ook maar beter meteen eerlijk zijn. Elise kreeg het toch wel los.
Ze hadden onenigheid over het feit dat Stefan Sean verraden zou hebben, maar Sean wist ook dat Stefan dat nooit zou doen. Hij kende ze oom langer dan vandaag. Op het moment dat Roan binnen kwam vertelde Sean net hoe die Sven had leren kennen en dat ze die middag samen op date waren geweest. Echter de reactie van Roan had ze niet verwacht. "Dat meen ik wel.", hoorde ze Sean fluisterend uit brengen. "Roan! Doe is heel gauw normaal! Het is al moeilijk genoeg voor je broer om uit de kast te komen. Je hoort hem te steunen! Bied je excuses!"


Terug naar boven Ga naar beneden
https://summernight.actieforum.com
femmie

femmie


Aantal berichten : 454
Registratiedatum : 27-04-13

Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitimema nov 23, 2015 12:14 am


Ryan LaRosse
Ryan kon zichzelf wel voor zijn kop schieten. Kon het nog stunteliger? Misschien kon hij de ring beter aan een touwtje vast maken, voordat die dadelijk in het water viel. Maar toen zei ze ja! En van blijdschap wist Ryan even helemaal niet wat hij moest doen. Kyra omhelsde hem en Ryan trok haar opgelucht nog even extra dicht tegen zich aan. Hij kuste haar weer. Ryan was zelf helemaal sprakeloos. “Oh, oh-“ zei hij, nu pas beseffend dat hij het doosje nog vast had en dat hij zelfs nog dicht zat. Hij kleurde een beetje rood, terwijl hij het doosje opende en de ring liet zien. Hij wuifde de man die al klaar had gestaan met twee glazen champagne om hun verloving te vieren. “Misschien moet je, je moeder maar eens even bellen.”zei hij en glimlachte naar zijn vriendin.

Stefan Bakker Nicols
Heel kinderachtig praatte Stefan Fleur na, maar dan zonder haar woorden uit te spreken. Stefan keek Brendon even aan. “Dat zal niet gaan, nu zij hier weer is,” mompelde hij. Natuurlijk kon hij nu niet kalm blijven. Er bleven allemaal alarmbellen rinkelen toen Fleur hier zo binnen stond. Stefan ging naast Brendon op de bank zitten en wel zo, dat er niemand meer bij paste. Hij greep de hand van zijn man vast, toen hij hoorde dat Brendon een zoon had. “Wauw, jij bent echt een bitch he” begon Stefan toen Fleur uitgepraat was. “Je laat eerst Brendon niet weten dat hij vader wordt. Voor wat? 25 jaar? Nu is hij ziek en dan is Brendon ineens wel goed genoeg voor je? Je had het recht niet om het Brendon niet te vertellen.” Zei Stefan kwaad. Het werd hem allemaal even te veel, dat kon hij wel voelen. “En – sorry Ron, ik heb niks tegen jou en jij kan er niks aan doen – maar jij moet het lef niet hebben om dan ineens wel hier te komen. Je bent echt een waardeloze moeder voor hem geweest als je hem niet eens de waarheid hebt verteld!” Het zou Stefan niet verbazen als zijn oren rood zouden zijn geworden van woede.

Kylian Santegoeds
Kylian schudde zijn hoofd. “Nee, ik hoop het niet. En zo spannend is het eigenlijk ook helemaal niet. Kyra is gek op Ryan, ze gaat echt wel ja zeggen.” Zei hij, ook al was hij er zelf niet zo heel zeker van. Of nou ja, hij vond het zelf echt heel erg spannend. Kylian haalde een balletje voor de hondjes tevoorschijn en rolde die over de grond heen, waarna de twee puppies er achteraan racete. “Ja lekker, doe maar koffie alsjeblieft.” Zei hij tegen zijn moeder.

Sammy Schilders
Sammy rolde met zijn ogen. “Nee, geen dokter. Dat is stom. Want dan ga je mensen open snijden en dat wil ik niet.” Zei Sammy, met zijn ogen nog op de tv gericht. Moest hij nu al weten wat hij later wilde doen? Hij wist dat toch nog helemaal niet? “Ik kijk InsideOut.” Sammy haalde ongeïnteresseerd zijn schouders op. “Je vader heeft Nigel meegenomen. Hij denkt dat hij bij hem beter af is dan bij mij. Maar binnen een week kruipt hij wel weer terug.” Hoorde hij zijn moeder zeggen.

Roan McBrown
Roan keek Sean aan. Even niet wetend wat hij moest doen. Sean ging met Sven? Agent Sven? De partner van Joël en de jongen die hem altijd arresteerde als hij weer wat gestolen had. “Vuile gore idioot!” schreeuwde hij naar Sean toe. “HOE KUN JE!” De tranen van woede stonden in Roans ogen. “Ach hou je mond mens. Denk je dat ik dat niet al lang weet? Ik ben van hetzelfde soort als die woutenaaier. EN IK BIED NERGENS MIJN EXCUSES VOOR AAN!”Schreeuwde hij door het huis heen. Hij gaf een flinke trap tegen de tafel aan, dat alleen maar meer zeer deed aan zijn voet dan aan de tafel. Hij moest zich inhouden om Sean niet een flinke klap te verkopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Voor Altijd & Eeuwig   Voor Altijd & Eeuwig - Pagina 6 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Voor Altijd & Eeuwig
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Summernight :: Rollenspellen :: Korenhof-
Ga naar: